Helmond? Wat is in Helmond? Maar een naam toch?quote:Op zondag 16 december 2012 16:04 schreef Sealnova het volgende:
Hiervoor hoef je echt niet naar de states hoor. Ga maar eens een keertje naar helmond
Ik kan ook wel een paar straten in Rotterdam aanwijzenquote:Op zondag 16 december 2012 16:04 schreef Sealnova het volgende:
Hiervoor hoef je echt niet naar de states hoor. Ga maar eens een keertje naar helmond
De crackdealers die wij daar zagen rondhangen in die speeltuin zegquote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
1524 Trinidad Avenue Northeast, Washington, District of Columbia, Verenigde Staten
vette straat.
moet je heengaan op streetview.
De bus wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De crackdealers die wij daar zagen rondhangen in die speeltuin zegIk garandeer je dat je zonder een Glock en 3 stapels munitie niet met je leven vandaan komt.
Zelfs de politie komt daar niet.
Ik zou dr doenquote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
1524 Trinidad Avenue Northeast, Washington, District of Columbia, Verenigde Staten
vette straat.
Dit topic gaat over Trinidad, Washington DC.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef JRRY het volgende:
Komt Nicki Minaj, die omgebouwde crackhoerbarbie niet ook uit Trinidad?
helmondquote:Op zondag 16 december 2012 16:04 schreef Sealnova het volgende:
Grote huisjes voor de armen hebben ze daar.quote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Arm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VS
Rijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo erg is die straat toch niet? ik zie niks speciaalsquote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef JRRY het volgende:
vette straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |