Even teruggelezen... Kyara gefeliciteerd met je nieuwe mijlpaal
En Elmo, wat een prachtige foto van je meisje(s) en wat leuk om het zo bekend te maken op FB!
quote:
Op maandag 14 januari 2013 10:27 schreef Spirit82 het volgende:Jeumig, waarschijnlijk is de zorg daar in Mexico anders, maar ik kan me niet voorstellen dat je na een vierling zonder IVF nog een keer natuurlijk zwanger wil worden met het risico op dit als gevolg

Ben je al 2 kindjes kwijt van je vierling, heb je er nu 6 liggen met groot risico

Ik heb een paar jaar in Mexico gewoond en even op een Mexicaanse nieuwssite gekeken. Eén van de zesling is helaas al overleden, een meisje van 790 gram wat als 3e ter wereld kwam

De moeder doet het aardig maar heeft nog veel bloedtransfusies. En de rest van de zesling staat onder contstante zorg van artsen en ze kunnen nog niet zeggen of ze het wel of niet gaan halen.
Nu moet ik wel zeggen, dat de gezondheidszorg in Mexico minstens zo goed zo niet beter is als in Nederland. Als je maar geld hebt. Staatsziekenhuizen zijn vrij basic, maar privéklinieken zijn ultramodern en de artsen hebben vaak hun opleiding in de US of Europa gevolgd. Maargoed ik weet natuurlijk niet in wat voor ziekenhuis deze vrouw ligt. Hoe dan ook, triest verhaal.
Gisteren zat ik een beetje te surfen op Youtube en kwam ik een of andere Amerikaanse serie tegen, ging over een familie met 19 (!!!!) kinderen. Ik moet er niet aan denken