ervaring?quote:Op zondag 23 december 2012 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet je dit allemaal zo zeker TS?
Nou, licht eens toe dan?quote:
Ja, maar hoe weet je dat allemaal zo zeker? Daarom vraag ik hoe je aan deze info komt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:52 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Staat de OP niet vol met voorbeelden?
Merk jij het niet dan? Wat zijn jouw ervaringen?quote:Op zondag 23 december 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je dat allemaal zo zeker? Daarom vraag ik hoe je aan deze info komt.
Ongeveer zo.quote:Op zondag 23 december 2012 19:06 schreef DeRakker. het volgende:
Ja alle 300 miljoen Amerikanen zijn precies hetzelfde.
Heb nog nooit in de VS gewoond dus ik zou het niet weten.quote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Merk jij het niet dan? Wat zijn jouw ervaringen?
Voel je vrij om te deken.
Ik heb geen ervaring met Amerikanen. Jij blijkbaar wel, en ik vraag me dus af waar je je voorbeelden in de OP op baseert.quote:Op zondag 23 december 2012 19:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Merk jij het niet dan? Wat zijn jouw ervaringen?
Voel je vrij om te deken.
Daar komen alleen Japanners/chinezen/taiwanezenquote:Op zondag 23 december 2012 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
TS kom eens met voorbeelden? Je bent een weekendje naar de Zaanse schans geweest?
Dan trof ik toevallig die paar honderd verdwaalde Amerikanenquote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar komen alleen Japanners/chinezen/taiwanezen
Wat doe jij op de Zaanse Schans? Eng, FOK!kers zo dicht bij mijn huis in de buurtquote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dan trof ik toevallig die paar honderd verdwaalde Amerikanen
Ik was met TS. Info halen voor een nieuw topic.quote:Op zondag 23 december 2012 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat doe jij op de Zaanse Schans? Eng, FOK!kers zo dicht bij mijn huis in de buurt
En, was het wat?quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik was met TS. Info halen voor een nieuw topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |