abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123461995
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat gebeurde toch ook niet? Bij 1 van de 2 torens zie je bijv eerst het bovenste deel scheef zakken. Vrij snel daarna (dat is dat scharnierpunt wat het begeeft) valt het dan recht omlaag.
[ afbeelding ]
En altijd vergeet men:

Edit: dit is WTC7.

[ Bericht 1% gewijzigd door Resonancer op 28-02-2013 17:03:20 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:48:12 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123462177
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En altijd vergeet men:
[ afbeelding ]
oke ehm heb ff snel filmpje gezocht..
nou gaat het me niet om het feit dat in dit filmpje het word vergeleken met het opblazen van een gebouw..
het gaat mij er meer om dat dit in slow motion mooi word weer gegeven hoe die in elkaar zakt.

en op zich.. zie ik maar op een hele enkele foto dat hij schuin gaat,, al zie je op de meeste filmpjes dat hij pas ergens onderaan schuin gaat.

sorry ik vind dat gewoon vreemd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:49:08 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123462229
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En altijd vergeet men:
[ afbeelding ]
Ja, net zoals dat men vergeet dat het gebouw daarvoor al zo scheef hing dat de penthouse er af flikkerde :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:03:32 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_123462864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja, net zoals dat men vergeet dat het gebouw daarvoor al zo scheef hing dat de penthouse er af flikkerde :')
nou deze mijnheer kon er nog gewoon gerust in rondlopen
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_123462974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Toevallig, ja. Veelzeggend, nee. Als dit niet was geweest had je vast wel weer iets anders kunnen vinden wat je als 'toevallig' had kunnen bestempelen.
Je zou er n website over kunnen bouwen:

quote:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:09:55 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123463135
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

nou deze mijnheer kon er nog gewoon gerust in rondlopen
Die loopt er toch in de buurt rond, en niet er in?
Onikaan ni ov dovah
pi_123463190
quote:

[..]

Eraf ?
Volgens mij viel het er doorheen.

http://www.structuremag.org/article.aspx?articleid=284
Eisenhower1961.
pi_123463265
quote:

[..]

maarrrr, no plane en toch als een cd in elkaar storten.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:14:40 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123463349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

maarrrr, no plane en toch als een cd in elkaar storten.
Wellicht onderdeel van die magische natuurwetten die het die dag voor gezien hielden?
Onikaan ni ov dovah
pi_123463641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je zou er n website over kunnen bouwen:

[..]

Goede lijst.
pi_123464118
Als je er van uit gaat dat zwaartekracht niet bestaat is het inderdaad erg vreemd dat een gebouw zo maar in durft te storten.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:34:46 #212
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_123464184
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mensen zien graag patronen, ook als die er niet zijn.
Sterker nog, volgens mij is basis van hoe hersenen werken globaal herkenen van patronen en hersenen maken dan heel snel een conclussie. En dat gaat weleens mis. Er zijn genoeg plaatjes / grapjes die de werking van hersenen misleiden. Dus de hersenen denken iets te zien wat er niet is.

Maar goed, de patronen zijn er overigens wel maar patronen zijn altijd en overal te vinden. Wat je vervolgens met die patronen doet en welke conclusies je er aan hangt is weer een tweede.
pi_123464539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Sterker nog, volgens mij is basis van hoe hersenen werken globaal herkenen van patronen en hersenen maken dan heel snel een conclussie. En dat gaat weleens mis. Er zijn genoeg plaatjes / grapjes die de werking van hersenen misleiden. Dus de hersenen denken iets te zien wat er niet is.

Maar goed, de patronen zijn er overigens wel maar patronen zijn altijd en overal te vinden. Wat je vervolgens met die patronen doet en welke conclusies je er aan hangt is weer een tweede.
Klopt, daar doe ik, en volgens mij ook a-tuin deels onderzoek naar :p
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_123464632
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef oompaloompa het volgende:
Als je er van uit gaat dat zwaartekracht niet bestaat is het inderdaad erg vreemd dat een gebouw zo maar in durft te storten.
idd, die richard cage en zijn A&E for truth snappen het nog steeds niet.
pi_123464633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

jah nou... dat van die torens, ik vind nog steeds gek.. zeker als ik zelf verrder ga kijken naar grote branden in flatgebouwen..

wat ik vreemd vind is dat het als een kaarten huis in zakt en niet bijvb bovenste gedeelte boven de brand schuin er af valt, zie het als het omzagen van een boom ( zie filmpje hier onder) de boom knapt af op het zwakke punt.
het zou betekenen dat het zwakke punt in de torens exact op alle punten gelijk zou zijn anders krijg je niet de zelfde symmetrie, alle punten even zwak waardoor het inderdaad als een kaarten huis in zakt

dit geld voor alle gebouwen die die dag in gestort zijn. ;)

mja dit is mijn eigen gedachte hierover.
Het klopt niet helemaal wat je zegt. Op het eerste oog lijkt de toren perfect in zichzelf te vallen, maar in feite buigt de buitenste wand van de South Tower naar binnen, door de verzwakte horizontale steunbalken en vervolgens buigt een van de buitenste zuilen naar binnen, waardoor de collapse in gang wordt gezet. Je ziet een aantal seconden het bovenste gedeelte van de toren hellen, waarna die toch recht naar binnen valt in zichzelf. Wat ik zelf nooit geweten heb is dat een gedeelte van de core columns na de collapse nog nuttele seconden blijven staan, het bewijs dat de toren toch niet perfect in zichzelf stortte, zonder weerstand. Maar op afstand lijkt het dè perfecte collapse...
(Bij 1:33 als je wilt skippen.)

Hier zie je het ook een beetje naar binnen buigen

Hier nog duidelijker (ook de buitenste zuil die naar binnen valt):

Ik vraag me af of ze meer beelden hebben van de core columns die tijdelijk nog overeind blijven na het instorten, dat kan veel complottheorieën naar fabeltjesland verwijzen aangezien veel truthers beweren dat het een perfecte instorting was en de core columns meegaven, wat niet klopt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Being op 28-02-2013 18:01:58 ]
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:45:10 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123464652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik zie het zeg maar zo. Vroeger lang geleden was het evolutionair gezien (en misschien nog steeds wel) handiger om een keer te vaak te vluchten en een boom in te klimmen, dan een keer te weinig en in de maag van een leeuw te verdwijnen. Er was dus een selectie druk voor mensen die iets te trigger happy waren (ook weer niet te, want dan blijf je aan het rennen en kan je niet meer jagen/eten etc.) om patronen te herkennen.
Onikaan ni ov dovah
pi_123464717
Passen jullie je talenten voor patroonherkenning eens hierop toe:
pi_123464748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik zie het zeg maar zo. Vroeger lang geleden was het evolutionair gezien (en misschien nog steeds wel) handiger om een keer te vaak te vluchten en een boom in te klimmen, dan een keer te weinig en in de maag van een leeuw te verdwijnen. Er was dus een selectie druk voor mensen die iets te trigger happy waren (ook weer niet te, want dan blijf je aan het rennen en kan je niet meer jagen/eten etc.) om patronen te herkennen.
Zelfs nu nog is het heel erg goed patronen te herkennen. Structuur en oorzaak en gevolg zijn simpele mentale constructies. Er zit een limiet aan mentale capaciteit dus alles wat er voor zorgt dat je sneller en met minder moeite de wereld begrijpt is voordelig. 99.9% van de tijd gaat het goed, maar het gaat wel eens fout :)
pi_123464867
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef Gray het volgende:
Passen jullie je talenten voor patroonherkenning eens hierop toe:
[ afbeelding ]
Wat moet er aan uitgelegd worden? Dat vuur en hitte niet gelijk zijn?
Of dat het soms een tijdje kan duren voordat iets verzwakt is?
Of dat causatie niet per se direct hoeft te zijn?
pi_123464962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:44 schreef Being het volgende:

Ik vraag me af of ze meer beelden hebben van de core columns die tijdelijk nog overeind blijven na het instorten, dat kan veel complottheorieën naar fabeltjesland verwijzen aangezien veel truthers beweren dat het een perfecte instorting was en de core columns meegaven, wat niet klopt.
imo is juist de vraag waar al die core collumns zijn gebleven.
http://wtcdemolition.blog(...)annon-where-are.html
Eisenhower1961.
pi_123465141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:52 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Door stofontwikkeling zie je ze niet meteen, maar ik heb recent beelden gezien waar ze tijdelijk nog te zien zijn na het instorten, bij beide torens.

Edit: Beetje vaag dan wel:
We must question the story logic of having an all-knowing all-powerful God, who creates faulty Humans, and then blames them for his own mistakes.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:57:04 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123465193
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste ingeving ja. Waarom zou het alleen tijdens de brand in kunnen storten, maar niet er na?
Onikaan ni ov dovah
pi_123465222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat was ook mijn eerste ingeving ja. Waarom zou het alleen tijdens de brand in kunnen storten, maar niet er na?
Omdat de maker van dat plaatje niet nagedacht heeft :P
pi_123465255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:52 schreef Resonancer het volgende:

[..]

dit wapen kan er iets mee te maken hebben.

donderdag 28 februari 2013 @ 17:59:07 #225
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_123465276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

sorry ik vind dat gewoon vreemd.
Aan de andere kant, als het om spingladingen zou gaan zou er ook helemaal niets van kloppen. Dan zouden mensen die (willen) geloven in een complot misschien onderstaande zeggen:

"Waarom zien en horen we geen explosies? Dit moet iets anders geweest zijn!"

Op onderstaande pagina leggen ze een en ander goed en duidelijk uit:

http://www.debunking911.com/pull.htm

En mocht je toch denken explosies te zien, dan kun je in onderstaande filmpje goed zien waardoor dat komt. Filmpje is sowieso een aanrader:

pi_123465278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die afbeelding laat zien dat het officiele onderzoek van NIST niet overeenkomt met de feiten, het bewijsmateriaal...
pi_123465323
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Die afbeelding laat zien dat het officiele onderzoek van NIST niet overeenkomt met de feiten, het bewijsmateriaal...
Waar zit de fout dan volgens jou?
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:02:17 #228
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123465421
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit wapen kan er iets mee te maken hebben.

No normal weapon can do this? Erm, wat dacht je van een HEAT missile?
Onikaan ni ov dovah
pi_123465482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

No normal weapon can do this? Erm, wat dacht je van een HEAT missile?
vertel hem dat, i am just the messenger :X
pi_123465488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Waar zit de fout dan volgens jou?
Volgens de afbeelding zit de fout in de locaties van de vuren zoals bepaald door NIST. Op hun bepalingen is een simulatie gemaakt, welk zou moeten verklaren hoe dit gebouw door vuur heeft in kunnen storten. Blijkbaar komen die locaties niet overeen met de waarnemingen en dus is de(ze) verklaring van hoe dit gebouw door vuur heeft in kunnen storten ongeldig.
pi_123465551
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Volgens de afbeelding zit de fout in de locaties van de vuren zoals bepaald door NIST. Op hun bepalingen is een simulatie gemaakt, welk zou moeten verklaren hoe dit gebouw door vuur heeft in kunnen storten. Blijkbaar komen die locaties niet overeen met de waarnemingen en dus is de(ze) verklaring van hoe dit gebouw door vuur heeft in kunnen storten ongeldig.
Ja en nee.

ja het rapport is geupdate na het onderzoek, dat weten we, dus verschillen zijn te verwachten.

maar

nee, hoezo maakt dat de verklaring ongeldig. Metaal verzwakt niet door vuur, metaal verzwakt door hitte.

Daarnaast is er een tweede assumptie gemaakt die ongeldig is, dat iets alleen de oorzaak van iets anders kan zijn als dat andere er direct op volgt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:06:41 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123465604
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vertel hem dat, i am just the messenger :X
Doet de geloofwaardigheid van de rest van de video alleen niet echt goed he?
Onikaan ni ov dovah
pi_123465649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja en nee.

ja het rapport is geupdate na het onderzoek, dat weten we, dus verschillen zijn te verwachten.
Is de bepaling van de locatie van de vuren geupdate?

quote:
maar

nee, hoezo maakt dat de verklaring ongeldig. Metaal verzwakt niet dor vuur, metaal verzwakt door hitte.
De afbeelding beweert toch niet anders?
pi_123465825
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Is de bepaling van de locatie van de vuren geupdate?
ja

quote:
[..]

De afbeelding beweert toch niet anders?
Jawel. er staat: de oorzaak van het instorten zou brand geweest zijn. De brand was om 4:45 afgelopen en het stortte pas om 5;20 in. De brand kan dus onmogelijk de oorzaak geweest zijn.

Dat is ongeveer letterlijk het argument in de afbeelding en dat argument klopt niet.
pi_123465914
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Doet de geloofwaardigheid van de rest van de video alleen niet echt goed he?
ik vind de 2 filmpjes geen overeenkomsten hebben, de eerste lijkt een echte explosie, de tweede meer op een thermate granaat, die slow burns.
pi_123466076
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ja
Zoals volgens deze data? Dus de tweede kolom maakt niet als zodanig meer deel uit van het officiele rapport?

quote:
[..]

Jawel. er staat: de oorzaak van het instorten zou brand geweest zijn.
Volgens NIST.

quote:
De brand was om 4:45 afgelopen en het stortte pas om 5;20 in. De brand kan dus onmogelijk de oorzaak geweest zijn.
Dat de brand onmogelijk de oorzaak kan zijn geweest is een conclusie die je zelf trekt. De afbeelding stelt dat het vuur niet de oorzaak kan zijn geweest van het instorten van kolom 79 zoals NIST stelt. ;)

quote:
Dat is ongeveer letterlijk het argument in de afbeelding en dat argument klopt niet.
Je leest het niet helemaal correct denk ik. Of ik, dat kan natuurlijk ook. :)
pi_123466274
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Zoals volgens deze data? Dus de tweede kolom maakt niet als zodanig meer deel uit van het officiele rapport?

[..]

Volgens NIST.

[..]

Dat de brand onmogelijk de oorzaak kan zijn geweest is een conclusie die je zelf trekt. De afbeelding stelt dat het vuur niet de oorzaak kan zijn geweest van het instorten van kolom 79 zoals NIST stelt. ;)

[..]

Je leest het niet helemaal correct denk ik. Of ik, dat kan natuurlijk ook. :)
Nee, ik zeg juist dat iets iets anders kan veroorzaken zonder dat het gevolg meteen na de oorzaak volgt.

Sorry voor nogal banaal voorbeeld:
Jij bent veroorzaakt doordat je vader in moeder klaarkwam en zijn zaad met een eicel samensmolt.
Toch ben je pas 9 maanden na die gebeurtenis geboren (ongeveer). Betekent dat dat het zaad van je vader niet de oorzaak van jouw bestaan is?

In het geval va het instorten:
t1 --> brand, boel warmt op
t1b andere plekken brand, boel wordt nog warmer
t2 --> geen brand meer op verdieping 12 maar boel wordt nog steeds warmer
t3 --> metaal zo verzwakt (door de brand) dat de boel instort.

Oorzaak in storten --> verwarming door de brand.
pi_123466370
ik geloof gewoon Danny J met 30 jaar ervaring in CD
pi_123466409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef THEFXR het volgende:
Ik geloof gewoon natuurkunde, ontwikkeld door honderden als niet duizenden mensen met in totaal tienduizenden jaren ervaring ;)
pi_123466524
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:21 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee, ik zeg juist dat iets iets anders kan veroorzaken zonder dat het gevolg meteen na de oorzaak volgt.

Sorry voor nogal banaal voorbeeld:
Jij bent veroorzaakt doordat je vader in moeder klaarkwam en zijn zaad met een eicel samensmolt.
Toch ben je pas 9 maanden na die gebeurtenis geboren (ongeveer). Betekent dat dat het zaad van je vader niet de oorzaak van jouw bestaan is?
Mijn punt is eerder dat wanneer papa het verkeerde gaatje had gehad en ik toch geboren was, hij blijkbaar niet mijn juiste vader is. ;) :D

quote:
In het geval va het instorten:
t1 --> brand, boel warmt op
t1b andere plekken brand, boel wordt nog warmer
t2 --> geen brand meer op verdieping 12 maar boel wordt nog steeds warmer
t3 --> metaal zo verzwakt (door de brand) dat de boel instort.

Oorzaak in storten --> verwarming door de brand.
Ik betwist ook niet dat hitte door brand metaal kan doen smelten dat leidt tot een instorting, maar dat de locatie van de brand en de hitte niet overeenkomen met de verklaring voor de instorting. Als je links een kaart wegtrekt, valt het kaartenhuis niet vanaf de rechterkant in. :)
pi_123466600
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Mijn punt is eerder dat wanneer papa het verkeerde gaatje had gehad en ik toch geboren was, hij blijkbaar niet mijn juiste vader is. ;) :D

[..]

Ik betwist ook niet dat hitte door brand metaal kan doen smelten dat leidt tot een instorting, maar dat de locatie van de brand en de hitte niet overeenkomen met de verklaring voor de instorting. Als je links een kaart wegtrekt, valt het kaartenhuis niet vanaf de rechterkant in. :)
Daarom vroeg ik ook om aan te geven waar dat "verkeerde gaatje" in het geval van wtc zou zijn.
Ik zie de contradictie niet.
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:31:08 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123466611
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind de 2 filmpjes geen overeenkomsten hebben, de eerste lijkt een echte explosie, de tweede meer op een thermate granaat, die slow burns.
Dat lijkt me op z'n minst deels verklaarbaar door de plek waar hij geraakt wordt. Of de ammoracks gelijk exploderen etc. Hoe dan ook, de claim dat een 'normaal' wapen een tank niet stuk krijgt is onjuist.
Onikaan ni ov dovah
pi_123466624
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

en dan ook nog netjes in de eigen footprint
pi_123466681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat lijkt me op z'n minst deels verklaarbaar door de plek waar hij geraakt wordt. Of de ammoracks gelijk exploderen etc. Hoe dan ook, de claim dat een 'normaal' wapen een tank niet stuk krijgt is onjuist.
niet op die manier, anders heeft het geen zin om een nieuw wapen voor tanks te ontwikkelen
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:33:03 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123466695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef THEFXR het volgende:
Is dat die CD expert die in eerste instantie zoiets als "dit lijkt mij CD" zei, en later terugkrabbelde toen hij meer info kreeg/ meer hoeken te zien kreeg etc?
Onikaan ni ov dovah
pi_123466722
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is dat die CD expert die in eerste instantie zoiets als "dit lijkt mij CD" zei, en later terugkrabbelde toen hij meer info kreeg/ meer hoeken te zien kreeg etc?
nee
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:34:02 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123466735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee
Welke wel dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_123466763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke wel dan?
danny j
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:38:00 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_123466899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

danny j
Die Nederlander? Die zijn conclusies na 1 set beelden 3 seconden gezien te hebben al getrokken had?
Onikaan ni ov dovah
pi_123466917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:30 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik ook om aan te geven waar dat "verkeerde gaatje" in het geval van wtc zou zijn.
Ik zie de contradictie niet.
Als je de afbeeldingen van links met rechts vergelijkt zie je dat de locaties niet overeen komen. Uit de locatie zoals bepaald door NIST is deze simulatie gemaakt:

...wat dit zou moeten verklaren:

Aangezien de locaties niet kloppen, is de simulatie onbetrouwbaar en dus is ook de verklaring voor de instorting van dit gebouw onbetrouwbaar.

Dit kan nog steeds gebeurd zijn:

...maar het is minder aannemelijk dat het gebeurd is door hitte/vuur op die specifieke locatie. Aangenomen dat de instorting toch plaatsvond op deze locatie, kan gesteld worden dat deze instorting een andere oorzaak had. Bijvoorbeeld welgeplaatste explosieven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')