quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Zwappel het volgende:
Iemand advies waarmee je het beste witte delen van sneakers weer netjes wit krijgt?
Soort van verf of iets wat ook goed blijft zitten?
Want vooral de witte stukken zitten vol zwart/grijze vegen welke er niet bepaald af te wassen zijn.
Is vooral bedoeld voor plastic/rubber delen van airmax.
Andere kleuren natuurlijk ook altijd handig
Haha je kunt daar gewoon binnenlopen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wanneer krijgen we een Nike HQ tour?
Ik had al gereageerd hierop hoor, scroll omhoogquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wie gaat nog proberen aan een "Area 72" modelletje te komen?
Ben wel geinteresseerd in die Air Force Max 2013... Maar tis allemaal so secret dat zogenaamd niemand weet of we ze gaan krijgen in Europa
http://www.kicksonfire.co(...)kes-roswell-rayguns/
Dat maakt nie uit, er zijn meer dan genoeg geinteresseerden hier op kantoor hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zal moeilijk gaan aangezien het een All Star pack wordt.
Ziet er een beetje uit als van dat nepspul, maar kan t evt wel een keer proberen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik had al gereageerd hierop hoor, scroll omhoog
"Quick & Brite! Of een andere soda-based pasta van de Blokker ofzo.
Dat werkt bij mij altijd heel goed."
Ik heb er 50+ witte sneakers mee schoon gekregen dus suit yourselfquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als van dat nepspul, maar kan t evt wel een keer proberen.
jason markk?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:10 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als van dat nepspul, maar kan t evt wel een keer proberen.
heb je niet eens zoveel privileges? Dan moet ik maar bij iemand anders aanpappen :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha je kunt daar gewoon binnenlopen hoor
Ik mag zelf nie eens overal komen dus denk dat ik niet je meest nuttige contact ben
'Fraid soquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
heb je niet eens zoveel privileges? Dan moet ik maar bij iemand anders aanpappen :p
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:28 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil info over bricks and mortar pack...
Erg kut dat er zo weinig over bekend is. Ik wil een gt3 en het liefst die.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Oh wauw je kan dus geen quote, quoten![]()
Ik dus ook.
Every fokking day son...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Erg kut dat er zo weinig over bekend is. Ik wil een gt3 en het liefst die.![]()
Van het weekend beetje online shoppen. 20 minuten geleden thuis gekomen van werk. Lekker knallen. Soms heb je van die dagen.
Ik bedoelde deze. Maar die van vault is nog najser...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik vind dit verreweg de minste:
[ afbeelding ]
Die waar vault een pre-order op heeft zijn erg nice, net als die vrijwel helemaal licht grijze.
Die idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:30 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze. Maar die van vault is nog najser...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |