Die Flyknits zwart/wit? Die staan ook nog gewoon op Nike.com in EU44,5quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mailtje gehad van sivas des calzo. Bij het andere filiaal hebben ze toch nog een US10,5 gevonden van de flyknits dus die komt mijn kant uit![]()
@HenkXL
Volgens mij is het gewoon een general release.
Het is de new balance ML574 NT, google maar raak
Ja kheb die site net effe doorgestuurd, als zij em in sale hebben moeten wij dat ook doen dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hebben ze klaarblijkelijk een restock van gehad.
Maar bij sivas lagen ze in de sale. Had ze daar al besteld maar kreeg een mailtje dat ze mijn maat toch niet hadden.
Achteraf dus weer wel
Zag de nieuwsbrief al in m'n mail komen. Zag een mooie cardigan maar wil verder eig niks (behalve apc collab shirts, maar die zijn uitverkocht).quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:05 schreef Atta-boy het volgende:
Geen sneakers maar wel sneaker related. Hele grote sale bij carhartt wip, zitten paar hele leuke dingen tussen boor erg weinig.
Heb zelf even genoeg gekocht dus laat het maar zitten
Werkt het serieus zo? Nooit geweten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja kheb die site net effe doorgestuurd, als zij em in sale hebben moeten wij dat ook doen dus
Doe maar erg goedkoop en bewaar een us7 voor mequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja kheb die site net effe doorgestuurd, als zij em in sale hebben moeten wij dat ook doen dus
Jaa in een winkel werkt het ook zo hoor. Sommige mensen worden echt HEEL boos als wij shit duurder verkopen dan andere sitesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Werkt het serieus zo? Nooit geweten.
Zukse kleine voetekesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Doe maar erg goedkoop en bewaar een us7 voor me
Ah die flyknits dus. Wat een fugly apparaten zijn dat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaa in een winkel werkt het ook zo hoor. Sommige mensen worden echt HEEL boos als wij shit duurder verkopen dan andere sites
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah die flyknits dus. Wat een fugly apparaten zijn dat.
Kleine voeten ftw!quote:
Team us 7<3quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kleine voeten ftw!
Wat gaan ze ong kosten en binnen hoe lang komt die sale dan ongeveer? Want ik wil serieus wel een paar zwart/witte in us7
Wat voor banen heb je eigelijk bij nike? Lijkt me best cool.
Ik ga in de pit met m'n us7 swagquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar enter shikari gaat, hadden we weer kunnen bromancen <3
ik had nog even gezocht, maar kon helaas niks vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaaa want nu wil ik het gewoon weten ook!
idd, technologie van Nike is de laatste jaren sterk verbeterd voor running. Nike Free/Lunars of Pegasus is wel aan te raden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie een Pegasus of Lunarglide moet halen voor hetzelfde gevoel
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ben volgens mij echt een van de weinigen die niets met nb heeft geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef SHOOOTO het volgende:
heeft bajs ook New Balance fever?
New Balance 577 D "Grey/Burgundy"
[ afbeelding ]
NB is tof alleen een beetje te duur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ben volgens mij echt een van de weinigen die niets met nb heeft geloof ik.
prijs valt wel mee. Prijzen voor een Jordan zijn pas overdreven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
NB is tof alleen een beetje te duur.
[ afbeelding ]
NB wordt volgend seizoen nog duurder. In 2 seizoenen tijd 25-30 euro duurder. Is toch een hoop geld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
prijs valt wel mee. Prijzen voor een Jordan zijn pas overdreven.
Ik vind 99% van NB niks, echt niet mijn ding. Maar af en toe zit er een strakke 1500 tussen, die kunnen heel hard zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ben volgens mij echt een van de weinigen die niets met nb heeft geloof ik.
That shapequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef SHOOOTO het volgende:
heeft bajs ook New Balance fever?
New Balance 577 D "Grey/Burgundy"
[ afbeelding ]
zit volgens mij wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:22 schreef Bajskorv het volgende:
Denk van wel, moet shape even checken.
welke?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
Toch maar weer gereageerd op een mp advertentie voor een nike schoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |