Ja. Een persoon die naar het lijkt grAag online aandacht wil van vrouwen. Cadeautje dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je gaat iemand anders inschrijven?
Haha, doorlopend gedacht dat het een jongen isquote:
Heyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, doorlopend gedacht dat het een jongen is
Mobiel fokken ftw
Het eerste zinnige woord is eruit!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ik ben vrouwelijk hoor. En ik heb idd geen inzichten in internet datingsites.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja. Een persoon die naar het lijkt grAag online aandacht wil van vrouwen. Cadeautje dus.
Nee schatje, liefje, poppedopje, dat weet ik toch? Jij nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HeyNiet alle mannen zijn zo he
![]()
Bevooroordeeld zijn we allemaal wel eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het eerste zinnige woord is eruit!
Verder wat SilentChaos zegt. Bevooroordeeld zijn is NIET aantrekkelijk.
Waarschijnlijk wordt hij boos. Maar nu vraag ik me af op welke datingsite je de minst chille matches hebt en de raarste types?quote:
fok!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Zucht93 het volgende:
Waarschijnlijk wordt hij boos. Maar nu vraag ik me af op welke datingsite je de minst chille matches hebt en de raarste types?
Echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt hij boos. Maar nu vraag ik me af op welke datingsite je de minst chille matches hebt en de raarste types?
Da's een alternatieve manier van daten. Net zoals jouw slachtoffer waarschijnlijk een alternatieve manier vindt om je terug te pakken. Waarschijnlijk door je 06-nummer op een sekssite te zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Oke.
Nog wel een vraagje hoe alternatief daten is?
try it yourselfquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Zucht93 het volgende:
Nog wel een vraagje hoe alternatief daten is?
Ooooh you!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dit topic zitten al genoeg mensen die objectief gezien gewoon knap zijn
Klopt, maar de manier waarmee je er mee om gaat maakt je onaantrekkelijk of niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Bevooroordeeld zijn we allemaal wel eens.
Ja maar hoe? Alternatieve mensen als in gothics enz? Op die sites staat geen info over hoe en wat. Haha. Hij doet maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Da's een alternatieve manier van daten. Net zoals jouw slachtoffer waarschijnlijk een alternatieve manier vindt om je terug te pakken. Waarschijnlijk door je 06-nummer op een sekssite te zetten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee schatje, liefje, poppedopje, dat weet ik toch? Jij niet![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, doorlopend gedacht dat het een jongen is
Mobiel fokken ftw
Je wordt vanzelf wel minder oppervlakkig als je De Ware Liefde steeds maar niet tegenkomtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben overigens wel erg oppervlakkig als het om daten gaatdus misschien ben ik wel "zo'n" man
Gaat de standaard omlaag en kies je dus voor iemand die je eigenlijk niet wil? Omdat je toch niet beter kan krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wel minder oppervlakkig als je De Ware Liefde steeds maar niet tegenkomt.
Mijn ervaring heeft geleerd dat dat nit waar isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wel minder oppervlakkig als je De Ware Liefde steeds maar niet tegenkomt.
Ik had een hele hoge standaard en er was ook iemand die daaraan voldeed. Toch heeft het niet gewerkt tussen ons. Ik ben dus niet meer zo'n fan van eisenlijstjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:08 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Gaat de standaard omlaag en kies je dus voor iemand die je eigenlijk niet wil? Omdat je toch niet beter kan krijgen.
Ik heb vaak dat mijn perceptie van het uiterlijk zich aanpast naarmate ik iemand leer kennen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat je niet verliefd kan worden die in eerste instantie qua uiterlijk niet helemaal voldoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |