Chicken arms.quote:
voetbal, altijd al een hekel aan gehad. met gym kon je de mannetjes die op voetbal zaten er zo uitplukken, niet tegen hun verlies kunnen valsspelen en als je vallen over de grond rollen en jankenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voetbal, altijd al een hekel aan gehad. met gym kon je de mannetjes die op voetbal zaten er zo uitplukken, niet tegen hun verlies kunnen valsspelen en als je vallen over de grond rollen en janken
1;15 en 2;10. Max agressiequote:
En de jongetjes die niet op voetbal zaten waren 10/10 nerdjes zonder enige interesse in welke vorm van lichaamsbeweging dan ook, behalve duimen trainen op de dual shock2 ® controller en high rep one handed bicep training op Lara Croft of Dead or Alive.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voetbal, altijd al een hekel aan gehad. met gym kon je de mannetjes die op voetbal zaten er zo uitplukken, niet tegen hun verlies kunnen valsspelen en als je vallen over de grond rollen en janken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
En de jongetjes die niet op voetbal zaten waren 10/10 nerdjes zonder enige interesse in welke vorm van lichaamsbeweging dan ook, behalve duimen trainen op de dual shock2 ® controller en high rep one handed bicep training op Lara Croft of Dead or Alive.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
En de jongetjes die niet op voetbal zaten waren 10/10 nerdjes zonder enige interesse in welke vorm van lichaamsbeweging dan ook, behalve duimen trainen op de dual shock2 ® controller en high rep one handed bicep training op Lara Croft of Dead or Alive.
Ik zat ooit in de klas met een nerd die als hij ergens geen 10 voor had begon te huilen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
sry hoowr ben gwn ambitieus en perfectionist okquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de klas met een nerd die als hij ergens geen 10 voor had begon te huilen.
Zo'n verhaal heb ik eerder gehoord, volgens mij was dat bij een geschiedenisles over de Middeleeuwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat ooit in de klas met een nerd die als hij ergens geen 10 voor had begon te huilen.
Rock om op te trainenquote:
gast, squat jij met ruggegraat danquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef fathank het volgende:
Hardstyle. Heb je je ballen en ruggegraat in de kleedkamer laten liggen?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
gast, squat jij met ruggegraat dan? Iedereen weet dat je zonder ruggegraat 2x zo diep kunt. FUAAARRRKK!
Ik was net zo'n klotenerdje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Denk dat meer van dat soort volk in de sportschool terecht komen dan voetballertjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |