Die van robben93?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef Bajskorv het volgende:
De NBs uit het vorige topic vat ik niet helemaal. Voor mij is het echt bijna enkel de 1500, de rest is te oudbollig voor mijn smaak.
Ja, maar zoiets is ook niet mijn ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Die van robben93?
Heb ik ook weinig mee, geldt wel voor meer modellen dat ze oubollig lijken, maar zoiets?
[ afbeelding ]
Ik kan zo wel ff in de vans store utrecht kijken en eventueel oppikken voor 77 euro.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mooi schoentje. Wilde een 2e paar halen maar nergens een us 7 in de sale
Heb pas 25ste weer geld voor schoenenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik kan zo wel ff in de vans store utrecht kijken en eventueel oppikken voor 77 euro.
En dat is veel Deutsche curry wurst?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef Bajskorv het volgende:
Het is een bajs dagje... Staking op Hamburg airport (4 uur wachten voor security) en sneeuw op Heathrow.
Maar we hebben een oplossing!
Er is altijd een sale op Nike.com (clearance section) en daar wordt de komende periode veel shit bij gegooid. Vanaf begin volgende maand komt de voorjaarscollectie online.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kleine voeten ftw!
Wat gaan ze ong kosten en binnen hoe lang komt die sale dan ongeveer? Want ik wil serieus wel een paar zwart/witte in us7
Wat voor banen heb je eigelijk bij nike? Lijkt me best cool.
Haha, mooie wand heeft ie ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:18 schreef vault_tec het volgende:
tot 1:20 ongeveer... Herken mij daar wel in als ik een pakketje binnen krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha, mooie wand heeft ie ook.
Durfde trouwens bijna niet te zeggen na al die woede naar nike sb toe, maar alsnog gecopped:
Die high is dan ook best Nice. Net als de nieuwe donkere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Ja die navy/antraciet tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die high is dan ook best Nice. Net als de nieuwe donkere.
Die donker antraciete idd met een soort van olijf kleurige zool.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja die navy/antraciet toch? Zijn ook mad dope.
Als het echt koud is doe ik ook mijn vertrapte dunks aan, die dingen zijn warm zat.
Die vind ik best lelijk tbh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef Atta-boy het volgende:
Best nice idd.
Iemand moet echt die krampus dunks bij manus kopen. Het deed me pijn in m'n hart ze nog te zien liggen terwijl het een van de beste nike sb releases van de afgelopen tijd is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die donker antraciete idd met een soort van olijf kleurige zool.
Zijn inderdaad nice, lekker clean.quote:
Nooh! Ik vind die andere btw niet mooiquote:
waarom staat nike.nl eigenlijk niet in de OP?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Er is altijd een sale op Nike.com (clearance section) en daar wordt de komende periode veel shit bij gegooid. Vanaf begin volgende maand komt de voorjaarscollectie online.
Oh en http://jobs.nike.com
Omdat nike niet legit isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
waarom staat nike.nl eigenlijk niet in de OP?eigenlijk best stom dat ik daar
nooit heb gekeken bij de clearance section, kom net deze tegen
http://store.nike.com/nl/(...)d-636860/pgid-725566
bedankt BABS
Als je code EXTRA10 toevoegd, krijg je nog 10% extra korting op de clearancequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:41 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
waarom staat nike.nl eigenlijk niet in de OP?eigenlijk best stom dat ik daar
nooit heb gekeken bij de clearance section, kom net deze tegen
http://store.nike.com/nl/(...)d-636860/pgid-725566
bedankt BABS
Oeh, die had ik na gisteravond niet kunnen verdragen... Nee, net geland, laatste vliegtuig op Luton voordat ze hem dicht gooiden... Mazzeltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En dat is veel Deutsche curry wurst?
Weet je hoe lekker curry worst is na welke gelegenheid dan ook. Ik heb de laatste keer in Berlijn aardig wat gehad iigquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Oeh, die had ik na gisteravond niet kunnen verdragen... Nee, net geland, laatste vliegtuig op Luton voordat ze hem dicht gooiden... Mazzeltje
Hamburg is meer van de haringquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker curry worst is na welke gelegenheid dan ook. Ik heb de laatste keer in Berlijn aardig wat gehad iig
en nogmaals bedanktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:01 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je code EXTRA10 toevoegd, krijg je nog 10% extra korting op de clearance
Moet je wel effe voor registreren volgens mij.
YW!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:44 schreef Thongkamma het volgende:
[..]
en nogmaals bedankt![]()
gelijk besteldwant kreeg net al dat de maat er niet meer was, dat iemand anders hem
al in het mandje had gezet
Geen idee, dat wordt door de US bepaald op een middag en dan passen wij de site aan voor de volgende dag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Atta-boy het volgende:
Wanneer komen die flyknits er in de sale dan? dan weet ik wanneer ik m'n wekker moet zetten
Deze? http://store.nike.com/nl/(...)d-560026/pgid-697121.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Atta-boy het volgende:
is die zwarte met de witte toebox out of stock of is er wat mis met de site btw?
Die staat wel bij de cw's maar je kan er geen maat selecteren, wel de hoeveelheid.
Zou kut zijn als die out of stock is want die wil ik graag
Die ja, op een of andere manier kon ik daar net geen maat selecteren. Maar zie nu ook dat ik minder cw's zag. Miss zat ik per ongeluk op de us site ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Deze? http://store.nike.com/nl/(...)d-560026/pgid-697121.
Je kan gewoon maat selecteren hoor? Of werk je met een tablet? Daar hebben we momenteel issues mee, vooral dat Apple kutding
Mwah, de foto's zijn echt kut. Worden door verschillende buro's gemaakt en soms zijn ze gewoon gephotoshoptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ligt het aan mij of is de shape van de black/white anders dan die sequoia? Is gewoon een andere maat denk ik of niet?
Waar die gel lytequote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
Net 2 paartjes gereserveerd.
bovenste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog niet gedragen maar die cw is tof. Even wachten op goed weer voor ik ze een keer uit de doos haal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:34 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Je tech supers bevallen dus vault?
Vind die grijs/witte van de aankomende releases ook erg nice
Goede aankopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
Net 2 paartjes gereserveerd.
bovenste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de Fyra nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:35 schreef vault_tec het volgende:
ik ga 9 feb naar brussel, iemand nog aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |