Heb ik ook jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vaak dat mijn perceptie van het uiterlijk zich aanpast naarmate ik iemand leer kennen.
Zo kan een heel mooi meisje lelijk worden, of een normaal meisje prachtig.
Je kunt je eisen ook bijstellen vanuit een zeker realisme, het is niet zozeer genoegen nemen met "minder".quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ervaring heeft geleerd dat dat nit waar is
Ik ben niet iemand die snel genoegen neemt met "minder" (klinkt misschien een beetje denigrerend, maar you get my point).
Ik ben ook van mening dat je je eisen nooit omlaag bij moet stellen omdat je anders bang bent alleen te blijven... maar goed, da's mijn mening
Klopt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt je eisen ook bijstellen vanuit een zeker realisme, het is niet zozeer genoegen nemen met "minder".
Eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat mijn perceptie van het uiterlijk zich aanpast naarmate ik iemand leer kennen.
Zo kan een heel mooi meisje lelijk worden, of een normaal meisje prachtig.
Mjah, ik zou ramona van zanger rinus ook niet aanspreken, hoe lief, gezellig en leuk ze op elk ander vlak ook is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Joysa het volgende:
Persoonlijk vind ik uiterlijk wel belangrijk. Dat bepaald voor mij toch wel of ik er mee wil praten of niet.
Succes en doei!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:32 schreef Zucht93 het volgende:
Ik kies voor alternatief daten. Ben benieuwd.
Mooi voorbeeld jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik zou ramona van zanger rinus ook niet aanspreken, hoe lief, gezellig en leuk ze op elk ander vlak ook is.
Maar dat heeft met meer te maken dan met uiterlijk. Ook met uitstraling en het gespreksniveau dat je bij haar kunt verwachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik zou ramona van zanger rinus ook niet aanspreken, hoe lief, gezellig en leuk ze op elk ander vlak ook is.
Mwah, ook als ze erg slim was zou het hem niet worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat heeft met meer te maken dan met uiterlijk. Ook met uitstraling en het gespreksniveau dat je bij haar kunt verwachten.
Daar gaat onze heftige seksquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
Ik weet het niet, maar bergtrollen zijn toch echt gewoon niet mijn ding.
Die dude is een enorme player en houdt er meerdere op na jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat heeft met meer te maken dan met uiterlijk. Ook met uitstraling en het gespreksniveau dat je bij haar kunt verwachten.
Heet die niet Marloes trouwens? (Hey Marloes, ik wil met je onder de douche). Of houdt hij er meerdere meisjes op na?.
Ik zei ik zou haar niet aanspreken.quote:
Alles voor de seks hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
Gelieve niet tegen me te praten en je gewoon stilletjes te ontkleden.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zei ik zou haar niet aanspreken.
Gelieve niet tegen me te praten en je gewoon stilletjes te ontkleden.
Zak over de kopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha
Dat zou juist mijn grootste probleem zijn, van, en ik quote, "bergtollen" krijg ik hem echt niet omhoog
Met benen die dikker zijn dan mijn middel zou ik het niet kunnen..... bleghquote:
Hmmm gravenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met benen die dikker zijn dan mijn middel zou ik het niet kunnen..... blegh
Alle rollen opzij schuiven...quote:
Gatver, ik zag het voor mequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alle rollen opzij schuiven...
Of netkousen aan en rollade klaarmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |