Of er is gewoon geen melding gedaan. Ik geloof hier geen zak van. Waarschijnlijker is dat de slachtoffers niet aangegeven hebben. In deze crisistijd geloof ik niet met al die miljoenen huishoudens dat er niet geslagen is geworden tegen de echtgenoot/(te), partner, of kinderen bijv.quote:NEW YORK - In New York is maandag voor het eerst sinds mensenheugenis een dag voorbij gegaan zonder dat iemand is neergeschoten, neergestoken of slachtoffer is geworden van andere vormen van gewelddadige criminaliteit.
De politie maakte dat woensdag na het
doornemen van alle rapporten uit de stad bekend. De zegsman kon zich niet herinneren eerder zo'n vreedzame dag in New York te hebben meegemaakt. Terwijl de criminaliteit in totaliteit vorig jaargroeide met 3 procent, zakte het aantal moorden in de Amerikaanse metropool in 2011 met bijna een kwart (23 procent) en die daling zet wellicht door.
"In een stad met 8 miljoen inwoners is dat uiterst zeldzaam", zegt een woordvoerder van de politie tegen persbureau Reuters. Dit jaar registreerde de politie tot nu toe 366 moorden. Vorig jaar waren dat er in het hele jaar 472.
http://www.nu.nl/buitenla(...)eit-in-new-york.html
Ja daar doel ik ook op. Zelfs al IS het koppenmakerij... -> Dus?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:46 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus het is nieuws. Al geloof ik er zelf niks van. Lijkt mij meer koppenmakerij.
Het is de bedoeling dat je er versteld van staat dat er geen misdaad is gepleegd of zo in de Big Apple. Verder weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja daar doel ik ook op. Zelfs al IS het koppenmakerij... -> Dus?
ja maar wat is er nu zo'n probleem dan? Normaal gesproken als er gemeldt wordt dat er op die dag 2 moorden zijn gepleegd, zijn het er misschine ook wel 3 of 4, alleen die anderemoorden zijn dan nog misschien ook wel niet gemeldt.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je er versteld van staat dat er geen misdaad is gepleegd of zo in de Big Apple. Verder weet ik het ook niet.
Sinds mensenheugnis, dus sinds 1660 oidquote:Op donderdag 29 november 2012 09:33 schreef isogram het volgende:
Het is erg genoeg dat zoiets als nieuws de wereld in moet worden geholpen....
Is ook onzin om dat als politie op die manier naar buiten te brengen. Gewoon een aandrachtskreet.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:25 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Of er is gewoon geen melding gedaan. Ik geloof hier geen zak van. Waarschijnlijker is dat de slachtoffers niet aangegeven hebben. In deze crisistijd geloof ik niet met al die miljoenen huishoudens dat er niet geslagen is geworden tegen de echtgenoot/(te), partner, of kinderen bijv.
Waar zeur je over? Ben je dronken of zo?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja maar wat is er nu zo'n probleem dan? Normaal gesproken als er gemeldt wordt dat er op die dag 2 moorden zijn gepleegd, zijn het er misschine ook wel 3 of 4, alleen die anderemoorden zijn dan nog misschien ook wel niet gemeldt.
Nu is er gewoon een dag geen enkele melding binnen gekomen. Nou prima, dan wordt dat zo naar buiten gebracht. So what dat er dan iemand op 15 hoog toch vermoord is maar nog geen melding van is gemaakt. Zelfde situatie als altijd, alleen dan nu dat er niet al een paar moorden voor die dag gemeldt waren, maar de teller nog op 0 stond.
Is toch niet zo'n ramp dat 't dan als nieuws naar buiten wordt gebracht of wel?
Ja, jij begint over dat je t niet gelooft en koppenmakerij en zo, en IK ben dan degene die zeurtquote:Op donderdag 29 november 2012 10:16 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Waar zeur je over? Ben je dronken of zo?
Ik schreef het artikel niet. Ik kopiëren en plakken maar. Dat mekdt de politie. Ik kan niet stipuleren wat de motieven van de politie zoal kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, jij begint over dat je t niet gelooft en koppenmakerij en zo, en IK ben dan degene die zeurt![]()
Ik vraag alleen maar wat het uit maakt dat ze een bericht naar buiten brengen dat er geen moorden gemeldt zijn. Dat er ergens in een flat een lijk ligt is prima, maar wat maakt het nou uit denk ik dan.
Tenzij je gewoon een beetje usa wil bashen, dan zou ik 't wel snappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |