Schijnt normaal te zijn in het buitenland, we gaan ons aanpassen ook vanwege de zorg voor ouderen , dus massaal inwonenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En toch houden diverse mensen hier vol dat in het buitenland alles beter is...![]()
![]()
Was hier vroeger ook normaal heb ik me laten vertellen. Back 2 basics.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn in het buitenland, we gaan ons aanpassen ook vanwege de zorg voor ouderen , dus massaal inwonen
is wel wat voor de OPquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Was hier vroeger ook normaal heb ik me laten vertellen. Back 2 basics.
Exact. En vroeger was alles beter. Je weet toch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Was hier vroeger ook normaal heb ik me laten vertellen. Back 2 basics.
aanpassen aan Europese normen is goed mogelijk en gewenschtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Exact. En vroeger was alles beter. Je weet toch.
Kom maar op die kolenkachel, het enkelglas, de olielampen, de schillenboer en de kolenboer. En het asbest. Vrouwen kunnen ook weer terug naar het aanrecht. En allemaal 8 kinderen biggen. Op zijn minst.
Dan was er nu geen vergrijzingsprobleem geweest.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
En allemaal 8 kinderen biggen. Op zijn minst.
alleen moslims nemen nog veel kids. daarom hebben we straks een moslimprobleem.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan was er nu geen vergrijzingsprobleem geweest.
Klopt, maar dan had het hier nu vol met jankerds over de kinderbijslag gezeten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dan was er nu geen vergrijzingsprobleem geweest.
Afschaffen net als de HRA.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt, maar dan had het hier nu vol met jankerds over de kinderbijslag gezeten.
Onze toekomst: http://www.dewereldmorgen(...)g-hangt-boven-athenequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kom maar op die kolenkachel, het enkelglas, de olielampen, de schillenboer en de kolenboer.
en de oudste dochter blijft altijd vrijgezel en thuiswonend om te helpen met de broertjes, zusjes, het huishouden en later bejaarde ouders. Handig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kom maar op die kolenkachel, het enkelglas, de olielampen, de schillenboer en de kolenboer. En het asbest. Vrouwen kunnen ook weer terug naar het aanrecht. En allemaal 8 kinderen biggen. Op zijn minst.
Mensen die pro europa zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
aanpassen aan Europese normen is goed mogelijk en gewenscht
Heb je originele artikel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
Laat het inwonende kindertal eerst maar eens naar 20% gaan zoals gebruikelijk, kunnen ze voor pap en mama zorgen zoals nu erg in is
[ afbeelding ]
wat levert dat op ==quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Heb je originele artikel?
Dat je geloofwaardigheid boven de nullijn uitstijgt.quote:
Dankquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:21 schreef Krisp het volgende:
[..]
Te laat, nu heb ik het zelf moeten doen: http://www.spiegel.de/int(...)g-home-a-877616.html
Nuquote:Huizen vaker gedwongen verkocht dan ooit
RIJSWIJK - Ruim 3500 woningeigenaren hebben vorig jaar hun huis gedwongen moeten verkopen. In 2011 waren dat er iets meer dan 2000. De forse toename met 70 procent komt door de aanhoudende daling van de huizenprijzen en werd al verwacht.
Het gaat om mensen die hun woning kochten met een Nationale Hypotheek Garantie (NHG). Het gemiddelde verlies is per woning circa 34.000 euro, meldde donderdag de Stichting Waarborgfonds Eigen Woningen die de NHG verstrekt. Niet eerder deden zoveel mensen een beroep op de regeling.
De belangrijkste oorzaken voor de gedwongen woningverkopen zijn scheiding (61 procent) en werkloosheid (16 procent).
In 2012 hebben in totaal 93.700 huishoudens de aankoop van een woning gefinancierd met de NHG, tegen 97.500 in het jaar ervoor. ''We hebben vorig jaar een recordaantal restschulden moeten overnemen'', aldus algemeen directeur Karel Schiffer.
''Hiermee heeft de garantie in 2012 meer dan ooit haar meerwaarde aangetoond als institutioneel vangnet voor de risico's van de financiering van het eigenwoningbezit.''
Het je de verwachtingen van de stichting WeW wel eens gelezen m.b.t. 2013 en 2014?quote:
Ik meen dat als je ik meen zegt, ik wel nieuwsgierig ben naar wat er echt staat. Kom maar op met die publicatie, dan kunnen we het ook echt lezen ipv met jouw invulling ervan te moeten doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Het je de verwachtingen van de stichting WeW wel eens gelezen m.b.t. 2013 en 2014?
Gaan we weer nieuwe records breken![]()
Ik meen gelezen te hebben dat Kareltje et al verwachten zo'n 120..130 miljoen per jaar kwijt te zijn aan broken dreams. Zelf denk ik dat dit bedrag fors hoger zal uitvallen.
Vind je hier, pagina 81.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik meen dat als je ik meen zegt, ik wel nieuwsgierig ben naar wat er echt staat. Kom maar op met die publicatie, dan kunnen we het ook echt lezen ipv met jouw invulling ervan te moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |