DWDD is gejaagd, van de hak op de tak en als je een "aanwezige" tafelheer/dame hebt ben je al gauw een groot deel van het item kwijt. Ik vind het wel prima zo eigenlijk. Ja, het is kort en nee, het gaat niet erg diep (want het moet wel behapbaar blijven voor de massa) maar ik vind het een gedurfd concept dat mijns inziens zeker potentie heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:03 schreef Norrage het volgende:
Het moet gewoon wekelijks en tijdens DWDD zelf...ipv al die andere rare onderdelen....
Op de lengte van het programma wel, als je 22:30 je tv aan zet en het programma is om 22:25 begonnen, dan mis je de helft van het programma.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Oh ja natuurlijk, nu je het zegt die 5 minuten zullen heel wat uitmaken
Wel iets makkelijker te onthouden, voor de simpele zielen die DWDD aantrektquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de lengte van het programma wel, als je 22:30 je tv aan zet en het programma is om 22:25 begonnen, dan mis je de helft van het programma.
Ik ben simpelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel iets makkelijker te onthouden, voor de simpele zielen die DWDD aantrekt
Jawel, mensen zitten dan net de laatste minuten te kijken van wat ze aan het kijken waren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
Ik dacht je maakt een geintje, maar je hebt eigenlijk wel gelijk inderdaad. De meeste programma's zijn om half 11 afgelopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, mensen zitten dan net de laatste minuten te kijken van wat ze aan het kijken waren.
Huh? Gemist, ik ben er net.quote:
Dat zag ik gisteren al ergens. Een complete Mona Lisa en zo.quote:
En een zwik wokkels er achteraan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Er vloog een stukje kaas door het beeld.
Linkje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Het topic over 3D printers is trouwens erg de moeite waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |