Lul ben je ook <3quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Cpt. het volgende:
Straks als ik thuis kom staan mn duckcamo cons klaar
U jelly atta?
Best welquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Cpt. het volgende:
Straks als ik thuis kom staan mn duckcamo cons klaar
U jelly atta?
Reebok is de laatste maanden goed bezig. Met name basketbalschoenen, veel geslaagde retro's uit hun kluis.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Nezhi het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of er nog wel verzamelaars zijn van Reebok, de classic leathers die ze nu uitbrengen zijnmaar toch zie ik bijna niemand die ook Reeboks heeft.
[ afbeelding ]
Deze running dualsdenk alleen niet dat ze in mijn maat zijn.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:29 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik wou dat ik gezegend was met wat kleinere voeten. Sneakers staan dan meestal toch iets doper. Hoewel size 9,5-10 niet echt een ramp is.
Morgen komen mn SB's binnenSuper sweet CWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zware roshe runs zijn trouwens op verschillende sites te pre-ordenen.
Whatever you're about to discover we off that.
OMG die zijn ook sweetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Nezhi het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of er nog wel verzamelaars zijn van Reebok, de classic leathers die ze nu uitbrengen zijnmaar toch zie ik bijna niemand die ook Reeboks heeft.
[ afbeelding ]
Deze running dualsdenk alleen niet dat ze in mijn maat zijn.
Zien er goed uit. Nu nog even netjes veteren inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef xSanjay het volgende:
I'm in love
[ afbeelding ]
Nu nog leren knotten.
Cancer Bats? Gefeliciteerd iig man!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef vault_tec het volgende:
Toffe gast ook. Nu in de metro naar mijn favo band op mijn verjaardag fap fap fap... Wivah volgt
Ik snap die factory knot nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Zien er goed uit. Nu nog even netjes veteren inderdaad.
Deze had vault ooit gepost, duidelijke uitleg. Voor high even doorspoelen.
Gebruik ik ook nooit, vind ik overdreven. Gewoon een nette niet te grote strik bovenaan.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:07 schreef xSanjay het volgende:
I'm in love
[ afbeelding ]
Nu nog leren knotten.
Ik wil de blauwe, de navy, de rode of de Bordeaux rode. Releasedate?quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:43 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
jammer van de nepvintage plekken.
Pump fury is wel wat extreem. Misschien als ze bij me passen dat ik ze dan koop, maar... denk niet dat dat snel gaat gebeuren.
Dat is, omdat Amerikanen niet zo goed kunnen veterstrikkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Gebruik ik ook nooit, vind ik overdreven. Gewoon een nette niet te grote strik bovenaan.
Volgens mij redelijk Amerikaans om een factory knot te leggen.
Happy B'day Vaultquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef vault_tec het volgende:
Toffe gast ook. Nu in de metro naar mijn favo band op mijn verjaardag fap fap fap... Wivah volgt
Bedoel je de bordeauxrode uit de post van Modus? Die zijn al heel lang uit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil de blauwe, de navy, de rode of de Bordeaux rode. Releasedate?
Gefeliciteerd papiquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:23 schreef vault_tec het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |