quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Individual het volgende:
Staatsprijzen voedsel Argentinië onrealistisch
Wat is het woord op straat flipsen? Dit kan echt niet veel langer duren zo.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden met voorspellen. Al een jaar of 4 roep ik dat het echt niet veel langer kan duren, maar zie... we zijn alweer in 2013
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer in Beijing was echt goed gisteren. Kon in Dashila'r gewoon vanaf Qianmen helemaal aan het eind van de straat Yongdingmen zien. Vandaag ziet het er ook redelijk goed uit. In ieder geval is de lucht waarneembaar blauw.
Grote stad?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik heb er last van onbeschofte, ongemanierde idioten in de VS. Sociale manieren zijn een stuk lager dan in Nederland.
Hier in Singapore echt totaal geen last van. Mensen zijn vriendelijk en over het algemeen sociaal en open.quote:Vraagstelling: "Hebben jullie last van vandalistisch, straatracend, zinloos geweldplegend tuig in jullie KAA-land?"
Er wordt daar veel Tamil gesproken niet waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef Libris het volgende:
[..]
Hier in Singapore echt totaal geen last van. Mensen zijn vriendelijk en over het algemeen sociaal en open.
Singapore heeft 4 officiele talen: Maleisisch, Mandarijn Chinees, Engels en Tamil, waarvan Tamil de minst voorkomende is (relatief minder Indiers dan Chinezen en Maleiers, en Engels is de universele taal). Maleisisch is trouwens de nationale taal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:15 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Er wordt daar veel Tamil gesproken niet waar?
nu schijnt het zo te zijn dat je nogal snel erger aan alles wat met amerika te maken heeft...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik heb er last van onbeschofte, ongemanierde idioten in de VS. Sociale manieren zijn een stuk lager dan in Nederland.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 03:20 schreef Trebo het volgende:
Het houdt je wel bezig, heh? Die Amerikaantjes..
KLB / Amerikanen die denken dat ze beter zijn dan negers
GC / De Amerikaan is een schaamteloze mens
KLB / aapachtige Amerikaan in de sportschool
KLB / Somige ghetto buurten van de Verenigde Staten
NWS / Amerikaan pleegt zelfmoord door zichzelf in brand te steken
GC / Vage Amerikanen verhuizen naar Rusland en keren na maand terug
NWS / VS houden beperkte kernproef
NWS / Amerikaans parlement kan geen overeenkomst bereiken over 'fiscal cliff
NWS / Dag zonder gewelddadige criminaliteit in New York (claimt politie NY)
KLB / Bush kan niet meer herkozen worden
GC / Amerikanen steken hun kop in het zand
En je moet best hard zoeken om iemand te vinden die geen Engels spreektquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:19 schreef Libris het volgende:
[..]
Singapore heeft 4 officiele talen: Maleisisch, Mandarijn Chinees, Engels en Tamil, waarvan Tamil de minst voorkomende is (relatief minder Indiers dan Chinezen en Maleiers, en Engels is de universele taal). Maleisisch is trouwens de nationale taal.
De oudere generatie Chinezen zijn nog heel erg Chinees gefocused en spreken amper Engels, maar iedereen onder de 50 spreekt over het algemeen goed Engels inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En je moet best hard zoeken om iemand te vinden die geen Engels spreekt
Mijn oudste vroeg 'een trip naar een leuke plaats...... Singapore ofzo' voor d'r verjaardag laatst
Oh dear...... Dipje, HK?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu schijnt het zo te zijn dat je nogal snel erger aan alles wat met amerika te maken heeft...
[..]
the honeymoon is over....quote:
Je moet nou eens bepalen of je een warm weer of koud weer jongen bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:33 schreef dubidub het volgende:
Straks weekendje Singapore, maandag door naar NLZal niet meevallen van +35 (Darwin) naar -5 in NL . Om nog maar te zwijgen over de -15 van Oostenrijk waar ik ga snowboarden
Ik wil niet kiezen, vind 't allemaal te leuk,quote:Op vrijdag 18 januari 2013 05:36 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je moet nou eens bepalen of je een warm weer of koud weer jongen bent.
inderdaad, alleen is bij mij de verliefdheid over gegaan in houden van... ik denk dat HK en de US regelrecht op een divorce afstevenenquote:
Ik vind dat altijd een beetje een kul-argument. Volgens mij is het juist een positief iets (mits je niet iedere 2 jaar naar een ander land hopt natuurlijk).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:02 schreef Fogel het volgende:
Maar wegens gezin zal dat allemaal vast niet gebeuren voordat de kinderen uit huis zijn.
Ja, volgens mij ook, maar als mijn vrouw niet mee wil werken schiet dat natuurlijk totaal niet op.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje een kul-argument. Volgens mij is het juist een positief iets (mits je niet iedere 2 jaar naar een ander land hopt natuurlijk).
Kwestie van opvoedenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook, maar als mijn vrouw niet mee wil werken schiet dat natuurlijk totaal niet op.
Je vrouw is toch Noors? Mischien wil ze liever dichter bij familie blijven?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook, maar als mijn vrouw niet mee wil werken schiet dat natuurlijk totaal niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |