quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Als mod zijnde moet je 24/7 online zijn!!quote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Tiepies de AaEnWeeBee; ze komen wel, maar het duurt altijd nét iets langer als dat je leuck vindt.
Is ze ook, alleen wat traacherdertquote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als mod zijnde moet je 24/7 online zijn!!
Soort van ANWB-in-opleiding?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ze ook, alleen wat traacherdert
Wat den Draeck zegt dus.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ze ook, alleen wat traacherdert
Nee, dahoefniej, daar heeft ze d'r paps en soms ook mij voorquote:
Het valt mee, je kunt het beter vandaag doen, in de loop van de week wordt het alleen maar kouderquote:Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was van plan om de Alp effe een rondje te rijden, maar het ziet er koud uit joh!
Morgen is het ietsje 'warmer' volgens Accuweather.. en welke USB-kabel?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Het valt mee, je kunt het beter vandaag doen, in de loop van de week wordt het alleen maar kouder.
Ergens bij m'n stuur.quote:
Ow.. volgens weeronline wordt het morgen -6 / -7. Vanochtend was het -3.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Morgen is het ietsje 'warmer' volgens Accuweather.. en welke USB-kabel?
Het gaat om de motor. USB-kabeltje ligt dus gewoon buiten. Volgens mij is het wel een dikkere kabel dan een gewoon USB-kabeltje zoals je thuis hebt liggen. Maar het gaat me ook meer om 't uiteindequote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef daNpy het volgende:
Moet in principe niets uitmaken. Je auto zal niet heel erg vochtig zijn van binnen hoop ik?
(Anders is het ook zonder te vriezen een 'probleem')
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Ow.. volgens weeronline wordt het morgen -6 / -7. Vanochtend was het -3.
Enne, van de Garmin..
Kan geen kwaad, moet 'ie tegen kunnen, en ja, dat doppie zit erop.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef Anne het volgende:
Ow wacht effe, volgens mij zat er een dopje omheen, ter bescherming.
Lief SD-tje![]()
zou jij, indien je inderdaad gaat rijden, willen kijken of dat kapje er op zit?
Zou stom zijn als ik dat niet erop heb gedaan, maar ik vergeet wel eens vaker wat hmm?
Oke, mooiquote:Op maandag 14 januari 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Kan geen kwaad, moet 'ie tegen kunnen, en ja, dat doppie zit erop.
Mocht 'ie kapoet gaan mag Garmin een nieuwe leveren; garantie is a bitch
USB kabeltje vor de Garmin in de motorruimtequote:Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Het gaat om de motor. USB-kabeltje ligt dus gewoon buiten. Volgens mij is het wel een dikkere kabel dan een gewoon USB-kabeltje zoals je thuis hebt liggen. Maar het gaat me ook meer om 't uiteinde.
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
USB kabeltje vor de Garmin in de motorruimte
I don't snep it.
Ik vind 1 Storage Wars plaatje in de OP meer dan genoeg, en dan kies ik toch voor degene die er nu in staatquote:
tetten!quote:Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind 1 Storage Wars plaatje in de OP meer dan genoeg, en dan kies ik toch voor degene die er nu in staat
OW voor de fietsquote:
Precies, dan kan Dave erin.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Die one-liners in de OP mogen ook wel eens geüpdatet worden.
Kweenie of je er wijzer van gaat worden, maar gewoon een Wiki pagequote:Op maandag 14 januari 2013 14:42 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is de bron van de OP trouwens? Ik heb interesse
Wat is dat met die newbie's die maar aan de OP willen kloten?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Die one-liners in de OP mogen ook wel eens geüpdatet worden.
Ga maar gebukt staan, dan kan Dave dáár lekker in.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Precies, dan kan Dave erin.
Hear hear.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga maar gebukt staan, dan kan Dave dáár lekker in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |