PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT SC] #602 Ik steel van die rijke lapo's
vet thx didnt knowquote:
Lurling is een cultheld. Niet eens om dat hij zo'n fantastische voetballer is ofzo. Maar omdat het een gewone kerel is, die tijd neemt voor jongetjes die een handtekening willen, en supporters die gewoon met een biertje in de hand willen ouwehoeren (zoals ik). Dat is nog eens wat anders dan die omhooggevallen gasten die al naast hun schoenen lopen sinds ze hun debuut maken in de B-jeugd van een bvoquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door jou ga ik Lurling weer tof vinden. Net als vroegah![]()
Want? Te weinig aanmeldingen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Xbox toernooi gaat sowieso niet door of iemand anders moet het oppakken.
Spaanse beker wel. En Italiaanse en Engelse op ELquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet thx didnt knowZo kut dat beker niet op sport1 is
Copa del Rey en Chelsea - Southampton welquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet thx didnt knowZo kut dat beker niet op sport1 is
3, maar ik ga er geen moeite voor doen. Heb zelf geen xbox dus dat is makkelijkquote:
Nopequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
Uhm kan je als je sport 1 op tv hebt, ook op internet kijken? Ik heb nu 3 maanden sport 1, maar mijn ouders kijken tv
Nee, moet je een apart abonnement voor hebben..echt lame. Bij EL kan dat wel sinds deze zomerquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
Uhm kan je als je sport 1 op tv hebt, ook op internet kijken? Ik heb nu 3 maanden sport 1, maar mijn ouders kijken tv
Kan maar dan moet je weer apart betalenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah chill, spaanse maar kijken danquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spaanse beker wel. En Italiaanse en Engelse op EL
Bij lurling stond wel eens een naaimachine in de voortuinquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lurling is een cultheld. Niet eens om dat hij zo'n fantastische voetballer is ofzo. Maar omdat het een gewone kerel is, die tijd neemt voor jongetjes die een handtekening willen, en supporters die gewoon met een biertje in de hand willen ouwehoeren (zoals ik). Dat is nog eens wat anders dan die omhooggevallen gasten die al naast hun schoenen lopen sinds ze hun debuut maken in de B-jeugd van een bvo
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan maar dan moet je weer apart betalen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, moet je een apart abonnement voor hebben..echt lame. Bij EL kan dat wel sinds deze zomer
Helaas. Thanks iigquote:
Chelsea schijnt een eerste optie op hem te hebben ofzo las ik straksquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chill, spaanse maar kijken danIsco
Als het iemand van hier was dan is die persoon erg ondankbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog die IF Villa gepakt voor 38K?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij lurling stond wel eens een naaimachine in de voortuin
Ook makkelijk geregeld dan, gozer die toch amper speelde paar maandjes verhuren aan zequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea schijnt een eerste optie op hem te hebben ofzo las ik straks
Denk ik ook, vandaar dat Piazon ook daarheen is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn hond heet Messiquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt! Strakke actie, en zelf daar reageerde hij goed op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij lurling stond wel eens een naaimachine in de voortuin
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het iemand van hier was dan is die persoon erg ondankbaar
Zijn hond is messyquote:
Gemiddelde prijs is 35k ofzo. Waarschijnlijk gewoon een mislukte pricefix oid.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
De laagste buy-now staat op 60k ofzo.
In elk geval van Persie en Nani ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een UP denk ik, maar no way dat die gelijk is aan zijn SIF..echt niet..
Maar het blijft EA
Was er vorig jaar nou een SIF = UP speler?
Nee, wel een tip: Alle spelers eruit halen en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm.. iemand tips om dit verder in te vullen?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, wel een tip: Alle spelers eruit halen en opnieuw beginnen.
Hij werd vorig jaar zelfs minder dan 20k en de SIF ook minder dan 50k.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
Als Soldado rond de 50k is wordt het een van de beste IF spitsen, prijs/ kwaliteit verhouding
Zou wel kunnen hoor...en zo niet, dan daalt de waarde nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een UP denk ik, maar no way dat die gelijk is aan zijn SIF..echt niet..
Maar het blijft EA
Was er vorig jaar nou een SIF = UP speler?
Geen duur team maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hiervan? Iemand nog betere suggesties?
Erg nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
Crouch voor Van Persie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
4 mans verdediging met 3 spelers met high attacking work rate werkt niet echt kan ik je uit ervaring vertellen..ze counteren je kapoetquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
Even opgezocht, ook Demba Ba.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In elk geval van Persie en Nani ja.
PotS, ik zeg ook maar wat. Maar dat nemen ze dan aan hè, anders komen ze hier niet vragen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg er gisteren 900 voor
Nee maar goedkope teams spelen fijnerquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Want? Verwacht je dat het verder gaat dalen?
Gelukkig niet zo duurquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Fenomeno het volgende:
Net een paar potjes IF Dzeko geprobeerd, wat een waardeloze hond is dat zeg, jezus
jou kennende trek je er 5 IF Lukaku's uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
zometeen even een zooi zilveren pakjes openen, gewoon even zin in, 100k ofzo
Hmm toch een stuk meer dan ik dacht dan..even afwachten. Ze kunnen me alleen echt hard naaien als ze Benteke een UP geven die gelijk aan zijn IF is, maar ach, hij krijgt iig niet nog een silver IF, dus ik hou hem toch wel. En of die speler in mijn club die ik toch niet verkoop nou 50k of een paar honderd K waard is boeit me weinig.quote:
20k maar idd en ik kreeg een strak plassertje van z'n 88 IG rating, maar hij kan echt helemaal niks behalve ziek schieten, en daar heb je vrij weinig aan als hij nooit in schietpositie komtquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef leoon. het volgende:
[..]
PotS, ik zeg ook maar wat. Maar dat nemen ze dan aan hè, anders komen ze hier niet vragen.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
15k inschrijfgeld voor het toernooi en een thema van minimaal 4 nations en 4 leagues? Mix hybrid
3 Brons + 3 silver + 4 gold?
Futhead link als bevestiging dan? Kan ik het eenvoudig zien.
Misschien IF Kenwyne eens proberen? Al zijn de workrates wel vrij brak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
20k maar idd en ik kreeg een strak plassertje van z'n 88 IG rating, maar hij kan echt helemaal niks behalve ziek schieten, en daar heb je vrij weinig aan als hij nooit in schietpositie komt
Voor dat geld kun je gewoon 20 Djibril Cissé's halen
Voor! Ga ik gelijk ff puzzelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
15k inschrijfgeld voor het toernooi en een thema van minimaal 4 nations en 4 leagues? Mix hybrid
3 Brons + 3 silver + 4 gold?
Futhead link als bevestiging dan? Kan ik het eenvoudig zien.
Die staat nu op het lijstje om te proberen samen met IF Defoe. Hoop al weken op een IF Cissé (Djibril of Papiss) of een IF Fletcher.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien IF Kenwyne eens proberen? Al zijn de workrates wel vrij brak.
Als jij nou eens puzzelt, dan haal ik bij jou de krenten uit de pap, en verbeter ik mijn team nog hier en daarquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Voor! Ga ik gelijk ff puzzelen
Daarvoor heb ik dit team:quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar goedkope teams spelen fijner
Ba al gebruikt? Die vond ik vorig jaar erg fijn (zijn UP tenminste) als we het hebben over krachtpatsers in de spits. IF Taarabt is een geniale CAM trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Die staat nu op het lijstje om te proberen samen met IF Defoe. Hoop al weken op een IF Cissé (Djibril of Papiss) of een IF Fletcher.
Ik wil evt. wel meehelpen met puzzelen als je me iets van een beginpunt geeft (1 of 2 spelers + formatie). Wel een leuk themaquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als jij nou eens puzzelt, dan haal ik bij jou de krenten uit de pap, en verbeter ik mijn team nog hier en daar
Achter de spitsen heb ik Santiquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ba al gebruikt? Die vond ik vorig jaar erg fijn (zijn UP tenminste) als we het hebben over krachtpatsers in de spits. IF Taarabt is een geniale CAM trouwens
Seopelen engelsen zinquote:
Ik denk dat ik eerst eens ga puzzelen met wat ik al heb:quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil evt. wel meehelpen met puzzelen als je me iets van een beginpunt geeft (1 of 2 spelers + formatie). Wel een leuk thema
Welke heb je? Gewone/IF/SIF?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:05 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Achter de spitsen heb ik Santi![]()
Denk niet dat ik het over m'n hart verkrijg om die er uit te halen
Ba zal ik eens een paar potjes proberen.
Ik had SIF...moeten rare dingen gebeuren wil ik hem na de UP's niet opnieuw halenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:08 schreef Fenomeno het volgende:
Had de IF maar voor de crash verkocht, nu de gewone, was ook bang voor de UP idd.
Al vond ik de IF niet zó veel beter dan de gewone.
Goud, zilver en brons, met 4 leagues en 4 nations?? Man, dat is bijna niet te doen toch?quote:
ik doe het tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem naar iedereen Ge PM't die zich had aangemeld
Kan het altijd aanpassen, maar het moet te doen zijn toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goud, zilver en brons, met 4 leagues en 4 nations?? Man, dat is bijna niet te doen toch?
Waarom moet ik lachen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goud, zilver en brons, met 4 leagues en 4 nations?? Man, dat is bijna niet te doen toch?
Het is ook een godschruwelijk kutsite van jewelste zeg van heb ik joudaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tennismaster weigert Futhead te gebruiken
die van jou is veel beter natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook een godschruwelijk kutsite van jewelste zeg van heb ik joudaar.
Iemand met dezelfde nationaliteit kan een andere league hebben, dat is dan toch wel te doen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het graag als ik het helemaal fout heb hoor...ik heb de dwangneurose dat alle chems op 9 moetenquote:
Ja, maar het is nog geen 2014.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van jou is veel beter natuurlijk
Zo ver was ik ook. Maar ik heb het gevoel dat dit erg lastig word...never mind, we'll see.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand met dezelfde nationaliteit kan een andere league hebben, dat is dan toch wel te doen?
4 perfect chems?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het graag als ik het helemaal fout heb hoor...ik heb de dwangneurose dat alle chems op 9 moeten
Ik weet ook niet waarom ik moest lachen. Het gebeurde gewoon. PotS zou ik nooit durven uitlachen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het graag als ik het helemaal fout heb hoor...ik heb de dwangneurose dat alle chems op 9 moeten
Beetje moeite doen en anders zijn er genoeg om te helpen, al moet je niet naar de concurrentie luisterenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook. Maar ik heb het gevoel dat dit erg lastig word...never mind, we'll see.
¤29,95 denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:18 schreef Philos het volgende:
Wat zou de launchprijs van Inler zijn?
Teveel sla he?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef leoon. het volgende:
Die maaltijdsalades zijn echt niks voor mijHad geen zin om te koken maar dit is echt niks..
Ik bestel altijd pizza.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef leoon. het volgende:
Die maaltijdsalades zijn echt niks voor mijHad geen zin om te koken maar dit is echt niks..
Die met Kip + Paprika van de AH is lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:26 schreef leoon. het volgende:
Nee weinig sla, ik weet niet waar ik op kauw.. Heb iets met garnalen, SOJABONENquote:
quote:
Wynne is silver braddaquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef leoon. het volgende:
Iedereen wynne achterin, dan heb je al een bronze te pakken
Thanks, ik doe mijn bestquote:
Maar nu Wynne silver is wordt het makkelijker toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Het is trouwens echt moeilijk hoor, met deze eisen
Spelers.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik weet wel een goed team met die voorwaarden hoormakkie.
Tenminste, er staat 4x goud en 3x zilver/brons, maar dan kom je op 10 uit![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spelers.Keeper mag gewoon goud zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik ben geen moderatorquote:Op woensdag 16 januari 2013 08:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Het zware leven van een moderator, oid. Je kan altijd stoppen
*leaguesquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
4 league's, 4 nations én bronze silver goud.Wel een uitdaging zeg.
Ik werd helemaal nerveus toen ik het zag..alsof ik Rooney voor 250c bin zagquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omg. Ik gooi meself voor een trijn.
Nee joh, uitdaging.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:31 schreef Fuszy het volgende:
Moet ik ze wat versoepelen dan?
had er zo goed over nagedacht
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werd helemaal nerveus toen ik het zag..alsof ik Rooney voor 250c bin zag
Wie doen er mee?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
clubssssss, doe je nu wel mee Lind?
Ik doe zo denk ik ook nog wel even mee als daar plaats voor isquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
clubssssss, doe je nu wel mee Lind?
okquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:35 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik doe zo denk ik ook nog wel even mee als daar plaats voor isben eerst nog ff eten!
tot nu toequote:
Oké i'm in. Even kijken of ik in clubs kan komen dus tot over een uur of 2.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ok
[..]
tot nu toe
omni, jij < see what I did there? en ik. en Leon dus iets later ^^
Op de ps3?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga even flink handelen (pricefixen) de komende tijd en dan coins verkopen en dat zet ik op pokerstars en wil ik weer wat beginnen met grinden
xboxquote:
Gast jij kan helemaal niet pokerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ga even flink handelen (pricefixen) de komende tijd en dan coins verkopen en dat zet ik op pokerstars en wil ik weer wat beginnen met grinden
Beetje gokken, jolo jolo lekker doneren togquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast jij kan helemaal niet pokeren
Siek, mijn watchlist moet even leeg dan heb ik ook een miljoen plus nog IF Benteke en nog wat IF'squote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Nog 10k en dan heb ik voor het eerst een miljoen.
kut cudi, komt telaat met zijn albumquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Nog 10k en dan heb ik voor het eerst een miljoen. Niet dat het iemand iets boeit, maar toch. Dit topic is een beetje als mijn dagboek. [ afbeelding ]
Hoe ver nog is het danquote:
Als de kwaliteit maar goed is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:42 schreef quer het volgende:
[..]
kut cudi, komt telaat met zijn album
Dit klopt ook gewoon hoor.quote:
niks aan gelogenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké i'm in. Even kijken of ik in clubs kan komen dus tot over een uur of 2.
Ohquote:
Mijn netwerkinstellingen stonden niet goed. Even hersteld en ik ga er nu proberen in te komen ha ha dat is wat zij zei.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks aan gelogen
en oeh 1 mill nice, nog nooit gehad
elfquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Jasses wat een eisen aan dat toernooi.
Je mag maar met 10 man spelen.
4 naties en 4 leagues en goud brons en zilver
Dat wordt even goed puzzelen
Maakt niet uit hoor, het is niet je moedertaalquote:
Iedereen zou Fries moeten sprekenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, het is niet je moedertaal [ afbeelding ]
succes.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn netwerkinstellingen stonden niet goed. Even hersteld en ik ga er nu proberen in te komen ha ha dat is wat zij zei.
Gewoon 1 potje jat0g.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Twijfel of ik mee ga clubben..... moet over een uurtje al weer naar een maatje. Tegen de tijd dat mijn PS3 aanstaat en in de club zit zonder problemen is er al 40 minuten verspild en kan ik misschien net één potje spelen. (als we niet 733999x weggedrukt worden bij de teamkeuze)
O gelukkig, dat maakt het al een stuk makkelijker.quote:
puik, aangezien je geen doel meer hebt voor fut zou ik je aanraden dat aan mij te schenken t.a.v meneer Q.quote:
Kom dahaaaan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Twijfel of ik mee ga clubben..... moet over een uurtje al weer naar een maatje. Tegen de tijd dat mijn PS3 aanstaat en in de club zit zonder problemen is er al 40 minuten verspild en kan ik misschien net één potje spelen. (als we niet 733999x weggedrukt worden bij de teamkeuze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:51 schreef Thorb het volgende:
Niet dat ik mee doe natuurlijk maar misschien kan iemand een stukje gebruikenWaarom doe je niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb sowieso niet echt zin dusjaquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het toernooi is ook voor de doos
1-0 voor met rust.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie verliezen.
Geef je even door dat ik clubs ga doen met die maat van me? Kom later wel weer bij de club, vond het gister wel leuk namelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1-0 voor met rust.Loopt als een trein groetjes.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef wieisboos het volgende:
Iedereen zal wel een 3-5-2 team maken voor dat toernooi. Maar ik ben niet zo mainstriem, ik ga lekker 4-3-2-1 spelen![]()
[ afbeelding ]
3-5-2 is ook bijna niet te doen met deze eisen volgens mij..maar misschien ook wel goed, want 3-5-2 vs 3-5-2 is meestal best saaiquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef wieisboos het volgende:
Iedereen zal wel een 3-5-2 team maken voor dat toernooi. Maar ik ben niet zo mainstriem, ik ga lekker 4-3-2-1 spelen![]()
[ afbeelding ]
Tof teamquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
xbox had 3 aanmelders tot nu toe. Dutank, iemand die coins had gekocht van Thorb en die derde weet ik niet meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
Is het toernooi nou voor de Iksboks of voor de Pleesteesjon?
Een kaartje of een team?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je mag voor mij wel een 3-5-2 fixen.
Dit lijkt dus erg op het team dat ik had verzonnen, alleen met Diame en Kouyate o.a.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3982768/#squad-player
Ohquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze is anders he, nu wel iedereen 9 chem. Die bronze CDM is nog wel 1.89
Die LM is wel getransferred naar Russian League in de eerste week van FUT (vd wiel situatie), zijn oude versie staat er alleen nog op voor 30k+ volgens mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze is anders he, nu wel iedereen 9 chem. Die bronze CDM is nog wel 1.89
Dacht al dat hij nu in Rusland speelde ja, mja wat is nou 30k (hij zal toch niet echt dalen)quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die LM is wel getransferred naar Russian League in de eerste week van FUT (vd wiel situatie), zijn oude versie staat er alleen nog op voor 30k+ volgens mij
Je hebt nu BPL Djourou, als je de Hannover versie neemt kun je nog ergens een andere league volgens mij...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dacht al dat hij nu in Rusland speelde ja, mja wat is nou 30k (hij zal toch niet echt dalen)
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3982768/#squad-player
Je moest er 4 dacht ik, het zijn er nu 5. Met Djourou Hannover is het precies 4 maar weet niet of dat uitmaakt. Ik doe toch niet mee, maar als iemand wat wil gebruiken kan dat natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt nu BPL Djourou, als je de Hannover versie neemt kun je nog ergens een andere league volgens mij...
Minstens lijkt me.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef el-blanchito het volgende:
Ohja, moeten het er precies 4 zijn of minstens 4?
Omdat jou teampje niet kan? MUAHAHAquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind dat er teveel eisen zijn.
Daarom waren het toch ook deze eisenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Omdat jou teampje niet kan? MUAHAHA
Ik vond gewoon Goud Silver Bronze ook wel tof.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind dat er teveel eisen zijn.
Zonder keeper dan of?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
4 Golds 3 silvers 3 bronzes 4 leagues 4 nationalities
Dan ga ik alleen tegen je linkerkant spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt of niet? Wel crap
Beetje veel Pro League of nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt of niet? Wel crap
beetje mijn pic over shinen?, maar is dat in een week net als mij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef Jelle_96 het volgende:
Mijlpaaltje. Nu nog de 1.000.000 coins halen.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond gewoon Goud Silver Bronze ook wel tof.Jouw team was cool.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wellington Silva verkocht voor 12.750, nice!
De enige IF Lukaku op de markt staat erop voor 4 miljoen SP!
Schoot me door jou post te te binnen dat ik vandaag nog op 930k profit zat, en dus wellicht nu een mijlpaal rijker was.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:39 schreef quer het volgende:
[..]
beetje mijn pic over shinen?, maar is dat in een week net als mij?
Minimaal 4 leagues, minimaal 4 nationaliteiten, 3 bronzes, 3 silvers en 4 gouden. Keeper mag je zelf weten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
Wil iemand nog een keer duidelijk de requirements posten? Met min max etc?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
Wil iemand nog een keer duidelijk de requirements posten? Met min max etc?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Minimaal 4 leagues, minimaal 4 nationaliteiten, 3 bronzes, 3 silvers en 4 gouden. Keeper mag je zelf weten.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus keeper mag naar keuze dus mag gold
Die eerste 2 moeten weg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Minimaal 4 leagues, minimaal 4 nationaliteiten, 3 bronzes, 3 silvers en 4 gouden. Keeper mag je zelf weten.
Nee, want ik had helemaal in mijn hoofd dat ik met dat Franse team ging spelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij was toch die man van de squads, hup maken dan
A tot de U tot de tistquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, want ik had helemaal in mijn hoofd dat ik met dat Franse team ging spelen.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mr Polska bij ABOVT, wat een pauper
Landu Landu en Norbye zijn wel helden ja. Van Norbye had ik vorig jaar de IF.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Die bronzen spelers zijn zeker geen verzwakking.
Niet allemaal over mijn rechterkant denderen natuurlijk.
Ja, helemaalquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
19 pagina's NIF Lukaku op de markt..geen enkele IF..wtf![]()
![]()
![]()
![]()
Enige op de markt?quote:
Die van 4 miljoen was van iemand op het EA forum. Hij gaat hem er zometeen voor minder op zetten lijkt mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
19 pagina's NIF Lukaku op de markt..geen enkele IF..wtf![]()
![]()
![]()
![]()
Teleurstellend..gaat dus weer een hele dure wordenquote:
Nee 3 op de markt. Andere open bid rond de miljoen nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |