omdat menig psychoten graag ellenlange teksten schrijven die niet alleen zeer ongepast en ongefundeerd zijn maar ook vaak een religieuze strekking hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:40 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Mmm nee, vanwaar deze aantijging?
Oké. Interessant.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Een topic tegen homoseksualiteit?
Homoseksualiteit komt in deze vorm ook voor in de natuur. Dus of het biologisch fout is? Nah.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
Er is kennelijk iets biologisch fouts om jezelf in het lichaam van een ander sekse-genoot te willen penetreren.
Ongepast en ongefundeerd? Wat is er ongepast en ongefundeerd aan? Ben specifiek.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
omdat menig psychoten graag ellenlange teksten schrijven die niet alleen zeer ongepast en ongefundeerd zijn maar ook vaak een religieuze strekking hebben
Hoe komt het in deze vorm?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oké. Interessant.
[..]
Homoseksualiteit komt in deze vorm ook voor in de natuur. Dus of het biologisch fout is? Nah.
Seks met seksegenoten komt voor bij vissen, reptielen, zoogdieren.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:45 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Hoe komt het in deze vorm?Bedoel je anale seks? Dat is ook immoreel en overbodig.
hell, als het aan mij zou liggen dan zou je nog eens een persoonlijke aanval meemakenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ongepast en ongefundeerd? Wat is er ongepast en ongefundeerd aan? Ben specifiek.
De rest is een persoonlijke aanval?
Dat weet ik. Dit zijn echter niet enkel mijn gedachtes, maar een onderbouwde pleidooi.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ja mag denken wat jij wil, net als andere mensen dat mogen.
Het grootste gedeelte van de wereld denkt daar anders over dan jou en daar heb je het maar mee te doen.
Onbebouwd op drogredenen, met andere woord klinkklare onzinquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dit zijn echter niet enkel mijn gedachtes, maar een onderbouwde pleidooi.
En dat de meerderheid pro-homo zouden zijn weet ik niet waarop jij dat baseert.
ik zou volgende keer toch een standpunt nemen die je ook kan onderbouwen zonder geschift te lijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dit zijn echter niet enkel mijn gedachtes, maar een onderbouwde pleidooi.
En dat de meerderheid pro-homo zouden zijn weet ik niet waarop jij dat baseert.
Mocht het aantoonbaar zijn dan impliceert het wel dat je het niet eens zou kunnen verbieden wat deze retard wil.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef summer2bird het volgende:
Dus ze hebben aangetoond dat homoseksualiteit bewezen kan worden in het menselijk lichaam?
Nee dat is niet zo. Jij snapt geen moer van de biologie.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Seks met seksegenoten komt voor bij vissen, reptielen, zoogdieren.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Jij snapt geen moer van de biologie.
Seks bestaat niet onder andere soorten, alleen voortplanting en seksuele geslachtsgemeenschap.
Wij geven met de term seks, een begrip van plezier en belevenis aan.
waarom heb ik m'n hond dan eens de kat(mannetje) zien berijden?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Seks bestaat niet onder andere soorten, alleen voortplanting en seksuele geslachtsgemeenschap.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het kan wel worden behandeld en genezen. Net als een kanker dat uitgeroeid moet worden.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mocht het aantoonbaar zijn dan impliceert het wel dat je het niet eens zou kunnen verbieden wat deze retard wil.
Vertel eens hoe dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het kan wel worden behandeld en genezen. Net als een kanker dat uitgeroeid moet worden.
Je moet dit wetenschappelijk onderbouwen. Anders blijft het een mening.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Seksuele geslachtsgemeenschap komt ook bij andere dieren voor.
Jezus christus. Nu blij?
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je moet dit wetenschappelijk onderbouwen. Anders blijft het een mening.
als ik als homo jou mijn adres geef, beloof je dan dat je een poging komt doen om het uit te roeien?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het kan wel worden behandeld en genezen. Net als een kanker dat uitgeroeid moet worden.
[..]
Je moet dit wetenschappelijk onderbouwen. Anders blijft het een mening.
quote:
[..]
De medische experts moeten een behandelingsplan opstellen. Dat ligt niet aan mij te bepalen.
Was er geen theorie dat homoseksualiteit kwam door testosteronschommelingen tijdens de zwangerschap oid?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De medische experts moeten een behandelingsplan opstellen. Dat ligt niet aan mij te bepalen.
Jij zult toch echt degene zijn die het wetenschappelijk moet onderbouwen, anders blijf het een meningquote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik probeer persoonlijke commentaar zoveel mogelijk uit de weg te gaan in dit topic.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik als homo jou mijn adres geef, beloof je dan dat je een poging komt doen om het uit te roeien?
Ze zouden een behandelplan tegen religieuze waandenkbeelden moeten opstellen. Die massapsychose doet meer schade dan homoseksualiteit, waar niemand last van heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
waarom?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik probeer persoonlijke commentaar zoveel mogelijk uit de weg te gaan in dit topic.
Dat klopt heus niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ze zouden een behandelplan tegen religieuze waandenkbeelden moeten opstellen. Die massapsychose doet meer schade dan homoseksualiteit, waar niemand last van heeft.
een van mijn idealen is dat homofoben eens de moeite zouden nemen een echte homo te ontmoeten en te praten ermee, mag toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Omdat dit topic gaat over idealen en niet specifieke personrn.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat klopt heus niet.
Religie is de basis van alle moraliteit. Moraliteit bestaat niet zonder geloof.
een mens heeft geen moraal, dat is allemaal door de massa bedacht mongoolquote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat klopt heus niet.
Religie is de basis van alle moraliteit. Moraliteit bestaat niet zonder geloof.
Het bestaat al wetenschappelijk bewezen door de AMA. Ik kan je doorverwijzen maar daar heb je google voor.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zult toch echt degene zijn die het wetenschappelijk moet onderbouwen, anders blijf het een mening
Echt hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het bestaat al wetenschappelijk bewezen door de AMA. Ik kan je doorverwijzen maar daar heb je google voor.
Het nieuw standpunt is een weergave van sociale druk.
Lees hun uitgave van 1989
1989 weet ik nog wel, waren de floppy's toen niet op A4 formaat?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het bestaat al wetenschappelijk bewezen door de AMA. Ik kan je doorverwijzen maar daar heb je google voor.
Het nieuw standpunt is een weergave van sociale druk.
Lees hun uitgave van 1989
Ik heb geen mooie woorden. Alleen de waarheid. Soms komt het hard aan, dat weet ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Neroje het volgende:
Mooie woorden verbloemen niet dat je verhaal aan alle kanten niet klopt TS...
waar heb jij de waarheid (en feit dus) gepost dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie woorden. Alleen de waarheid. Soms komt het hard aan, dat weet ik.
Dus: als je ziek bent moet je de gevangenis in...quote:Op zondag 13 januari 2013 17:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
Homoseksualiteit werd jarenlang door de AMA (de Amerikaanse medische beroepsvereniging) geclassificeerd als een ziekte, van de geest wel te verstaan.
worden dit soort mongolen tegenwoordig niet geband?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als je ziek bent moet je de gevangenis in...
Niet dat ik denk dat homosexualiteit een ziekte is, maar deze logica klopt van geen kanten.
En verder natuurlijk
quote:
Tegengeluiden moeten kunnen.quote:worden dit soort mongolen tegenwoordig niet geband?
als ik een keertje ergens kanker zeg dan ben ik een week weg, en dit mag wel?
Nee niet de gevangenis.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als je ziek bent moet je de gevangenis in...
Niet dat ik denk dat homosexualiteit een ziekte is, maar deze logica klopt van geen kanten.
En verder natuurlijk
nee, jij moet worden behandeldquote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Nee niet de gevangenis.
Je moet worden behandeld.
Tegengeluiden moeten kunnen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
worden dit soort mongolen tegenwoordig niet geband?
als ik een keertje ergens kanker zeg dan ben ik een week weg, en dit mag wel?
Dat doet er niet toe.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef RPG het volgende:
Ik heb nog nooit begrepen waarom mensen graag voor andere mensen willen beslissen hoe ze zich zouden moeten voelen of gedragen.
Wees blij dat er homo's zijn. Dan blijven er meer hetero vrouwen over voor de hetero man.
mensen met een kanker vergelijken is nou niet bepaald een tegengeluid.quote:
Dit is zwaar overdreven en ongepast. Misschien moet ik om een ban voor jou vragen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
werkelijk waar, dit soort mensen zijn dus het soort die alphen aan de rijn taferelen aanrichten, maar dan wss bij de gay-pride ofzo
en het zieke is nog wel dat omdat ze vanuit een religieus standpunt praten het pas jaren later ontdekt wordt hoe serieus psychotisch ze nou werkelijk zijn
houd je kankerbek nou maar idioot, en ga godverdomme eens heel gauw een touw en een krukje kopenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:16 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit is zwaar overdreven en ongepast. Misschien moet ik om een ban voor jou vragen.
Ah dit was te verwachten aangezien het intellectueel niveau van je eerdere reacties. Ik sta boven jou.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
houd je kankerbek nou maar idioot, en ga godverdomme eens heel gauw een touw en een krukje kopen
Welk linkje heb je gepost? Dat van wiki ?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:19 schreef StM het volgende:
Typisch dat de linkjes die ik post en verwijzen naar tig wetenschappelijke onderzoeken die vaak ook geen 25 jaar oud zijn volledig genegeerd worden door TS...
ga jij dit soort uitspraken/toespraken maar fijn in het openbaar houden, kijken of je dan nog boven iemand denkt te staanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ah dit was te verwachten aangezien het intellectueel niveau van je eerdere reacties. Ik sta boven jou.
Er lopen teveel immorele types rond in Nederland. Laat dat nou net het probleem zijn.
Die zich schuilen achter de bescherming van het neoliberaal denkbeeld.
Wiki linkjes zijn niet goed genoeg in een discussie met iemand die geen enkele vorm van bewijs aandraagt? Ik heb wel wat beters te doen dan de losse papers te gaan zitten linken.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Welk linkje heb je gepost? Dat van wiki ?
Achja op moment dat hij over het geloof begon kon je al niks beters verwachten he. Die negeren namelijk graag wetenschappelijke onderzoeken omdat ze anders moeten toegeven dat ze compleet achterlijk zijn.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:19 schreef StM het volgende:
Typisch dat de linkjes die ik post en verwijzen naar tig wetenschappelijke onderzoeken die vaak ook geen 25 jaar oud zijn volledig genegeerd worden door TS...
Typisch gevalletje van megalomanie en komt vaak in combinatie met schizofrenie voor. Zit je soms momenteel in een psychose?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ah dit was te verwachten aangezien het intellectueel niveau van je eerdere reacties. Ik sta boven jou.
Er lopen teveel immorele types rond in Nederland. Laat dat nou net het probleem zijn.
Die zich schuilen achter de bescherming van het neoliberaal denkbeeld.
Dit klopt eigenlijk wel. (Kleine toevoeging) Wat ik zelf nog erger vind TS, is het homohuwelijk. En dan gaat zo'n stel een kind adopteren of ivf doen! Dat kant toch niet? Iedere kind heeft het recht op een vader en moeder. Het is toch waanzinnig dat iemand met twee moeders of twee vaders wordt opgevoed? Een kind heeft zowel een vader als moeder nodig. Dat is cruciaal voor de opvoeding van het kind.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dit is geen controversiële issue meer mijn inziens. Zo wordt het voor uitgemaakt door de homoseksuelen en hun voorstanders zelf, in de hoop dat zij, door zich lekker aan te sluiten bij de voor- en tegenstanders van andere, echte twistpunten, de schijn kunnen opwekken, dat er hier sprake is van een dubbelzinnige, onduidelijke moraliteit. Terwijl dat niet zo is. Homoseksualiteit is gewoon immoreel, en kwaad (meer vanuit een religieus standpunt beschouwd, toegegeven - ik zal religie er zoveel mogelijk achterwege proberen te laten vanwege de enorme tegengestelde meningen daarover - een echte controverse dus, tenminste op Fok).
Homoseksualiteit werd jarenlang door de AMA (de Amerikaanse medische beroepsvereniging) geclassificeerd als een ziekte, van de geest wel te verstaan. Tot aan de middenjaren 90 zelfs van de vorige eeuw. Dat kan niet voor niets zijn geweest. Die conclusie was bereikt na bijbehorend onderzoek, en overleg met tal van medici, patiënten-deskundigen, verpleegkundigen, psychologen, psychiaters, en andere gelijksoortige beroepsbeoefenaren.
Eindellijk werd er massale sociaal-maatschappelijke druk uitgeoefend op deze organisatie, en daar hebben ze voor uiteindelijk geweken. Niet omdat er dan sprake was nieuw medisch bewijs die de conclusie zou kunnen ontkrachten, nee, louter vanwege de dreigende rechtszaken, boycot-voorstellen, en verlies van inkomen. Zonder dat er iets wetenschappelijks aan de kwaliteit of prestaties van deze beroepsvereniging af gedaan werd.
Homoseksualiteit heeft ook geleid tot het ontstaan van AIDS/HIV. De eerste slachtoffers van deze uitdagende, levenskwaliteit-verlagende ziekte waren homoseksuele mannen.
Er is kennelijk iets biologisch fouts om jezelf in het lichaam van een ander sekse-genoot te willen penetreren. De man is niet voor niets uitgerust met ern penis en de vrouw met een vagina. De een wordt gestoken in de ander, stokje in het gaatje im het nogal grof uit te leggen. Enige andere bedoeling was er niet.
Het feit dat enkel tegenovergestelde sekses met elkaar de menselijke voortplanting tot stand kunnen brengen, bevestigt deze oorspronkelijke bedoeling.
Homoseksualiteit is een geestelijke afwijking ergens tijdens de ontwikkeling. De homoseksueel verplaatst zich in het lichaam van iemand van de andere sekse,om zodoende de realiteit te kunnen ontvluchten, die voor zich te pijnlijk is geworden. Het is een soort van ongezond vluchtmechanisme. Ongezond omdat het vaak tot mentale problemen leidt, daar degene in kwestie zich niet meer in verband met diezelfde realiteit houdt.
Even teruggaande naar mijn eerste alinea, wordt de schijn opgewekt door voorstanders van deze ongezonde, en gestoorde levensstijl, dat het een controverse betreft, en dat daardoor een zekere deel van de voorstanders gelijk moeten hebben. Terwijl zij dat zelf zo benoemen en op die manier zich het gelijk geven.
Het wordt afgeschilderd als een modern standpunt, het boegbeeld van het neo-liberalisme en de vrijheid. Vrijheid echter betekent bij lange na niet dat je als staatsburger van alles mag doen waar jij maar zin in hebt.
Zo hoort men zich te gedragen, en ongezonde en geschifte praktijken te vermijden om zodoende niet op de rechten van een ander in te dringen. De homoseksueel zorgt dat mannen zich onderling niet kunnen vertrouwen en met elkaar normaliter om kunnen gaan. Het kweekt wantrouwen, ongemak, en een gevoel van verongelijking. Dit heeft weer enorme sociaal-maatschappelijke implicaties, bijvoorbeeld op de werkplaats.
Boven alles, schijnen juist homoseksuelen in veel grotere mate, andere immorele praktijken en handelingen uit te voeren en goed te praten. Waaronder drugsgebruik, fraude, misbruik, en andere vormen van criminaliteit.
Ik sluit af met een religieuze invalshoek, al heb ik dat expres in het begin van deze pleidooi willen vermijden. Onze Schepper ziet homoseksualiteit als tegen de Zijne, Oorspronkelijke Bedoeling in, veroordeelt het, ziet het als kwaad, en bestraft het volk voor zulke zedendelicten.
Bedankt voor het lezen.
Dus scheiden moeten we ook maar afschaffen want een kind kan niet opgroeien zonder beide ouders. En als 1 van de ouders overleid moeten we de kinderen maar in een klooster zetten zodat ze gezellig met de priesters kunnen spelen?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef selen het volgende:
[..]
Dit klopt eigenlijk wel. (Kleine toevoeging) Wat ik zelf nog erger vind TS, is het homohuwelijk. En dan gaat zo'n stel een kind adopteren of ivf doen! Dat kant toch niet? Iedere kind heeft het recht op een vader en moeder. Het is toch waanzinnig dat iemand met twee moeders of twee vaders wordt opgevoed? Een kind heeft zowel een vader als moeder nodig. Dat is cruciaal voor de opvoeding van het kind.
Nou ik wil mij helemaal niet tot jouw niveau verlagen maar ik denk, eerlijk gezegd, dat jij als homo eens voor een menigte moet gaan staan in Rusland en kijken dan wie er het langst blijft staan.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ga jij dit soort uitspraken/toespraken maar fijn in het openbaar houden, kijken of je dan nog boven iemand denkt te staan
denk eerder dat je dan nooit meer zal staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |