quote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat klopt heus niet.
Religie is de basis van alle moraliteit. Moraliteit bestaat niet zonder geloof.
een mens heeft geen moraal, dat is allemaal door de massa bedacht mongoolquote:Op zondag 13 januari 2013 17:57 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dat klopt heus niet.
Religie is de basis van alle moraliteit. Moraliteit bestaat niet zonder geloof.
Het bestaat al wetenschappelijk bewezen door de AMA. Ik kan je doorverwijzen maar daar heb je google voor.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zult toch echt degene zijn die het wetenschappelijk moet onderbouwen, anders blijf het een mening
Echt hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het bestaat al wetenschappelijk bewezen door de AMA. Ik kan je doorverwijzen maar daar heb je google voor.
Het nieuw standpunt is een weergave van sociale druk.
Lees hun uitgave van 1989
1989 weet ik nog wel, waren de floppy's toen niet op A4 formaat?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Het bestaat al wetenschappelijk bewezen door de AMA. Ik kan je doorverwijzen maar daar heb je google voor.
Het nieuw standpunt is een weergave van sociale druk.
Lees hun uitgave van 1989
Ik heb geen mooie woorden. Alleen de waarheid. Soms komt het hard aan, dat weet ik.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:59 schreef Neroje het volgende:
Mooie woorden verbloemen niet dat je verhaal aan alle kanten niet klopt TS...
waar heb jij de waarheid (en feit dus) gepost dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:02 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Ik heb geen mooie woorden. Alleen de waarheid. Soms komt het hard aan, dat weet ik.
Dus: als je ziek bent moet je de gevangenis in...quote:Op zondag 13 januari 2013 17:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
Homoseksualiteit werd jarenlang door de AMA (de Amerikaanse medische beroepsvereniging) geclassificeerd als een ziekte, van de geest wel te verstaan.
worden dit soort mongolen tegenwoordig niet geband?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als je ziek bent moet je de gevangenis in...
Niet dat ik denk dat homosexualiteit een ziekte is, maar deze logica klopt van geen kanten.
En verder natuurlijk
quote:
Tegengeluiden moeten kunnen.quote:worden dit soort mongolen tegenwoordig niet geband?
als ik een keertje ergens kanker zeg dan ben ik een week weg, en dit mag wel?
Nee niet de gevangenis.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als je ziek bent moet je de gevangenis in...
Niet dat ik denk dat homosexualiteit een ziekte is, maar deze logica klopt van geen kanten.
En verder natuurlijk
nee, jij moet worden behandeldquote:Op zondag 13 januari 2013 18:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Nee niet de gevangenis.
Je moet worden behandeld.
Tegengeluiden moeten kunnen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
worden dit soort mongolen tegenwoordig niet geband?
als ik een keertje ergens kanker zeg dan ben ik een week weg, en dit mag wel?
Dat doet er niet toe.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef RPG het volgende:
Ik heb nog nooit begrepen waarom mensen graag voor andere mensen willen beslissen hoe ze zich zouden moeten voelen of gedragen.
Wees blij dat er homo's zijn. Dan blijven er meer hetero vrouwen over voor de hetero man.
mensen met een kanker vergelijken is nou niet bepaald een tegengeluid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |