abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121670086

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Jack does it in real time...
pi_121670114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:48 schreef DeeBee het volgende:
Niets mis met wat snelheid, neem aan dat niet iedereen daar afgunstig van wordt of zo... :P Ik heb vaak veel meer respect voor de prestaties van anderen dan die van mijzelf, omdat ik weet dat het mij wat makkelijker afgaat qua opbouw enzo. :)

En ok, je hartslag is dan in verhouding wel redelijk laag nog (ik heb van nature wat hogere hartslag), maar ik loop bijv. ook < 20 op de 5 km en < 40 op de 10 km en < 1:30 op de halve marathon, maar ik train nu m'n duurlopen van 15 km 'slechts' op 5:30 / km. Dan voelen ze tenminste echt relaxed aan en kan ik de rest van de dag nog prima wat anders doen, kapot gaan hoeft namelijk echt niet elke training. :)

En het feit dat je trainingssnelheid en wedstrijdsnelheid dicht bij elkaar liggen, kan erop duiden dat je misschien iets meer moet varieren qua training. En de afstand uitbouwen op lagere snelheid zorgt er ook voor dat je minder snel tegen blessures aanloopt en duurvermogen train je toch ook al op wat lagere intensiteit. :) Ik kan ook 10 km's in 45 min trainen, maar dat is toch echt een intensieve tempoloop en niet zozeer een duurloop... Dus ik zou je langere loopjes misschien op een nog rustiger tempo uitvoeren en ook voor je kortere trainingen vaker dingen als 10 x 400 meter doen (boven je PR- / wedstrijdsnelheid), ipv 5 kilometer doorkachelen in 19:30 in training... :o

En zoals alles hier, het is maar als advies bedoeld natuurlijk, wat YUR ook al zei, als andere dingen beter voor jou werken ze op die manier blijven doen! :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:54:00 #3
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_121670215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat ik gewoon een stok achter de deur nodig heb om te gaan lopen. Na Evy 5km en Renate 10km ben ik gewoon minder regelmatig gaan lopen, terwijl ik met Evy en Renate ALTIJD gewoon netjes 3x per week heb gelopen.
Schrijf je in voor een wedstrijd of een evenement, en stel een doel voor een eindtijd. (Of als je de Trail des Fantomes gaat lopen: uitlopen). Die stok die komt er wel! o|O
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_121670233
Respect voor iedereen die actief in de sneeuw is. Mij toch iets te koud om naar buiten te gaan op het moment voor een loopje. Kom steeds pas na 18.00 thuis deze week, helpt ook niet echt mee.

Vanavond maar eens de hometrainer opstarten voor de nodige beweging
All management is Strategic Management.
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:56:24 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121670290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:54 schreef Frsh het volgende:

[..]

Schrijf je in voor een wedstrijd of een evenement, en stel een doel voor een eindtijd. (Of als je de Trail des Fantomes gaat lopen: uitlopen). Die stok die komt er wel! o|O
Pas wel op dat je niet op die stok stapt... :X
F means you're fucked
pi_121670376
Wat een heerlijk weer om te lopen ! Heb nu wel hele koude benen , dus even op temperatuur komen en onder de douche :)
pi_121670602
KKKKKKKKKKKOUUUUDDD!!!!

Nondeju zeg, ik had toen ik thuis pijn aan m'n handen. :{ De volgende keer dat ik met dit weer loop is mét handschoenen. }:|

SPOILER
pi_121670871
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
KKKKKKKKKKKOUUUUDDD!!!!

Nondeju zeg, ik had toen ik thuis pijn aan m'n handen. :{ De volgende keer dat ik met dit weer loop is mét handschoenen. }:|

SPOILER
maar hey, je bent geweest ^O^
Ik had dunne handschoentjes van m''n zoon gepikt (die gebruikt hij met voetballen als het zo koud is) vond het wel heel prettig de eerste 10 min. maar daarna uitgedaan.
Ik wil nog wel kijken voor een hoofdband, want ik had koude oren.
pi_121671093
Grr, nu spijt dat ik gisteravond niet ben geweest nu blijkt dat mijn vrouw vanavond in moet vallen. (kan ik niet weg) .
Misschien stiekem dan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_121671113
Ik vond het juist na de eerste 20 minuten vervelend dat ik geen handschoenen bij me had.
pi_121671122
Een hoofdband heb ik dinsdag ook nog gauw gekocht, een hele dunne van Asics maar echt heerlijk! Zweet niet maar blijft wel lekker warm. Helemaal als m'n haar in een staart gaat is het nodig, ik heb nogal grote oren die veel kou vangen :P :D

Heerlijk weer om te lopen (en om weer binnen te komen ;) )
pi_121671210
Enkele foto's die ik vanochtend heb gemaakt... *O*

SPOILER
pi_121671295
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Enkele foto's die ik vanochtend heb gemaakt... *O*

SPOILER
Nice O+

Ik ga vanmiddag maar even kijken voor een hoofdband, ik doe m''n haar ook vast als ik ga rennen en dan vangen m''n oren veel wind :+
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:36:18 #14
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_121671383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:51 schreef DeeBee het volgende:

Niets mis met wat snelheid, neem aan dat niet iedereen daar afgunstig van wordt of zo... Ik heb vaak veel meer respect voor de prestaties van anderen dan die van mijzelf, omdat ik weet dat het mij wat makkelijker afgaat qua opbouw enzo.

En ok, je hartslag is dan in verhouding wel redelijk laag nog (ik heb van nature wat hogere hartslag), maar ik loop bijv. ook < 20 op de 5 km en < 40 op de 10 km en < 1:30 op de halve marathon, maar ik train nu m'n duurlopen van 15 km 'slechts' op 5:30 / km. Dan voelen ze tenminste echt relaxed aan en kan ik de rest van de dag nog prima wat anders doen, kapot gaan hoeft namelijk echt niet elke training.

En het feit dat je trainingssnelheid en wedstrijdsnelheid dicht bij elkaar liggen, kan erop duiden dat je misschien iets meer moet varieren qua training. En de afstand uitbouwen op lagere snelheid zorgt er ook voor dat je minder snel tegen blessures aanloopt en duurvermogen train je toch ook al op wat lagere intensiteit. Ik kan ook 10 km's in 45 min trainen, maar dat is toch echt een intensieve tempoloop en niet zozeer een duurloop... Dus ik zou je langere loopjes misschien op een nog rustiger tempo uitvoeren en ook voor je kortere trainingen vaker dingen als 10 x 400 meter doen (boven je PR- / wedstrijdsnelheid), ipv 5 kilometer doorkachelen in 19:30 in training...

En zoals alles hier, het is maar als advies bedoeld natuurlijk, wat YUR ook al zei, als andere dingen beter voor jou werken ze op die manier blijven doen!

Ik heb van nature een hele lage hartslag, heb nooit hoger gemeten dan 176, dus dat moet je ook in perspectief zien ;)
Ik zal het eens proberen om die snelheden omlaag te brengen, want al mn trainingen rond de 10 km, heb ik in 42 - 48 minuten gelopen. Eens kijken hoe mijn lijf reageert op die langzamere trainingen.
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_121671402
Ik wil vaker bezoek van GotC & Gup, ze brengen goed geluk. Bloedwaardes zijn goed, 2,8 en ze willen me niet meer hier houden.. Dus weg!

SPOILER
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:37:28 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121671429
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik heb van nature een hele lage hartslag, heb nooit hoger gemeten dan 176, dus dat moet je ook in perspectief zien ;)
Ik zal het eens proberen om die snelheden omlaag te brengen, want al mn trainingen rond de 10 km, heb ik in 42 - 48 minuten gelopen. Eens kijken hoe mijn lijf reageert op die langzamere trainingen.
Als 176 je HRmax is...dan zou je je LDL moeten lopen tussen 126 en 136. Zo ongeveer. Om en nabij. :)
F means you're fucked
pi_121671436
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef slacker_nl het volgende:
Ik wil vaker bezoek van GotC & Gup, ze brengen goed geluk. Bloedwaardes zijn goed, 2,8 en ze willen me niet meer hier houden.. Dus weg!

SPOILER
*O* Nice! *O*
pi_121671453
quote:

SPOILER
*O* Jaaa eindelijk :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:37:56 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121671455
quote:

SPOILER
*O* *G*
F means you're fucked
pi_121671484
quote:

SPOILER
Hey wat goed!!
pi_121671486
Als het waar is dat GotC & Gup geluk brengen, dan mogen ze deze ex-ex-pechvogel ook een keer bezoeken. :')
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:39:35 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121671519
quote:

SPOILER
*O* *O* Wat goedddd! Binnenkort bier dus? Want bloedverdunnend? :9
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:40:09 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121671540
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Als het waar is dat GotC & Gup geluk brengen, dan mogen ze deze ex-ex-pechvogel ook een keer bezoeken. :')
Dan ga ik eerst even bij mezelf op bezoek ;)
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:43:37 #24
236410 MaleDuck
pi_121671641
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Als 176 je HRmax is...dan zou je je LDL moeten lopen tussen 126 en 136. Zo ongeveer. Om en nabij. :)
Dat is nog eens handige info, eens mee gaan experimenteren :Y

En *G* voor slacker!
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_121671643
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Dan ga ik eerst even bij mezelf op bezoek ;)
Nou, vooruit dan maar...
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:45:01 #26
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121671687
quote:
2s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:43 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat is nog eens handige info, eens mee gaan experimenteren :Y

En *G* voor slacker!
Lees je anders even in in hartslagzones. Er zijn verschillende rekenmanieren, maar de meest gebruikte zijn volgens mij die van Zoladz en die van Karvonen.

En het is nog best leerzaam ook ^O^
F means you're fucked
pi_121671715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef YUR het volgende:

[..]

:Y

Zou om te beginnen eens een training < 140 BPM proberen te lopen, maar het kan zelfs nog een paar slagen lager inderdaad, maar zelfs op die hartslag train je dus nog hartstikke goed je basisconditie. :)
pi_121671827
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:39 schreef GotC het volgende:

[..]

*O* *O* Wat goedddd! Binnenkort bier dus? Want bloedverdunnend? :9
Jazeker!!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:59:56 #29
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_121672161
lekker Slacker!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:00:40 #30
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_121672186
Slacker w/ w/ Zie je: spetterend ende fit!

SPOILER
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:08:50 #31
236410 MaleDuck
pi_121672462
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Lees je anders even in in hartslagzones. Er zijn verschillende rekenmanieren, maar de meest gebruikte zijn volgens mij die van Zoladz en die van Karvonen.

En het is nog best leerzaam ook ^O^
Zal eens kijken of ik tijd vind om me daarin te verdiepen... ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:45 schreef DeeBee het volgende:

[..]

:Y

Zou om te beginnen eens een training < 140 BPM proberen te lopen, maar het kan zelfs nog een paar slagen lager inderdaad, maar zelfs op die hartslag train je dus nog hartstikke goed je basisconditie. :)
Thnx voor het advies heren! ^O^
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:13:27 #32
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_121672590
quote:

SPOILER
*O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:16:36 #33
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_121672679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:00 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Slacker een man? huh? 8)7
pi_121672927
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:00 schreef Quoi het volgende:

SPOILER
Wut?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:32:31 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121673199
Waar hebben jullie het over :?
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:50:17 #36
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_121673782
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef GotC het volgende:
ik dacht dat juist jij opheldering zou kunnen geven :)
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 12:36:03 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_121675252
quote:

SPOILER
Nee!! *O* goed nieuws, we waren dus net op tijd!!
Kun je nog van de bloemen genieten ook _O- O+

quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef GotC het volgende:
Ik snap ze ook niet :?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:39:06 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121675340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik dacht dat juist jij opheldering zou kunnen geven :)
Waarover :?
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:39:56 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121675360
Anyway, al 2 dagen nauwelijks last van m'n voet *O* Heeft de fysio toch geholpen? Ja, lieve Gup en slacker, vandaag ook nergens last van :D

Morgen weer fysio ~O>
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 12:43:58 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_121675480
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:39 schreef GotC het volgende:
Anyway, al 2 dagen nauwelijks last van m'n voet *O* Heeft de fysio toch geholpen? Ja, lieve Gup en slacker, vandaag ook nergens last van :D

Morgen weer fysio ~O>
Helemaal niks geen pijntje? *O* ik zie vooruitgang!! Wij zijn echt lucky, met z'n drieën *)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:47:46 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121675590
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Helemaal niks geen pijntje? *O* ik zie vooruitgang!! Wij zijn echt lucky, met z'n drieën *)
Helemaal nada! Nu jij weer :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 12:53:45 #42
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_121675797
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Waarover :?
iemand beweert dat slacker een man is? jij bent er gisteren geweest toch? :P
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 12:59:14 #43
155227 crew  Guppy
dus
pi_121676014
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Helemaal nada! Nu jij weer :P
Dat gaat helemaal goedkomen, moet je wel. Het heeft zo moeten zijn :)
pi_121676795
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan? Lekker belangrijk als dat al zo is.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:21:34 #45
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_121676831
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan? Lekker belangrijk als dat al zo is.
nee maakt mij niks uit maar ging er altijd vanuit dat het een harde tante was :)
pi_121677565
Dat is ze hoe dan ook. Hard op weg het ziekenhuis uit. *O*

[ Bericht 47% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 17-01-2013 13:47:48 ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:42:52 #47
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121677604
Butter en Choukoud doen mee aan de CPC *O*
F means you're fucked
pi_121678017
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef YUR het volgende:
Je zou toch zeggen dat dat Nederlands record er een keer aan moet kunnen op de halve marathon! :)

De progressie van Butter is wel groot de laatste jaren, doet het echt goed. Benieuwd of hij het in Rotterdam kan laten zien, om de een of andere rede is dat nooit een makkelijke marathon voor Nederlandse toppers...

Ben ook wel benieuwd naar de CPC, voor het eerst in jaren ook weer min of meer écht langs de Pier. :)
pi_121679547
Dit schijtweer duurt nog minimaal een week... -O-
  donderdag 17 januari 2013 @ 14:53:51 #50
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_121679999
quote:

SPOILER
Hoppaaa _O_ *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_121680608
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Bah :r Ik vind het zo kut.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_121680681
Zo, dat was fris toen ik naar buiten stapte! Gelukkig hoefde ik er niet stil blijven staan. Weer bijna 3km gedaan. Morgen na twee weken weer naar de fysio. Ik denk voor het laatst. Misschien nog even een schema vragen, maar ik zie niet meer wat ik er nog moet doen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:18:30 #53
392593 Pecoso
Audere est facere.
pi_121680933
quote:

SPOILER
Fijn! :D
pi_121680944
Vanavond voor het eerst van mijn leven naar een spinning-les.

Morituri te salutant :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_121680974
quote:

SPOILER
Ow, lekker!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:48:25 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_121682186
quote:
Daar gaat je kans op de winst :{

leuk, zin in!!
  donderdag 17 januari 2013 @ 15:49:15 #57
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_121682227
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef robdriessen het volgende:

Doodgaan *) ^O^
Sterkte ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_121682991
quote:
Extra cal verbrand modus is on!
pi_121683397
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef robdriessen het volgende:

1x gedaan, kon een week amper m''n trap aflopen :@
pi_121684272
quote:
Het is droog, er is nauwelijks wind, soms zelfs een flauw zonnetje. Wat voor weer wil je dan?
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:39:27 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121684359
Spinning is leuk! En tevens de enige sport waarvan ik kan zeggen dat ik een marathon heb gedaan :')

Ik zou het vaker moeten doen.. maar dat vind ik van zo'n beetje iedere sport....
F means you're fucked
pi_121684402
O+ spinning O+
Ja doei.
pi_121685001
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is droog, er is nauwelijks wind, soms zelfs een flauw zonnetje. Wat voor weer wil je dan?
Temperaturen boven 0? Geen sneeuw? Bijvoorbeeld :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_121685013
quote:

[..]

Weer zonder sneeuw op de weg :+

Gister uiteindelijk niet geweest. Ik durfde het niet aan :@ Ik weet het, ik ben een mietje :P
Als ik zo uit het raam kijk bij stage is er best veel sneeuw weg. Hoop dat dat bij mij in de buurt ook zo is, dan kan ik met een gerust hart een rondje lopen :P

Ben echt bang om te vallen, toen er in december sneeuw lag ging het ook mis :@
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:55:20 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121685105
quote:
Entertainment voor hossel et moi! *O*
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:58:42 #66
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_121685249
én natuurlijk voor de 10k-vreters :) Nice!
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:59:32 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_121685288
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:06 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Extra cal verbrand modus is on!
intake helaas ook...
Ecosia
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:01:13 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_121685350
een klein vraagje waar ik wel mee worstel...

Zaterdag gaat lastig worden om te lopen (er staat een duurloop gepland)...
Is het verstandig om 2 rustdagen te houden na een interval, of beter 2 na de duurloop?

Iemand een suggestie?

Thanks!
Ecosia
pi_121686018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Jumparound het volgende:

Is het verstandig om 2 rustdagen te houden na een interval, of beter 2 na de duurloop?

Iemand een suggestie?

Thanks!
Beter na interval, omdat dat in principe meer belastend is voor je benen dan een LDL.
pi_121686663
quote:

[..]

Geen sneeuw, ik woon en loop door het buitengebied, de route die ik loop is spekglad en andere wegen ook. Hier was het trouwens niet droog vanmiddag weer (lichte) sneeuw, maar dat is op zich niet erg. En onder nul lopen vind ik ook niet fijn ivm ademhaling. Wat voor weer het is maakt me verder niet veel uit voor te lopen, als het maar boven 5 graden is en als de bodem maar begaanbaar is.

Maar gaan we vanavond gewoon wat anders doen, met Gillian in de weer of zo.

En verder smaken verschillen. Als het 25 graden of meer is hoor je mij niet klagen, en vele anderen hier wel....

[ Bericht 1% gewijzigd door bloodymary1 op 17-01-2013 17:50:41 ]
pi_121686895
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Ik weet het nog beter...

Steunkousen zijn trouwens in elke kleur te krijgen, over ~12 dagen krijg ik ze!
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:52:27 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_121686987
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik weet het nog beter...

Roze! O~)
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 17:54:53 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_121687056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik weet het nog beter...

Toch in elke kleur, dat is tof!!
pi_121687241
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Jumparound het volgende:

Iemand een suggestie?

Thanks!
Dat ligt eraan. Om het even als je het mij vraagt. Wat ga je erna doen, dan kan je het veel beter inschatten.
pi_121687316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:

[..]

Roze! O~)
Eens!
pi_121687399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef Quoi het volgende:

[..]

Roze! O~)
Gewoon de regenboog besteld, voor elk wat wils! Heb voor zwart gekozen, net als m'n gips en krukken.

Wat grappig was, m'n kuit is 2 à 3 cm geslonken. Maar de dame in kwestie hoorde mij zo praten en zei toen.. ow, bij de meeste mensen wordt de kuit dunner door kousen, maar bij jou dus niet. Dus zeer waarschijnlijk heb ik meer paar nodig dit jaar. Hihi, wordt een duur grapje zo als de verzekering niet betaald.

En mams vroeg of m'n billen weg waren of m'n broek van m'n kont afgleed. Beide dus. Owwww, bijna thuis!
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:34:53 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_121688374
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Gewoon de regenboog besteld, voor elk wat wils! Heb voor zwart gekozen, net als m'n gips en krukken.

Wat grappig was, m'n kuit is 2 à 3 cm geslonken. Maar de dame in kwestie hoorde mij zo praten en zei toen.. ow, bij de meeste mensen wordt de kuit dunner door kousen, maar bij jou dus niet. Dus zeer waarschijnlijk heb ik meer paar nodig dit jaar. Hihi, wordt een duur grapje zo als de verzekering niet betaald.

En mams vroeg of m'n billen weg waren of m'n broek van m'n kont afgleed. Beide dus. Owwww, bijna thuis!
Them gains -O-
pi_121688532
Ik ga me zo maar omkleden en dan naar de atletiekbaan. Ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden, behalve koud.
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:39:16 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_121688559
Verdomme nog aan toe hè. Vanmiddag tijdens mijn kantoorwandeling dacht ik nog van, vanavond eens 2 x mijn 5km rondje proberen. Lekker veel zuurstof enzo nu. Ben ik net halverwege rondje 1, zegt mijn scheen "nee ik ga je irriteren" jij gaat niet verder. Kon ik vroegtijdig stoppen. -O- :(

Hoe de fuck kan dat. De ene x loop ik fantastisch en heb ik nergens last van, de andere x gaan m'n schenen lopen klieren. Kan dr zo verdomde chagrijnig van worden. Sloeg ook bijna een te koop bord om van woede net :@ :X
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 18:50:59 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_121689044
quote:
6s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Oost west O+
pi_121689207
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... kkkkoooudddd
pi_121689266
quote:
Hmm...

Zal ik speciale hardloop handschoenen kopen, of eerst een keer met mijn Bart's handschoenen proberen te lopen?

Ik moet wel iets kopen om m'n oren wat warmer te houden... Hoe heten die dingen (ik wil geen muts!)? :')
pi_121689711
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hmm...

Zal ik speciale hardloop handschoenen kopen, of eerst een keer met mijn Bart's handschoenen proberen te lopen?

Ik moet wel iets kopen om m'n oren wat warmer te houden... Hoe heten die dingen (ik wil geen muts!)? :')
Hoofdband? of oorwarmers :P
pi_121689766
quote:

[..]

Hmm...

Oorwarmers ? Een hoofdband die je over je oren kunt dragen?
Ik wil ook geen muts, ben er zelf al 1
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:08:14 #85
392593 Pecoso
Audere est facere.
pi_121689846
Met terugwerkende kracht mijn bakje chips van gisteravond verdiend. :)
Twaalf kilometer gelopen (en geglibberd) in 01:05:30, een gemiddelde van 5:27 min/km.

http://www.endomondo.com/workouts/152182031?user=7960971
Het stelt nog niet veel voor omdat ik nog niet lang gebruik maak van Endomondo, maar er is weer een bekertje binnen! :D

Ik ben nog lang niet zo ver als velen van jullie in dit topic, maar er zit wel vooruitgang in.
pi_121689939
In April mijn eerste evenement lopen! Cascaderun hoogeveen :)
pi_121690082
Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen, want ik vind mijn conditie te belabberd (ik rook en ik sport niet).

Ik wil het programma van Evy - Start to run gaan gebruiken.

Graag zou ik van jullie wat vragen beantwoord willen hebben:

1. Ik wil graag een hartslagmeter aanschaffen, waarbij ik later de gegevens kan uitlezen.
Heb ik dan zo'n band nodig, of alleen een horloge, of een combinatie?

2. Kan ik deze in combinatie gebruiken met een app voor android, en zo ja, welke?

3. Wat voor kleding en schoenen kan ik het beste aanschaffen, en dan niet voor de hoofdprijs. Misschien dat jullie webshops of winkels weten?

4. Mijn doel is niet om af te vallen, ik vind mezelf eerder te dun als te dik. Kan ik voorkomen dat ik afval, en zo ja, hoe?

Alvast bedankt.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:16:40 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_121690231
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Miertje88 het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen, want ik vind mijn conditie te belabberd (ik rook en sport niet).

Ik wil het programma van Evy - Start to run gaan gebruiken.

Graag zou ik van jullie wat vragen beantwoord willen hebben:

1. Ik wil graag een hartslagmeter aanschaffen, waarbij ik later de gegevens kan uitlezen.
Heb ik dan zo'n band nodig, of alleen een horloge, of een combinatie?

Alleen band via bluetooth kan, kan ook garmin met bamd.

2. Kan ik deze in combinatie gebruiken met een app voor android, en zo ja, welke?

Ja, de meeste gebruiken endomondo.

3. Wat voor kleding en schoenen kan ik het beste aanschaffen, en dan niet voor de hoofdprijs. Misschien dat jullie webshops of winkels weten?

Run2day, runnersworld voor schoenen. Rest geen idee.

4. Mijn doel is niet om af te vallen, ik vind mezelf eerder te dun als te dik. Kan ik voorkomen dat ik afval, en zo ja, hoe?

Meer eten.

Alvast bedankt.
Graag gedaan. Rook je wel of niet? In die context van je zin twijfel ik. Zoja,stoppen ^O^
pi_121690313
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Graag gedaan. Rook je wel of niet? In die context van je zin twijfel ik. Zoja,stoppen ^O^
Bedankt, en ja ik rook wel.
pi_121690491
quote:
Ik vond nog niet de tijd om eerder te kijken. Vind 'm heel verhelderend :)
pi_121690535
quote:

[..]

Hmm...

Oorwarmers.
pi_121690837
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Them gains -O-
Die komen wel weer terug, eind april gaan we weer beginnen met het reguliere programma.

@Hatsaflats, have fun!
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:32:26 #93
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_121690973
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:56 schreef YUR het volgende:

[..]

goed kijken...stelregel is dat datgene wat je ogen zien, daar stap je niet op
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_121691007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:34:43 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_121691095
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
ik stiekum ook :@
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 17 januari 2013 @ 19:50:14 #96
18653 crew  D.
pi_121691934
Ik wil best lopen, maar de straten zijn wat te glad :{
pi_121692003
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als ik niet meer ga eten, val ik dan sowieso af?

En dat programma (endomondo), met welke modellen band met bluetooth werkt dat?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 januari 2013 @ 19:54:13 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_121692175
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Als ik niet meer ga eten, val ik dan sowieso af?
Nou wat denk je??

quote:
En dat programma (endomondo), met welke modellen band met bluetooth werkt dat?
op endemondo.com heb je een shop waar je kan zien welke bluetooth banden supported zijn. Ligt natuurlijk ook aan je telefoon.
pi_121692356
Heb voor de run van aankomende zondag nog niet echt veel zin in de waterhindernissen... :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:00:40 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121692510
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef Cynic het volgende:
Heb voor de run van aankomende zondag nog niet echt veel zin in de waterhindernissen... :')
Heb je geen schaatsen?
F means you're fucked
pi_121692709
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb je geen schaatsen?
Als ze wakken gaan hakken dan werken die niet vrees ik.
Ik geloof verder dat ik sneller kan lopen dan schaatsen, haha.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')