abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:16:59 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121710290
quote:
12s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit voldoende voor een vrouw zoals jij O+

;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:17:01 #102
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121710291
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk om 'niet echt normaal' te worden genoemd hier :')
Dit. Net als de conclusie dat er geen knappe jonge mensen op datingsites te vinden zijn.

Leuk joch, die Zucht93.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:18:22 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121710315
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:16 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nooit voldoende voor een vrouw zoals jij O+

;)
-O- dat heb ik weer ;(
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:18:49 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121710326
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

-O- dat heb ik weer ;(
Tja hey, ik ben van het type: ik maak een vrouw gelukkig en geef alles wat haar hartje verlangd O+ :P :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:20:37 #105
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121710355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 04:27 schreef Drakire het volgende:

[..]
Dit is trouwens wel een leuk initiatief:
http://www.crazyblinddate.com/?cf=love-is-blind-day

Zou het alleen zelf niet zo snel durven/doen denk ik :P.
Dit is een nieuw iets van OkCupid, kreeg er al mail over als OkC lid. Wel geprobeerd de afgelopen twee dagen (jezelf op beschikbaar zetten), maar ik denk dat het niet bekend genoeg is in Nederland. Dit is wel iets om te doen als je op vakantie in de VS zit en niks te doen hebt in het weekend 's avonds ;).
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:20:42 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121710356
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja hey, ik ben van het type: ik maak een vrouw gelukkig en geef alles wat haar hartje verlangd verlangt O+ :P :')
Zelfs correct gespelde berichtjes? O+
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:22:05 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121710378
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef tcr het volgende:

[..]

Dit is een nieuw iets van OkCupid, kreeg er al mail over als OkC lid. Wel geprobeerd de afgelopen twee dagen (jezelf op beschikbaar zetten), maar ik denk dat het niet bekend genoeg is in Nederland. Dit is wel iets om te doen als je op vakantie in de VS zit en niks te doen hebt in het weekend 's avonds ;).
Op OKCupid zitten idd veel Amerikanen, arrogante mensen en freaks. Ik kom er iig weinig leuke, nuchtere vrouwen tegen. Wel eens een date gehad via deze site.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:23:18 #108
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121710392
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zelfs correct gespelde berichtjes? O+
Als jij dat wilt, volg ik een bijspijkercursus Nederlands voor je... O+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:25:41 #109
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121710421
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja hey, ik ben van het type: ik maak een vrouw gelukkig en geef alles wat haar hartje verlangd O+ :P :')
Maar schatje... Poppedopje... Je hoeft alleen maar m'n datingsite-abonnementen te betalen, tot ik je inruil voor een rijker exemplaar O+ Dan maak je me zo gelukkig! :Y

En dan beloof ik dat ik je spelling niet corrigeer. Goed? *;
pi_121710460
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 07:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk om 'niet echt normaal' te worden genoemd hier :')
Hoo niet iedereen natuurlijk :P maar ik denk dat dr meer types zitten die niet zo goed zijn qua relaties en het uiterlijk ook niet mee hebben.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:29:09 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121710462
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar schatje... Poppedopje... Je hoeft alleen maar m'n datingsite-abonnementen te betalen, tot ik je inruil voor een rijker exemplaar O+ Dan maak je me zo gelukkig! :Y

En dan beloof ik dat ik je spelling niet corrigeer. Goed? *;
Vrouw naar m'n hart O+
pi_121710630
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Hoo niet iedereen natuurlijk :P maar ik denk dat dr meer types zitten die niet zo goed zijn qua relaties en het uiterlijk ook niet mee hebben.
Nuance :( Zonde. :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:47:12 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121710702
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:57 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat er sowieso niet echt knappe mensen op datingsites zitten (tenzij echt oud)
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 03:16 schreef Zucht93 het volgende:

Op een datingsite zijn over het algemeen toch sowiezo niet echt normale types die een succesvol liefdesleven hebben gehad of super sociaal zijn? Corrigeer mij als ik het fout heb :P
Hier corrigeren we je dus. Je hebt het fout.

quote:
Ik ben van plan om iemand een lidmaatschap te geven voor de grap; gemene maar leuke grap ook.

En de vrouwen zijn daar over het algemeen leuk? En welke datingsite is het lachwekkendste qua vrouwen?
Lekker genuanceerd beeld heb jij van datingsites en toffe grap ga je uithalen, joh! ^O^

Wat doe je hier überhaupt? :')
pi_121711032
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

[..]

Hier corrigeren we je dus. Je hebt het fout.

[..]

Lekker genuanceerd beeld heb jij van datingsites en toffe grap ga je uithalen, joh! ^O^

Wat doe je hier überhaupt? :')
Ik heb het fout omdat? Ik heb jullie nooit gezien en ken jullie ook niet. En dat wat ik zeg lijkt mij zeer logisch. Iemand die in feite alles heeft hoeft niet te kijken op een site - tenzij je heel oud bent. Ik denk ook dat sociaalheid er mee heeft te maken.

Omdat hij daar wel eens grappen over maakt. Ik ga hem echt eens een echte lidmaatschap cadeau doen. Misschien komt er nog wat leuks ook nog. Welke datingsites zijn echt leuk, grappig en succesvol?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:14:45 #115
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121711072
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat ik zat ben is dat je op Paiq, bij zo'n setje foto's beoordelen, vaak maar een paar normale/leuke vrouwen hebt. Letterlijk 90% is dik onvoldoende en de vrouwen die doable zijn, zijn nooit echt knap ofzo. Hooguit een 7 of 7,5 (ja, je ziet het goed, ik geef een rapportcijfer aan het uiterlijk van een vrouw).
Ik heb het gevoel dat op straat of in de supermarkt veel meer normale of zelfs knappe vrouwen rondlopen. Alleen in zo'n vluchtige situatie een vrouw aanspreken, op zo'n manier dat je er ook een date mee hebt later, is echt Amerikaanse pua-bullshit volgens mij. Misschien dat je het lukt als je echt superlekker bent als vent...

Daarom heb ik dus een redelijk aantal keer een paar knaken naar dat creditsysteem van Paiq ge-upload en die vrouwen die me dan nog wel leuk leken, een oneliner gestuurd. Vaak word de oneliner afgewezen, maar ook geregeld word ie geaccepteerd (1/3).
Echter denk niet dat je die vrouwen ooit online treft. Het verzandt in een 'mail-conversatie' met tussenpauzes van makkelijk een paar dagen, waar de prik dan ook heel snel uit is.
Okay, je zou die speeddates ed dus kunnen accepteren, maar dan zit je een hele tijd te chatten met een chick die waarschijnlijk (die 90% kans) niet om aan te zien is (ja, sorry hoor), omdat je pas na zoveel chatregels elkaar foto te zien krijgt...

Voor de haters: mijn foto's op Paiq hebben een 8.8. Dat is relatief gezien waarschijnlijk, niet eens zo heel goed, maar het kan ook niet de bodemloos slecht zijn. Denk echter niet dat je als man ook maar één oneliner krijgt dan. Hooguit 1 fotobewonderaarster per jaar (letterlijk in mijn geval)
Indien men nog steeds haat: ik heb als reality check met verschillende mensen samen foto's bekeken op dat Paiq. Met 2 kerels had ik vrijwel dezelfde 'norm' en 2 kerels stelden zelfs veel hogere eisen dan ik. Die vonden zelfs de doable vrouwen (de zeventjes imho) op Paiq niet doable.

En toch vindt iedereen Paiq hier geweldig... Zie ook de poll score.
Ga dan ergens anders vissen hoor ik jullie al zeggen => Okay, maar dat is precies mijn probleem. Ik ben ingenieur en voor als je dat misschien niet wist, dat is een absolute mannenwereld. Ik kom gewoon geen vrouwen tegen irl. Ja, op straat of in de supermarkt wel, maar dat verzilveren is echt bullshit. En ja, mijn social circle bestaat ook vooral uit mannen. De vrouwen die er in zitten, zijn de partner van.
Hobbies zeg je!? Ja, lachen, iets doen waar je geen hol aan vindt, alleen maar omdat je daar misschien een vrouw tegenkomt. Ik weet niet hoe anderen dat zien, maar ik kan zoiets heel moeilijk vol houden. Nah ja, zweefvliegen, wedstrijdzeilen, skiën, fitnessen... ik kom er iig geen vrouwen tegen.
De TL:DR versie:

"Ik vind mijzelf heul erg knap, maar de rest van Paiq zegt van niet.... nu vind ik het systeem stom en zijn alle dames zelf lelijk. Ik heb bevestiging moeten zoeken bij mijn vrienden, maar of zij zelf ooit neuken is tot heden nog onduidelijk.

Oh ja, ik vind vrouwen aanspreken ook maar eng."

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 18-01-2013 09:52:37 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_121711074
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ik heb het fout omdat? Ik heb jullie nooit gezien en ken jullie ook niet. En dat wat ik zeg lijkt mij zeer logisch. Iemand die in feite alles heeft hoeft niet te kijken op een site - tenzij je heel oud bent. Ik denk ook dat sociaalheid er mee heeft te maken.

Misschien moet je minder denken. Je doet alleen maar aannames en ik kan je vertellen dat die gewoon fout zijn.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:15:35 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:

"Ik vind mijzelf heul erg knap, maar de rest van Paiq zegt van niet.... nu vind ik het systeem stom en zijn alle dames zelf lelijk. Ik heb bevestiging moeten zoeken aan mijn vrienden, maar of zij zelf ooit neuken is tot heden nog onduidelijk.

Tnx ^O^

Hij moet niet zo zeuren, want genoeg mensen hier met meer dan genoeg succes.
pi_121711134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tnx ^O^

Hij moet niet zo zeuren, want genoeg mensen hier met meer dan genoeg succes.
En de fout bij jezelf zoeken zeker? :') Uitgesloten natuurlijk. ;)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:19:02 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:18 schreef Murdera het volgende:
En de fout bij jezelf zoeken zeker? :') Uitgesloten natuurlijk. ;)
He wij fokkers zijn sowieso geweldig. Ligt aan al die andere :{w
pi_121711152
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

He wij fokkers zijn sowieso geweldig. Ligt aan al die andere :{w
Dat is wel een beetje waar. :@
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:20:23 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121711161
quote:

[..]

Omdat hij daar wel eens grappen over maakt. Ik ga hem echt eens een echte lidmaatschap cadeau doen. Misschien komt er nog wat leuks ook nog. Welke datingsites zijn echt leuk, grappig en succesvol?
Jij beweerde dat er over het algemeen alleen mensen op datingsites komen die niet jong én knap zijn en die niet succesvol zijn geweest in de liefde. Daarmee impliceer je eigenlijk dat datingsites bedoeld voor socially awkward kneuzen die lelijk of oud zijn.

Mijn inziens zit je daarmee verkeerd. Ik zeg niet eens dat wij in dit topic heus wel sociaal en knap en succesvol zijn; daarvoor ken ik de mensen niet goed genoeg. Maar ik weet uit ervaring dat er hele leuke, aantrekkelijke, sociale en succesvolle mensen op die sites zitten.

Iedereen vindt de liefde op een andere manier. Dat het via internet gaat betekent niet dat je dan wel lelijk of sociaal onhandig moet zijn.

Door mensen met jouw ideeën bestaat er nog steeds een soort taboe op datingsites. Je durft het bijna niet te zeggen, uit angst dat je het stempel "kneus" krijgt.
pi_121711166
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

"Ik vind mijzelf heul erg knap, maar de rest van Paiq zegt van niet.... nu vind ik het systeem stom en zijn alle dames zelf lelijk. Ik heb bevestiging moeten zoeken aan mijn vrienden, maar of zij zelf ooit neuken is tot heden nog onduidelijk.

Niet.

Op de datingsite paiq zijn niet zoveel mooie vrouwen. Hij heeft vrienden ook laten kijken en die vinden zelfs de knappe vrouwen (die op de site knap zijn zegmaar) niet knap. Het wil dus niet echt vlotten. In het echte leven komt hij haast geen vrouwen tegen vanwege werk en hobby's waar mannen met veel meer zijn.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:20:47 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711170
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:19 schreef Murdera het volgende:
Dat is wel een beetje waar. :@
Waarom denk je dat zoveel fokkers met elkaar daten? Al die geweldenaren bij elkaar O+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:21:48 #124
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121711197
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:14 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien moet je minder denken. Je doet alleen maar aannames en ik kan je vertellen dat die gewoon fout zijn.
Mystikvm: de man die mijn gedachten verwoordt, maar dan 20 keer korter O+
pi_121711202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat zoveel fokkers met elkaar daten? Al die geweldenaren bij elkaar O+
Wel lullig voor al die onderontwikkelde lelijke domme autistische mensen op datingsites.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:24:48 #126
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121711255
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:24 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wat ik zat ben is dat je op Paiq, bij zo'n setje foto's beoordelen, vaak maar een paar normale/leuke vrouwen hebt. Letterlijk 90% is dik onvoldoende en de vrouwen die doable zijn, zijn nooit echt knap ofzo. Hooguit een 7 of 7,5 (ja, je ziet het goed, ik geef een rapportcijfer aan het uiterlijk van een vrouw).
Ik heb het gevoel dat op straat of in de supermarkt veel meer normale of zelfs knappe vrouwen rondlopen. Alleen in zo'n vluchtige situatie een vrouw aanspreken, op zo'n manier dat je er ook een date mee hebt later, is echt Amerikaanse pua-bullshit volgens mij. Misschien dat je het lukt als je echt superlekker bent als vent...

Daarom heb ik dus een redelijk aantal keer een paar knaken naar dat creditsysteem van Paiq ge-upload en die vrouwen die me dan nog wel leuk leken, een oneliner gestuurd. Vaak word de oneliner afgewezen, maar ook geregeld word ie geaccepteerd (1/3).
Echter denk niet dat je die vrouwen ooit online treft. Het verzandt in een 'mail-conversatie' met tussenpauzes van makkelijk een paar dagen, waar de prik dan ook heel snel uit is.
Okay, je zou die speeddates ed dus kunnen accepteren, maar dan zit je een hele tijd te chatten met een chick die waarschijnlijk (die 90% kans) niet om aan te zien is (ja, sorry hoor), omdat je pas na zoveel chatregels elkaar foto te zien krijgt...

Voor de haters: mijn foto's op Paiq hebben een 8.8. Dat is relatief gezien waarschijnlijk, niet eens zo heel goed, maar het kan ook niet de bodemloos slecht zijn. Denk echter niet dat je als man ook maar één oneliner krijgt dan. Hooguit 1 fotobewonderaarster per jaar (letterlijk in mijn geval)
Indien men nog steeds haat: ik heb als reality check met verschillende mensen samen foto's bekeken op dat Paiq. Met 2 kerels had ik vrijwel dezelfde 'norm' en 2 kerels stelden zelfs veel hogere eisen dan ik. Die vonden zelfs de doable vrouwen (de zeventjes imho) op Paiq niet doable.

En toch vindt iedereen Paiq hier geweldig... Zie ook de poll score.
Ga dan ergens anders vissen hoor ik jullie al zeggen => Okay, maar dat is precies mijn probleem. Ik ben ingenieur en voor als je dat misschien niet wist, dat is een absolute mannenwereld. Ik kom gewoon geen vrouwen tegen irl. Ja, op straat of in de supermarkt wel, maar dat verzilveren is echt bullshit. En ja, mijn social circle bestaat ook vooral uit mannen. De vrouwen die er in zitten, zijn de partner van.
Hobbies zeg je!? Ja, lachen, iets doen waar je geen hol aan vindt, alleen maar omdat je daar misschien een vrouw tegenkomt. Ik weet niet hoe anderen dat zien, maar ik kan zoiets heel moeilijk vol houden. Nah ja, zweefvliegen, wedstrijdzeilen, skiën, fitnessen... ik kom er iig geen vrouwen tegen.
Andersom zijn er ook niet veel knappe mannen op Paiq te vinden. Als ik foto's beoordeel dan vind ik ze in mijn top 6 nog niet eens altijd allemaal 'doable'. Zit er wil iemand tussen, woont die weer aan de andere kant van het land :P

Zelf pas ik eigenlijk in de beschrijving van het eerste deel van alinea 2 :')

Waar kun je eigenlijk het cijfer van je eigen foto vinden?

[ Bericht 1% gewijzigd door Luxuria op 18-01-2013 09:30:14 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:24:53 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121711259
quote:

[..]

Ook al zijn die mensen minder sociaal, dat maakt ze niet minder leuk en minder date-waardig. Ik ben geen heel sociaal persoon, maar ik zie er volgens mij best leuk uit en ben volgens mij ook best een leuke gesprekspartner. Uit jouw post spreekt een waarde-oordeel. Ik ben blij dat datingsites er zijn, want ik zou de vrouw die ik zoek niet in het uitgaansleven vinden. Ze gaat namelijk net als ik niet uit O+.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:25:10 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711269
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:

Wel lullig voor al die onderontwikkelde lelijke domme autistische mensen op datingsites.
Maar maar.. al die mensen hier die ook op datingsites zitten dan? :o :o
pi_121711277
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij beweerde dat er over het algemeen alleen mensen op datingsites komen die niet jong én knap zijn en die niet succesvol zijn geweest in de liefde. Daarmee impliceer je eigenlijk dat datingsites bedoeld voor socially awkward kneuzen die lelijk of oud zijn.

Mijn inziens zit je daarmee verkeerd. Ik zeg niet eens dat wij in dit topic heus wel sociaal en knap en succesvol zijn; daarvoor ken ik de mensen niet goed genoeg. Maar ik weet uit ervaring dat er hele leuke, aantrekkelijke, sociale en succesvolle mensen op die sites zitten.

Iedereen vindt de liefde op een andere manier. Dat het via internet gaat betekent niet dat je dan wel lelijk of sociaal onhandig moet zijn.

Door mensen met jouw ideeën bestaat er nog steeds een soort taboe op datingsites. Je durft het bijna niet te zeggen, uit angst dat je het stempel "kneus" krijgt.
Inderdaad. Hoewel ik vind dat het voor oude mensen is. Ik beweer niet dat er alleen maar oude mensen op zitten.

Je durft het niet te zeggen omdat de meerderheid zo denkt. Maar ik reageer niet verbaasd bij de mensen waarvan ik het verwacht dus zeg 't gewoon. Wss reageert niemand naar.
pi_121711286
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar maar.. al die mensen hier die ook op datingsites zitten dan? :o :o
Taking one for the team. Uit de goedheid in jullie hart. O+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:27:15 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711328
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
Taking one for the team. Uit de goedheid in jullie hart. O+
Jullie??? }:|
pi_121711359
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jullie??? }:|
Ik ben zelf niet echt actief op datingsites.
Ik heb een account, maar ik kijk alleen als iemand mij een bericht heeft gestuurd eigenlijk. _O-
Wel een paar dagen terug een "date" gehad, was erg gezellig. :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:29:38 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711367
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Murdera het volgende:
Ik ben zelf niet echt actief op datingsites.
Ik heb een account, maar ik kijk alleen als iemand mij een bericht heeft gestuurd eigenlijk. _O-
Wel een paar dagen terug een "date" gehad, was erg gezellig. :)
"date"? vertel!

Ik heb niet eens een account :6
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:30:22 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_121711383
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Inderdaad. Hoewel ik vind dat het voor oude mensen is. Ik beweer niet dat er alleen maar oude mensen op zitten.

Je durft het niet te zeggen omdat de meerderheid zo denkt. Maar ik reageer niet verbaasd bij de mensen waarvan ik het verwacht dus zeg 't gewoon. Wss reageert niemand naar.
Mensen die zelf niet op datingsites zitten schreeuwen het hardst :). Die weten helemaal niet waar ze over praten ;). En zo'n taboe kleeft niet alleen aan datingsites, maar aan internetten en computeren in het algemeen. Als je daarvan houdt, ben je schijnbaar een antisociale nerd.
Niet meer actief op Fok!
pi_121711387
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"date"? vertel!

Ik heb niet eens een account :6
Aso. :(

Euh, films gekeken :)
En ik heb gekookt, zonder iets aan te laten branden. :7
maar ze is wel jong.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:31:13 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711401
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
Aso. :(

Euh, films gekeken :)
En ik heb gekookt, zonder iets aan te laten branden. :7
maar ze is wel jong.
Asofokstertje O+

Goed man!
Maar waar ken je der van, hoe lang.. hoe was ze? komt er nog een tweede 'date', is er gesekst? dat soort dingen :)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:31:25 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121711406
wat een onzin :')

Ik heb ook op een datingsite gezeten, ben een zeer sociaal persoon, heb een gemiddeld uiterlijk, misschien iets hoger dan gemiddeld omdat ik een sympathieke uitstraling heb, ben zeer open etc...

Zit alleen in een mannenomgeving en heb genoeg (normale/leuke) vrouwen leren kennen die ook niemand ontmoeten omdat ze in een vrouwenomgeving zitten...

Maar goed, misschien kom ik nu wat arrogant over met m'n bovengemiddelde uiterlijk en sociale vaardigheden :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:32:20 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121711424
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Je snapt me niet. :')

Jouw bewering: niet knap (tenzij oud). Oftewel: mensen op datingsites zijn OF jong en lelijk, OF oud en knap. Of oud en lelijk waarschijnlijk, maar jong én knap lijkt jou onmogelijk.

Die aanname van jou spreek ik tegen.

Enne, mensen waarbij je het verwacht? Dat zijn jonge, lelijke, sociaal onhandige mensen zeker? :')
pi_121711436
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Asofokstertje O+

Goed man!
Maar waar ken je der van, hoe lang.. hoe was ze? komt er nog een tweede 'date', is er gesekst? dat soort dingen :)
_O-
kende haar 2 dagen ofzo, van zo'n site. en ja we zullen wel weer afspreken. :)
Geen seks. Ze is nog erg jong he ;)

Ik ben niet echt op zoek, ik vermaak me prima, seks is ook nooit echt een probleem enzo.
Maar de "spanning" van nieuwe mensen ontmoeten, daten, nieuwe plekken, dat soort dingen, dat miste ik wel. :D
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:33:20 #140
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121711442
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jouw bewering: niet knap (tenzij oud). Oftewel: mensen op datingsites zijn OF jong en lelijk, OF oud en knap. Of oud en lelijk waarschijnlijk, maar jong én knap lijkt jou onmogelijk.

Enne, mensen waarbij je het verwacht? Dat zijn jonge, lelijke, sociaal onhandige mensen zeker? :')
Mijn ervaring is juist dat sociaal onhandige mensen over het algemeen het lef niet hebben om te daten via een datingsite....
pi_121711462
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn ervaring is juist dat sociaal onhandige mensen over het algemeen het lef niet hebben om te daten via een datingsite....
lijkt me stug
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:34:13 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711467
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef Murdera het volgende:
_O-
kende haar 2 dagen ofzo, van zo'n site. en ja we zullen wel weer afspreken. :)
Geen seks. Ze is nog erg jong he ;)

Ik ben niet echt op zoek, ik vermaak me prima, seks is ook nooit echt een probleem enzo.
Maar de "spanning" van nieuwe mensen ontmoeten, daten, nieuwe plekken, dat soort dingen, dat miste ik wel. :D
Wat is erg jong dan?

Snap ik O+ mis ik ook wel beetje.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:34:37 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711472
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Zucht93 het volgende:

lijkt me stug
Die vinden mensen ontmoeten eng. Dus zullen zich wel inschrijven, maar echt daadwerkelijk daten doen ze vaak niet.
pi_121711475
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat is erg jong dan?

Snap ik O+ mis ik ook wel beetje.
18. :P
Nog zo onschuldig enzo. _O-

:)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:34:59 #145
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121711484
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

lijkt me stug
"lijken" is geen gefundeerde observatie...
pi_121711498
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

In dit topic zitten al genoeg mensen die objectief gezien gewoon knap zijn, of op z'n minst gemiddeld. Voor sociaal geldt hetzelfde.

Ik heb datingsites altijd ervaren als een redelijke doorsnee van het echte leven.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:35:41 #147
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121711508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~

Nee grapje, ik ben 28 en zou eerlijkgezegd niet aan een 18 jarige moeten denken, tenzij ze zich ouder gedraagt... maar over het algemeen is dat ook niks :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:35:50 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121711515
quote:

och meiden van 18 zijn niet meer zo onschuldig ;)
Weet niet hoe onschuldig jij nog was op die leeftijd :+
Nouja, opzich ik toen nog wel redelijk :')
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:36:06 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121711526
quote:

[..]

Hoe oud ben jij dan? :)

En 18-jarige meisjes onschuldig _O-
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:36:15 #150
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121711529
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb datingsites altijd ervaren als een redelijke doorsnee van het echte leven.
Dat! ^O^
Met enkele uitzonderingen, maar ja, net zo veel als in de "echte" wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')