Zou wel kunnen hoor...en zo niet, dan daalt de waarde nogquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een UP denk ik, maar no way dat die gelijk is aan zijn SIF..echt niet..
Maar het blijft EA
Was er vorig jaar nou een SIF = UP speler?
Geen duur team maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hiervan? Iemand nog betere suggesties?
Erg nice.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
Crouch voor Van Persie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
4 mans verdediging met 3 spelers met high attacking work rate werkt niet echt kan ik je uit ervaring vertellen..ze counteren je kapoetquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:55 schreef Peefiee het volgende:
[ afbeelding ]
Even opgezocht, ook Demba Ba.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In elk geval van Persie en Nani ja.
PotS, ik zeg ook maar wat. Maar dat nemen ze dan aan hè, anders komen ze hier niet vragen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg er gisteren 900 voor
Nee maar goedkope teams spelen fijnerquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Want? Verwacht je dat het verder gaat dalen?
Gelukkig niet zo duurquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:56 schreef Fenomeno het volgende:
Net een paar potjes IF Dzeko geprobeerd, wat een waardeloze hond is dat zeg, jezus
jou kennende trek je er 5 IF Lukaku's uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
zometeen even een zooi zilveren pakjes openen, gewoon even zin in, 100k ofzo
Hmm toch een stuk meer dan ik dacht dan..even afwachten. Ze kunnen me alleen echt hard naaien als ze Benteke een UP geven die gelijk aan zijn IF is, maar ach, hij krijgt iig niet nog een silver IF, dus ik hou hem toch wel. En of die speler in mijn club die ik toch niet verkoop nou 50k of een paar honderd K waard is boeit me weinig.quote:
20k maar idd en ik kreeg een strak plassertje van z'n 88 IG rating, maar hij kan echt helemaal niks behalve ziek schieten, en daar heb je vrij weinig aan als hij nooit in schietpositie komtquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:57 schreef leoon. het volgende:
[..]
PotS, ik zeg ook maar wat. Maar dat nemen ze dan aan hè, anders komen ze hier niet vragen.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
15k inschrijfgeld voor het toernooi en een thema van minimaal 4 nations en 4 leagues? Mix hybrid
3 Brons + 3 silver + 4 gold?
Futhead link als bevestiging dan? Kan ik het eenvoudig zien.
Misschien IF Kenwyne eens proberen? Al zijn de workrates wel vrij brak.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:58 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
20k maar idd en ik kreeg een strak plassertje van z'n 88 IG rating, maar hij kan echt helemaal niks behalve ziek schieten, en daar heb je vrij weinig aan als hij nooit in schietpositie komt
Voor dat geld kun je gewoon 20 Djibril Cissé's halen
Voor! Ga ik gelijk ff puzzelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
15k inschrijfgeld voor het toernooi en een thema van minimaal 4 nations en 4 leagues? Mix hybrid
3 Brons + 3 silver + 4 gold?
Futhead link als bevestiging dan? Kan ik het eenvoudig zien.
Die staat nu op het lijstje om te proberen samen met IF Defoe. Hoop al weken op een IF Cissé (Djibril of Papiss) of een IF Fletcher.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien IF Kenwyne eens proberen? Al zijn de workrates wel vrij brak.
Als jij nou eens puzzelt, dan haal ik bij jou de krenten uit de pap, en verbeter ik mijn team nog hier en daarquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Voor! Ga ik gelijk ff puzzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |