quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Als mod zijnde moet je 24/7 online zijn!!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Tiepies de AaEnWeeBee; ze komen wel, maar het duurt altijd nét iets langer als dat je leuck vindt.
Is ze ook, alleen wat traacherdertquote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je 24/7 online zijn!!
Soort van ANWB-in-opleiding?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ze ook, alleen wat traacherdert
Wat den Draeck zegt dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ze ook, alleen wat traacherdert
Nee, dahoefniej, daar heeft ze d'r paps en soms ook mij voorquote:
Het valt mee, je kunt het beter vandaag doen, in de loop van de week wordt het alleen maar kouderquote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was van plan om de Alp effe een rondje te rijden, maar het ziet er koud uit joh!
Morgen is het ietsje 'warmer' volgens Accuweather.. en welke USB-kabel?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee, je kunt het beter vandaag doen, in de loop van de week wordt het alleen maar kouder.
Ergens bij m'n stuur.quote:
Ow.. volgens weeronline wordt het morgen -6 / -7. Vanochtend was het -3.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Morgen is het ietsje 'warmer' volgens Accuweather.. en welke USB-kabel?
Het gaat om de motor. USB-kabeltje ligt dus gewoon buiten. Volgens mij is het wel een dikkere kabel dan een gewoon USB-kabeltje zoals je thuis hebt liggen. Maar het gaat me ook meer om 't uiteindequote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef daNpy het volgende:
Moet in principe niets uitmaken. Je auto zal niet heel erg vochtig zijn van binnen hoop ik?
(Anders is het ook zonder te vriezen een 'probleem')
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Ow.. volgens weeronline wordt het morgen -6 / -7. Vanochtend was het -3.
Enne, van de Garmin..
Kan geen kwaad, moet 'ie tegen kunnen, en ja, dat doppie zit erop.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
Ow wacht effe, volgens mij zat er een dopje omheen, ter bescherming.
Lief SD-tje![]()
zou jij, indien je inderdaad gaat rijden, willen kijken of dat kapje er op zit?
Zou stom zijn als ik dat niet erop heb gedaan, maar ik vergeet wel eens vaker wat hmm?
Oke, mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Kan geen kwaad, moet 'ie tegen kunnen, en ja, dat doppie zit erop.
Mocht 'ie kapoet gaan mag Garmin een nieuwe leveren; garantie is a bitch
USB kabeltje vor de Garmin in de motorruimtequote:Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat om de motor. USB-kabeltje ligt dus gewoon buiten. Volgens mij is het wel een dikkere kabel dan een gewoon USB-kabeltje zoals je thuis hebt liggen. Maar het gaat me ook meer om 't uiteinde.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
USB kabeltje vor de Garmin in de motorruimte
I don't snep it.
Ik vind 1 Storage Wars plaatje in de OP meer dan genoeg, en dan kies ik toch voor degene die er nu in staatquote:
tetten!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind 1 Storage Wars plaatje in de OP meer dan genoeg, en dan kies ik toch voor degene die er nu in staat
OW voor de fietsquote:
Precies, dan kan Dave erin.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Die one-liners in de OP mogen ook wel eens geüpdatet worden.
Kweenie of je er wijzer van gaat worden, maar gewoon een Wiki pagequote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is de bron van de OP trouwens? Ik heb interesse
Wat is dat met die newbie's die maar aan de OP willen kloten?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Die one-liners in de OP mogen ook wel eens geüpdatet worden.
Ga maar gebukt staan, dan kan Dave dáár lekker in.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Precies, dan kan Dave erin.
Hear hear.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga maar gebukt staan, dan kan Dave dáár lekker in.
Dat begrijp je goed; project daar is afgelopen, of iig zo goed als...quote:Op maandag 14 januari 2013 15:39 schreef Alfisti het volgende:
Ik begrijp dat je niet meer wil / gaat knuppel rukken in de caribbean?
Jammer financieel dan maar wel fijn dat je kleine smurf een beetje in het gareel kan houdenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat begrijp je goed; project daar is afgelopen, of iig zo goed als...
Ja, qua centjes zal het wel een eenmalig iets zijn en blijven, zoveel mazzel krijg ik denk ik niet meer; iig niet als ik in NL blijf werken.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jammer financieel dan maar wel fijn dat je kleine smurf een beetje in het gareel kan houden
Zit jouw haar zo verschrikkelijk slecht dat dit 3 dagen moet duren??quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:21 schreef Anne het volgende:
Volgens mij bestaat er al zo'n topic. Geopend door Chevelle ofzo.
Straks even zoeken. Ik zit nu bij de kapper.
Misschien moet SD het haar van Anne in gareel gaan houden?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit jouw haar zo verschrikkelijk slecht dat dit 3 dagen moet duren??
Ik heb voor dat uitzendbureau gewerkt voor een jaar of 4 en ik kan beamen dat het een zooitje zal blijven ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, het UZB heeft aandelen KPN volgens mij; die foon blijft gaan hier; en dan bellen ze nog om en om ook, wat een zooitje daar joh
Whehe, voor zover ik begreep had het bedrijf niet zoveel oren naar een uitzendkracht, en dat UZB doet net alsof ze het al bijna rond hebben. Het lijkt wel het World Poker Championshipquote:
Nog beter toch, vaste aanstelling?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, voor zover ik begreep had het bedrijf niet zoveel oren naar een uitzendkracht, en dat UZB doet net alsof ze het al bijna rond hebben. Het lijkt wel het World Poker Championship![]()
Ik zie wel wie en wat er gaat bellen.
Ja duh, ik wil onderhand wel weer eens een beetje van dat op en neer geklooi af.. vastigheid is 20 keer beter natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 16:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog beter toch, vaste aanstelling?
Nee, huismanquote:
Neh, ééntje die evt het aanspreken waard is, maar dat is een beetje een trutje, en de rest kom ik liever niet tegenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:51 schreef daNpy het volgende:
Leuke buurvrouwen om mee te klessebessen?
Helaas, geen ruimte voor hier. Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huisman? Hele dag hobbyen enzo dus. Leuk!
Boeiend, je hoeft er niet je leven lang mee te doenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ééntje die evt het aanspreken waard is, maar dat is een beetje een trutje, en de rest kom ik liever niet tegen
He Chuck, die 103k die je kon lenen, heb je dat op internet opgezocht of ben je al bij en hypotheek adviseur geweest?quote:
bij de hypotheek adviseur geweestquote:Op maandag 14 januari 2013 18:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
He Chuck, die 103k die je kon lenen, heb je dat op internet opgezocht of ben je al bij en hypotheek adviseur geweest?
Ik vind het wel _erg_ weinig hoor, of verdien je echt 2 tientjes in de week?
Onregelmatigheidstoeslagen rekenen ze zeker niet mee?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bij de hypotheek adviseur geweest
nopequote:Op maandag 14 januari 2013 18:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Onregelmatigheidstoeslagen rekenen ze zeker niet mee?
Pffffffffffff.......quote:Op maandag 14 januari 2013 18:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
bij de hypotheek adviseur geweest
Dan blijft er (vrees ik) niet zoveel over neequote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nope, is niet een constante inkomst. helaas
zeecontainerquote:Op maandag 14 januari 2013 18:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan blijft er (vrees ik) niet zoveel over nee
Je bedoelt dat je geen hogere / andere hypotheek nu krijgt of dat je met een onverkoopbaar huis zit omdat de markt is ingekakt?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:36 schreef daNpy het volgende:
Ik vind het echt belachelijk. Ik heb dit appartement ook gekocht als één verdiener.
Nooit problemen om de hypotheek op te hoesten gehad, en de eerste 3,5 jaar ging mijn vriendin nog naar school en betaalde ik alle vaste lasten.
Wil dus zeggen dat we er nooit meer vanaf komen
Huur een garagebox en koop een T1-bus als project met een bed er in.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zeecontainer![]()
nee het is gewoon rond uitbelachelijk.
waar woon je nu dan? huur je?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik ga wel in een doos slapen, dat kan ik nog betalen
ja maar dat mag weer niet van de overheid. regel er een inschrijfadres bij ergens en je komt er misschien mee wegquote:Op maandag 14 januari 2013 18:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Huur een garagebox en koop een T1-bus als project met een bed er in.
zeg dat welquote:Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tegenwoordig heb je al bijna een hypotheek nodig voor een garagebox.
ik denk dat je je vergist of zijn die regels zoveel aangepast de laatste jaren? volgens mij was het t/m iets van 5000 per maand bruto, en dat verdien jij niet denk ik als ik je max hypotheekbedrag zo hoor?quote:
wat een kutdorp woon je in manquote:Op maandag 14 januari 2013 18:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hier ligt de inkomst limit voor een sociale huurwoning rond de 22K, ik zit er een paar honderd boven
leuk he, ik val letterlijk buiten elke regelingquote:Op maandag 14 januari 2013 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat een kutdorp woon je in manik voel je.
22k is wel een erg lage grens. maar je zult het wel goed uitgezocht hebben. balen man.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
leuk he, ik val letterlijk buiten elke regeling
En huursubsidie?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hier ligt de inkomst limit voor een sociale huurwoning rond de 22K, ik zit er een paar honderd boven
Inderdaad, in mijn regio is het maximale inkomen ruim 34000 euro voor sociale huurwoningen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
22k is wel een erg lage grens. maar je zult het wel goed uitgezocht hebben. balen man.
Wie zegt dat ik daar aan wil kloten?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is dat met die newbie's die maar aan de OP willen kloten?
gewoon lekker zwart bijbeunen. fuck de overheid terugquote:Op maandag 14 januari 2013 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nope verdien te veel voor hoersubsidie
Als ik de kans krijg om de overheid te tillen voor veel doe ik het meteen ! Ik ben wel klaar met die lui.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon lekker zwart bijbeunen. fuck de overheid terug
Dan pakken ze je alsnog. Vermogensbelasting bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 januari 2013 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon lekker zwart bijbeunen. fuck de overheid terug
Was het maar zo'n feest, dan had ook ik niet zo moeilijk hoeven doen voor een hypotheek van 3 euro 95quote:Op maandag 14 januari 2013 19:11 schreef Alfisti het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit Bara en Barca zijn...............
je probeert toch nog steeds in de wajong te komen? lijkt me alvast een puike pogingquote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg om de overheid te tillen voor veel doe ik het meteen ! Ik ben wel klaar met die lui.
zwart geld moet je natuurlijk gewoon cash uitgeven.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan pakken ze je alsnog. Vermogensbelasting bijvoorbeeld
Nee, WIA/WGA.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je probeert toch nog steeds in de wajong te komen? lijkt me alvast een puike poging
Wees blijquote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow dat ja. ik zit er niet meer zo in thuis
Ja dat kan ook jaquote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zwart geld moet je natuurlijk gewoon cash uitgeven.
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan had ook ik niet zo moeilijk hoeven doen voor een hypotheek van 3 euro 95
Dan koop je er iets leuks van.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan pakken ze je alsnog. Vermogensbelasting bijvoorbeeld
Op zich heeft ie wel een puntquote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is dat met die newbie's die maar aan de OP willen kloten?
Blijkbaar krijgt een modaal inkomen dit jaar weer 5% minder aan hypotheek. Ik ben zeer benieuwd wat appartementen van rond de 175000 over een jaar moeten gaan kosten.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
Tis inderdaad treurig gesteld met de hypotheek-financieringhopelijk krijgen wij morgen of overmorgen de definitieve goedkeuring
Geen optie om het komende jaar te sparen? Zolang je eigen geld inbrengt zal een bank er geen problemen mee hebben lijkt me.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
en de overheid snapt het niet dat starters niet kopen. Man ik wil juist graag kopen, maar ja krijg niks
Zou mij niets verbazen als die aan het eind van het jaar zo rond de 155000 tot 160000 zitten.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt een modaal inkomen dit jaar weer 5% minder aan hypotheek. Ik ben zeer benieuwd wat appartementen van rond de 175000 over een jaar moeten gaan kosten.
Dalen doen ze zeker dit jaar nog en mogelijk volgend jaar ook, met name appartementen en alles boven de 4 ton zakt nog behoorlijk denk ik. Bij de gemiddelde tussenwoning van 175000 - 250000 zal de daling iets minder zijn, maar dalen zal het zeker.quote:Als je dat met een modaal inkomen niet kan kopen is er ergens iets niet goed. Die dalingen zijn volgens mij voorlopig nog niet voorbij
Zoiets heb ik ook in mijn hoofd ja. Rest niks anders dan thuis wonen en sparen zodat de keuze straks wat makkelijker is.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als die aan het eind van het jaar zo rond de 155000 tot 160000 zitten.
[..]
Dalen doen ze zeker dit jaar nog en mogelijk volgend jaar ook, met name appartementen en alles boven de 4 ton zakt nog behoorlijk denk ik. Bij de gemiddelde tussenwoning van 175000 - 250000 zal de daling iets minder zijn, maar dalen zal het zeker.
Da's zo ongeveer een modaal salaris dus? Best hoog.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad, in mijn regio is het maximale inkomen ruim 34000 euro voor sociale huurwoningen.
ik heb al 35Kquote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen optie om het komende jaar te sparen? Zolang je eigen geld inbrengt zal een bank er geen problemen mee hebben lijkt me.
En bekijk het positief, de huizen worden steeds betaalbaarder
Je moet zelfs eigen geld meenemen, de kosten koper kan nu al niet meer volledig gefinancierd worden en elk komend jaar gaat er een procent vanaf! Dus 2013 nog 105%, 2014 104% enzovoort tot 2018 waar je nog maar 100% gefinancierd krijgt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen optie om het komende jaar te sparen? Zolang je eigen geld inbrengt zal een bank er geen problemen mee hebben lijkt me.
Verstandigquote:Op maandag 14 januari 2013 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook in mijn hoofd ja. Rest niks anders dan thuis wonen en sparen zodat de keuze straks wat makkelijker is.
joehoe!quote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Duvel het volgende:
Jij hebt tenminste geen gat van tienduizenden euro's.
hmmm, myaquote:
Op zich goed dat er iets gebeurd, maar ben toch ook wel benieuwd naar de mensen die nu een huis bezitten met een hypotheek die boven hun hoofd staat. Dan gaan er heel veel worden volgens mij.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet zelfs eigen geld meenemen, de kosten koper kan nu al niet meer volledig gefinancierd worden en elk komend jaar gaat er een procent vanaf! Dus 2013 nog 105%, 2014 104% enzovoort tot 2018 waar je nog maar 100% gefinancierd krijgt.
Tetten.quote:
Even opgezocht voor mijn regioquote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's zo ongeveer een modaal salaris dus? Best hoog.
quote:Voldoet u aan de inkomensvoorwaarden?
Voor de verdeling van huurwoningen gelden Europese regels met betrekking tot het maximale verzamelinkomen per
huishouden. Vanaf 1 januari 2011 moeten woningcorporaties minimaal 90% van hun sociale huurwoningen verhuren aan
mensen met een maximaal verzamel jaarinkomen tot ¤ 34.085,00 (peildatum 01-01-2012). Per woning geven wij aan wat
uw maximale verzamelinkomen per jaar mag zijn. Dit is ofwel ¤ 34.085,00 of ¤ 44,414,00 (peildatum 01-01 2012) per
huishouden per jaar. Als uw inkomen op het moment van controle van uw gegevens hoger is, vervalt de aanbieding.
Inkomens onder de ¤ 34.085,00 mogen op alle sociale huurwoningen reageren
Best wel prettig dat je nog even de tijd hebt. Tegen die tijd is het wel weer stabiel hoop ik voor jequote:Op maandag 14 januari 2013 19:36 schreef .Neovo. het volgende:
Gaat nog leuk worden als ik het huis uit ga.
Dat was "vroeger" niet anders en op zich vind ik het ook niet zo vreemd... De waanzin dat mensen auto's (zoals vorige eigenaar alhier), complete badkamers en keukens die vrijwel meteen volledig afschreven etc. konden meefinancieren is gelukkig over. Huizen zijn om in te wonen, geen geldboompjequote:Op maandag 14 januari 2013 19:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet zelfs eigen geld meenemen, de kosten koper kan nu al niet meer volledig gefinancierd worden en elk komend jaar gaat er een procent vanaf! Dus 2013 nog 105%, 2014 104% enzovoort tot 2018 waar je nog maar 100% gefinancierd krijgt.
Onverkoopbaar huis idd.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je geen hogere / andere hypotheek nu krijgt of dat je met een onverkoopbaar huis zit omdat de markt is ingekakt?
Helemaal mee eensquote:Op maandag 14 januari 2013 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat was "vroeger" niet anders en op zich vind ik het ook niet zo vreemd... De waanzin dat mensen auto's (zoals vorige eigenaar alhier), complete badkamers en keukens die vrijwel meteen volledig afschreven etc. konden meefinancieren is gelukkig over. Huizen zijn om in te wonen, geen geldboompje
Misschien treft Chuck het straks ook nog, huizen op een mooie lage prijs, wat eigen geld mee zodat als je weer wilt vertrekken je dat redelijk soepel kunt. Aan de andere kant, je koopt toch pas een huis als je zo goed als zeker langere tijd ergens blijft wonen?
Hoe kun je daar nou teveel voor verdienen maar geen hypotheek kunnen afsluitenquote:
Tsja, sparen doe ik al vanaf dat ik bijbaantjes enzo heb. Dus dat is al zo'n 8 jaar. En er zijn niet veel mensen van mijn leeftijd die al 20k hebben gespaard.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Best wel prettig dat je nog even de tijd hebt. Tegen die tijd is het wel weer stabiel hoop ik voor je
Verkochtquote:
Lijkt me ook stug.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat 22000 de bovengrens is voor een sociale huurwoning...
hier welquote:Op maandag 14 januari 2013 19:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat 22000 de bovengrens is voor een sociale huurwoning...
Welke regio is dat?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hier wel![]()
ben zelfs hoogst persoonlijk op het gemeente huis geweest. die hebben dat hier bepaald
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef daNpy het volgende:
Met (verwarmde) garage, 2e is een optie, wat wil je nog meer?
Ik denk niet dat PB zoveel geld overheeft voor mijn onatletische lijf.quote:
Neem contact met me op als je dat voor een common-rail kunt maken.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Leuk huiswerk gekregen (ook al was ik er niet ivm werk)
een MegaSquirt stand alone motor managment maken
Welnee joh.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]dat moet een klein kapitaal zijn
Cool, moet je bij Funs S. zijn of niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Leuk huiswerk gekregen (ook al was ik er niet ivm werk)
een MegaSquirt stand alone motor managment maken
Geschift. Kun je niet tijdelijk 32 uur gaan werken of zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hier wel![]()
ben zelfs hoogst persoonlijk op het gemeente huis geweest. die hebben dat hier bepaald
Wiequote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Cool, moet je bij Funs S. zijn of niet?
geen idee, is een opdracht van school. Daar alles moeten mogenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:03 schreef daNpy het volgende:
Funs is al een jaar of 10 met Megasquirt bezig
Wat een faalhaasquote:Op maandag 14 januari 2013 20:05 schreef Paladijn het volgende:
damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.skoften.net/in(...)cdump/312&pic=50.jpg dus (hotlinken mag blijkbaar niet >.<)
wordt wel een dure grapquote:Op maandag 14 januari 2013 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Neem contact met me op als je dat voor een common-rail kunt maken.
Wat is duur?quote:
dit is voor een simpele Ke Jetronic. Zit eigenlijk weinig op, een Hallgever, IAC, bobine, koelwater sensor, olie temp sensor, lambda sensor, brandstof druk diffentiaal regelaar, nul last schakelaar, dan heb ik het meeste alquote:Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Barcaconia het volgende:
CR is duurder, maar dat valt me nog mee eigenlijk.
zonder ANWB logo:?quote:
Ik weet hoe commonrail werkt en ik ken de complexiteit, ik ben alleen geen expert in de elektronica.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dit is voor een simpele Ke Jetronic. Zit eigenlijk weinig op, een Hallgever, IAC, bobine, koelwater sensor, olie temp sensor, lambda sensor, brandstof druk diffentiaal regelaar, nul last schakelaar, dan heb ik het meeste al![]()
commenrail is complexer
Daar zijn leukere oplossingen voorquote:
eigenlijk is het niet heel spannend, nog steeds de zelfde sensoren als een benzine motor. Alleen de drukken en de voltage's liggen hoger, dan een indirect ingespoten benzine motor, een direct ingespoten benzine motor werkt tot ca 140Bar, een diesel Commen Rail Generatie 4 Piezo direct werkt op max 2500barquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet hoe commonrail werkt en ik ken de complexiteit, ik ben alleen geen expert in de elektronica.
Ik heb bedrijven gesproken die claimen de kennis en apparatuur te hebben om een CR motor op zichzelf te laten lopen en ik vind dat interessant.
KMS moet dat wel kunnen volgens mijquote:Op maandag 14 januari 2013 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet hoe commonrail werkt en ik ken de complexiteit, ik ben alleen geen expert in de elektronica.
Ik heb bedrijven gesproken die claimen de kennis en apparatuur te hebben om een CR motor op zichzelf te laten lopen en ik vind dat interessant.
Wat een prutser, daar zit de motor helemaal nietquote:
MS kan dat dacht ik ook wel, kost alleen veel. je hebt een sterke condensator nodig en minimaal een 16bits processor (ja echt auto's werken nog op 16 bitsquote:
"Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwequote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef 2cv het volgende:
Ik kwam vanavond pas op het idee. Iets met vriesweer en water in het motorblok ...
Motor laten draaien tot de ventilator aan slaat. Hopen dat dat + het laatste restje antivries wat in het blok zit/zat voldoende is.quote:
Nope. Die werkt ook alleen met benzine. Is een stuk eenvoudiger ook.quote:
Geen garage/electrische deken/pak hooi aanwezig.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef Duvel het volgende:
Binnenzetten? Inpakken in een elektrische deken? Vuurtje onder stoken?
Bij benzine motoren is het tegenwoordig ook erg moeilijk met die direct ingespoten motoren.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nope. Die werkt ook alleen met benzine. Is een stuk eenvoudiger ook.
Dit gaat over de Saab. Toen ik er water in goot was het beter water dan nietsquote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe"
Dat hoop ik niet nee
Okquote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dit gaat over de Saab. Toen ik er water in goot was het beter water dan niets
Dat heeft ie al eens een poging tot gewaagd met de kofferbakquote:
Nopz, dat was de lasser waar ik nooit meer kom.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat heeft ie al eens een poging tot gewaagd met de kofferbak
Hoge inspuitdruk en hoge voltages op de injectoren, zoals chuck al zei, maakt het lastig. De verschillende cycles van de injector per ontbranding zijn ook lastig. Zeker piezoinjectoren zijn lastig betrouwbaar te krijgen begrijp ik dan weer van de experts.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij benzine motoren is het tegenwoordig ook erg moeilijk met die direct ingespoten motoren.
CR is in de basis niet echt moeilijk voor wat ik er van begrijp
je zit alleen met de druk regeling, CP1 heeft enkel hogedruk regeling, je hebt hier dus een sterke eindtrap voor nodig, die een goede en een zware PWM sturing aan kanquote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij benzine motoren is het tegenwoordig ook erg moeilijk met die direct ingespoten motoren.
CR is in de basis niet echt moeilijk voor wat ik er van begrijp
Ah zo, dat is ook de ellende bij de direct ingespoten benzine motoren idd.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoge inspuitdruk en hoge voltages op de injectoren, zoals chuck al zei, maakt het lastig. De verschillende cycles van de injector per ontbranding zijn ook lastig. Zeker piezoinjectoren zijn lastig betrouwbaar te krijgen begrijp ik dan weer van de experts.
mha ik heb hier gewoon scope voorbeelden van de aansturing. Is niet moelijk om na te maken, je moet wel op het juiste moment inspuiten ,en zeker met een DPF is een goede na inspuiting belangrijk voor het regeneren (verwijderen van het DPF is een MILEU DELICT!!!!, en is ook APK afkeur)quote:Op maandag 14 januari 2013 22:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo, dat is ook de ellende bij de direct ingespoten benzine motoren idd.
Daar zijn de "tuners" nog niet helemaal achter om betrouwbaar na te maken
wtf.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:24 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/meisje_wil_de_bus_halen
Volgens mij is dat ook wettelijk zo vastgesteld op inderdaad ¤ 34.229 euro. Dus hoe tsjuk bij die 22k komtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Inderdaad, in mijn regio is het maximale inkomen ruim 34000 euro voor sociale huurwoningen.
Nou.. Als je particulier gaat huren ben je zo 1000 euro ex per maand kwijt. Da's aardig wat als je bruto zo'n 2600 euro verdient. En qua hypotheek kan je maximaal zo'n 146.000 euro lenen. Ook niet echt een vetpot.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef Paladijn het volgende:
Alsof je met dat inkomen sociale huur nodig hebt
Alsof iemand anders effe voor jou gaat bepalen of je, als je toevallig wat meer verdient, in een veel te groot huis moet gaan wonenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:03 schreef Paladijn het volgende:
Alsof je met dat inkomen sociale huur nodig hebt
Modaal inkomen is geschat op 33.000 euro voor 2013.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Duvel het volgende:
Er zit altijd iemand net boven een gestelde inkomensgrens, heeft geen zin om daar over te piepen (behalve door de grens glijdend te maken). Sociale woningbouw is m.i. bedoeld voor mensen die minder dan modaal verdienen. Je zou met een modaal inkomen toch een hypotheek moeten kunnen krijgen, minstens voor een appartement?
Volgens mij werkt dat per saldo al zo d.m.v. huurtoeslag.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Modaal inkomen is geschat op 33.000 euro voor 2013.
Succes met het verkrijgen van een hyptheek als een-verdiener. Ook appartementen zijn zo goedkoop niet meer.
Ik zie liever in de sociale woningbouw een systeem waarin je gewoon wat meer huur betaalt als je wat meer verdient.
Dat is er! Het heet huurtoeslag.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie liever in de sociale woningbouw een systeem waarin je gewoon wat meer huur betaalt als je wat meer verdient.
Ja, kijk een wat we hier neerleggen en kijk eens wat je kwijt bent voor een gemiddeld huurhutje? En leg dan vooral ook de cijfers qua ruimte enzo effe naast elkaar?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:10 schreef Anne het volgende:
Er zijn ook kleine(re) huisjes te huur particulierkijk maar waar wij nu wonen.
Dat is waar ja... Maar krijg je daarboven ook geen huurtoeslag?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan mag je toch nog steeds niet sociaal huren, zodra je meer verdient als die 34.229 euro?
Minder dan 50quote:
Geen idee. Dat hangt volgens mij niet alleen van je inkomen af, dacht ik. Voorbeeld;quote:Op maandag 14 januari 2013 23:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is waar ja... Maar krijg je daarboven ook geen huurtoeslag?
Da's nie veel nie... Ik had op Zuid een flatje met ca. 50 m2 en dat kostte iets van 275 à 300 per maand (vier jaar geleden). Daar zat trouwens geen cv in of zo, en alles enkel glas. En Zuid.quote:
OK, dus je mag nog sociaal huren zonder huurtoeslag te krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen idee. Dat hangt volgens mij niet alleen van je inkomen af, dacht ik. Voorbeeld;
Woont u alleen en bent u 23 jaar of ouder, maar jonger dan de AOW-leeftijd? Dan kunt u huurtoeslag krijgen als:
uw rekenhuur minimaal ¤ 222,18 en maximaal ¤ 681,02 per maand is
uw inkomen maximaal ¤ 21.025 per jaar is
u maximaal ¤ 21.139 aan vermogen hebt
Nee, dit ging over huurtoeslagquote:Op maandag 14 januari 2013 23:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, dus je mag nog sociaal huren zonder huurtoeslag te krijgen.
We betalen hier ongeveer 30 - 35% meer.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's nie veel nie... Ik had op Zuid een flatje met ca. 50 m2 en dat kostte iets van 275 à 300 per maand (vier jaar geleden). Daar zat trouwens geen cv in of zo, en alles enkel glas. En Zuid.
Ja, in de randstad; wij zitten in zuid-Bommelskontenquote:
Die zijn er wel, alleen die KRIJG je hier niet, omdat ze werken met een hersenloos systeem wat voorrang regelt via inschrijfdatum, en dat is hier al bijna zó debiel, dat je pappie en mammie je na het inschrijven in het geboorteregister, meteen moeten inschrijven voor een huurwoning, teneinde rond je 18e het huis uit te kúnnen.quote:
Dat is idd een deel van het probleem, maar dat wil niet zeggen dat we dan ineens bereid zouden zijn om pakweg 800 - 1000¤ voor een huurhut uit te geven, partikulier of niet, we hebben weinig eisen, en ik hoef niet per se in een straat vol met Audi's te wonen. Ik hoef ook niet voor een duppie op de eerste rang, en huurtoeslag enzo mogen ze in hun kont proppen, maar je komt gewoon domweg niet in aanmerkingquote:Op maandag 14 januari 2013 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Ik vrees dat er ook geen 'mooie' oplossing voor is SD, je kunt mensen niet zomaar op straat gooien omdat ze "verkeerd" huren. Probleem is ook wat je met mensen moet die werk krijgen maar toch in zo'n flatje blijven hangen (ik heb destijds mijn eigen huis gekocht omdat huursubsidie wegvielen ik op dat moment voor hetzelfde geld 3x zoveel ruimte had). Volgens mij speelde dat destijds ook bij de Selwerd flat in Groningen. Daar woonde nog een 50+er omdat er nog geen oprotten-na-je-studie-clausule in zijn huurcontract stond
Wat het probleem voor jou en Anne niet voornamelijk dat ze nog vastzat aan haar oude huis/hypotheek trouwens? Als dat eindelijk afgerond is hebben jullie ook veel meer mogelijkheden, toch?
en drie wrakken bezittenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:03 schreef 2cv het volgende:
Je kan in dit land gewoon het beste een luie uitvreter zijn ja. Geen werk, geen gespaard geld, geen enkele motivatie maar wel je hand ophouden.
Welke regio zit je?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:54 schreef .Neovo. het volgende:
Hier ligt geen vlokje sneeuw. Lekker doorrijden vanochtend
Fryslan/Groningen, is hier prima te doen gezien er amper tot geen sneeuw gevallen isquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Welke regio zit je?
Ik ga zo richting het zuiden, zal mij benieuwen
Gezien de huidige nieuwprijs in de apple store van een 4s betaal je 15 euro voor het abo p/m en 22 voor de telefoon per maand. Geen idee of je een 4s goedkoper kunt krijgen of een sim-only abo kunt vinden voor 15 euro dat bij je wensen past, maar het lijkt me niet uitzonderlijk goedkoop ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:11 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk is dit best een mooie aanbieding, ofnie?
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-4s-16gb?utm_source=00090&utm_campaign=00090&utm_medium=NLC&utm_content=wk3_GA_Tele2_iPhone4S#?BestDeal=Soort:Aanbieding$$Identity:11768
Ik weet alleen niet hoe Tele2 precies is. En het enige wat me niet aanstaat is dat 2 jaar, maar goed..
Netwerk van T-Mobile.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:11 schreef Anne het volgende:
http://www.typhone.nl/gsm/apple/iphone-4s-16gb?utm_source=00090&utm_campaign=00090&utm_medium=NLC&utm_content=wk3_GA_Tele2_iPhone4S#?BestDeal=Soort:Aanbieding$$Identity:11768
Ik weet alleen niet hoe Tele2 precies is. En het enige wat me niet aanstaat is dat 2 jaar, maar goed..
Drachten.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Welke regio zit je?
Ik ga zo richting het zuiden, zal mij benieuwen
Sim Only kom ik op ongeveer 22 euro uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gezien de huidige nieuwprijs in de apple store van een 4s betaal je 15 euro voor het abo p/m en 22 voor de telefoon per maand. Geen idee of je een 4s goedkoper kunt krijgen of een sim-only abo kunt vinden voor 15 euro dat bij je wensen past, maar het lijkt me niet uitzonderlijk goedkoop ofzo.
Ik kom daar op 17 euro uit. 16 euro. Meer minuten is blijkbaar goedkoperquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:46 schreef .Neovo. het volgende:
Weet niet hoeveel je minuten/sms/mb's je verstookt per maand, anders zou je ook eens bij telfort kunnen kijken voor een sim only.
Ik heb dat nu al een keer of 4 gedaan en elke keer is het vlekkeloos verlopen incl. nummerbehoud. De meeste providers willen graag nieuwe klanten dus regelen ze alles voor je.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kom daar op 17 euro uit. 16 euro. Meer minuten is blijkbaar goedkoper.
Gaat dat overstappen van provider naar provider een beetje soepel? Moet je daar veel zelf voor doen of fikst de nieuwe provider dat meestal?
Neem aan dat je je nummer enzo wilt behouden?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeker weten? Kan ik nergens op de site vinden..
Oh ja, very nice. Ik denk dat ik dat maar ga doen dan. Ben alleen net 1 dag te laatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:53 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zit ook bij KPN. Veruit het beste netwerk.
[..]
Neem aan dat je je nummer enzo wilt behouden?
https://www.telfort.nl/mi(...)behoud/#nummerbehoud
24 maanden vastzitten voor een AaiFoon4? Not my cup of tea.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:11 schreef Anne het volgende:
Ik heb het ook al een paar keer gedaan; kwestie van een paar weken vooraf regelen, en de nieuwe sim in je zak houden tot je oude ermee uit scheidt, dan prop je je nieuwe erin en kun je meteen verder bellenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb dat nu al een keer of 4 gedaan en elke keer is het vlekkeloos verlopen incl. nummerbehoud. De meeste providers willen graag nieuwe klanten dus regelen ze alles voor je.
Vaak krijg je een weekje een tijdelijk nummer.
Al moet ik zeggen dat ik al bij Rabo Mobiel, Vodafone, Telfort, T-mobile en KPN gezeten heb en voortaan blijf ik altijd bij KPN, blijft de beste ondanks dat het vaak wat duurder is.
En Proximus natuurlijk.
Jij had geen Telfort eh?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een paar keer gedaan; kwestie van een paar weken vooraf regelen, en de nieuwe sim in je zak houden tot je oude ermee uit scheidt, dan prop je je nieuwe erin en kun je meteen verder bellen
Nu niet, wel 10 jaar lang gehad, daarna naar Vodafone, en nu alweer 2 jaar bij KPN, omdat voda me geen X10 gratis gaf.quote:
Tsjuk?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
Iemand al met een nieuwe OP bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |