Een vrouw als opstapje zien, dat diggen de dames wel ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Opstapje toch? Of is het beter denk je om iets achterna te gaan (als je nog nooit een partner hebt gehad) waardoor je misschien nooit ervaring krijgt en alleen oud wordt? Het is niet ongewoon dat mensen ook eerst maar zoenen met een minder knappe meid dronken in de disco ofzo... begrijp je reactie niet zo.
Tsssk, ik had net zo'n leuke TT met opstaprelaties en hosselbazenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een vrouw als opstapje zien, dat diggen de dames wel ja.
Je moet dat natuurlijk niet vertellen hequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
Dus jullie zijn allemaal begonnen (of willen beginnen) met een meid die je echt erg leuk vindt? Ik begrijp dat mensen het willen hoor. Maar voor een eerste keer is het toch niet altijd super? Begrijp niet de weerstand hiervan. Soms moeten mensen genoegen nemen met minder om iets te bereiken later.. maar goed ik zal wel de enige zijn zo te horen aan de laatste reactiesquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk niet vertellen he
En dan ga je je verdriet maar op mij afreageren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsssk, ik had net zo'n leuke TT met opstaprelaties en hosselbazen
Tjah, om te neuken ofzo niet, maar een relatie oefenen vind ik een beetje raar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus jullie zijn allemaal begonnen (of willen beginnen) met een meid die je echt erg leuk vindt? Ik begrijp dat mensen het willen hoor. Maar voor een eerste keer is het toch niet altijd super? Begrijp niet de weerstand hiervan. Soms moeten mensen genoegen nemen met minder om iets te bereiken later.. maar goed ik zal wel de enige zijn zo te horen aan de laatste reacties
Met een relatie wel ja. Vind ik toch een heel ander iets dan zoenen/neuken en alles wat daar tussen valt. Een relatie ga je aan omdat je iemand helemaal leuk vindt, niet omdat je "een relatie wil".quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dus jullie zijn allemaal begonnen (of willen beginnen) met een meid die je echt erg leuk vindt? Ik begrijp dat mensen het willen hoor. Maar voor een eerste keer is het toch niet altijd super? Begrijp niet de weerstand hiervan. Soms moeten mensen genoegen nemen met minder om iets te bereiken later.. maar goed ik zal wel de enige zijn zo te horen aan de laatste reacties
Ja oke. Relatie oefenen heb ik het ook niet zozeer over eigenlijk. Maar bedoel als je jong bent en de eerste keer sex enzo.. dan rolt dat er toch wat uit. En dat duurt vaak ook niet lang dat het standhoudt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, om te neuken ofzo niet, maar een relatie oefenen vind ik een beetje raar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Bittere_Bal het volgende:
Iemand oprecht leuk vinden is echt wel een vereiste hoor.
Dan heb je het hoogstens over 14/15/16 jarige guppies. Die zitten hier niet echt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke. Relatie oefenen heb ik het ook niet zozeer over eigenlijk. Maar bedoel als je jong bent en de eerste keer sex enzo.. dan rolt dat er toch wat uit. En dat duurt vaak ook niet lang dat het standhoudt.
Oke heb je wel een punt net als Murdera. Maar als ik naar mezelf keek rolde een relatie er een beetje als logisch uit, ook omdat ik het gewoon wel wou proberen. Maar vond mijn eerste nou niet bepaald geweldig ofzo. Voelde ook niet als een drempel verlagen, meer als een nieuwe ervaring en vooruitgang gewoon toen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Met een relatie wel ja. Vind ik toch een heel ander iets dan zoenen/neuken en alles wat daar tussen valt. Een relatie ga je aan omdat je iemand helemaal leuk vindt, niet omdat je "een relatie wil".
Zoenen, neuken, whatever, tuurlijk doe je dat met 'minder leuke' mensen. Waarom? Omdat je iets voor elkaar wil krijgen, namelijk de handeling. Niet omdat je "met het allerleukste meisje" wil zoenen. Relatie is juist om te krijgen met de allerleukste. Daar moet je je drempel nooit voor verlagen
Ik zie niet zo in waarom iemand op latere leeftijd die nog geen sex heeft gehad en dan wel sex krijgt en kans op een relatie (en al een tijd een vriendin wil) niet genoegen zal nemen met een meid/man die ze minder knap vinden bijvoorbeeld. Zullen ook wel genoeg tussenzitten die dat niet doen hoor. Maar weet niet of leeftijd nou zoveel betrekking heeft op het genoegen nemen met wat minder (voor tijdelijk) bij een relatie. Wat jullie zeggen kan ik me wel in vinden trouwens. Maar het is niet helemaal het idee dat ik heb erover.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je het hoogstens over 14/15/16 jarige guppies. Die zitten hier niet echt.
Doelde vooral dat na aanleiding van seks daar een relatie uit rolt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zie niet zo in waarom iemand op latere leeftijd die nog geen sex heeft gehad en dan wel sex krijgt en kans op een relatie (en al een tijd een vriendin wil) niet genoegen zal nemen met een meid/man die ze minder knap vinden bijvoorbeeld. Zullen ook wel genoeg tussenzitten die dat niet doen hoor. Maar weet niet of leeftijd nou zoveel betrekking heeft op het genoegen nemen met wat minder (voor tijdelijk) bij een relatie. Wat jullie zeggen kan ik me wel in vinden trouwens. Maar het is niet helemaal het idee dat ik heb erover.
Ja oke. Misschien is dat wel zo ja, kan best zo zijn. Maar van mezelf kan ik wel voorstellen dat als ik nu nog geen relatie zou hebben gehad ik wel genoegen met 'minder' zou nemen, tijdelijk in ieder geval. En denk vast nog wel een paar mensen. Ook al geloof ik wel, ook gezien de reacties, dat de meerderheid dat dus blijkbaar niet zou doen. De scheiding tussen zoenen/sex en het nemen van een relatie lijkt wel vrij strikt te zijn wat betreft wanneer je het doet en wanneer niet zoals ik het leesquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde vooral dat na aanleiding van seks daar een relatie uit rolt.
Op latere leeftijd is dat gewoon een seksbuddy of fwb of hoe je het wil noemen. Maar zeker geen relatie.
En is het wel een relatie dan stelt ie niets voor en dan kan/mag je het eigenlijk ook geen relatie noemen
Dat is het idee ja. Alleen ik betrok het (misschien wat onterecht) ook op het nemen van een relatie. Dacht dat het niet alleen voor zoenen/sex hoefde te gelden (genoegen nemen met minder) maar ook best voor een relatie (ervaring op doen voor latere relaties en daarom genoegen nemen met minder). Wel leuk onderwerp hehequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
Ik snap hiergaanwedan wel hoor. Je mag ook na je 16e best een beetje rondsletten of daten zonder dat je dat doet met Miss Universe.
Uiteindelijk verkrijg je zo wel het Fingerspitzengefuhl wat je vergemakkelijkt in het hosselen van ECHT heel leuke vrouwen later.
Een stapje terug, om er later twee vooruit te doen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Tis maar net wat je verstaat onder 'genoegen nemen met minder' ...
Dat soort ideeën heb ik sinds mijn 12e al niet meer eigenlijk. Nu zoek ik gewoon dat wat mij gelukkig maakt in alle opzichten die ik nodig acht voor een goede relatie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!'
Je bent de laatste dagen weer eng aan het doen meneer.quote:
Nou in grotere of mindere mate genoegen nemen met minder dan wat je zelf zou willen. En ja beetje vage term maar bedoel als je iemand nog net niet lelijk genoeg vindt en haar karakter ook niet geweldig is maar ze wel gewillig is en een relatie wil en je accepteert het aanbod bijvoorbeeld. Beetje wat je eigenlijk niet zou willen maar wel doet om niet alleen te zijn (een relatie te hebben)quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Tis maar net wat je verstaat onder 'genoegen nemen met minder' ...
Bullshit! je lult uit je nek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent de laatste dagen weer eng aan het doen meneer.
Beetje mijn vragen/teksten overnemen en het eens zijn met me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
Bullshit! je lult uit je nek.Zo ken ik je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach die paar euro boeit me ook niet. Wie weet ga je er een hoop plezier van beleven tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
Op eenofandere manier voel ik me te goed om te betalen.
Het niet zozeer om het geld, zo heel veel is het opzich niet. en ik snap heel goed dat mensen het er makkelijk voor over hebben. 3 biertjes in de kroeg en je hebt het er ook uit, en dan nog zonder date er aan over te houden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach die paar euro boeit me ook niet. Wie weet ga je er een hoop plezier van beleven toch
Elke date is een nieuw verhaal! Je moet alles eens geprobeerd hebben!
Weet je wat het ook is, veel vrouwen in mijn omgeving ken ik of ik weet hoe ze zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het niet zozeer om het geld, zo heel veel is het opzich niet. en ik snap heel goed dat mensen het er makkelijk voor over hebben. 3 biertjes in de kroeg en je hebt het er ook uit, en dan nog zonder date er aan over te houden.
Maar ik weet het niet. Ik vind het ook niet nodig trouwens.
Kan je ook eens in een andere stad gaan stappen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, veel vrouwen in mijn omgeving ken ik of ik weet hoe ze zijn.
Dus snel date met een vrouw die je nog niet lang kent kan hele leuke momenten opleveren
Nou dat inderdaad ook! Alleen slapen is soms wat minderquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je ook eens in een andere stad gaan stappen.
Ik doelde meer op het feit dat je ook in een andere stad kan gaan stappen om nieuwe vrouwen te ontmoetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef ook_gek het volgende:
Nou dat inderdaad ook! Alleen slapen is soms wat minder
Ja maar krijg jij maar eens een scheveninger uit z'n dorpquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je ook in een andere stad kan gaan stappen om nieuwe vrouwen te ontmoeten
Pff sukkels.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar krijg jij maar eens een scheveninger uit z'n dorphet centrum van den haag is al te ver weg en eng
Ik kom m'n dorp wel uit hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff sukkels.
dat wordt dan daten met dorpelingen.
Wat zeur je dan over scheveningers en hun dorp.. als we het over jou hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik kom m'n dorp wel uit hoor
Dus geen paniek en geen zorgen! Deze jongen zorgt zelf wel voor vers vlees
Nee muts ik bedoel, probeer maar eens iemand!! Mee te krijgen. Alleen stappen in een andere stad is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over scheveningers en hun dorp.. als we het over jou hebben
Ja echt weer een vrouwen actie weer van haarquote:
Je moet niet zo vrouwachtig doen!quote:
Oke zal het makkelijker maken voor je! zal het in jip en janneke taal schrijven, momentquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij moet eens leren typen.. want "alleen slapen"
En mag ik ook een keer
Hoe hoger hoe lelijker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat zegt een fotoscore op Paiq eigenlijk.
Ik snap de rating van 1-10 ook wel, maar zijn er mensen die daadwerkelijk een 4 staan of begint die telling pas bij een 8?quote:
Ja begint bij de 8, anders hangt iedereen zich zelf op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik snap de rating van 1-10 ook wel, maar zijn er mensen die daadwerkelijk een 4 staan of begint die telling pas bij een 8?
Dus de rating is eigenlijk 8-10?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja begint bij de 8, anders hangt iedereen zich zelf op.
"Online daten is toch niets voor mij, nee ik stop echt hoor! Echt waar!"quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Zo en on-topic!!!
Ik gaat volgende maand betalen en rond snuffelen op RP! Eens zien of er wat te daten valt! Zo ja, komen daar leuke verhalen uit!
Ja na 3 weken zak je en laat paiq het over aan de natuurlijke sellectie. Want dan komen de labiele mensen naar voren en verhangen ze zich! En zo zorgt de natuur zelf dat er geen over populatie is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus de rating is eigenlijk 8-10?of kan je daarna zakken van 8 naar 4 ofzo?
Hoe zie je dan dat iemand niet dol gelukkig is met iemand? Dat ze misschien niet de leukste en lekkerste is, maar wel degene die het beste bij hem paste?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Overigens zie ik zoveel relaties waarvan ik me niet kan voorstellen dat het daar NIET om een 'genoegen nemen met minder'tje' gaat. Het draait in ieder geval niet om 'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!' maar eerder om 'nou ik heb tenminste iemand om elke avond tegenaan te hangen op de bank'.
Ik denk ook niet dat het wat voor mij is. Maar die date is mij goed bevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
"Online daten is toch niets voor mij, nee ik stop echt hoor! Echt waar!"
Ik ga binnenkort speeddaten in Luden in Den Haagquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het wat voor mij is. Maar die date is mij goed bevallen.
Is toch mooi? Wachten in een kroeg op iemand die je bijna niet kent. En je hebt totaal geen idee wat je kan verwachten!
Het maakt het allemaal lekker spannend en onberekenbaar.
Dus wat dat betreft is het zeker wel iets voor mij
Maar of ik mijn droomvrouw ga vinden daar? Nee dat denk ik niet, wat dat betreft is het niks voor mij. Paiq ging mij te langzaam, dus ben benieuwd naar RP
Kunnen we later nooit zeggen dat ik het niet geprobeerd heb
Zelfs slechte dates vind ik toch altijd weer een toffe belevenis.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is toch mooi? Wachten in een kroeg op iemand die je bijna niet kent. En je hebt totaal geen idee wat je kan verwachten!
Maar of ik mijn droomvrouw ga vinden daar? Nee dat denk ik niet, wat dat betreft is het niks voor mij. Paiq ging mij te langzaam, dus ben benieuwd naar RP
Het is ook leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het gegeven dat jij de partner niet leuk, lief en lekker vindt? Beetje kort door de bocht hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Overigens zie ik zoveel relaties waarvan ik me niet kan voorstellen dat het daar NIET om een 'genoegen nemen met minder'tje' gaat. Het draait in ieder geval niet om 'de ander is de leukste, liefste en lekkerste ooit!' maar eerder om 'nou ik heb tenminste iemand om elke avond tegenaan te hangen op de bank'.
Nee, want dat vind ik bijna altijd...dus dat zou niet eerlijk zijn. En ik spreek het ook niet uit tegen hen, ik noem ze ook geen zeekoe of wat dan ook...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op het gegeven dat jij de partner niet leuk, lief en lekker vindt? Beetje kort door de bocht hoor. Je moet altijd oppassen met het doen van zulke uitspraken over relaties van anderen.
Ja, ik snap je wel, geloof ik. Ik verdenk mijn zus er ook vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, want dat vind ik bijna altijd...dus dat zou niet eerlijk zijn. En ik spreek het ook niet uit tegen hen, ik noem ze ook geen zeekoe of wat dan ook...
Je snapt toch wel over wat voor soort stelletjes ik het heb? Sommigen hebben elkaar al vanaf date 4 niks meer te melden, maarja...ze kunnen gewoon niet zo makkelijk alleen zijn.
Ik niet, maar lijkt me geweldigquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand hier wel eens aan speeddaten gedaan?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik niet, maar lijkt me geweldig
Bij de eerste leuke vrouw meteen zeggen, dit paar min die we hebben schiet niet op, kom we gaan hier naast een drankje doenkijken wat er gebeurd
30 euro wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]Als je 30 euro hebt betaald wil je natuurlijk nog wel wat andere kerels spreken
quote:
quote:Wat krijg ik wel en niet voor de entreeprijs?
Voor de entreeprijs van ¤ 31,- (Eindhoven, Den Bosch, Breda, Maastricht, Arnhem en Nijmegen: ¤ 29,-) krijg je een volledig avondje uit: je krijgt 20 à 30 mensen te spreken, een welkomstdrankje en diverse hapjes. Niet inbegrepen in de prijs zijn de overige drankjes.
quote:De speeddate in Amsterdam is bij onze top locatie Hotel Arena.
De reservering à ¤ 36,- is incl. een welkomstdrankje en een hapje, ongeveer 20 dates, begeleiding door de leuke hosts van Speeddaten.nl en natuurlijk de matchmail!
Vind ik erg mee vallen. 30 euro voor een drankje en wat mensen spreken. Ik vind dat echt duur maar goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Thee drinken in de kroeg ook. Het blijft water met een smaakje.
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.quote:
Lekker ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef tcr het volgende:
[..]
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.
Volgens mij hebben er wel ervaringen van speed-dates in deze topic gestaan, die waren volgens mij niet heel positief. Wel eens nagedacht om te doen, maar zit in de verkeerde leeftijdscategorie, mijn speeddates zouden voor 80% boven mijn 'doelgroep' komen, sinds het meestal is verdeeld in 25-35 en dan 35+. Zou het liever 'dichterbij elkaar' zien.
Ach wat zeur ik, volgende week een date met een Paiq match...
Geval van prioriteiten, ik heb het er ook niet voor over hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker ideeIk heb echt geen 25 euro per maand over (als in, klaar liggen) voor een datingsite.
Tsja, je kan het scharen onder prioriteiten... Maar als ik kijk naar vaste lasten + levensonderhoud + kleding etc + reserves willen houden voor het geval dat, dan kan die 25 euro er niet of nauwelijks nog af hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef tcr het volgende:
[..]
Geval van prioriteiten, ik heb het er ook niet voor over hoor.
Maar zelfde als met die Single Feesten in Hoofddorp, die kosten 20 euro entree en het bier is gewoon net zo duur als bij een avondje stappen (duurder zelfs door dat bonnensysteem). Als je weet dat er zeker 2000 man/vrouw op afkomt kun je wel uitrekenen dat het big-business is.
Rijke vent zoeken!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je kan het scharen onder prioriteiten... Maar als ik kijk naar vaste lasten + levensonderhoud + kleding etc + reserves willen houden voor het geval dat, dan kan die 25 euro er niet of nauwelijks nog af hoor
Ik ben op een festival wezen speeddaten. Leeftijdsgroepen waren volgens mij 18-23 en 24-30 oid. Mooi dat ik met mijn 21 bijna alleen maar jongere jongens sprak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef tcr het volgende:
[..]
De single heeft veel geld (tenminste dat is het idee), dus kan met het vragen.
Volgens mij hebben er wel ervaringen van speed-dates in deze topic gestaan, die waren volgens mij niet heel positief. Wel eens nagedacht om te doen, maar zit in de verkeerde leeftijdscategorie, mijn speeddates zouden voor 80% boven mijn 'doelgroep' komen, sinds het meestal is verdeeld in 25-35 en dan 35+. Zou het liever 'dichterbij elkaar' zien.
Ach wat zeur ik, volgende week een date met een Paiq match...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijke vent zoeken!
Maar ja dan hoef je ook niet meer te speeddaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Waarom zou je als vrouw überhaupt voor een datingsite betalen? Is het niet gewoon een kwestie van inschrijven en vervolgens een keuze maken uit alle honderden reacties die je krijgt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je kan het scharen onder prioriteiten... Maar als ik kijk naar vaste lasten + levensonderhoud + kleding etc + reserves willen houden voor het geval dat, dan kan die 25 euro er niet of nauwelijks nog af hoor
Nee hoor, het is echt niet zó makkelijk voor vrouwen op datingsitesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Waarom zou je als vrouw überhaupt voor een datingsite betalen? Is het niet gewoon een kwestie van inschrijven en vervolgens een keuze maken uit alle honderden reacties die je krijgt?
is RP niets voor jou? Kun je als gratis lid gewoon reageren als mannen met een volledig lidmaatschap je een bericht sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt niet zó makkelijk voor vrouwen op datingsitesPaiq bevalt me niet echt meer, slechte matches
En er zijn best wat sites waar je moet betalen om er echt gebruik van te kunnen maken. Pepper bijvoorbeeld, spreekt me erg aan maar als gratis lid kan je niets.
Kan ik eens naar kijken jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is RP niets voor jou? Kun je als gratis lid gewoon reageren als mannen met een volledig lidmaatschap je een bericht sturen.
Volgens mijn collega is het ook niet zo makkelijk want "alle mannen zijn hufters of latent homo".
E-matching. Veel dates mee gehad en niks betaald. Zolang mensen jou maar aanschrijven kan je gewoon reageren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt niet zó makkelijk voor vrouwen op datingsitesPaiq bevalt me niet echt meer, slechte matches
En er zijn best wat sites waar je moet betalen om er echt gebruik van te kunnen maken. Pepper bijvoorbeeld, spreekt me erg aan maar als gratis lid kan je niets.
E-matching is wat dat betreft best schappelijk, per maand 16,95 ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Silenus het volgende:
Ik niet, maar ik vind de bedragen wel veel te hoog. (Vanaf een tientje per maand eigenlijk is het wel te veel)
En dan kun je van die jaarabonnementen afsluiten, voor 150 euro ofzo. Nou, je zal maar in je eerste week meteen een leuk iemand tegenkomen...zit je mooi te kijken met je abo.
Jammer. Ik kan het je echter niet kwalijk nemen haha, wie weet waag ik binnenkort nog een pogingquote:
Eh. Is dat niet een combinatie van overeenkomende fotoscores én antwoorden op vragen die je daar in het begin in moest vullen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:40 schreef Linguine het volgende:
Ik vind dat uiterlijkheden-balkje bij Paiq zo raar.. Wat me echt opvalt is dat ik met alle mensen die ik knap vind bijna dat hele balkje vol heb. Maar die balk kan toch twee kanten op werken? Stel dat iemand anders veel knapper is dan ik, dan zou ons uiterlijkheden-balkje laag moeten uitvallen. Maar dan zou ik diegene dus alsnog knap moeten vinden, en dat heb ik nog nooit gehad. Of zou het zou zijn dat die balk altijd omhoog scoort? God haha in m'n hoofd is deze uitleg zo duidelijk maar hij komt totaal niet over geloof ik. Hoop dat iemand m'n punt snapt
Ik kon als gratis lid alleen interesse berichten sturen. Enige voordeel was dat de meeste mannen wel doorhadden dat ik gratis lid was en dus maar gelijk hun mailadres meestuurdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is RP niets voor jou? Kun je als gratis lid gewoon reageren als mannen met een volledig lidmaatschap je een bericht sturen.
Wat ik zat ben is dat je op Paiq, bij zo'n setje foto's beoordelen, vaak maar een paar normale/leuke vrouwen hebt. Letterlijk 90% is dik onvoldoende en de vrouwen die doable zijn, zijn nooit echt knap ofzo. Hooguit een 7 of 7,5 (ja, je ziet het goed, ik geef een rapportcijfer aan het uiterlijk van een vrouw).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:07 schreef theKiD het volgende:
Hoeveel dates hebben jullie hier eigenlijk gemiddeld per maand dmv de sites?
Ik was het na 3 dates in 1,5 maand al helemaal zat eigenlijk
Tsjonge. Uiterlijk gezeur. Het lijkt mij dat er sowieso niet echt knappe mensen op datingsites zitten (tenzij echt oud) dus dat had je kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ik zat ben is dat je op Paiq, bij zo'n setje foto's beoordelen, vaak maar een paar normale/leuke vrouwen hebt. Letterlijk 90% is dik onvoldoende en de vrouwen die doable zijn, zijn nooit echt knap ofzo. Hooguit een 7 of 7,5 (ja, je ziet het goed, ik geef een rapportcijfer aan het uiterlijk van een vrouw).
Ik heb het gevoel dat op straat of in de supermarkt veel meer normale of zelfs knappe vrouwen rondlopen. Alleen in zo'n vluchtige situatie een vrouw aanspreken, op zo'n manier dat je er ook een date mee hebt later, is echt Amerikaanse pua-bullshit volgens mij. Misschien dat je het lukt als je echt superlekker bent als vent...
Daarom heb ik dus een redelijk aantal keer een paar knaken naar dat creditsysteem van Paiq ge-upload en die vrouwen die me dan nog wel leuk leken, een oneliner gestuurd. Vaak word de oneliner afgewezen, maar ook geregeld word ie geaccepteerd (1/3).
Echter denk niet dat je die vrouwen ooit online treft. Het verzandt in een 'mail-conversatie' met tussenpauzes van makkelijk een paar dagen, waar de prik dan ook heel snel uit is.
Okay, je zou die speeddates ed dus kunnen accepteren, maar dan zit je een hele tijd te chatten met een chick die waarschijnlijk (die 90% kans) niet om aan te zien is (ja, sorry hoor), omdat je pas na zoveel chatregels elkaar foto te zien krijgt...
Voor de haters: mijn foto's op Paiq hebben een 8.8. Dat is relatief gezien waarschijnlijk, niet eens zo heel goed, maar het kan ook niet de bodemloos slecht zijn. Denk echter niet dat je als man ook maar één oneliner krijgt dan. Hooguit 1 fotobewonderaarster per jaar (letterlijk in mijn geval)
Indien men nog steeds haat: ik heb als reality check met verschillende mensen samen foto's bekeken op dat Paiq. Met 2 kerels had ik vrijwel dezelfde 'norm' en 2 kerels stelden zelfs veel hogere eisen dan ik. Die vonden zelfs de doable vrouwen (de zeventjes imho) op Paiq niet doable.
En toch vindt iedereen Paiq hier geweldig... Zie ook de poll score.
Ga dan ergens anders vissen hoor ik jullie al zeggen => Okay, maar dat is precies mijn probleem. Ik ben ingenieur en voor als je dat misschien niet wist, dat is een absolute mannenwereld. Ik kom gewoon geen vrouwen tegen irl. Ja, op straat of in de supermarkt wel, maar dat verzilveren is echt bullshit. En ja, mijn social circle bestaat ook vooral uit mannen. De vrouwen die er in zitten, zijn de partner van.
Hobbies zeg je!? Ja, lachen, iets doen waar je geen hol aan vindt, alleen maar omdat je daar misschien een vrouw tegenkomt. Ik weet niet hoe anderen dat zien, maar ik kan zoiets heel moeilijk vol houden. Nah ja, zweefvliegen, wedstrijdzeilen, skiën, fitnessen... ik kom er iig geen vrouwen tegen.
Nee, een 7 is acceptabel wat mij betreft. Maar dan nog. Dat berichtjes heen en weer sturen naar iemand die je volstrekt niet kent, werkt niet volgens mij. Zeker als het er zo dik bovenop ligt waarom het gaat. Het is niet casual een beetje kletsen en dan na verloop van tijd elkaar misschien leuk gaan vinden, maar van seconde 1 is het al zo'n wederzijdse kritische beoordeling.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:57 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Tsjonge. Uiterlijk gezeur. Het lijkt mij dat er sowieso niet echt knappe mensen op datingsites zitten (tenzij echt oud) dus dat had je kunnen verwachten.
Verder niks mis met een "7" qua looks toch?
Pepper is wel leuk maar ik zou pas lid worden als mensen je foto's liken (die jij dan ook weer leuk vind) of als er genoeg potentie voor je tussenzit ik ben wat dat betreft heel kieskeurig van de 450 matches vond ik er 4 leuk en 1 echt leuk de overige 3 mwah (overigens zaten er tussen de 450 matches dan ook wel mensen waarvan ik dacht dat ze 5 maatjes te hoog waren gegrepen (out of my league zeg maar)quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk om 'niet echt normaal' te worden genoemd hierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:16 schreef Zucht93 het volgende:
En dan ga je veel uit/naar feestjes! Ook leuk en zo leer je wel leuke vrouwen kennen. Maar ik denk ook dat je misschien niet zo kritisch moet kijken naar uiterlijk. Soms kan je gewoon niet beter krijgen en moet je het er maar mee doen. Of helemaal niks.
Op een datingsite zijn over het algemeen toch sowiezo niet echt normale types die een succesvol liefdesleven hebben gehad of super sociaal zijn? Corrigeer mij als ik het fout hebmaar heb toch een bepaald beeld van bepaalde types
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]Nooit voldoende voor een vrouw zoals jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dit. Net als de conclusie dat er geen knappe jonge mensen op datingsites te vinden zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk om 'niet echt normaal' te worden genoemd hier
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit voldoende voor een vrouw zoals jij
Tja hey, ik ben van het type: ik maak een vrouw gelukkig en geef alles wat haar hartje verlangdquote:
Dit is een nieuw iets van OkCupid, kreeg er al mail over als OkC lid. Wel geprobeerd de afgelopen twee dagen (jezelf op beschikbaar zetten), maar ik denk dat het niet bekend genoeg is in Nederland. Dit is wel iets om te doen als je op vakantie in de VS zit en niks te doen hebt in het weekend 's avondsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:27 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een leuk initiatief:
http://www.crazyblinddate.com/?cf=love-is-blind-day
Zou het alleen zelf niet zo snel durven/doen denk ik.
Zelfs correct gespelde berichtjes?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja hey, ik ben van het type: ik maak een vrouw gelukkig en geef alles wat haar hartje verlangd verlangt![]()
![]()
Op OKCupid zitten idd veel Amerikanen, arrogante mensen en freaks. Ik kom er iig weinig leuke, nuchtere vrouwen tegen. Wel eens een date gehad via deze site.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef tcr het volgende:
[..]
Dit is een nieuw iets van OkCupid, kreeg er al mail over als OkC lid. Wel geprobeerd de afgelopen twee dagen (jezelf op beschikbaar zetten), maar ik denk dat het niet bekend genoeg is in Nederland. Dit is wel iets om te doen als je op vakantie in de VS zit en niks te doen hebt in het weekend 's avonds.
Als jij dat wilt, volg ik een bijspijkercursus Nederlands voor je...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zelfs correct gespelde berichtjes?
Maar schatje... Poppedopje... Je hoeft alleen maar m'n datingsite-abonnementen te betalen, tot ik je inruil voor een rijker exemplaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja hey, ik ben van het type: ik maak een vrouw gelukkig en geef alles wat haar hartje verlangd![]()
![]()
Hoo niet iedereen natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk om 'niet echt normaal' te worden genoemd hier
Vrouw naar m'n hartquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar schatje... Poppedopje... Je hoeft alleen maar m'n datingsite-abonnementen te betalen, tot ik je inruil voor een rijker exemplaarDan maak je me zo gelukkig!
En dan beloof ik dat ik je spelling niet corrigeer. Goed?
Nuancequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Hoo niet iedereen natuurlijkmaar ik denk dat dr meer types zitten die niet zo goed zijn qua relaties en het uiterlijk ook niet mee hebben.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:57 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat er sowieso niet echt knappe mensen op datingsites zitten (tenzij echt oud)
Hier corrigeren we je dus. Je hebt het fout.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:16 schreef Zucht93 het volgende:
Op een datingsite zijn over het algemeen toch sowiezo niet echt normale types die een succesvol liefdesleven hebben gehad of super sociaal zijn? Corrigeer mij als ik het fout heb
Lekker genuanceerd beeld heb jij van datingsites en toffe grap ga je uithalen, joh!quote:Ik ben van plan om iemand een lidmaatschap te geven voor de grap; gemene maar leuke grap ook.
En de vrouwen zijn daar over het algemeen leuk? En welke datingsite is het lachwekkendste qua vrouwen?
Ik heb het fout omdat? Ik heb jullie nooit gezien en ken jullie ook niet. En dat wat ik zeg lijkt mij zeer logisch. Iemand die in feite alles heeft hoeft niet te kijken op een site - tenzij je heel oud bent. Ik denk ook dat sociaalheid er mee heeft te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Hier corrigeren we je dus. Je hebt het fout.
[..]
Lekker genuanceerd beeld heb jij van datingsites en toffe grap ga je uithalen, joh!
Wat doe je hier überhaupt?
De TL:DR versie:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat ik zat ben is dat je op Paiq, bij zo'n setje foto's beoordelen, vaak maar een paar normale/leuke vrouwen hebt. Letterlijk 90% is dik onvoldoende en de vrouwen die doable zijn, zijn nooit echt knap ofzo. Hooguit een 7 of 7,5 (ja, je ziet het goed, ik geef een rapportcijfer aan het uiterlijk van een vrouw).
Ik heb het gevoel dat op straat of in de supermarkt veel meer normale of zelfs knappe vrouwen rondlopen. Alleen in zo'n vluchtige situatie een vrouw aanspreken, op zo'n manier dat je er ook een date mee hebt later, is echt Amerikaanse pua-bullshit volgens mij. Misschien dat je het lukt als je echt superlekker bent als vent...
Daarom heb ik dus een redelijk aantal keer een paar knaken naar dat creditsysteem van Paiq ge-upload en die vrouwen die me dan nog wel leuk leken, een oneliner gestuurd. Vaak word de oneliner afgewezen, maar ook geregeld word ie geaccepteerd (1/3).
Echter denk niet dat je die vrouwen ooit online treft. Het verzandt in een 'mail-conversatie' met tussenpauzes van makkelijk een paar dagen, waar de prik dan ook heel snel uit is.
Okay, je zou die speeddates ed dus kunnen accepteren, maar dan zit je een hele tijd te chatten met een chick die waarschijnlijk (die 90% kans) niet om aan te zien is (ja, sorry hoor), omdat je pas na zoveel chatregels elkaar foto te zien krijgt...
Voor de haters: mijn foto's op Paiq hebben een 8.8. Dat is relatief gezien waarschijnlijk, niet eens zo heel goed, maar het kan ook niet de bodemloos slecht zijn. Denk echter niet dat je als man ook maar één oneliner krijgt dan. Hooguit 1 fotobewonderaarster per jaar (letterlijk in mijn geval)
Indien men nog steeds haat: ik heb als reality check met verschillende mensen samen foto's bekeken op dat Paiq. Met 2 kerels had ik vrijwel dezelfde 'norm' en 2 kerels stelden zelfs veel hogere eisen dan ik. Die vonden zelfs de doable vrouwen (de zeventjes imho) op Paiq niet doable.
Ga dan ergens anders vissen hoor ik jullie al zeggen => Okay, maar dat is precies mijn probleem. Ik ben ingenieur en voor als je dat misschien niet wist, dat is een absolute mannenwereld. Ik kom gewoon geen vrouwen tegen irl. Ja, op straat of in de supermarkt wel, maar dat verzilveren is echt bullshit. En ja, mijn social circle bestaat ook vooral uit mannen. De vrouwen die er in zitten, zijn de partner van.
Hobbies zeg je!? Ja, lachen, iets doen waar je geen hol aan vindt, alleen maar omdat je daar misschien een vrouw tegenkomt. Ik weet niet hoe anderen dat zien, maar ik kan zoiets heel moeilijk vol houden. Nah ja, zweefvliegen, wedstrijdzeilen, skiën, fitnessen... ik kom er iig geen vrouwen tegen.
Misschien moet je minder denken. Je doet alleen maar aannames en ik kan je vertellen dat die gewoon fout zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik heb het fout omdat? Ik heb jullie nooit gezien en ken jullie ook niet. En dat wat ik zeg lijkt mij zeer logisch. Iemand die in feite alles heeft hoeft niet te kijken op een site - tenzij je heel oud bent. Ik denk ook dat sociaalheid er mee heeft te maken.
Tnxquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:
De TL:DR versie:
"Ik vind mijzelf heul erg knap, maar de rest van Paiq zegt van niet.... nu vind ik het systeem stom en zijn alle dames zelf lelijk. Ik heb bevestiging moeten zoeken aan mijn vrienden, maar of zij zelf ooit neuken is tot heden nog onduidelijk.
Oh ja, ik vind vrouwen aanspreken ook maar eng."
En de fout bij jezelf zoeken zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx
Hij moet niet zo zeuren, want genoeg mensen hier met meer dan genoeg succes.
He wij fokkers zijn sowieso geweldig. Ligt aan al die anderequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:18 schreef Murdera het volgende:
En de fout bij jezelf zoeken zeker?Uitgesloten natuurlijk.
Dat is wel een beetje waar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He wij fokkers zijn sowieso geweldig. Ligt aan al die andere
Jij beweerde dat er over het algemeen alleen mensen op datingsites komen die niet jong én knap zijn en die niet succesvol zijn geweest in de liefde. Daarmee impliceer je eigenlijk dat datingsites bedoeld voor socially awkward kneuzen die lelijk of oud zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik heb het fout omdat? Ik heb jullie nooit gezien en ken jullie ook niet. En dat wat ik zeg lijkt mij zeer logisch. Iemand die in feite alles heeft hoeft niet te kijken op een site - tenzij je heel oud bent. Ik denk ook dat sociaalheid er mee heeft te maken.
Omdat hij daar wel eens grappen over maakt. Ik ga hem echt eens een echte lidmaatschap cadeau doen. Misschien komt er nog wat leuks ook nog. Welke datingsites zijn echt leuk, grappig en succesvol?
Niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De TL:DR versie:
"Ik vind mijzelf heul erg knap, maar de rest van Paiq zegt van niet.... nu vind ik het systeem stom en zijn alle dames zelf lelijk. Ik heb bevestiging moeten zoeken aan mijn vrienden, maar of zij zelf ooit neuken is tot heden nog onduidelijk.
Oh ja, ik vind vrouwen aanspreken ook maar eng."
Mystikvm: de man die mijn gedachten verwoordt, maar dan 20 keer korterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet je minder denken. Je doet alleen maar aannames en ik kan je vertellen dat die gewoon fout zijn.
Wel lullig voor al die onderontwikkelde lelijke domme autistische mensen op datingsites.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zoveel fokkers met elkaar daten? Al die geweldenaren bij elkaar
Andersom zijn er ook niet veel knappe mannen op Paiq te vinden. Als ik foto's beoordeel dan vind ik ze in mijn top 6 nog niet eens altijd allemaal 'doable'. Zit er wil iemand tussen, woont die weer aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ook al zijn die mensen minder sociaal, dat maakt ze niet minder leuk en minder date-waardig. Ik ben geen heel sociaal persoon, maar ik zie er volgens mij best leuk uit en ben volgens mij ook best een leuke gesprekspartner. Uit jouw post spreekt een waarde-oordeel. Ik ben blij dat datingsites er zijn, want ik zou de vrouw die ik zoek niet in het uitgaansleven vinden. Ze gaat namelijk net als ik niet uitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Maar maar.. al die mensen hier die ook op datingsites zitten dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
Wel lullig voor al die onderontwikkelde lelijke domme autistische mensen op datingsites.
Inderdaad. Hoewel ik vind dat het voor oude mensen is. Ik beweer niet dat er alleen maar oude mensen op zitten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij beweerde dat er over het algemeen alleen mensen op datingsites komen die niet jong én knap zijn en die niet succesvol zijn geweest in de liefde. Daarmee impliceer je eigenlijk dat datingsites bedoeld voor socially awkward kneuzen die lelijk of oud zijn.
Mijn inziens zit je daarmee verkeerd. Ik zeg niet eens dat wij in dit topic heus wel sociaal en knap en succesvol zijn; daarvoor ken ik de mensen niet goed genoeg. Maar ik weet uit ervaring dat er hele leuke, aantrekkelijke, sociale en succesvolle mensen op die sites zitten.
Iedereen vindt de liefde op een andere manier. Dat het via internet gaat betekent niet dat je dan wel lelijk of sociaal onhandig moet zijn.
Door mensen met jouw ideeën bestaat er nog steeds een soort taboe op datingsites. Je durft het bijna niet te zeggen, uit angst dat je het stempel "kneus" krijgt.
Taking one for the team. Uit de goedheid in jullie hart.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar maar.. al die mensen hier die ook op datingsites zitten dan?![]()
Jullie???quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
Taking one for the team. Uit de goedheid in jullie hart.
Ik ben zelf niet echt actief op datingsites.quote:
"date"? vertel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
Ik ben zelf niet echt actief op datingsites.
Ik heb een account, maar ik kijk alleen als iemand mij een bericht heeft gestuurd eigenlijk.
Wel een paar dagen terug een "date" gehad, was erg gezellig.
Mensen die zelf niet op datingsites zitten schreeuwen het hardstquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik vind dat het voor oude mensen is. Ik beweer niet dat er alleen maar oude mensen op zitten.
Je durft het niet te zeggen omdat de meerderheid zo denkt. Maar ik reageer niet verbaasd bij de mensen waarvan ik het verwacht dus zeg 't gewoon. Wss reageert niemand naar.
Aso.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"date"? vertel!
Ik heb niet eens een account
Asofokstertjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
Aso.
Euh, films gekeken![]()
En ik heb gekookt, zonder iets aan te laten branden.![]()
maar ze is wel jong.
Je snapt me niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoewel ik vind dat het voor oude mensen is. Ik beweer niet dat er alleen maar oude mensen op zitten.
Je durft het niet te zeggen omdat de meerderheid zo denkt. Maar ik reageer niet verbaasd bij de mensen waarvan ik het verwacht dus zeg 't gewoon. Wss reageert niemand naar.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Asofokstertje![]()
Goed man!
Maar waar ken je der van, hoe lang.. hoe was ze? komt er nog een tweede 'date', is er gesekst? dat soort dingen
Mijn ervaring is juist dat sociaal onhandige mensen over het algemeen het lef niet hebben om te daten via een datingsite....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt me niet.
Jouw bewering: niet knap (tenzij oud). Oftewel: mensen op datingsites zijn OF jong en lelijk, OF oud en knap. Of oud en lelijk waarschijnlijk, maar jong én knap lijkt jou onmogelijk.
Die aanname van jou spreek ik tegen.
Enne, mensen waarbij je het verwacht? Dat zijn jonge, lelijke, sociaal onhandige mensen zeker?
lijkt me stugquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat sociaal onhandige mensen over het algemeen het lef niet hebben om te daten via een datingsite....
Wat is erg jong dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef Murdera het volgende:
kende haar 2 dagen ofzo, van zo'n site. en ja we zullen wel weer afspreken.
Geen seks. Ze is nog erg jong he![]()
Ik ben niet echt op zoek, ik vermaak me prima, seks is ook nooit echt een probleem enzo.
Maar de "spanning" van nieuwe mensen ontmoeten, daten, nieuwe plekken, dat soort dingen, dat miste ik wel.
Die vinden mensen ontmoeten eng. Dus zullen zich wel inschrijven, maar echt daadwerkelijk daten doen ze vaak niet.quote:
18.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is erg jong dan?
Snap ikmis ik ook wel beetje.
"lijken" is geen gefundeerde observatie...quote:
In dit topic zitten al genoeg mensen die objectief gezien gewoon knap zijn, of op z'n minst gemiddeld. Voor sociaal geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je snapt me niet.
Jouw bewering: niet knap (tenzij oud). Oftewel: mensen op datingsites zijn OF jong en lelijk, OF oud en knap. Of oud en lelijk waarschijnlijk, maar jong én knap lijkt jou onmogelijk.
Die aanname van jou spreek ik tegen.
Enne, mensen waarbij je het verwacht? Dat zijn jonge, lelijke, sociaal onhandige mensen zeker?
quote:
och meiden van 18 zijn niet meer zo onschuldigquote:
Dat!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb datingsites altijd ervaren als een redelijke doorsnee van het echte leven.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dit topic zitten al genoeg mensen die objectief gezien gewoon knap zijn, of op z'n minst gemiddeld. Voor sociaal geldt hetzelfde.
Ik heb datingsites altijd ervaren als een redelijke doorsnee van het echte leven.
Ik ben 4 jaar jonger dan jou, maar toch vind ik het een beetje zo'n risico gevalletje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee grapje, ik ben 28 en zou eerlijkgezegd niet aan een 18 jarige moeten denken, tenzij ze zich ouder gedraagt... maar over het algemeen is dat ook niks
Ik was toen al mijn onschuld al kwijt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
och meiden van 18 zijn niet meer zo onschuldig![]()
Weet niet hoe onschuldig jij nog was op die leeftijd![]()
Nouja, opzich ik toen nog wel redelijk
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vinden mensen ontmoeten eng. Dus zullen zich wel inschrijven, maar echt daadwerkelijk daten doen ze vaak niet.
och hebben we weer iets te doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Waarom voelt iedereen zich toch zo aangesproken en meent zich te moeten verdedigen tegenover een of ander kind uit 1993 die hier iets komt roepen?
Arme meidquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Murdera het volgende:
Ik was toen al mijn onschuld al kwijt.
Maar zij niet, ze is echt nog zo'n schattig lief meisje.
Ik zou niet graag degene zijn die dat kapotmaakt.
Omdat ik niet sociaal en aarslelijk ben, snap dat dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Waarom voelt iedereen zich toch zo aangesproken en meent zich te moeten verdedigen tegenover een of ander kind uit 1993 die hier iets komt roepen?
Uhhuquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet sociaal en aarslelijk ben, snap dat dan.
Wie leert ze kennen dan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Arme meid![]()
leert ze een leuke jongen kennen, wil hij haar niet
Ach, gelukkig heb je je humor nogquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ik niet sociaal en aarslelijk ben, snap dat dan.
Ja waaruit concludeer je dat. Omdat iemand wel praat met je maar niet afspreekt? Kan ook gewoon geen interesse zijn in 'meer'.quote:
Gewoon laten zuchtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
Uh... mensenkennis en levenservaring kan je dat op baseren...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja waaruit concludeer je dat. Omdat iemand wel praat met je maar niet afspreekt? Kan ook gewoon geen interesse zijn in 'meer'.
Houd dat jezelf maar voor ja. Ik ga de discussie ook niet meer aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Soms zie je wel types dat je denkt van: "Ik snap wel dat jij je inschrijft op een datingsite"...
Maar ja, dat is net zoals sommige mensen die je in het echte leven ontmoet dat je denkt van: "Ik snap wel dat je single bent..."
Niet aardig om te zeggen/denken, maar wel waar
Dit. Ik denk dat het 19-jarige jochie dat nog een beetje mist.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uh... mensenkennis en levenservaring kan je dat op baseren...
Je gaat iemand anders inschrijven?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Houd dat jezelf maar voor ja. Ik ga de discussie ook niet meer aanik ga hem iig inschrijven vooor paiq denk ik.
Volgens mij is het een meisjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het 19-jarige jochie dat nog een beetje mist.
Ah koetsjie-koe
Ik ben vrouwelijk hoor. En ik heb idd geen inzichten in internet datingsites.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het 19-jarige jochie dat nog een beetje mist.
Ah koetsjie-koe
Ik zou echt boos worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je gaat iemand anders inschrijven?
En toch een mening hebben?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk hoor. En ik heb idd geen inzichten in internet datingsites.
Ja. Een persoon die naar het lijkt grAag online aandacht wil van vrouwen. Cadeautje dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je gaat iemand anders inschrijven?
Haha, doorlopend gedacht dat het een jongen isquote:
Heyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, doorlopend gedacht dat het een jongen is
Mobiel fokken ftw
Het eerste zinnige woord is eruit!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk hoor. En ik heb idd geen inzichten in internet datingsites.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja. Een persoon die naar het lijkt grAag online aandacht wil van vrouwen. Cadeautje dus.
Nee schatje, liefje, poppedopje, dat weet ik toch? Jij nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HeyNiet alle mannen zijn zo he
![]()
Bevooroordeeld zijn we allemaal wel eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het eerste zinnige woord is eruit!
Verder wat SilentChaos zegt. Bevooroordeeld zijn is NIET aantrekkelijk.
Waarschijnlijk wordt hij boos. Maar nu vraag ik me af op welke datingsite je de minst chille matches hebt en de raarste types?quote:
fok!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Zucht93 het volgende:
Waarschijnlijk wordt hij boos. Maar nu vraag ik me af op welke datingsite je de minst chille matches hebt en de raarste types?
Echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt hij boos. Maar nu vraag ik me af op welke datingsite je de minst chille matches hebt en de raarste types?
Da's een alternatieve manier van daten. Net zoals jouw slachtoffer waarschijnlijk een alternatieve manier vindt om je terug te pakken. Waarschijnlijk door je 06-nummer op een sekssite te zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Oke.
Nog wel een vraagje hoe alternatief daten is?
try it yourselfquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Zucht93 het volgende:
Nog wel een vraagje hoe alternatief daten is?
Ooooh you!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dit topic zitten al genoeg mensen die objectief gezien gewoon knap zijn
Klopt, maar de manier waarmee je er mee om gaat maakt je onaantrekkelijk of niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Bevooroordeeld zijn we allemaal wel eens.
Ja maar hoe? Alternatieve mensen als in gothics enz? Op die sites staat geen info over hoe en wat. Haha. Hij doet maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een alternatieve manier van daten. Net zoals jouw slachtoffer waarschijnlijk een alternatieve manier vindt om je terug te pakken. Waarschijnlijk door je 06-nummer op een sekssite te zetten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee schatje, liefje, poppedopje, dat weet ik toch? Jij niet![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, doorlopend gedacht dat het een jongen is
Mobiel fokken ftw
Je wordt vanzelf wel minder oppervlakkig als je De Ware Liefde steeds maar niet tegenkomtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben overigens wel erg oppervlakkig als het om daten gaatdus misschien ben ik wel "zo'n" man
Gaat de standaard omlaag en kies je dus voor iemand die je eigenlijk niet wil? Omdat je toch niet beter kan krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wel minder oppervlakkig als je De Ware Liefde steeds maar niet tegenkomt.
Mijn ervaring heeft geleerd dat dat nit waar isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wel minder oppervlakkig als je De Ware Liefde steeds maar niet tegenkomt.
Ik had een hele hoge standaard en er was ook iemand die daaraan voldeed. Toch heeft het niet gewerkt tussen ons. Ik ben dus niet meer zo'n fan van eisenlijstjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:08 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Gaat de standaard omlaag en kies je dus voor iemand die je eigenlijk niet wil? Omdat je toch niet beter kan krijgen.
Ik heb vaak dat mijn perceptie van het uiterlijk zich aanpast naarmate ik iemand leer kennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat je niet verliefd kan worden die in eerste instantie qua uiterlijk niet helemaal voldoet
Heb ik ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vaak dat mijn perceptie van het uiterlijk zich aanpast naarmate ik iemand leer kennen.
Zo kan een heel mooi meisje lelijk worden, of een normaal meisje prachtig.
Je kunt je eisen ook bijstellen vanuit een zeker realisme, het is niet zozeer genoegen nemen met "minder".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft geleerd dat dat nit waar is
Ik ben niet iemand die snel genoegen neemt met "minder" (klinkt misschien een beetje denigrerend, maar you get my point).
Ik ben ook van mening dat je je eisen nooit omlaag bij moet stellen omdat je anders bang bent alleen te blijven... maar goed, da's mijn mening
Klopt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt je eisen ook bijstellen vanuit een zeker realisme, het is niet zozeer genoegen nemen met "minder".
Eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat mijn perceptie van het uiterlijk zich aanpast naarmate ik iemand leer kennen.
Zo kan een heel mooi meisje lelijk worden, of een normaal meisje prachtig.
Mjah, ik zou ramona van zanger rinus ook niet aanspreken, hoe lief, gezellig en leuk ze op elk ander vlak ook is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Joysa het volgende:
Persoonlijk vind ik uiterlijk wel belangrijk. Dat bepaald voor mij toch wel of ik er mee wil praten of niet.
Succes en doei!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Zucht93 het volgende:
Ik kies voor alternatief daten. Ben benieuwd.
Mooi voorbeeld jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik zou ramona van zanger rinus ook niet aanspreken, hoe lief, gezellig en leuk ze op elk ander vlak ook is.
Maar dat heeft met meer te maken dan met uiterlijk. Ook met uitstraling en het gespreksniveau dat je bij haar kunt verwachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik zou ramona van zanger rinus ook niet aanspreken, hoe lief, gezellig en leuk ze op elk ander vlak ook is.
Mwah, ook als ze erg slim was zou het hem niet worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat heeft met meer te maken dan met uiterlijk. Ook met uitstraling en het gespreksniveau dat je bij haar kunt verwachten.
Daar gaat onze heftige seksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
Ik weet het niet, maar bergtrollen zijn toch echt gewoon niet mijn ding.
Die dude is een enorme player en houdt er meerdere op na jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat heeft met meer te maken dan met uiterlijk. Ook met uitstraling en het gespreksniveau dat je bij haar kunt verwachten.
Heet die niet Marloes trouwens? (Hey Marloes, ik wil met je onder de douche). Of houdt hij er meerdere meisjes op na?.
Ik zei ik zou haar niet aanspreken.quote:
Alles voor de seks hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
Gelieve niet tegen me te praten en je gewoon stilletjes te ontkleden.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei ik zou haar niet aanspreken.
Gelieve niet tegen me te praten en je gewoon stilletjes te ontkleden.
Zak over de kopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha
Dat zou juist mijn grootste probleem zijn, van, en ik quote, "bergtollen" krijg ik hem echt niet omhoog
Met benen die dikker zijn dan mijn middel zou ik het niet kunnen..... bleghquote:
Hmmm gravenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met benen die dikker zijn dan mijn middel zou ik het niet kunnen..... blegh
Alle rollen opzij schuiven...quote:
Gatver, ik zag het voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alle rollen opzij schuiven...
Of netkousen aan en rollade klaarmaken
Erg leuke ervaring en zeker aan te raden als je een leuke avond wilt hebben. Heb twee weken geleden voor het eerst een "speeddate" meegemaakt en zou het zo nog een keer doen. Nu druk aan het daten met mijn matches ;-)quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand hier wel eens aan speeddaten gedaan?
Oh dat klinkt positief!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:48 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Erg leuke ervaring en zeker aan te raden als je een leuke avond wilt hebben. Heb twee weken geleden voor het eerst een "speeddate" meegemaakt en zou het zo nog een keer doen. Nu druk aan het daten met mijn matches ;-)
Nee via www.flitsdate.nl, maar dat is een op een het zelfde volgens mij. Je moet er verder ook niet te veel van verwachten, maar gewoon puur om je tijd te doden en mensen te leren kennenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dat klinkt positief!
Hoe/door wie was het georganiseerd? speeddaten.nl?
Ja dat lijkt me ook gewoon het leukst, ik verwacht 0,0 maar ik denk wel dat je een avond gezellig kan lullenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee via www.flitsdate.nl, maar dat is een op een het zelfde volgens mij. Je moet er verder ook niet te veel van verwachten, maar gewoon puur om je tijd te doden en mensen te leren kennen
Het is vooral heel vermoeiend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook gewoon het leukst, ik verwacht 0,0 maar ik denk wel dat je een avond gezellig kan lullen
Waarom is het nou weer vermoeiend? Voor dat je het weet is het alweer voorbij en ga je nog na borrelen. Het gaat om ongeveer 20 vrouwen/mannen en 3 minuten. Dus maximaal een uur praten, valt wel mee dus ;-)quote:
Dat kwam omdat ik er niet bij wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag ook nog steeds een keertje omdat de kee rdat ik zou gaan het uiteindelijk niet doorging.
Maar het aanbod 'op het eerste gezicht leuke mannen' was erg laagDus nu heb ik zoiets van laat maar zitten
Ik vond de mannen een erg hoog "nerd" gehalte hebben en dit viel ook veel vrouwen op. Na afloop stonden alle mannen op en gingen direct naar huis, terwijl het juist leuk is om nog even na te borrelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag ook nog steeds een keertje omdat de kee rdat ik zou gaan het uiteindelijk niet doorging.
Maar het aanbod 'op het eerste gezicht leuke mannen' was erg laagDus nu heb ik zoiets van laat maar zitten
Mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik vond de mannen een erg hoog "nerd" gehalte hebben en dit viel ook veel vrouwen op. Na afloop stonden alle mannen op en gingen direct naar huis, terwijl het juist leuk is om nog even na te borrelen.
De vrouwen zijn vaak erg hoog opgeleid, knap en praten als brug man..Ik gaf dit soms ook aan en daarop werd gereageerd: Dagelijks leven te druk om een leuke man te vinden en tijdens het stappen zien ze alleen maar dronken mannen.. Dit was wel grappig, omdat ik eigenlijk het zelfde probleem heb.. leuke matches aan overgehouden en nu dus aan het daten :-)
Heb je er nog dates aan overgehouden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:05 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik vond de mannen een erg hoog "nerd" gehalte hebben en dit viel ook veel vrouwen op. Na afloop stonden alle mannen op en gingen direct naar huis, terwijl het juist leuk is om nog even na te borrelen.
De vrouwen zijn vaak erg hoog opgeleid, knap en praten als brug man..Ik gaf dit soms ook aan en daarop werd gereageerd: Dagelijks leven te druk om een leuke man te vinden en tijdens het stappen zien ze alleen maar dronken mannen.. Dit was wel grappig, omdat ik eigenlijk het zelfde probleem heb.. leuke matches aan overgehouden en nu dus aan het daten :-)
Veel van die mannen hebben ook echt al 4 tot soms wel 6 keer mee gedaan, zonder dat ze matches hadden. Leuk voor hun: ze mogen dan steeds gratis deelnemen omdat er een matchgarantie is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooi, dat geeft mij een hoop moed... maar goed, ik hou m'n verwachtingen laag hoor
Overigens is dat ook mijn ervaring als ik vrouwen in de kroeg wel eens spreek... Allemaal uni gedaan, veel aan het werk en dan zitten ze in de kroeg, komen er alleen van die kwezels op ze af... (ik schaar mijzelf even BUITEN die groep, gezien successen uit het verleden).
Alhoewel ik vorige week wel bezopen wasmaar dat had andere redenen...
Nouja gewoon hele houding en kleding. Het straalt er vaak vanafquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wat versta je onder nerd-gehalte eigenlijk
Ik draag ook zo af en toe een bril namelijkmaar ook regelmatig lenzen
Lees mijn laatste zin eens :-) Erg leuke matches aan overgehouden (terwijl ik erg kritisch ben) en nu dus aan het daten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Heb je er nog dates aan overgehouden?
Na 1x had ik het wel gezien hoor, leuk om eens mee te maken maar meer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Veel van die mannen hebben ook echt al 4 tot soms wel 6 keer mee gedaan, zonder dat ze matches hadden. Leuk voor hun: ze mogen dan steeds gratis deelnemen omdat er een matchgarantie is.
Echt "nerd", praten enkel over ICT/IT of andere technische onderwerpen.. niet echt boeiend voor veel van de vrouwen. Hobby's hebben ze niet op computeren na.. dragen nou niet echt "modieuze" kleding, slobbertruien.. inderdaad allemaal een bril, maar dit noem ik niet echt "nerd".. gewoon de hele uitstraling deed mij denken aan "revenge of the nerds".. maar ik denk dat het missen van zelfvertrouwen wel het meest opviel die avond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wat versta je onder nerd-gehalte eigenlijk
Ik draag ook zo af en toe een bril namelijkmaar ook regelmatig lenzen
Haha, stom! Helemaal overheen gelezen (ondanks dat ik lenzen hebquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Lees mijn laatste zin eens :-) Erg leuke matches aan overgehouden (terwijl ik erg kritisch ben) en nu dus aan het daten.
Dan zijn mijn hobby's minder 'nerd' dan ik dacht.. Praat alleen maar over ICT/IT in de vorm van wat ik nu weer gesloopt hebquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Echt "nerd", praten enkel over ICT/IT of andere technische onderwerpen.. niet echt boeiend voor veel van de vrouwen. Hobby's hebben ze niet op computeren na.. dragen nou niet echt "modieuze" kleding, slobbertruien.. inderdaad allemaal een bril, maar dit noem ik niet echt "nerd".. gewoon de hele uitstraling deed mij denken aan "revenge of the nerds".. maar ik denk dat het missen van zelfvertrouwen wel het meest opviel die avond.
Ik boor ze verder niet de grond in, ik deed zelf natuurlijk ook mee aan zo'n "speeddate", maar ik voelde geen enkele associatie met 9 van de 10 mannen daar.
Overigens is dit ook de mening van de meeste vrouwen die ik tijdens de borrel heb gesproken, maar iedereen vond het gezellig!
Vrouwen die mijn IT-grapjes niet snappen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
s hebben ze niet op computeren na.. dragen nou niet echt "modieuze" kleding, slobbertruien.. inderdaad allemaal een bril, maar dit noem ik niet echt "nerd".. gewoon de hele uitstraling deed mij denken aan "revenge of the nerds".. maar ik denk dat het missen van zelfvertrouwen wel het meest opviel die avond.
Zo'n man? Met van die ongenuanceerde uitspraken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben overigens wel erg oppervlakkig als het om daten gaatdus misschien ben ik wel "zo'n" man
Nee, zo'n man die toch een leuk koppie en enigszins goed lichaam voor zich moet hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo'n man? Met van die ongenuanceerde uitspraken?
Ooh, maar daar doelde ik niet op in m'n eerdere post hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, zo'n man die toch een leuk koppie en enigszins goed lichaam voor zich moet hebben
Blowen had genialer geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
Zaterdag als eerste date bowlen. Dat kan niet anders dan geniaal worden!
Hoe ver in het voren regel jij je dates? Lijkt een stabiele stroom te zijn elke weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
Idd, jij date veelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
'Hoe ver in het voren'? Deze heb ik eergisteren vastgelegd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoe ver in het voren regel jij je dates? Lijkt een stabiele stroom te zijn elke week
Via Paiq ook?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
'Hoe ver in het voren'? Deze heb ik eergisteren vastgelegd.
Is ook wel leuk toch, beetje schoppen soms?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben heel erg van het nuanceren
Ik zeg dingen altijd heel zwart-wit, want lekker makkelijk... daarna kom ik er op terug als mensen denken dat ik echt zo'n zwart-wit denker ben... want dat ben ik eigenlijk niet, maar ja, snap dat ik soms dat beeld kan geven
Hoezo is het dan een baas?quote:
Dat baas kan je natuurlijk ook in een heel andere context plaatsen he!quote:
Ik zeg altijd maar zo; beter een bostrol dan een bergtrol.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo is het dan een baas?
Misschien date ie wel elke keer een bostrol uit medelijden...
Daarbij, als hij steeds een ander date blijkt dat zijn dates niet erg succesvol zijn... Haha
Ti's maar hoe je er naar kijkt. Neemt niet weg dat ik ook wel wat meer dates zou willen hebben.
Jij hebt ervaring met beide?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; beter een bostrol dan een bergtrol.
quote:
We hebben het toch niet over dikkere vrouwen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het trouwens wel storend om de term 'bostrol' steeds langs te zien komen. Imho niet respectvoller dan 'zeekoe' ofzo. Stel dat een dikkere vrouw hier meeleest, dan heeft ze meteen geen zelfvertrouwen meer over.
Mja is maar net wat iemand onder bostrol verstaat.... Een anorexia chick valt daar bij mij bijvoorbeeld ook onderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het trouwens wel storend om de term 'bostrol' steeds langs te zien komen. Imho niet respectvoller dan 'zeekoe' ofzo. Stel dat een dikkere vrouw hier meeleest, dan heeft ze meteen geen zelfvertrouwen meer over.
Wat bedoel je er dan mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
We hebben het toch niet over dikkere vrouwen?
Stel je voor dat je bostrol bent en meeleest, dan is het helemaal kwetsend om geassocieerd te worden met een lelijk iemand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Over het algemeen zwakzinnige vrouwen met een kop als een kokosnoot, een mondgeur waar je de verschalkte herten van 4 weken terug nog in kan ruiken, en een huid die vereelt is tot een soort bast.quote:
Oké. Nee, die zou ik ook niet daten, neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over het algemeen zwakzinnige vrouwen met een kop als een kokosnoot, een mondgeur waar je de verschalkte herten van 4 weken terug nog in kan ruiken, en een huid die vereelt is tot een soort bast.
Het was een test.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké. Nee, die zou ik ook niet daten, nee. Ook al zijn ze nog zo leuk.
Een kut is een kutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was een test.Gatver wat ben jij oppervlakkig.
Een spearmintje en gaan.Kokosnoten.
Een bostrol is gewoon een extreem lelijk iemand. Al denk ik niet dat er nu een lelijk iemand dit leest en denkt 'He! Ik ben zelf een bostrol! Dit vind ik beledigend!'quote:
De een z'n bostrol is de ander z'n prinsesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een bostrol is gewoon een extreem lelijk iemand. Al denk ik niet dat er nu een lelijk iemand dit leest en denkt 'He! Ik ben zelf een bostrol! Dit vind ik beledigend!'
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was een test.Gatver wat ben jij oppervlakkig.
Een spearmintje en gaan.Kokosnoten.
Of het zelfbeeld is heel realisties omdat het zo is, en zijn ze zich heel erg bewust van hun uiterlijkheden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
De een z'n bostrol is de ander z'n prinses
En als je als lezer wel denkt: 'He! Ik ben zelf een bostrol! Dit vind ik beledigend!' dan is er gewoon iets mis met je zelfbeeld
Mooi, dat wilde ik even duidelijk hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Dikke vrouwen daten anders ook meer dan genoeg. Genoeg mannen die een vollere vrouw mooi vinden.
En bos trol kan op alles slaan en is niet ditect gekoppeld aan dikke vrouwen.
Als je geen schoonheid in jezelf kunt vinden, is er echt wel iets mis met je zelfbeeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of het zelfbeeld is heel realisties omdat het zo is, en zijn ze zich heel erg bewust van hun uiterlijkheden!
Ik had het even over pure uiterlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je geen schoonheid in jezelf kunt vinden, is er echt wel iets mis met je zelfbeeld
Precies! Dit dus!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Wat boeit het als je door wat mensen als lelijke bostrol wordt gezien, terwijl je elke avond lekker in bed naast je eigen Shrekkie kruipt en hartstikke gelukkig bent.
Ook dan. Ik ben ervan overtuigd dat IEDEREEN iets moois heeft, ook al moet je soms even zoeken. Dat een ander je als bostrol ziet, betekent niet dat je dat bent. Als je zelf je schoonheid niet kunt zien (en dan bedoel ik dus puur uiterlijk), hoe moet een ander het dan kunnen vinden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had het even over pure uiterlijk
[..]
Precies! Dit dus!
Ik heb wel eens mensen gezien waar ik niks aan kon vinden van oke..... Dat is mooi. Was toen meer verbaast dat ze compleet waren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook dan. Ik ben ervan overtuigd dat IEDEREEN iets moois heeft, ook al moet je soms even zoeken. Dat een ander je als bostrol ziet, betekent niet dat je dat bent. Als je zelf je schoonheid niet kunt zien (en dan bedoel ik dus puur uiterlijk), hoe moet een ander het dan kunnen vinden?
Guttegutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen gezien waar ik niks aan kon vinden van oke..... Dat is mooi. Was toen meer verbaast dat ze compleet waren.
Maar dat is natuurlijk puur smaak!
Zo zei laatst een vriend van me dat zijn neukertje iets speciaals had. Ze was zeker niet knap, maar ze heeft iets. Nou na zelfs een lange avond stappen kon ik het nog niet ontdekken
Maar zo is er een vrouw die mij echt boeit. Niks speciaals, maar ze heeft echt wat. Daar zegt hij van, ja neukbaar maar niks speciaals. Het is dat ze een gleuf heeft en niet dik is.
Eind conclussie, smaken verschillen en om maar te eindigen met een cliché...quote:
Meer heb je toch niet nodig?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is dat ze een gleuf heeft en niet dik is.
Juist niet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Zelden zo'n oppervlakkig figuur als ook_gek gezien. Echt zo'n typische fokker die pretendeert dat 'ie Miss Nederland op de bank heeft zitten.
Volgens mij is ze nog steeds geïrriteerd over zijn vraag aan haar.. Hij heeft soms wel heel lompe opmerkingen, maar ove rhet algemeen valt het volgens mij wel mee..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist niet?
Volgens mij lees ik zijn reacties echt totaal anders oid.
Nee, hij heeft geen miss NL op de bank zitten, maar als hij wel een vriendin had, zou hij doen alsof dat zo wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist niet?
Volgens mij lees ik zijn reacties echt totaal anders oid.
Oh nee, die vraag ik ben ik alláng vergeten! Ik vind hem alleen bijzonder bot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nog steeds geïrriteerd over zijn vraag aan haar.. Hij heeft soms wel heel lompe opmerkingen, maar ove rhet algemeen valt het volgens mij wel mee..
Ja of jij leest wat je graag wilt lezen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Zelden zo'n oppervlakkig figuur als ook_gek gezien. Echt zo'n typische fokker die pretendeert dat 'ie Miss Nederland op de bank heeft zitten.
Aha.. Bot en oppervlakkig zijn gelukkig ook dezelfde dingenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nee, die vraag ik ben ik alláng vergeten! Ik vind hem alleen bijzonder bot.
Vind het meer lomp dan bot eigenlijk. Ik herken het wel van (mannelijke) vrienden van vroeger. Het beste hielp altijd om keihard te vragen: En die dan? Is die neukbaar?! Dat hielp wel een tijdjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nee, die vraag ik ben ik alláng vergeten! Ik vind hem alleen bijzonder bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |