Hasj coke en pillen.quote:
Denk het niet, ik ken wel die Turkse vrouw die nieuw is, maar die is het niet denk ik?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hele gym hoor ik erover praten dat ze t willen, moeten ze iets mee doen >.< Maar heb je die nieuwe trainer gezien? Eindelijk iemand die mensen de goede oefeningen zoals deadlifts en bijna alleen losse gewichten laat gebruiken
Middelburg, sinds kort 2e squatrack en 2 heavy leg press apparaten, benches genoeg en super veel platesquote:
Nee die gast heet Mika, de enige instructeur waarvan te zien is dat hij zelf ook traint ;pquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ken wel die Turkse vrouw die nieuw is, maar die is het niet denk ik?
quote:
Even gecorrigeerd:quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed dat ze het erbij zetten whehe hehe he he
Ah. Daar trainde Fugie ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Middelburg, sinds kort 2e squatrack en 2 heavy leg press apparaten, benches genoeg en super veel plates
De zaal waar dit is te vinden is afgezonderd van het normale fitnessgedeelte
Respect. Trouwens: aardige baas loopt er direct aan het begin achter hem langs.quote:
zieke gym mattiequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Gisteren de zwaarste dumbbells uit mijn gym incline gepressed, 24 kilo
Die spartacus uit seizoen 2 is maar een ectoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef MAHL het volgende:
Morgen weer de nieuwe Spartacus... Gaat weer lekkere motivatie worden om te pompen dacht ik zo.
curlen met je rugquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godver, ziek druk @ gym vanmiddag. Allemaal stoere boys die curlen met hun rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |