Je hebt bijna niet het idee dat je aan het sporten bent.quote:
dikke kleine vrouwtjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
ppff ik squad soveel maar k kryg maar geen bootie??
Kom jij dan is met iets leuks, wij zijn druk druk met trainen en injects zetten geen tijd voor nieuwe gym humorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef MeneerLogica het volgende:
Die fotos met ik squad doe ik het goed zijn ook niet echt grappig meer
Noxipro, not even oncequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Jahr00n het volgende:
mij gym is 24/7 ope tog
zo nog ff pompe tog?
ben vanochtend ook nog geweest tog maa voel me nog goed energiek enso
Maar het wordt wel groooooot. Ze zeggen ook al heel lang dat 36 en 38 DBs binnenkomen maar dat zal tegen de tijd dat t klaar is pas zijn. Hopelijk komt er een squatrekquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn gym is aan het verbouwen, dus de spiegel is tijdelijk weg. Nu kan ik niet op m'n form letten en ook niet stiekem naar chicks kijken. FML
Een saunaquote:
Gisteren de zwaarste dumbbells uit mijn gym incline gepressed, 24 kiloquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maar het wordt wel groooooot. Ze zeggen ook al heel lang dat 36 en 38 DBs binnenkomen maar dat zal tegen de tijd dat t klaar is pas zijn. Hopelijk komt er een squatrek
Heb gehoord dat die niet kwam. Er werd mij verteld dat ze eens per half jaar een budget krijgen en die van begin 2013 werd gebruikt voor al die crossfit equipment. Als er eentje komt moeten we denk ik tot halverwege 2013 wachten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Maar het wordt wel groooooot. Ze zeggen ook al heel lang dat 36 en 38 DBs binnenkomen maar dat zal tegen de tijd dat t klaar is pas zijn. Hopelijk komt er een squatrek
Hele gym hoor ik erover praten dat ze t willen, moeten ze iets mee doen >.< Maar heb je die nieuwe trainer gezien? Eindelijk iemand die mensen de goede oefeningen zoals deadlifts en bijna alleen losse gewichten laat gebruikenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb gehoord dat die niet kwam. Er werd mij verteld dat ze eens per half jaar een budget krijgen en die van begin 2013 werd gebruikt voor al die crossfit equipment. Als er eentje komt moeten we denk ik tot halverwege 2013 wachten.
Maarja, geruchten, misschien komt er toch een? Hoop het.
Binnenkort chromen dumbbells vasttapen, YOLOquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Gisteren de zwaarste dumbbells uit mijn gym incline gepressed, 24 kilo
Gelukkig gaan hier de dumbelss tot 71kgquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Gisteren de zwaarste dumbbells uit mijn gym incline gepressed, 24 kilo
Verder kun je met schijven nog zelf monteren tot 50 kg dacht ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan hier de dumbelss tot 71kg
Wow. Waar is dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan hier de dumbelss tot 71kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |