Ow.... daar heb ik echt totaal niet bij nagedacht nog. Is dat altijd zo?quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Kyara het volgende:
ik was alle babywas eerst met neutral..... tere babyhuidjes kunnen niet altijd goed tegen geparfumeerd wasmiddel.....
Thx..quote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Elmo wat wil je erin hebben?
(wat een superlieve foto!)
Ja, het wordt wel aangeraden. Net als geen wasverzachter gebruiken.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow.... daar heb ik echt totaal niet bij nagedacht nog. Is dat altijd zo?
Sorryquote:Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Thx..
Ik wil graag achter mijn naam: Meisje!
Geeft niks, ik dacht dat de foto en de tekst erboven wel redelijk duidelijk waren!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
SorryAls ik wat beter had gelezen had ik dat wel kunnen weten. Maar het staat erin!
![]()
Je hebt wel meer bloed nu natuurlijk, maar sowieso kunnen wondjes op je been echt enorm bloedenquote:Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Elmo wat wil je erin hebben?
(wat een superlieve foto!)
Trouwens, ik had net een klein wondje op mijn been en het bloedde echt als een rund. Maar écht, mijn hele been was rood. Er zit nu een soort drukverbandje op (gelukkig is mijn vriend in de buurt want ik kon het wondje zelf niet zien). Kan dit gebeuren doordat ik zwanger ben?
Dan zou ik mijn aandacht fijn op die vriendin richtenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat klopt suiker! Ze zou eigenlijk een jaar gaan, tot oktober. Maar nu komt ze in mei al weer naar Nederland. Ik heb staan dansen toen ze me dat vertelde
Ik vind neutral zo chemisch ruiken! Ik heb nu bio wasmiddel voor de babywasjes, daar zitten alleen maar natuurlijke stofjes in.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Kyara het volgende:
ik was alle babywas eerst met neutral..... tere babyhuidjes kunnen niet altijd goed tegen geparfumeerd wasmiddel.....
Ik herken elke keer veel van wat je vertelt, hier ook zo'n sterk gevoel van wat 'belangrijk is' en wat minder. En vooral ook het vervolgens makkelijker los kunnen laten van de onbelangrijkere dingenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat is fijn he? Ik voel dat ook heel duidelijk. We voelen ook zo sterk zo samen, dat maakt het nog bijzonderderder. En daardoor maak ik me minder druk om dingen die ook minder belangrijk zijn. Best een wijze les voor als ik eenmaal bevallen ben. Ben heel benieuwd hoe dat dan gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |