Wat zwaar lijkt me dat! Hypereierstokkenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:07 schreef Joene het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_van_zesling__.html
OMG, dat is echt niet leuk!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:45 schreef draculettetje het volgende:
Kyra mooi mijlpaal!
Pessie fijn dat je gerustgesteld bent
Net wortelkanaalbehandeling (zonder verdoving) gehad
en straks melden voor extra ctg het gaat lekker vandaag
OMG! Held!! Was het een beetje te doen?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:45 schreef draculettetje het volgende:
Kyra mooi mijlpaal!
Pessie fijn dat je gerustgesteld bent
Net wortelkanaalbehandeling (zonder verdoving) gehad
en straks melden voor extra ctg het gaat lekker vandaag
Rottige timing van die kies ookquote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef draculettetje het volgende:
Zou kunnen maar pijn is iets wat ik al die tijd al heb natuurlijk...
Fijn is anders maar het moest gewoon
de gedachte meteen na bevalling in tandarts stoel te zitten zag ik (naast de pijn) ook niet zitten
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik hoop echt dat ze nu een plan van aanpak gaan maken. 40 weken is woensdag?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:00 schreef draculettetje het volgende:
Zou kunnen maar pijn is iets wat ik al die tijd al heb natuurlijk...
Fijn is anders maar het moest gewoon
de gedachte meteen na bevalling in tandarts stoel te zitten zag ik (naast de pijn) ook niet zitten
Ow.... daar heb ik echt totaal niet bij nagedacht nog. Is dat altijd zo?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Kyara het volgende:
ik was alle babywas eerst met neutral..... tere babyhuidjes kunnen niet altijd goed tegen geparfumeerd wasmiddel.....
Thx..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Elmo wat wil je erin hebben?
(wat een superlieve foto!)
Ja, het wordt wel aangeraden. Net als geen wasverzachter gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow.... daar heb ik echt totaal niet bij nagedacht nog. Is dat altijd zo?
Sorryquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Thx..
Ik wil graag achter mijn naam: Meisje!
Geeft niks, ik dacht dat de foto en de tekst erboven wel redelijk duidelijk waren!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
SorryAls ik wat beter had gelezen had ik dat wel kunnen weten. Maar het staat erin!
![]()
Je hebt wel meer bloed nu natuurlijk, maar sowieso kunnen wondjes op je been echt enorm bloedenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Elmo wat wil je erin hebben?
(wat een superlieve foto!)
Trouwens, ik had net een klein wondje op mijn been en het bloedde echt als een rund. Maar écht, mijn hele been was rood. Er zit nu een soort drukverbandje op (gelukkig is mijn vriend in de buurt want ik kon het wondje zelf niet zien). Kan dit gebeuren doordat ik zwanger ben?
Dan zou ik mijn aandacht fijn op die vriendin richtenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat klopt suiker! Ze zou eigenlijk een jaar gaan, tot oktober. Maar nu komt ze in mei al weer naar Nederland. Ik heb staan dansen toen ze me dat vertelde
Ik vind neutral zo chemisch ruiken! Ik heb nu bio wasmiddel voor de babywasjes, daar zitten alleen maar natuurlijke stofjes in.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Kyara het volgende:
ik was alle babywas eerst met neutral..... tere babyhuidjes kunnen niet altijd goed tegen geparfumeerd wasmiddel.....
Ik herken elke keer veel van wat je vertelt, hier ook zo'n sterk gevoel van wat 'belangrijk is' en wat minder. En vooral ook het vervolgens makkelijker los kunnen laten van de onbelangrijkere dingenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat is fijn he? Ik voel dat ook heel duidelijk. We voelen ook zo sterk zo samen, dat maakt het nog bijzonderderder. En daardoor maak ik me minder druk om dingen die ook minder belangrijk zijn. Best een wijze les voor als ik eenmaal bevallen ben. Ben heel benieuwd hoe dat dan gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik dacht dat je bedrijfsarts iemand anders was dan de arbo arts. Dan zou ik me niet te druk maken. Arbo artsen staan meestal aan jouw kant. Zeker als je zwanger bent.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar ga ik dus sowieso woensdag al heen ivm mijn ziekmelding
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je bedrijfsarts iemand anders was dan de arbo arts. Dan zou ik me niet te druk maken. Arbo artsen staan meestal aan jouw kant. Zeker als je zwanger bent.
Mijn ervaring is dat mensen na een tijdje vergeten hoe je je voelt, of denken dat het wel weer wat beter gaat. Vergeet niet dat zij niet dagelijks voelen wat jij voelt en er dan snel te makkelijk over kunnen gaan denken. Ze doen het heus niet bewust om jou voor het hoofd te stoten oidquote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Nou breng je me in de war... dat is toch hetzelfde? Ik baal er gewoon zo van dat alles zo fijn in overleg en met veel begrip ging. Dan voelt dit gewoon als een klap in mijn gezicht en de stress slaat ook meteen toe. Het ging juist zoveel beter
Sorry.... volgens mij komt het wel op hetzelfde neer. Verschillen zitten in opleiding. Ik ben er verder ook niet bekend mee, ik moest naar een arboarts.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Nou breng je me in de war... dat is toch hetzelfde? Ik baal er gewoon zo van dat alles zo fijn in overleg en met veel begrip ging. Dan voelt dit gewoon als een klap in mijn gezicht en de stress slaat ook meteen toe. Het ging juist zoveel beter
Dat heb ik ook sinds enkele dagen! Google me suf. Dan zit je gewoon lekker te zitten en ineens begint je hart knijterhard te bonken een paar minuten lang. Ik snap er niks van!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
Spirit![]()
Laat die traantjes maar lopen morgen, je bent niet voor niets thuis gaan werken.
Gulara, wel gezellig hoor, zo'n dagboekpostLeesze!
Die hartslag, misschien moet ik dat ook eens meten, ik lijk steeds last te hebben van hartkloppingen als ik niks geks doe
Ik heb een paar jaar in Mexico gewoond en even op een Mexicaanse nieuwssite gekeken. Eén van de zesling is helaas al overleden, een meisje van 790 gram wat als 3e ter wereld kwamquote:Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
Jeumig, waarschijnlijk is de zorg daar in Mexico anders, maar ik kan me niet voorstellen dat je na een vierling zonder IVF nog een keer natuurlijk zwanger wil worden met het risico op dit als gevolgBen je al 2 kindjes kwijt van je vierling, heb je er nu 6 liggen met groot risico
quote:Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar je gaat toch niet serieus bij iedere poepexplosie de romper kapot knippen? Of is dat wel gebruikelijk en heb ik mijn man voor niets heel hard uitgelachen?
Brrr. Leuk, zo'n dagje weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Sam1993 het volgende:
Sparkling wij hadden dat dus in de efteling ook een poepgolf. kind had een romper en jurkje aan en het zat dus letterlijk tot in haar nek onder.. natuurlijk geen schaar bijdehand en de wc niet in de buurt dus mijn moeder is met haar naar de wc gelopen en daar alles uitgedaan maja toen zaten haar haartjes alles onder geen warm water dus moesten haar onder de koude kraan wassen..Gelukkig was het wel 35 graden en was ze zo weer op thempratuur maar zoiets wens ik je niet toe haha:P
Dat weet ze allang.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef vencodark het volgende:
Waar is Tally eigenlijk gebleven? Zou ze al weten wat het geslacht is?
Al lang toch? Een meisje!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef vencodark het volgende:
Waar is Tally eigenlijk gebleven? Zou ze al weten wat het geslacht is?
Mijn fysio vraagt wekelijk of ik pijn op/rond schaambeen heb ivm mogelijk beginnende bi. Kweetniet of dat het is hoor, maar moest eraan denken.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog even een vraagje: ik heb ontzettende pijn bij mijn schaambot, het voelt soms alsof mijn clitoris ieder moment kan exploderen
Herkenbaar? Is dit ook bandenpijn of toch iets anders?
Ik las dit ook op internet ja. Ik heb een mail gestuurd naar een fysio, even kijken of daf het inderdaad is. Ik hoop het niet, moet nog 20 wekenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn fysio vraagt wekelijk of ik pijn op/rond schaambeen heb ivm mogelijk beginnende bi. Kweetniet of dat het is hoor, maar moest eraan denken.
Dankje!quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef -Spring het volgende:
Oh, ik zie je foto nu pas, Elmo!
Nog zo'n mooie meid, gefeliciteerd!
L zegt: "Wie is dat?"
Ik: "T"
L: "Dat is mijn beste vriendin!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |