Goud, zilver en brons, met 4 leagues en 4 nations?? Man, dat is bijna niet te doen toch?quote:
ik doe het tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem naar iedereen Ge PM't die zich had aangemeld
Kan het altijd aanpassen, maar het moet te doen zijn toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goud, zilver en brons, met 4 leagues en 4 nations?? Man, dat is bijna niet te doen toch?
Waarom moet ik lachen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goud, zilver en brons, met 4 leagues en 4 nations?? Man, dat is bijna niet te doen toch?
Het is ook een godschruwelijk kutsite van jewelste zeg van heb ik joudaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tennismaster weigert Futhead te gebruiken
die van jou is veel beter natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook een godschruwelijk kutsite van jewelste zeg van heb ik joudaar.
Iemand met dezelfde nationaliteit kan een andere league hebben, dat is dan toch wel te doen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het graag als ik het helemaal fout heb hoor...ik heb de dwangneurose dat alle chems op 9 moetenquote:
Ja, maar het is nog geen 2014.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van jou is veel beter natuurlijk
Zo ver was ik ook. Maar ik heb het gevoel dat dit erg lastig word...never mind, we'll see.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iemand met dezelfde nationaliteit kan een andere league hebben, dat is dan toch wel te doen?
4 perfect chems?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het graag als ik het helemaal fout heb hoor...ik heb de dwangneurose dat alle chems op 9 moeten
Ik weet ook niet waarom ik moest lachen. Het gebeurde gewoon. PotS zou ik nooit durven uitlachen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoor het graag als ik het helemaal fout heb hoor...ik heb de dwangneurose dat alle chems op 9 moeten
Beetje moeite doen en anders zijn er genoeg om te helpen, al moet je niet naar de concurrentie luisterenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook. Maar ik heb het gevoel dat dit erg lastig word...never mind, we'll see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |