abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121540399
Cute O+ Die ogen!

Ik heb net mijn superschattige uiltjeslakentje binnen O+ Heb de neiging het meteen te wassen want ik heb een nieuwe verslaving: het witte wasmiddal van Robijn. Dat ruikt echt TE LEKKER!! Ik loop al de hele dag schone witte was te snuiven :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:49:47 #127
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121540432
ik was alle babywas eerst met neutral..... tere babyhuidjes kunnen niet altijd goed tegen geparfumeerd wasmiddel.....
pi_121540559
Elmo wat wil je erin hebben?
(wat een superlieve foto!)

Trouwens, ik had net een klein wondje op mijn been en het bloedde echt als een rund. Maar écht, mijn hele been was rood. Er zit nu een soort drukverbandje op (gelukkig is mijn vriend in de buurt want ik kon het wondje zelf niet zien). Kan dit gebeuren doordat ik zwanger ben?
pi_121540573
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Kyara het volgende:
ik was alle babywas eerst met neutral..... tere babyhuidjes kunnen niet altijd goed tegen geparfumeerd wasmiddel.....
Ow.... daar heb ik echt totaal niet bij nagedacht nog. Is dat altijd zo?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:55:04 #130
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121540617
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:
Thx..

Ik wil graag achter mijn naam: Meisje!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 14 januari 2013 @ 11:55:11 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121540622
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow.... daar heb ik echt totaal niet bij nagedacht nog. Is dat altijd zo?
Ja, het wordt wel aangeraden. Net als geen wasverzachter gebruiken.

Na een paar weken ben ik gaan kijken of ie reageerde op andere wasmiddelen. Dat deed ie niet dus nu worden M's kleertje gewoon met die van ons gewassen. Voor de tweeling dus weer ee fles neutral gekocht.
pi_121540695
quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:55 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Thx..

Ik wil graag achter mijn naam: Meisje!
Sorry :@ Als ik wat beter had gelezen had ik dat wel kunnen weten. Maar het staat erin! *O*

Kyara ik dacht dat ik een keer iets had gelezen over dat Neutral niet echt neutraal was, maar ik zal eerst eens gaan googlen om het te onderbouwen. Misschien was het een ander bio-achtig merk..
  maandag 14 januari 2013 @ 11:57:47 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121540731
Nou ja, hier werd Neutral altijd aangeraden en mijn schoonvader heeft hele erge huidproblemen en Neutral is het enige waar hij tegen kan dus ik heb er wel vertrouwen in.
  maandag 14 januari 2013 @ 11:57:56 #134
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121540741
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:56 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Sorry :@ Als ik wat beter had gelezen had ik dat wel kunnen weten. Maar het staat erin! *O*

Geeft niks, ik dacht dat de foto en de tekst erboven wel redelijk duidelijk waren! :P
Maar bedankt voor het toevoegen! :*
pi_121540754
Kyara, mooie mijlpaal!

Dracu, held! Iehh, ik vind het al eng met verdoving ;)

Wat schattig Elmo! Mooi meisje heb je!

Ik ben eergisteren vergeten te juichen voor mijn 20 weken! De helft *O*

Toen ik in WOHTS zat na miskraam 1 vertelde ik daar een verhaal over een vriendin die me ineens negeerde. Achteraf bleek dat ze zo boos was omdat ik zo bezig was met mijn miskraam, duh
:{
Dat was uitgepraat maar nu negeert ze me weer volledig! Ik heb nog een poging gedaan contact te zoeken maar geen enkele reactie op gekregen.. En ik doe heel stoer alsof het me niets doet maar het doet best pijn, 10 jaar vriendschap weg. Ik vermoed dat ze jaloers is omdat zij nog niet bezig is met zwanger worden terwijl ze wel wil maar ja, zeg me dat dan in plaats van steeds op die negeerstand te gaan. Zoals mijn 5 jarige nichtje laatst zei tegen haar moeder: 'doe eens volwassen!' :')
E.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:00:42 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121540831
Elmo een meisje *O* had ook niet goed gelezen, de foto trok meteen de aandacht O+

Spark, op de helft! *O* dat is een supermijlpaal! Hele pijnlijk dat je op deze manier je echte vrienden leert kennen. Beetje kinderachtige reactie, zeg dan gewoon wat je dwars zit... En je nichtje _O-
pi_121540838
En een open gesprek of e-mail is niet mogelijk? Ik heb met mijn beste vriendin zo eens in de drie jaar zoiets, dat een van ons echt een beetje afhaakt en het gaat altijd over een moeilijk onderwerp, dan stuurt een van de twee een zwarte e-mail en dan gaan we afspreken en is het heel kut maar eindigt het altijd als vanouds en is het weer helemaal *;

Elmo dat je een mooi meisje krijgt had ik natuurlijk wel gezien, maar ik had even niet door dat je allang in de OP stond.. :@
pi_121541022
Suiker, nee, alles wordt genegeerd. En ze woont ook te ver om even langs te gaan om te proberen of ze normaal doet. Ik vind het aan de ene kant ook wel goed zo. Ik zei eerder al dat het de laatste paar jaar alleen een een vriendschap van 2 kanten was als het met haar of haar relatie slecht gaat. Dan ineens wist ze me wel te vinden. En toen ik verdriet had van mijn miskramen werd me dat kwalijk genomen. Het is jammer maar misschien ook wel gewoon goed zo.
Een andere vriendin komt 1 maand voor mijn bevalling weer terug uit Australië! Dat is wel heel gaaf, we mailen elkaar heel vaak en zij vindt het bijna nog spannender dan ik O+
E.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:08:30 #139
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_121541083
Hahaha, ik dacht dus dat het best duidelijk was!
En ik post niet zo ijverig mee als een aantal van jullie, maar ik ben er toch regelmatig! (gisteren nog oa. m'n 17 weken mijlpaal hier gemeld!)
pi_121541087
Hee toen jij net zwanger was, vertelde je toen niet dat zij wegging? Wat leuk dat ze terug komt!! En inderdaad.. het is soms pittig maar als het echt zo eenzijdig is dan is het misschien maar beter zo.. :*
  maandag 14 januari 2013 @ 12:09:37 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121541110
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:53 schreef Suikertante het volgende:

Trouwens, ik had net een klein wondje op mijn been en het bloedde echt als een rund. Maar écht, mijn hele been was rood. Er zit nu een soort drukverbandje op (gelukkig is mijn vriend in de buurt want ik kon het wondje zelf niet zien). Kan dit gebeuren doordat ik zwanger ben?
Je hebt wel meer bloed nu natuurlijk, maar sowieso kunnen wondjes op je been echt enorm bloeden :X ervaring :')
pi_121541119
Dat klopt suiker! Ze zou eigenlijk een jaar gaan, tot oktober. Maar nu komt ze in mei al weer naar Nederland. Ik heb staan dansen toen ze me dat vertelde ;)
E.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:10:41 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121541141
Kyara, die kapster _O-

En Elmo, leuk straks 2 zusjes! *; (heeft me altijd zo leuk geleken O+ )
  maandag 14 januari 2013 @ 12:13:14 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121541227
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
Dat klopt suiker! Ze zou eigenlijk een jaar gaan, tot oktober. Maar nu komt ze in mei al weer naar Nederland. Ik heb staan dansen toen ze me dat vertelde ;)
Dan zou ik mijn aandacht fijn op die vriendin richten ^O^

En je andere vriendin... tja als de reden zou zijn dat ze zelf ook wel zwanger zou willen zijn, kan ze dat toch gewoon zeggen :{ Mijn vriendinnen wisten heus wel dat ik niet altijd dolblij was als er weer een babynieuwtje was, maar wisten ook waar dat door kwam, en dat stond helemaal los van de vriendschap :Y
pi_121541410
Ik merk dat mijn vriendschappen nu ook grotendeels op een laag pitje staan, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg :@ Heb ik even rust en tijd voor mezelf, in plaats van me druk te maken om anderen. Mijn meeste vriendinnen hebben ook nog geen kinderen, dus die weten uberhaupt niet wat het allemaal inhoudt (wist ik ook niet voor ik zwanger raakte) en ik word er moe van dat het allemaal om hun problemen gaat, maar dat ze niet eens vragen hoe het eigenlijk met mij is. En als het echte vriendschappen zijn, zijn ze er over een paar maanden ook nog wel :)

Dus wb jouw vriendin Sparkling, zou ik het persoonlijk even laten rusten. Zij heeft blijkbaar een probleem met jou, dat is dus niet jouw probleem en als jullie al 10 jaar vriendinnen zijn, trekt ze waarschijnlijk wel weer bij :)
Sarcasme. Herken het.
pi_121541706
Ik onderhoud altijd fanatiek contact via Whatsapp, en probeer op te letten dat ik niemand verwaarloos. Eigenlijk houd ik gewoon iedereen op de hoogte en dus begrijpt ook iedereen dat ik soms wat minder energie heb of wat minder afspreek. Ik zeg ook altijd dat ze me vooral moeten blijven bellen, want er komt altijd weer een "ja leeeeuk!" periode aan ;)
pi_121541774
Maar ik heb ook heel veel begrip als ze niet zo staat te juichen om mijn zwangerschap. Ik weet hoe het voelt om een kinderwens te hebben dat nog niet lukt om 1 of andere reden. Maar dan moet ze me dat vertellen, met negeren kan ik niets.
En ik ben nou eenmaal wel zwanger en dat speelt een grote rol in ons leven, dat is toch ook niet gek?
Maar ik ben er ook wel een beetje klaar mee, ik steek mijn energie liever in andere vrienden en in mijn aanstaande gezin O+
E.
pi_121541881
Ja dat is fijn he? Ik voel dat ook heel duidelijk. We voelen ook zo sterk zo samen, dat maakt het nog bijzonderderder. En daardoor maak ik me minder druk om dingen die ook minder belangrijk zijn. Best een wijze les voor als ik eenmaal bevallen ben. Ben heel benieuwd hoe dat dan gaat.
pi_121541894
*O* Sparkling op de helft! Mijlpaal! Wat jammer van je vriendin... Voor mezelf heb ik een poos geleden eens een grens gesteld, een (vriendschaps)relatie hoort meer energie op te leveren dan te nemen. Zodra ik merk dat dat niet (meer) zo is, dan eerst proberen te fixen, zo niet, dan niet, dan kies ik voor mezelf. Maar het blijft natuurlijk naar, 10 jaar zomaar 'weg'... Ik sluit me ook aan bij Spirit, zij heeft een probleem en dat is haar keus, daar kun je niets aan doen :*
Wel ontzettend gaaf dat je andere vriendin eerder terug komt! En dat ze zo met je meeleeft O+
Ik merk hier juist dat ik opeens berichtjes van vriendinnen die ik niet zo vaak zie, ze zijn allemaal heel nieuwsgierig! Hier ook nog maar heel weinig kindjes in de vriendenkring, maar wel veel rammelende meiden :D Dus binnenkort weer eens wat theetjes drinken en ze willen graag babyshoppen met me :)

quote:
17s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:49 schreef Kyara het volgende:
Ik vind neutral zo chemisch ruiken! Ik heb nu bio wasmiddel voor de babywasjes, daar zitten alleen maar natuurlijke stofjes in.
pi_121541931
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:32 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat is fijn he? Ik voel dat ook heel duidelijk. We voelen ook zo sterk zo samen, dat maakt het nog bijzonderderder. En daardoor maak ik me minder druk om dingen die ook minder belangrijk zijn. Best een wijze les voor als ik eenmaal bevallen ben. Ben heel benieuwd hoe dat dan gaat.
Ik herken elke keer veel van wat je vertelt, hier ook zo'n sterk gevoel van wat 'belangrijk is' en wat minder. En vooral ook het vervolgens makkelijker los kunnen laten van de onbelangrijkere dingen :) Ben ook benieuwd hoe dat na de bevalling zal gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')