Bullshit! je lult uit je nek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent de laatste dagen weer eng aan het doen meneer.
Beetje mijn vragen/teksten overnemen en het eens zijn met me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
Bullshit! je lult uit je nek.Zo ken ik je weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach die paar euro boeit me ook niet. Wie weet ga je er een hoop plezier van beleven tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
Op eenofandere manier voel ik me te goed om te betalen.
Het niet zozeer om het geld, zo heel veel is het opzich niet. en ik snap heel goed dat mensen het er makkelijk voor over hebben. 3 biertjes in de kroeg en je hebt het er ook uit, en dan nog zonder date er aan over te houden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach die paar euro boeit me ook niet. Wie weet ga je er een hoop plezier van beleven toch
Elke date is een nieuw verhaal! Je moet alles eens geprobeerd hebben!
Weet je wat het ook is, veel vrouwen in mijn omgeving ken ik of ik weet hoe ze zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het niet zozeer om het geld, zo heel veel is het opzich niet. en ik snap heel goed dat mensen het er makkelijk voor over hebben. 3 biertjes in de kroeg en je hebt het er ook uit, en dan nog zonder date er aan over te houden.
Maar ik weet het niet. Ik vind het ook niet nodig trouwens.
Kan je ook eens in een andere stad gaan stappen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, veel vrouwen in mijn omgeving ken ik of ik weet hoe ze zijn.
Dus snel date met een vrouw die je nog niet lang kent kan hele leuke momenten opleveren
Nou dat inderdaad ook! Alleen slapen is soms wat minderquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je ook eens in een andere stad gaan stappen.
Ik doelde meer op het feit dat je ook in een andere stad kan gaan stappen om nieuwe vrouwen te ontmoetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef ook_gek het volgende:
Nou dat inderdaad ook! Alleen slapen is soms wat minder
Ja maar krijg jij maar eens een scheveninger uit z'n dorpquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je ook in een andere stad kan gaan stappen om nieuwe vrouwen te ontmoeten
Pff sukkels.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:40 schreef ook_gek het volgende:
Ja maar krijg jij maar eens een scheveninger uit z'n dorphet centrum van den haag is al te ver weg en eng
Ik kom m'n dorp wel uit hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff sukkels.
dat wordt dan daten met dorpelingen.
Wat zeur je dan over scheveningers en hun dorp.. als we het over jou hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:43 schreef ook_gek het volgende:
Ik kom m'n dorp wel uit hoor
Dus geen paniek en geen zorgen! Deze jongen zorgt zelf wel voor vers vlees
Nee muts ik bedoel, probeer maar eens iemand!! Mee te krijgen. Alleen stappen in een andere stad is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over scheveningers en hun dorp.. als we het over jou hebben
Ja echt weer een vrouwen actie weer van haarquote:
Je moet niet zo vrouwachtig doen!quote:
Oke zal het makkelijker maken voor je! zal het in jip en janneke taal schrijven, momentquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij moet eens leren typen.. want "alleen slapen"
En mag ik ook een keer
Hoe hoger hoe lelijker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:35 schreef SpeCulaes het volgende:
Wat zegt een fotoscore op Paiq eigenlijk.
Ik snap de rating van 1-10 ook wel, maar zijn er mensen die daadwerkelijk een 4 staan of begint die telling pas bij een 8?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |