Nee dat is niet zo. Jij snapt geen moer van de biologie.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Seks met seksegenoten komt voor bij vissen, reptielen, zoogdieren.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Jij snapt geen moer van de biologie.
Seks bestaat niet onder andere soorten, alleen voortplanting en seksuele geslachtsgemeenschap.
Wij geven met de term seks, een begrip van plezier en belevenis aan.
waarom heb ik m'n hond dan eens de kat(mannetje) zien berijden?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Seks bestaat niet onder andere soorten, alleen voortplanting en seksuele geslachtsgemeenschap.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het kan wel worden behandeld en genezen. Net als een kanker dat uitgeroeid moet worden.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mocht het aantoonbaar zijn dan impliceert het wel dat je het niet eens zou kunnen verbieden wat deze retard wil.
Vertel eens hoe dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het kan wel worden behandeld en genezen. Net als een kanker dat uitgeroeid moet worden.
Je moet dit wetenschappelijk onderbouwen. Anders blijft het een mening.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Seksuele geslachtsgemeenschap komt ook bij andere dieren voor.
Jezus christus. Nu blij?
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je moet dit wetenschappelijk onderbouwen. Anders blijft het een mening.
als ik als homo jou mijn adres geef, beloof je dan dat je een poging komt doen om het uit te roeien?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:51 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het kan wel worden behandeld en genezen. Net als een kanker dat uitgeroeid moet worden.
[..]
Je moet dit wetenschappelijk onderbouwen. Anders blijft het een mening.
quote:
[..]
De medische experts moeten een behandelingsplan opstellen. Dat ligt niet aan mij te bepalen.
Was er geen theorie dat homoseksualiteit kwam door testosteronschommelingen tijdens de zwangerschap oid?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De medische experts moeten een behandelingsplan opstellen. Dat ligt niet aan mij te bepalen.
Jij zult toch echt degene zijn die het wetenschappelijk moet onderbouwen, anders blijf het een meningquote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik probeer persoonlijke commentaar zoveel mogelijk uit de weg te gaan in dit topic.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik als homo jou mijn adres geef, beloof je dan dat je een poging komt doen om het uit te roeien?
Ze zouden een behandelplan tegen religieuze waandenkbeelden moeten opstellen. Die massapsychose doet meer schade dan homoseksualiteit, waar niemand last van heeft.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
waarom?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik probeer persoonlijke commentaar zoveel mogelijk uit de weg te gaan in dit topic.
Dat klopt heus niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:55 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ze zouden een behandelplan tegen religieuze waandenkbeelden moeten opstellen. Die massapsychose doet meer schade dan homoseksualiteit, waar niemand last van heeft.
een van mijn idealen is dat homofoben eens de moeite zouden nemen een echte homo te ontmoeten en te praten ermee, mag toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Omdat dit topic gaat over idealen en niet specifieke personrn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |