abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2013 @ 14:28:22 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121546239
Druk hier, snel teruggelezen! Zag wat mijlpalen voorbij komen *O*. En mooi plaatje voor elmo en goed nieuws voor musique! Spirit, wat de rest al zegt, rustig overleggen met <insert soort>-arts en je niet nu al erg druk maken.

En ik heb niet een hele grote vriendenkring, maar tot dusver is men heel blij voor mij/ons. Mijn beste vriendinnetje zit al een tijd in de MMM en is in afwachting of haar laatste IUI is gelukt. Soms vind ik het wel moeilijk om het er met / bij haar over te hebben, want ze wil ook zo graag en al zo lang... Dus ik wacht meestal maar tot ze er zelf naar vraagt voor ik haar lastig val met verhalen.

In week 27 mag ik prikken voor anti-rhesus stofjes omdat ik O- bloedgroep heb. Ach, dat duurt nog 6,5 week :z. Ben wel benieuwd wanneer ze mn algemene bloedwaarden weer gaan controleren. IJzer enzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 14 januari 2013 @ 14:32:34 #177
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121546425
Bij mij is ijzer in dezelfde ronde geprikt XM :Y

Ik heb overigens O-positief, maar ze prikken hier nu standaard op die sub-bloedgroepen of -waarden (niet goed onthouden, ingewikkeld :') ). Ik ben vooral benieuwd naar de ijzerwaarde, heb flink bloedarmoede gehad vroeger en mag om die reden bij de bloedbank ook alleen plasma geven. Maar de vorige keer was het nog helemaal prima!
pi_121546762
Ooh Elmo, een meisje erbij! O+ Wat leuk, gefeliciteerd!
  maandag 14 januari 2013 @ 14:54:39 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121547478
Ik heb nog nooit bloedarmoede gehad, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om geloof ik. En als het zo is, ga ik wel ijzerpillen poppen ofzo :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_121547993
Even teruggelezen... Kyara gefeliciteerd met je nieuwe mijlpaal *O* *O*

En Elmo, wat een prachtige foto van je meisje(s) en wat leuk om het zo bekend te maken op FB!

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Spirit82 het volgende:
Jeumig, waarschijnlijk is de zorg daar in Mexico anders, maar ik kan me niet voorstellen dat je na een vierling zonder IVF nog een keer natuurlijk zwanger wil worden met het risico op dit als gevolg :@ Ben je al 2 kindjes kwijt van je vierling, heb je er nu 6 liggen met groot risico ;(
Ik heb een paar jaar in Mexico gewoond en even op een Mexicaanse nieuwssite gekeken. Eén van de zesling is helaas al overleden, een meisje van 790 gram wat als 3e ter wereld kwam :'( De moeder doet het aardig maar heeft nog veel bloedtransfusies. En de rest van de zesling staat onder contstante zorg van artsen en ze kunnen nog niet zeggen of ze het wel of niet gaan halen.

Nu moet ik wel zeggen, dat de gezondheidszorg in Mexico minstens zo goed zo niet beter is als in Nederland. Als je maar geld hebt. Staatsziekenhuizen zijn vrij basic, maar privéklinieken zijn ultramodern en de artsen hebben vaak hun opleiding in de US of Europa gevolgd. Maargoed ik weet natuurlijk niet in wat voor ziekenhuis deze vrouw ligt. Hoe dan ook, triest verhaal.

Gisteren zat ik een beetje te surfen op Youtube en kwam ik een of andere Amerikaanse serie tegen, ging over een familie met 19 (!!!!) kinderen. Ik moet er niet aan denken :o
pi_121548547
Spirit, wacht even het gesprek met de arts af. Hopelijk loopt het allemaal goed af. Sterkte :*
pi_121550159
Sterkte Spirit, komt vast goed :*

Ik had laatst in bed een gesprek met mijn man en op 1 of andere manier kwam het op poep tot in de nek bij een baby. Mijn man zei dodelijk serieus dat je de romper dan gewoon open knipt :')
We leggen dus maar een schaar boven de commode :D
E.
pi_121550346
Sparkling wij hadden dat dus in de efteling ook een poepgolf. kind had een romper en jurkje aan en het zat dus letterlijk tot in haar nek onder.. natuurlijk geen schaar bijdehand en de wc niet in de buurt dus mijn moeder is met haar naar de wc gelopen en daar alles uitgedaan maja toen zaten haar haartjes alles onder geen warm water dus moesten haar onder de koude kraan wassen.. :( Gelukkig was het wel 35 graden en was ze zo weer op thempratuur maar zoiets wens ik je niet toe haha:P
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_121550554
Maar je gaat toch niet serieus bij iedere poepexplosie de romper kapot knippen? Of is dat wel gebruikelijk en heb ik mijn man voor niets heel hard uitgelachen? :@
E.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:08:11 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121550641
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Maar je gaat toch niet serieus bij iedere poepexplosie de romper kapot knippen? Of is dat wel gebruikelijk en heb ik mijn man voor niets heel hard uitgelachen? :@
_O-

1 ding onthouden: een romper kun je ook naar beneden uit doen. Je hoeft hem dan dus niet over het hoofdje uit te doen (met alle gevolgen van dien...)
pi_121550869
Waar is Tally eigenlijk gebleven? Zou ze al weten wat het geslacht is? :o
pi_121550991
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:01 schreef Sam1993 het volgende:
Sparkling wij hadden dat dus in de efteling ook een poepgolf. kind had een romper en jurkje aan en het zat dus letterlijk tot in haar nek onder.. natuurlijk geen schaar bijdehand en de wc niet in de buurt dus mijn moeder is met haar naar de wc gelopen en daar alles uitgedaan maja toen zaten haar haartjes alles onder geen warm water dus moesten haar onder de koude kraan wassen.. :( Gelukkig was het wel 35 graden en was ze zo weer op thempratuur maar zoiets wens ik je niet toe haha:P
Brrr. Leuk, zo'n dagje weg. ;(
pi_121551235
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef vencodark het volgende:
Dat weet ze allang. :)
pi_121551244
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:12 schreef vencodark het volgende:
Al lang toch? Een meisje!
E.
pi_121551246
Ik heb echt nog nooit een romper kapot geknipt. Trek ze wel vaak naar beneden uit.
*poef* nu is het weg
pi_121551400
Voor de nieuwsgierigen: het kaartje van Bram staat in het kaartjes topic.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_121551712
Nog even een vraagje: ik heb ontzettende pijn bij mijn schaambot, het voelt soms alsof mijn clitoris ieder moment kan exploderen :')
Herkenbaar? Is dit ook bandenpijn of toch iets anders?
E.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:42:45 #193
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_121552162
Hebben we vandaag al iets van Logi gehoord of is die aan het cocoonen?

Ik denk aan je! :*
pi_121552708
Timing!! Ik kijk net op mijn gsm! :D :*

Vanmorgen Troel hier op bezoek gehad ze heeft mij enorm geholpen met de jongenskamers en frisse wind door het huis gehaald O+
En daarna stond een andere vriendin ineens voor de deur en die heeft de badkamer aangepakt. O+

Lig nu heerlijk op bedje in een fris huisje bij te komen van alles met kruikje en kopje thee.

Vanavond wel even bijlezen :@ O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2013 16:55:44 ]
pi_121552844
Lieve vriendinnen Logi! Mijn huishouden moet ook dringend een beurt hebben (ik bedoel niet mijn man) maar hier bied niemand aan dat te doen :'(
Rust maar lekker even uit!
E.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:00:29 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_121552981
Logi wat fijn! Lekker je kopje thee drinken en bijkomen :Y
pi_121553004
Logican wat lief O+
pi_121553010
Oh, ik zie je foto nu pas, Elmo!

Nog zo'n mooie meid, gefeliciteerd!

L zegt: "Wie is dat?"
Ik: "T"
L: "Dat is mijn beste vriendin!"
:D
  maandag 14 januari 2013 @ 17:05:10 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_121553189
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:32 schreef .Sparkling. het volgende:
Nog even een vraagje: ik heb ontzettende pijn bij mijn schaambot, het voelt soms alsof mijn clitoris ieder moment kan exploderen :')
Herkenbaar? Is dit ook bandenpijn of toch iets anders?
Mijn fysio vraagt wekelijk of ik pijn op/rond schaambeen heb ivm mogelijk beginnende bi. Kweetniet of dat het is hoor, maar moest eraan denken.
pi_121553307
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn fysio vraagt wekelijk of ik pijn op/rond schaambeen heb ivm mogelijk beginnende bi. Kweetniet of dat het is hoor, maar moest eraan denken.
Ik las dit ook op internet ja. Ik heb een mail gestuurd naar een fysio, even kijken of daf het inderdaad is. Ik hoop het niet, moet nog 20 weken }:|
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')