Wat een vervelende situatie Spirit. Sterkte met je gesprek morgen.
Gulara nog eventjes en dan heb je je beeb! Lastig met die warmte. Ik hoop dat je je boeken nog uitkrijgt!
Suikertante wat mooi hoe je vriendin het aan heeft gepakt en goed dat jij er je lering uittrekt!
Nou ik ben net bij de huisarts geweest. Eigenlijk wist ik alles al wat hij zei. Ik ben bijna 7 weken zwanger en mag in februari een afspraak maken voor de 1e echo bij het echobureau. Hier in Frankrijk krijg je 3 echo's tijdens de zwangerschap.
Vanmiddag moet ik bij de kliniek bloed laten prikken, dat wordt o.a. getest op immuniteit op toxmoplasmose, maar ook op hepatitis B en C, Hiv en immuniteit voor listeria. Ze testen ook of ik bij de risicogroep hoor van het down-syndroom, dat schijn je met een bloedtest te kunnen onderzoeken. En nog een paar dingen meer die ik niet kan lezen ivm het handschrift van de huisarts.
Verder moet ik iedere maand terugkomen voor controles, o.a. op zwangerschapsdiabetes, wat hier een standaard controle is, en word ik door de ha begeleid tot de 7e maand. Daarna word ik door de 'sage-femme' ofwel vroedvrouw in de kliniek verder begeleid en indien nodig door een gyneacoloog. Echo's maakt de ha dus helaas niet, maar hij laat je wel iedere controle het hartje luisteren

Wel heeft hij mijn bloeddruk even gemeten, die was helemaal prefect, en mijn gewicht (dat was iets minder perfect

)
Ach en ik wil eigenlijk ook wel in de OP. 5 September is de dag dat ik volgens eigen berekening uitgerekend ben
[ Bericht 1% gewijzigd door Musique op 14-01-2013 14:17:14 ]