Duurt niet lang..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorlopig even geen sneeuw meer..
Ow jawel. Rond 4 uur komt er nog wat (lichte) sneeuw.quote:
Tot zondag sowieso... dan vermoedelijk nieuwe sneeuwkansen... en is de onzekerheid wat groter hoe het de week daarna wordt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Karelnoord het volgende:
Het sneeuwt is een keer in het westen en gelijk pafboem filerecord. Schrijnend hoor.
Hoe zit het trouwens met de nieuwe pluim? blijft het koud?
Die is hier gewoon hoor met 1 mm sneeuw en een beetje wolken.quote:
De straten worden er niet wit genoeg vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:28 schreef corkydiggles het volgende:
blijft hier nog aardig door sneeuwen. (enschede)
Pessimistquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die heeft morgen weer tijd en donderdag en vrijdag denk ik
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom de neuk krijgt den helder niks!
Jij woont heel dicht bij mijn ouderlijk huis ( dit Enschede toch ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:55 schreef corkydiggles het volgende:
panorama bij mij voor de deur. sneeuwt redelijk hier. over buurman mag zo nog een keer schuiven:)
[ afbeelding ]
klopt twekkelerveld:)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:01 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jij woont heel dicht bij mijn ouderlijk huis ( dit Enschede toch ?)
Jup, Bleiswijk sneeuwt het ook alweer een half uurquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
In Delft is het weer begonnen en Zoetermeer ook.
Hier 19 and counting.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef nattermann het volgende:
Hier in Geleen ook sneeuw. Ligt ook pas 1 cm ofzo
Hier toch al gauw een centimeter of 0quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:07 schreef nattermann het volgende:
Hier in Geleen ook sneeuw. Ligt ook pas 1 cm ofzo
Ja leuk door die drek moet ik straks weer naar huis....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kijk, dat begint ergens op te lijken.
Ik doe mee met verdrietig zijn...quote:
Inmiddels wel weer witquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De straten worden er niet wit genoeg van
quote:dinsdag 22 januari tot en met dinsdag 29 januari
50% kans op overgang naar minder koud weer. 50% kans op aanhoudend koud winters weer.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, helaas het oosten niet
Gister was het nog 40/60 in favor of koud weer.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef Lemans24 het volgende:
In Utrecht trouwens een centimeter of drie tot vier en nog volop vallende vlokken.
![]()
Dus geniet van het weekje winter, winterfreaks!
[..]
Normaal maakt het me niks uit maar ik moet morgen vanaf Overijssel naar Fryslan met de trein dus ja... hopelijk snap je mijn zorgenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Al had er wel iets meer morgen vallen in de regio Dedemsvaart en de dorpjes daaromheen enzo... veel meer...
Noorden ligt weinig dus verwacht ik weinig problemenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Normaal maakt het me niks uit maar ik moet morgen vanaf Overijssel naar Fryslan met de trein dus ja... hopelijk snap je mijn zorgen
Daag me niet uit, jong...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Al had er wel iets meer morgen vallen in de regio Dedemsvaart en de dorpjes daaromheen enzo... veel meer...
Jou zo kennende moet dit gaan lukkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:32 schreef wolfrolf het volgende:
Met alle winden die ik laat vandaag voorspel ik een immens gat in de ozonlaag en een hete winter!!!
I hope so.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Noorden ligt weinig dus verwacht ik weinig problemen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
OT: het is hier net weer begonnen met sneeuwen... GVD Fruts!!
De winden van wolfje niet, die zijn allesbehalve natuurlijk te noemen... Er gaat wel eens een gasalarm af op de Maasvlakte, zijn schuldquote:
Chemiepack wolfjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:43 schreef minthy het volgende:
[..]
De winden van wolfje niet, die zijn allesbehalve natuurlijk te noemen... Er gaat wel eens een gasalarm af op de Maasvlakte, zijn schuld
Jup. Ernstig gewoon, als ik zijn verhalen moet gelovenquote:
Denk dat er dan aan zijn volgende note 'een luchtje' zitquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup. Ernstig gewoon, als ik zijn verhalen moet geloven
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig sneeuwt het hier in de Achterhoek nog wel even door. Zijn tenminste niet meer van die mini vlokjes. Net de boerenkool van het land gehaald, die ligt 18:00uur op m'n bord. Verser kan je het bijna nie hebben
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat er dan aan zijn volgende note 'een luchtje' zit
Oei, daar liet ik weer een flinke knaller vliegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Denk dat er dan aan zijn volgende note 'een luchtje' zit
Henkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef henkde_j het volgende:
Hier in de tuin is de eerste dode door de kou al gevallen
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaanden
Het was zo'n koele kikkerquote:
Awww sieluggg!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaanden
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:06 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
RIP aan de nabestaanden
Of diep in de vijver. Ik vermoed dat hij het zat was en uit het wak geklommen is en vervolgens is vastgevroren.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]normaal zitten die al lang in de tuin toch, dit was zeker zo'n jackass pad die stoer aan het doen was voor zn vriendjes.
Even een minuutje in de magnetronquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Of diep in de vijver. Ik vermoed dat hij het zat was en uit het wak geklommen is en vervolgens is vastgevroren.
Misschien kan ik hem nog ontdooien
Dan was hij wel rijkelijk laat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Even een minuutje in de magnetron![]()
Meestal zoeken ze volgens mij een droog plekje om te overwinteren.
Weet je wel zeker dattie dood is?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan was hij wel rijkelijk laat.
Faalkikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dattie dood is?Jup, zit helemaal vol met ijsbloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Toch nog bloemen op zijn uitvaart.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, zit helemaal vol met ijsbloemen
Misschien kikkert hij daar van opquote:
De anderen zeiden nog tegen 'm, het vriest, dus opgepad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien kikkert hij daar van op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |