Prachtvolk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:07 schreef Trebo het volgende:
Amerikanen nemen het niet zo nauw.. zijn relaxed en nuchter. Het komt zoals het komt en alles komt uiteindelijk wel goed. En zo is het natuurlijk ook. Waarom zou je je druk maken om dingen waar je geen enkele grip op hebt? Amerikanen hebben allang door dat dat niet helpt en alleen maar slecht voor je gezondheid is.
Wij Nederlanders houden van hysterie, alle onderwerpen in 10 verschillende tv programma's doodlullen en chaos creëren. De helft van de Nederlanders zit overspannen thuis omdat we allemaal zo overstuur doen. Ik zou willen dat meer mensen dezelfde mentaliteit zouden hebben als de Amerikanen. Prachtvolk!
Mmm nee. Dit gaat niet over mij per se.quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarschijnlijk ligt het aan jouw manier van discussiëren.
Ik lees veel statements die je ook op Nederland kunt toepassen. Of welk westers land dan ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:19 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Prachtvolk?
Je bent zeker aan het mallen.
Volk dat oorlogszuchtig is en toejuicht wanneer Irakeze vrouwen en kinderen worden dood gebombaardeerd want Moslim-terroristen en alles
Volk dat enorm paranoïde verschijnselen vertoont als het op vliegreizen, politie-bewaking, of communicatie aan komt.
Volk dat niet eens Griekenland op de kaart kan wijzen.
Volk dat er op los consumeert zonder enige verantwoordelijkheid tov het milieu of economische misstanden in de derde wereld.
Volk dat niet af wil van hun enorm milieu-belastende dagelijkse vleesconsumptie.
Volk dat kinderen laat uitbuiten in derde wereldlanden om hun $1 dollar spullen in de Walmart mogelijk te maken.
Volk dat dmv leningen en op de pof leven (krediet) zichzelf een veel rijkere levensstijl aanmatigt dan wat ze er werkelijk verdienen.
Volk dat door listige bedriegpraktijken hun eigen persoonlijke rijkdom probeert te bereiken (bonussen, scams etc).
Volk bij wie het kapitalisme ver is doorgedraaid.
Volk dat....
Ik kan zo blijven doorgaan ... maar je snapt het al.... hoop ik?
Oke, je hebt een hekel aan Amerika.quote:
Nee dat is het niet. Dit gaat over de volkscultuur/mentaliteit .quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lees veel statements die je ook op Nederland kunt toepassen. Of welk westers land dan ook.
Sorry, ik zie nu pas je nickname met bijbehorende post-geschiedenis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:27 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Mmm nee. Dit gaat niet over mij per se.
Ja een aantal keer. Die mensen zijn dik, asociaal, bekrompen, te patriottistisch, geen gevoel voor humor ga zo maar doorquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Kun je dat ook onderbouwen? Ben je al eens in de VS geweest?
Maar dat had je dan na de eerste keer toch ook al lang gezien? Naar zo'n land wil ik niet twee keer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja een aantal keer. Die mensen zijn dik, asociaal, bekrompen, te patriottistisch, geen gevoel voor humor ga zo maar door
Ik ga dan ook niet voor de mensen maar voor het landschap etc. want je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel een mooi landquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Maar dat had je dan na de eerste keer toch ook al lang gezien? Naar zo'n land wil ik niet twee keer.
Waar precies bevond zich dat mooie landschap?quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet voor de mensen maar voor het landschap etc. want je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel een mooi land
Ja, daar hebben we hier in Nederland geen last van: iets met doorn en balk...quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
Het zijn grote probleem-ontkenners. Er heerst een taboe-sfeer omtrent verschillende belangrijke onderwerpen.
Grand Canyon, Yellow Stone Park, Everglades etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:58 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waar precies bevond zich dat mooie landschap?
-SH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |