quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:54 schreef Pietepietje het volgende:
Ik vond dat Diederik Jekel het beter presenteerde dan Matthijs. Maar het tijdstip is nogal onhandig, ik vergeet steeds te kijken
Omdat die presentator niet weet wat ie moet vragen.. Ik denk dat ie blij was dat ie er vanaf was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
Het lijkt wel steeds korter te worden?
Eens, ik wil ook Matthijs terug.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:48 schreef Flixxy het volgende:
Matthijs heeft een kinderlijk enthousiasme, wat aanstekelijk werkt. Fake of niet, ik vind het veel fijner op die manier.
Vind ik over het algemeen erg meevallen, vaak als hij dit doet is het uit een soort kinderlijk enthousiasme. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:54 schreef thenxero het volgende:
Ik vond het juist wel fijn dat hij niet na iedere zin interrumpeerde. Wat Matthijs altijd doet is de vraag stellen waar de ander al net antwoord op was aan het geven.
Dat kinderlijke getetter tussendoor is toch juist irritant? Ik heb liever dat de wetenschapper aan het woord is. Als presentator moet je dat alleen in goede banen leiden. Dus alleen even onderbreken om technische woorden uit te leggen, of kort samen te vatten wat hij gezegd heeft. Dan gaat de rest vanzelf. Hij heeft zelf een presentatie voorbereid dus je hoeft ook niet steeds vragen te gaan stellen als hij gewoon doorvertelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:13 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Vind ik over het algemeen erg meevallen, vaak als hij dit doet is het uit een soort kinderlijk enthousiasme. Niets mis mee.
Vond het een leuke uitzending. Enthousiaste gozer, vertelde het goed. Had wat mij betreft nog wel wat dieper op de materie in kunnen gaan maarja ze moeten een grote groep kijkers bedienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Norrage het volgende:
Paleoclimatologie vanavond, van bijna collega
Volgens mij is hij zelfs meerdere keren bij DWDD geweest. Hij is een goede wetenschaps voorlichter van de UU, je ziet hem overal als het om voorlichtingen en lezingen gaatquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef Felagund het volgende:
Wel gekeken, volgens mij is hij al eens eerder geweest bij DWDD toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |