Ja oke dat is wel de insteek inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2013 08:56 schreef OProg het volgende:
Ik zie dit programma eigenlijk ook gewoon als 'vermaak', met een wetenschappelijk tintje.
ik vind het echt 10x niks met hem.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef Specularium het volgende:
Ik vind Diederik prima voor dit item, gister durfde hij zelfs al een grapje te maken.
Volgens mij is dat nog steeds in opdracht van de redactie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
Het lijkt wel alsof hij denkt dat het hele concept bedacht is als auditie om de nieuwe Matthijs te worden of zo.
Nee, van gisteravond is mij eigenlijk ook niets bijgebleven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Leuk, maar ik heb niet echt iets geleerd eigenlijk.
Waardoor ik het dus maar half volg. Het leidt erg af.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Leuk onderwerp (stamcellen), maar Jekel vat weer elke zin in 5 zinnen samen.
Idd, vrij vervelend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Waardoor ik het dus maar half volg. Het leidt erg af.
Zeker, wederom een leuk itempje.quote:
Kijk dat is nou een naam van vroeger die zo een programma kon dragen. En dan inderdaad een half uur minstens met verschillende onderwerpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:51 schreef Cynix � het volgende:
En moet natuurlijk iemand als Chriet Titulaer in stelling gebracht worden.
Op computergebied was er nog zo'n mooie expert die met het einde van het msx tijdperk ook de vergetelheid in ging: Wammes Witkop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een naam van vroeger die zo een programma kon dragen. En dan inderdaad een half uur minstens met verschillende onderwerpen.
Poeh ik kan me wel een computerprogramma herinneren maar ik weet niet meer hoe de presentator heette.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Op computergebied was er nog zo'n mooie expert die met het einde van het msx tijdperk ook de vergetelheid in ging: Wammes Witkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |