Kwalificatie moet mogelijk zijn. Dan speel je een WK in brazilie. Met de juiste loting kom jezelfs wel door de poulefase. Dat is toch ook prima? Mooi zat lijkt me. Geld ook voor NL.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:14 schreef krctongeren het volgende:
R0binhood wat wil je nu bereiken?
Je maakt enkel jezelf en alle andere Belgen (mij dus ook) belachelijk!
Aan de andere lezers/posters hier:
Voor het eerst sinds heel lang leeft de nationale ploeg terug een beetje in België en iedereen hoopt dus om erbij te kunnen zijn in Brazilië. Deze lichting heeft inderdaad pakken meer talent dan de vorige generaties maar NIEMAND (op een enkeling die de regel bevestigt na) gelooft dat de rode duivels wereldkampioen kunnen worden (of zelfs maar in de buurt komen van). Ook de spelers zelf blijven heel nuchter en beseffen dat ze nog lang niet in Brazilië zijn.
Voor wat betreft de 2 kwalificatiematchen tegen Macedonië denk ik dat het op verplaatsing heeel erg moeilijk zal zijn maar dat ze thuis wel zullen winnen.
ja, klopt en 2 keer verliezen van Macedonie en je gaat nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:34 schreef r0binhood het volgende:
krc, Philippe Collin (voorzitter van de kbvb zegt): "we halen brazilie en we gaan in de top 10 komen van de wereld."
ik denk niet dat we het WK gaan winnen (wel outsider kunnen zijn) maar denk dat we zeker brazilie kunnen halen.
kroatie moet 2 x tegen servie en die gaan zeker punten laten liggen.
wij 2x winnen tegen macedonie en dan staan we 2 of mischien wel 3 punten los.
http://www.sporza.be/cm/s(...)30321_RD_Collin_intv
Uit in macedonië kan het idd lastig worden , gelijkspel zie ik wel gebeuren. Maar thuis gaan ze er overheen lopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, klopt en 2 keer verliezen van Macedonie en je gaat niet.
ff quotenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:45 schreef sausagin het volgende:
[..]
Uit in macedonië kan het idd lastig worden , gelijkspel zie ik wel gebeuren. Maar thuis gaan ze er overheen lopen.
Als ze 0/6 halen geef ik je 1 miljoen euro
Servië is ook een zwak team deze campagne. Verloren thuis 0-3 tegen België en verloren in macedonië 1-0quote:
Verloren diep in verlenging met 1-0, noem jij overklast.quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:54 schreef r0binhood het volgende:
[..]
da's ook wel zo...
maar Nederland teert nu ook al een tijdje op succesen die in't verleden behaald zijn.
NL speelt wel toernooien mee en met veel mazzel de finale tegen spanje bereikt maar uiteindelijk ook zwaar overklast.
en Polen / ukraine
daarbij als je de kwalificatiepoules van NL en Belgie vergelijkt dan moet NL wel erg slecht spelen om het niet te halen.
Als NL in de Belgische poule zat dan was het nog maar de vraag of NL zelf wel van de partij ging zijn.
Dat is nog allerminst zeker.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:03 schreef Horatio het volgende:
Naar aanleiding van dit topic toch even België gekeken vanavond, Nederland heeft niets te vrezen op t wkBelgië heeft mazzel dat ze zich dankzij zo'n makkelijke poule kunnen kwalificeten.
Een vrije iniesta scoort nadat hij Heitinga met schwalbes eruit heeft geneukt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:21 schreef Micson het volgende:
[..]
Verloren diep in verlenging met 1-0, noem jij overklast.
België zal wel falen omdat ze geen ervaring hebben op grote toernooien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:03 schreef Horatio het volgende:
Naar aanleiding van dit topic toch even België gekeken vanavond, Nederland heeft niets te vrezen op t wkBelgië heeft mazzel dat ze zich dankzij zo'n makkelijke poule kunnen kwalificeten.
Denk je ? Ik heb bij deze ploeg net het idee dat ze véél beter zullen presteren tegen Nederland, Duitsland, Engeland, Brazilië, ... dan tegen FC Verweggistan. Tis een bende nonchalante flierefluiters , maar wel een bende nonchalante flierefluiters die potentieel tegen zowat elke ploeg moeten kunnen winnen ...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:03 schreef Horatio het volgende:
En laat ons eerlijk zijn, als je puur kwalitatief de spelers naast elkaar zet ... Dan heeft belgie op de meeste posities toch gewoon betere spelers dan NL op dit moment ? Van Persie, Robben en een Sneijder in vorm zijn nog altijd top, maar verder zijn de Belgische spelers toch individueel sterker dan de Nederlandse ? Waarmee ik nog niet wil zeggen dat de ploeg in zijn geheel ook sterker is, dat moet de toekomst uitwijzen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 04:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Denk je ? Ik heb bij deze ploeg net het idee dat ze véél beter zullen presteren tegen Nederland, Duitsland, Engeland, Brazilië, ... dan tegen FC Verweggistan. Tis een bende nonchalante flierefluiters , maar wel een bende nonchalante flierefluiters die potentieel tegen zowat elke ploeg moeten kunnen winnen ...
LB: Vertonghen > Buttnerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 05:34 schreef BramKVO het volgende:
[..]
En laat ons eerlijk zijn, als je puur kwalitatief de spelers naast elkaar zet ... Dan heeft belgie op de meeste posities toch gewoon betere spelers dan NL op dit moment ? Van Persie, Robben en een Sneijder in vorm zijn nog altijd top, maar verder zijn de Belgische spelers toch individueel sterker dan de Nederlandse ? Waarmee ik nog niet wil zeggen dat de ploeg in zijn geheel ook sterker is, dat moet de toekomst uitwijzen.
Strootman op doel ja?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:24 schreef sausagin het volgende:
Keeper vergeten?
Courtois > Strootman?
Witsel > De jong
Dembele > Strootman
De Bruyne > VDV
Bedoelde Steek natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |