hier ook enorm druk; ff wat cardio gedaan en weer naar huis gegaan. morgen is het een stuk rustiger, geen zin om een half uur overal op te gaan staan wachtenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver, ziek druk @ gym vanmiddag. Allemaal stoere boys die curlen met hun rug.
Close enough....quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:19 schreef CarbonC het volgende:
Die bovenste ben jij nu en die onderste was jij vroeger?
Waarom wil je je PSA weten? En wtf is dat voor een huisartsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren bij de huisarts: Ik moest naar de huisarts omdat mijn keel en neus al een tijdje naar de klote zijn, dus schreef hij mij voor de zoveelste keer neusspray voor. Hij vertelde mij dat deze cortison had en beter was dan die andere die hij mij ooit voorgeschreven had. Ineens had hij het over anabolen steroïde en dat ik met verkeerde dingen bezig ben. Ik vertelde hem dat ik enkel eiwit, creatine, omega etc. etc. inneem, waarop hij weer zei "ja jij moet echt oppassen, je bent echt ongezond bezig". Hij zei ook "ja het maakt mij verder niks uit" blabla.
De vorige keer toen ik mijn bloed wou laten testen wou ik ook mijn testosteron en PSA levels laten meten. Hij denkt nu dus dat ik aan de anabolen zit.
Ik kon alleen maar lachen. Volgens mij is hij nog steeds boos omdat ik zei dat hij ongelijk had wat betreft het eten van eieren en de invloed daarvan op het cholesterol. Hij zei toen ook dat ik de wetenschap niet altijd moest geloven.![]()
Voor de lolz. Ja, ik snap ook niet waarom hij een mening heeft. Wij (vader, moeder en ik) zijn wel wat closer met de huisarts, dus misschien daarom, maar dan nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom wil je je PSA weten? En wtf is dat voor een huisarts
Iedereen gewoon Zyzz style tochquote:Op zondag 27 januari 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij moet zonder broekje met je massive benen
Of ze zin heeft om bij jou thuis een kop koffie te drinken en daarna nog wat extra calorieën te verbranden?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is een goeie openingszin bij een dame na innig oogcontact na een harde workout?
Hier ook mang, al die sjonnies zogenaamt stoer bp'en voor de chica's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver, ziek druk @ gym vanmiddag. Allemaal stoere boys die curlen met hun rug.
En dan heel hard 15!!! roepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Hier ook mang, al die sjonnies zogenaamt stoer bp'en voor de chica's.
[ afbeelding ]
Wat is je 1RM squat?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is een goeie openingszin bij een dame na innig oogcontact na een harde workout?
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je komma doet het niet bro.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
Hey mannen dit zijn mijn nieuwe stats. Ik weeg bijna 90 kilo
Stats zijn op het moment:
Sq :1125kg 3x5
DL :1145kg 1x5
BP : 180kg 3x5
BoR:170kg 3x5
OHP:150kg 3x5
Weighted pull-ups: 120kg 3x6
Weighted dips: 135kg 3x6
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je komma doet het niet bro.
Chicken arms.quote:
voetbal, altijd al een hekel aan gehad. met gym kon je de mannetjes die op voetbal zaten er zo uitplukken, niet tegen hun verlies kunnen valsspelen en als je vallen over de grond rollen en jankenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voetbal, altijd al een hekel aan gehad. met gym kon je de mannetjes die op voetbal zaten er zo uitplukken, niet tegen hun verlies kunnen valsspelen en als je vallen over de grond rollen en janken
1;15 en 2;10. Max agressiequote:
En de jongetjes die niet op voetbal zaten waren 10/10 nerdjes zonder enige interesse in welke vorm van lichaamsbeweging dan ook, behalve duimen trainen op de dual shock2 ® controller en high rep one handed bicep training op Lara Croft of Dead or Alive.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voetbal, altijd al een hekel aan gehad. met gym kon je de mannetjes die op voetbal zaten er zo uitplukken, niet tegen hun verlies kunnen valsspelen en als je vallen over de grond rollen en janken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
En de jongetjes die niet op voetbal zaten waren 10/10 nerdjes zonder enige interesse in welke vorm van lichaamsbeweging dan ook, behalve duimen trainen op de dual shock2 ® controller en high rep one handed bicep training op Lara Croft of Dead or Alive.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
En de jongetjes die niet op voetbal zaten waren 10/10 nerdjes zonder enige interesse in welke vorm van lichaamsbeweging dan ook, behalve duimen trainen op de dual shock2 ® controller en high rep one handed bicep training op Lara Croft of Dead or Alive.
Ik zat ooit in de klas met een nerd die als hij ergens geen 10 voor had begon te huilen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
sry hoowr ben gwn ambitieus en perfectionist okquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de klas met een nerd die als hij ergens geen 10 voor had begon te huilen.
Zo'n verhaal heb ik eerder gehoord, volgens mij was dat bij een geschiedenisles over de Middeleeuwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de klas met een nerd die als hij ergens geen 10 voor had begon te huilen.
Rock om op te trainenquote:
gast, squat jij met ruggegraat danquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef fathank het volgende:
Hardstyle. Heb je je ballen en ruggegraat in de kleedkamer laten liggen?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
gast, squat jij met ruggegraat dan? Iedereen weet dat je zonder ruggegraat 2x zo diep kunt. FUAAARRRKK!
Ik was net zo'n klotenerdje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk dat meer van dat soort volk in de sportschool terecht komen dan voetballertjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |