PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[FIFA 13: FUT SC] #602 Ik steel van die rijke lapo's
vet thx didnt knowquote:
Lurling is een cultheld. Niet eens om dat hij zo'n fantastische voetballer is ofzo. Maar omdat het een gewone kerel is, die tijd neemt voor jongetjes die een handtekening willen, en supporters die gewoon met een biertje in de hand willen ouwehoeren (zoals ik). Dat is nog eens wat anders dan die omhooggevallen gasten die al naast hun schoenen lopen sinds ze hun debuut maken in de B-jeugd van een bvoquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Door jou ga ik Lurling weer tof vinden. Net als vroegah![]()
Want? Te weinig aanmeldingen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Xbox toernooi gaat sowieso niet door of iemand anders moet het oppakken.
Spaanse beker wel. En Italiaanse en Engelse op ELquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet thx didnt knowZo kut dat beker niet op sport1 is
Copa del Rey en Chelsea - Southampton welquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vet thx didnt knowZo kut dat beker niet op sport1 is
3, maar ik ga er geen moeite voor doen. Heb zelf geen xbox dus dat is makkelijkquote:
Nopequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
Uhm kan je als je sport 1 op tv hebt, ook op internet kijken? Ik heb nu 3 maanden sport 1, maar mijn ouders kijken tv
Nee, moet je een apart abonnement voor hebben..echt lame. Bij EL kan dat wel sinds deze zomerquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
Uhm kan je als je sport 1 op tv hebt, ook op internet kijken? Ik heb nu 3 maanden sport 1, maar mijn ouders kijken tv
Kan maar dan moet je weer apart betalenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah chill, spaanse maar kijken danquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spaanse beker wel. En Italiaanse en Engelse op EL
Bij lurling stond wel eens een naaimachine in de voortuinquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lurling is een cultheld. Niet eens om dat hij zo'n fantastische voetballer is ofzo. Maar omdat het een gewone kerel is, die tijd neemt voor jongetjes die een handtekening willen, en supporters die gewoon met een biertje in de hand willen ouwehoeren (zoals ik). Dat is nog eens wat anders dan die omhooggevallen gasten die al naast hun schoenen lopen sinds ze hun debuut maken in de B-jeugd van een bvo
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan maar dan moet je weer apart betalen
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, moet je een apart abonnement voor hebben..echt lame. Bij EL kan dat wel sinds deze zomer
Helaas. Thanks iigquote:
Chelsea schijnt een eerste optie op hem te hebben ofzo las ik straksquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah chill, spaanse maar kijken danIsco
Als het iemand van hier was dan is die persoon erg ondankbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
Had iemand nog die IF Villa gepakt voor 38K?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij lurling stond wel eens een naaimachine in de voortuin
Ook makkelijk geregeld dan, gozer die toch amper speelde paar maandjes verhuren aan zequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chelsea schijnt een eerste optie op hem te hebben ofzo las ik straks
Denk ik ook, vandaar dat Piazon ook daarheen is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn hond heet Messiquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt! Strakke actie, en zelf daar reageerde hij goed op.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij lurling stond wel eens een naaimachine in de voortuin
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het iemand van hier was dan is die persoon erg ondankbaar
Zijn hond is messyquote:
Gemiddelde prijs is 35k ofzo. Waarschijnlijk gewoon een mislukte pricefix oid.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
De laagste buy-now staat op 60k ofzo.
In elk geval van Persie en Nani ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een UP denk ik, maar no way dat die gelijk is aan zijn SIF..echt niet..
Maar het blijft EA
Was er vorig jaar nou een SIF = UP speler?
Nee, wel een tip: Alle spelers eruit halen en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hmmmm.. iemand tips om dit verder in te vullen?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, wel een tip: Alle spelers eruit halen en opnieuw beginnen.
Hij werd vorig jaar zelfs minder dan 20k en de SIF ook minder dan 50k.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:43 schreef BDIL het volgende:
Als Soldado rond de 50k is wordt het een van de beste IF spitsen, prijs/ kwaliteit verhouding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |