Zoooo makkelijk weerquote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Hij heeft nog geen ideeen dat begint goed.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou hij bekijkt het allemaal wel positief en dat is wat dit land nodig heeft
Dat wel.quote:
Beter den Fretz én beter dan Freek.quote:
Meer Veldhuis en Kemper.quote:
als een kuiken het kanquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Dit moet haast wel een hit worden bij 3FM.
Dan weet ik al wat ik stemquote:
Mini-single met ál zijn hoogtepunten.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Komt hier ook een cd van? Fretz recordings collected
Zat elke dag naar zijn wijf te kijken natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef henkde_j het volgende:
Is van Nieuwkerk trouwens grijs geworden in de vakantie?
Vlak dan ook Valerio niet uit.quote:
En de pastoor maar denken dat je blij was om hem te zienquote:
quote:
Jep.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef Heufd het volgende:
Deed hij ook niet altijd mee met Te Land Ter Zee En In De Lucht?
Dumpert. Zoals de helft van TVDD.quote:
Nee want daar kijk ik nooit, was op tv.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dumpert. Zoals de helft van TVDD.
Zou ook wel moeten, met materiaal van 4 weekquote:
Fan-tas-tisch was voldoende geweest.quote:
Ik verstond Genau!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:06 schreef Type-R het volgende:
leuk, nu gaan alle huisvrouwen komend jaar "Shemoa!" zeggen
Live erg goed en energiekquote:
Volgend jaar de Popprijs lijkt me wat overdreven.quote:
Je hebt gelijk.. ik nam automatisch aan dat jij hetero bent, maar je zou zomaar lesbo kunnen zijnquote:
Volgens mij is het dat ookquote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
het zijn net een stelletje pubers die net een bandje hebben opgericht.
Nee ik ben geen lesboquote:Op maandag 14 januari 2013 20:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. ik nam automatisch aan dat jij hetero bent, maar je zou zomaar lesbo kunnen zijn
Het was ook garagepop.quote:
Zo'n engelse student uit de jaren 20.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Hij is net een piraat met die snor en dat shirt
En het stokbroodje onder de armquote:
Van de Village People.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Hij is net een piraat met die snor en dat shirt
Een kind krijgen is een verplichting als vrouw?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:09 schreef Silenus het volgende:
Kakk ik ben zo blij dat ik geen vrouw ben.
Nee, hij was het vergeten lid.quote:
Heb je Hitler überhaupt eens gezien?quote:
lolquote:
De laatste tijd veel minder vaak.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je Hitler überhaupt eens gezien?
nee, vertel?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je Hitler überhaupt eens gezien?
Oh alsjeblieft niet hequote:Op maandag 14 januari 2013 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh god, Pleh wordt het nieuwe "goedemoggel"
Die zijn niet altijd beschikbaar hequote:Op maandag 14 januari 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die vrouwen willen het zelluf, neem gewoon een ruggeprik
Van der Vroed.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Wat een naam voor een verloskundige.
Idd, alsof elke bevalling hetzelfde isquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouwen, Matthijs elke keer met zijn 10 - 12 uur.
of drie dagen, dat kan ookquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
Die arme vrouwen, Matthijs elke keer met zijn 10 - 12 uur.
Nee, in Nederland moet je lijden, lekker calvinistisch, anders ben je een slechte moederquote:Op maandag 14 januari 2013 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Krijg je ook niet zomaar in Nederland.
Nutella.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waarom gebruiken die vrouwen geen EPO??![]()
Volgens mij heeft Mattijs zijn doel bereiktquote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]poeh ben ik even blij dat ik geen kinderen heb. Moet er niet aan denken.
Laat staan een kind van Valerio.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Nou dat was altijd al zo hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mattijs zijn doel bereikt
ik ben blij dat ik man benquote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Katarina Justic ofzo, soapie.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Die met dat roze shirtje wordt wel een nice moedertje denk ik.
Die herkende ik ook jaquote:
ultieme anti-conceptie. Misschien ook iets voor de paus?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mattijs zijn doel bereikt
Of ze lijkt erop ja, ze komt me wel bekend voor.. Of iemand van een musical..quote:
Dat is ook gewoon een 'bekende' actrice in Nederland. Maar dat heeft Matthijs totaal niet in de gaten denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Die met dat roze shirtje wordt wel een nice moedertje denk ik.
Jaa dat was het!quote:Op maandag 14 januari 2013 20:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die roze zat toch in Onderweg naar Morgen?
Boh gekquote:
En nóg mooier als wij niets van Jan merken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Zou mooi zijn dat Jan er niets van merkt
Topshow inderdaad!quote:
Nog beter als toen Matthijs moest kotsen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou het direct een Topshow maken.
quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef Pietepietje het volgende:
Door naar Expeditie Poolcirkel![]()
TV / Expeditie Poolcirkel - Met Piet, Karina en Faux. als de echte bikkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |