SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 13-01-2013 01:14:17 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ja hallo! Ik sta stijf van de medicijnen. Viel om 10 uur al in slaap.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:03 schreef Flodder450 het volgende:
Sosua flink voorbij gestreefd qua afgeleverde vracht
Yupquote:Op zondag 13 januari 2013 10:09 schreef bobbernaut het volgende:
Fred the show?!
Dat gozertje met een piepstem heeft een eigen show?!
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.amazon.com/Aud(...)TF8&showViewpoints=1
quote:I originally bought this because I moved into a new house and it turned out the house plans were all drawn up in metric, and this was the best metric HDMI cable I could find that could stretch from my reliable RCA TV (vintage 1990) to the space between my bathtub and my toilet (the Comcast guy was confused by my metric house, too. But that's another story).
Anywhooo, I bring the cable home and I realize that my TV doesn't support the supposedly "universal" HDMI format. Go figure. I really needed to upgrade my picture, however, and based on other reviews I read this was the answer. The solution I found was to buy a couple EAC-32 75-300 Ohm TV Antenna Twin Lead to Coaxial Female Signal Adapters EAC-32 75-300 Ohm TV Antenna Twin Lead to Coaxial Female Signal Adapter that I found on Amazon, cut those obsolete HDMI ends off my new cable, and splice these great new connectors.
Because of the perfect metric measurement of the cable (12 meters, or metres which is more correct) It also worked wonderfully as an indoor clothes line, pull up bar (when properly anchored by someone actually sitting on the toilet which this superb cable runs through), cat dangle toy dangling wire, and cable rest for my old (soon to be obsolete) Monster-brand stereo audio cables running from the kitchen to the attic (another funny metric story, but I digress).
Sure the kneeling to get under the cables to walk from the bedroom to the tv room was a slight nuisance at first, but now it feels a little like I am almost prostrating myself to worship the amazing signal that a mere 2 weeks salary was able to bring.
Finally, I should note as a side reference that this is the second such cable I purchased. The first survived for an eternal 6 months in a similar location before needing replacement. I decided to take the old one to a scrap yard and I got $5 bucks (!) for the scrap copper. Just goes to show the real quality materials that go into this cable.
Ik weet, maar is randomquote:Op zondag 13 januari 2013 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://shop.lego.com/en-N(...)ries-9-71000?p=71000
quote:Frankly, I'm a little angry at the sarcastic reviews posted for this HDMI cable. Many people come to Amazon in order to see HONEST opinions about the products they are looking to purchase. It is clear that some of the reviewers have not purchased this item, or are making up stories. I really don't believe that somebody quit their job just to be a delivery person in order to make sure the cable was delivered properly.
Also, several people seem to be making fun of the length of the cable. Yes, 12 meters may seem like an odd length to Americans, but to many people in the world, that may be a very useful length. It just depends upon your culture.
As an audio and videophile myself, I researched many different HDMI cables of various lengths and sought recommendation from industry professionals, some involved with hooking up sound systems for touring musicians. Almost everyone recommended this cable.
After purchasing the cable, I connected it to my ~$100,000 system. This cable literally digitized me into a bit pattern and transported me into a computer world. Armed only with this cable, I had to fight my way to the Master Control Program to gain my freedom. Without this cable, I would have surely died, or still be a slave for the MCP. You can hate. But this cable saved my life.
Ja, uit 1 doos met 60 figuren haalde die: 2 Waitersquote:Op zondag 13 januari 2013 16:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
¤45,- om alles te kopen en dan nog heb je kans dat je sommige mist.
Dat is wel een goed idee ja.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:26 schreef bobbernaut het volgende:
Of je wacht even, dan staan ze op bijvoorbeeld brickshop te koop
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:23 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan moet ik naar de winkel en die zakjes gaan betasten
Ja ik dacht wel dat jij dat een leuk citaat zou vinden wanneer het uit zijn context is getrokken.quote:
ghehehe ahaha HAHAHAHAquote:Op zondag 13 januari 2013 17:00 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik dacht wel dat jij dat een leuk citaat zou vinden wanneer het uit zijn context is getrokken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ghehehe ahaha HAHAHAHA
en context.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
je schreef getrokken xD
Serieus in een boek?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dit heb ik in mn antwoordenboekje geschreven..
Jepquote:
ik zit al 3 jaar op deze school, als je je boeken inlevert kijken ze er niet eens inquote:Op zondag 13 januari 2013 18:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Met inleveren "Heb jij dit geschreven?" Nee dat was al.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, ik accepteer je als mijn verloren biologische en spirituele zoon.
Van Dijk zeker? We kregen altijd instructie om het aantal boeken te tellen, even snel heen en weer bladeren om te checken of het niet 100% total loss was en klaar is AlDie.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zit al 3 jaar op deze school, als je je boeken inlevert kijken ze er niet eens in
Wut bij ons kreeg je al bijna een boete omdat de boeken nat waren door het fietsenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zit al 3 jaar op deze school, als je je boeken inlevert kijken ze er niet eens in
Weet niet, er zit wel een barcode op je boek dus een ander boek inleveren werkt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Van Dijk zeker? We kregen altijd instructie om het aantal boeken te tellen, even snel heen en weer bladeren om te checken of het niet 100% total loss was en klaar is AlDie.
Dus tsja, je kon zelfs de verkeerde boeken inleveren als je iets mistte.
Ah, niet Van Dijk dus of op een andere manierquote:Op zondag 13 januari 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Weet niet, er zit wel een barcode op je boek dus een ander boek inleveren werkt niet
Ja, is de vrouw van die gast die jurylid bij de Voice USA is.quote:
Ja leuk spel idd. Vechten is erg goed uitgewerkt. Alleen die auto's.quote:
Ja zat ik ook mee te kloten. Sturen wel heel direct en het is echt wennen dat je wielen gewoon in hun positie blijven staan, dus ff achteruit en dan wegrijden kan weleens fout gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja leuk spel idd. Vechten is erg goed uitgewerkt. Alleen die auto's.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bijna net zo goed als CK2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef TJV het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trapte er bijna in
Oh youquote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Ach mijn school was helemaal laks met boetes. Moest ze verplicht kaften anders kreeg je straf, nooit gedaan, eind van het jaar gingen ze even de ruggen langs, ja alle boeken zijn er, prima. Nooit boetes of straf gehad, geloof dat ze wel doorhadden dat ik ze toch niet ging kaften.
hah kaften xdquote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Ach mijn school was helemaal laks met boetes. Moest ze verplicht kaften anders kreeg je straf, nooit gedaan, eind van het jaar gingen ze even de ruggen langs, ja alle boeken zijn er, prima. Nooit boetes of straf gehad, geloof dat ze wel doorhadden dat ik ze toch niet ging kaften.
Wij moesten dat wel. Anders werd je bij ons er wel echt uit gestuurd.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja of niet, verspilling van je geld en tijd, beetje kaftpapier kopen tief op
ik heb hello kitty kaftpapierquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij moesten dat wel. Anders werd je bij ons er wel echt uit gestuurd.
Spul kost toch niks maar dan moet je ook niet zo'n klote kaftpapier kopen met allemaal hartjes etc erop. Dat lijkt net op cadeaupapier en dat scheur je zo open.
Ik heb voor de enkele leraar die je er wel steeds uitbleef sturen zo'n plastic mapje in 2en geknipt en er omheen gestopt.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij moesten dat wel. Anders werd je bij ons er wel echt uit gestuurd.
Spul kost toch niks maar dan moet je ook niet zo'n klote kaftpapier kopen met allemaal hartjes etc erop. Dat lijkt net op cadeaupapier en dat scheur je zo open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GA DAT DOEN MAAT. KOOP NU IN WANT 2 FEBRUARI STOPT HETquote:Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb hello kitty kaftpapierze hadden geen MLP anders had ik die genomen..
VOLGEND JAAR VICTORIOUS KAFT NEMEN!
En dat inderdaad, ik ben echt blij dat ik de mazzel heb dat veel digitaal wordt gepubliceerd, scheelde echt in de kosten. Enige boeken die ik heb moeten aankopen zijn verzamelde werken met basis kennis erin, dat verouderd gelukkig nietquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef vogelkooi het volgende:
Later als je WO gaat doen of hbo dan koop je elke 3 maanden een vermogen aan boeken ofzo die na een jaar al outdated zijn omdat er ergens een , of . is veranderd. Mooie manier om je monitor te verhogen of de BBQ aan te steken.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik heb voor de enkele leraar die je er wel steeds uitbleef sturen zo'n plastic mapje in 2en geknipt en er omheen gestopt.
Deed ik met alu folieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Konden ze niet uitstaan.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Deed ik met alu folieKonden ze niet uitstaan.
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
GA DAT DOEN MAAT. KOOP NU IN WANT 2 FEBRUARI STOPT HET
Plak je dr weer een beetje tegenaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]daar scheur je toch zo doorheen of niet?
huh een virus dmv openttd of een virus in het spel zelf?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg. Heb weer openttd virus te pakken.
In amerika stopt het dan he. Hier duurt dat nog wel 2 jaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]nu hebben ze het natuurlijk niet!
waar kan je MLP kaft kopen? Nu heb ik maar hello kitty kaft
jepquote:Op zondag 13 januari 2013 20:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
In amerika stopt het dan he. Hier duurt dat nog wel 2 jaar.
ja nu heb ik hello kitty kaftquote:
Haar "vriendinnen" mogen haar niet, en ze is al sinds het nieuwe jaar niet meer op school geweest, ziek ofzoquote:
Ah gossie, quinty kuthoer was het toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haar "vriendinnen" mogen haar niet, en ze is al sinds het nieuwe jaar niet meer op school geweest, ziek ofzokoeienziekte wss
zo staat ze ook in mn bobberphonequote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ah gossie, quinty kuthoer was het toch?
Achmedquote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zo staat ze ook in mn bobberphone
mwah ja zoietsquote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Achmed
jan
klaas
Ma
Pa
QUINTY KUTHOER
Zeno
etc?
Maar grootvader!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, ik accepteer je als mijn verloren biologische en spirituele zoon.
Nee, ik vrees dat Bobber je vader is.. in meer dan één opzicht, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maar grootvader!!!
Dan is bobber mijn vader, of heb je je leuter in meerdere vochtige holen gestopt?
Onder het motto: de Nelson Mandela van Tjechië wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vierde geworden bij de Tjechische presidentsverkiezingen:
[ afbeelding ]
Hoop dat bobber een mooie vrouw vind want incest wordt niet geschuwd binnen de familie he opa, elk jaar bij de sint op schoot ja ja. Als ze knap is zal ik er even mee gaan hobby'en.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat Bobber je vader is.. in meer dan één opzicht, als je begrijpt wat ik bedoel
heb je je seintjes nou door?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg. Heb weer openttd virus te pakken.
veel succes er nog tussen te komen, zo'n beetje overal ligt spoor en sos is de 1 miljard bedrijfwaarde al gepasseerd, ik denk dat er een rset komt en dat we dan wel met een grote(re) groep opnieuw kunnen beginnenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef shaderon het volgende:
is er nog plek? dan wil ik ook wel trein spel spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef shaderon het volgende:
is er nog plek? dan wil ik ook wel trein spel spelen
dat mogen jullie aangeven, ik laat em rustig draaien..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Flodder450 het volgende:
Geef trouwens even een seintje al er een mapreset komt
Ya scurvy dog!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering
http://www.reddit.com/r/I(...)eal_for_99_days_ama/
tldr versie?quote:
Gozer heeft 3 maanden+een beetje alleen maar havermout gegeten, 1e of 2 reactie was dat iemand een keer iemand had gezien op TV, en die at ALLEEN MAAR havermout, dus die had dk gebrek aan Vitamine c, scheurbuik dusquote:
firs?quote:Op maandag 14 januari 2013 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah. Wil jij dat firs ook eens proberen? En misschien een ban op vliegtuigen om de moeilijkheidsgraad iets te verhogen?
vliegtuigen limiet misschien. Stuk of 10. http://wiki.openttd.org/FIRSquote:Op maandag 14 januari 2013 10:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
firs?
En vliegtuigen weet ik eigenlijk niet of we die moeten bannen
En hoe zit het, als we met 4 man op één map spelen, mogen andere mensen in joun stad beginnen met een vervoersbedrijf?
Nastyquote:Op maandag 14 januari 2013 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Penis van kauwgom: NSFW (maar niet echt dus)
Lijkt me leuk die FIRSquote:Op maandag 14 januari 2013 10:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vliegtuigen limiet misschien. Stuk of 10. http://wiki.openttd.org/FIRS
Ja samen in 1 stad mag. Je kan dan beetje concurreren.
jij begeeft je in hoeken van het internet..quote:Op maandag 14 januari 2013 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Penis van kauwgom: NSFW (maar niet echt dus)
volgens mij leeft hij daarquote:Op maandag 14 januari 2013 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij begeeft je in hoeken van het internet..
quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik voel een ban aankomen. Tis weer bijna een maand.
't is maar een walruskop,quote:Op maandag 14 januari 2013 10:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik voel een ban aankomen. Tis weer bijna een maand.
Movie plsquote:And so the bravest nations tore themselves to pieces. For then, I think, must have occurred a most remarkable spectacle, where one might see the Goths fighting with pikes, the Gepidae raging with the sword, the Rugi breaking off the spears in their own wounds, the Suavi fighting on foot, the Huns with bows, the Alani drawing up a battle-line of heavy-armed and the Heruli of light-armed warriors
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef SosuaCafe het volgende:
4 miljard met een nettowinst van bijna 60milj. Wat doe je dan?
ga maar zorgen dat je een nettowinst van 200mil krijgtquote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Concurrenten opkopen.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:58 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ga maar zorgen dat je een nettowinst van 200mil krijgt
Rot op, kan je niet naar een ander topic gaanquote:
Ik vind t een gevalletje "Dont shoot the messenger"quote:Op maandag 14 januari 2013 12:31 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie is het afvoerputje van het internet.
Je staat alleen in je mening. mschol lijkt het ook wel grappig te vinden.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Rot op, kan je niet naar een ander topic gaan
Mschol mag ook wegblijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je staat alleen in je mening. mschol lijkt het ook wel grappig te vinden.
Kan je bij de server of niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij wegblijft profiteren meer mensen daarvan
Nog een reden om te blijvenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij wegblijft profiteren meer mensen daarvan
OPKANKEREN NAAR EEN ANDER TOPIC MAN VUIGE STINK HOER.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Je staat alleen in je mening. mschol lijkt het ook wel grappig te vinden.
Eindelijk daar is die, was het 15 minuten reclame luisteren waardquote:Op maandag 14 januari 2013 13:08 schreef TJV het volgende:
hey amethyst hoor ik je zeggen
tututududududu
nein.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
OPKANKEREN NAAR EEN ANDER TOPIC MAN VUIGE STINK HOER.
Wat voor knop? En "weer"?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Voorspel jij bans of zit je weer op die report knop te rammen
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik voorspel een 2e ban
.[ afbeelding ]
Bedankt joh, mijn hele fucking databundel er weer doorheen godverdommequote:Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef MineraalWater het volgende:
Hier hogere kwaliteit.
[ afbeelding ]
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef shaderon het volgende:
vogelkooi vond het ook grappig. ik verwacht ook een meme voor hem
Als jij een nieuwe map wil maken. Zonder die dutch dingen dan. Met FIRS.1950.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
even inloggen dan kan ik er wel bij ja
ga ik zometeen even doenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe map wil maken. Zonder die dutch dingen dan. Met FIRS.1950.[ afbeelding ]
Misschien max planes op 10 of 5 zetten. Extra moeilijkheidsgraad.
Wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef shaderon het volgende:
vogelkooi vond het ook grappig. ik verwacht ook een meme voor hem
dat ligt aan de moeilijkheidsinstellingen..quote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Is openTTD niet veel leuker zonder die dingen? die bedragen die jullie hier opnoemen kreeg je niet zo snel vroegah
Ja maar dan nog, als je dan coal oid van de ene kant naar de andere kant van de map bracht kreeg je mss maar 20-40k per ritquote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt aan de moeilijkheidsinstellingen..
vehicle breakdowns staan uit, idem voor vliegtuig crashes..
dat komt (denk ik) door de trein soorten..quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, als je dan coal oid van de ene kant naar de andere kant van de map bracht kreeg je mss maar 20-40k per rit
inflatie stond toch ook uit?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt (denk ik) door de trein soorten..
ik ken het niet anders als dat men woeker winsten maakt omdat ze een rondje om de map heen gaan..
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt (denk ik) door de trein soorten..
ik ken het niet anders als dat men woeker winsten maakt omdat ze een rondje om de map heen gaan..
haha heb hier nog deel 2 liggen, nooit echt gespeeld.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ieuwww.....
dan liever locomotion, maar daar mis ik een drag&drop systeem voor rails enzo..
ow wacht... railroadtycoon is tofquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha heb hier nog deel 2 liggen, nooit echt gespeeld.
wat is er zo slecht aan?
http://wiki.openttd.org/A(...)ce_of_infrastructure ook maar aan?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Doe maar een tandje moeilijker en een nieuwe map. En minder planes. Max 5 of 10. Had er nu meer dan 60 geloof ik.
welja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
http://wiki.openttd.org/A(...)ce_of_infrastructure ook maar aan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun![]()
als het geen snelheids issue's meebrengt wil ik voor flodder die andere wel aan laten staanquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Thx. Die andere mag uit wat mij betreft. Hier draait alles wat langer.
jawohlquote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja volgensmij snapt shaderon het niet..
oh ok. Volgens mij wilde hij ook een andere. Maar dat mag ie zelf zeggen. Ik log net in op de andere.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als het geen snelheids issue's meebrengt wil ik voor flodder die andere wel aan laten staan(het gaat waarschijnlijk pas mis op het moment ik mijn mediacenter wil gebruiken
Zo dat zou chill zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
Is er geen roller coaster tycoon variant van openttd?
Doe mee dan.quote:
het is in openttd mogelijk om grond op te kopen, gemeenteraden om te kopen, industrieeen te financieren e.d.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zo dat zou chill zijn![]()
En dat je dan grond kan opkopen en iemands park helemaal insluiten
Maar RCT is altijd +1quote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
het is in openttd mogelijk om grond op te kopen, gemeenteraden om te kopen, industrieeen te financieren e.d.
om de moeilijkheid te verhogen heb ik wat van die dingen aan/uit gezet..
automagisch bij verbindenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die extra dingen die jullie hebben om het te kunnen spelen
whehehehehequote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
FUUUUU
heel ding opgezet, bleek dat ie PROductiegoederen maakte ipv CONSTRUCTIEgoederen :'')))
Bouw een deport tegen een station aan en daar kun je m dan in kopenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef shaderon het volgende:
oke ik kan alles wel een beetje vinden, alleen het treinen koop menu ?
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:34 schreef drumstickNL het volgende:
Een nachtje vorst en iedereen heeft weer de elfstedentocht in de mond.
piekartzquote:
xX1337Piekartzzxxquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
heh; was namen aan het proberen typte curlbrah in en die was nog vrij (obviously)
nu heet mn main curlbrah
en iets meer industrie.quote:
koop mijn bedrijf ook ff op op #1quote:
Gaat moeilijk met -123.000quote:Op maandag 14 januari 2013 19:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
koop mijn bedrijf ook ff op op #1
hallo wie bent uquote:Op maandag 14 januari 2013 21:15 schreef Rockiejj het volgende:
Oh help, ik ben nu hier bezig:
[ afbeelding ]
Maar kan mijn jaartal er niet bij kiezen, kan ik er gewoon een jaar bij smokkelen?
Rockiejj, en ik probeer minecraft te kopenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:20 schreef shaderon het volgende:
je kunt op de paypal site geld erop zetten via ideal. dan staat het er gelijk op
5 euro meer?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ja godverdomme dan moet ik 25 euro overmaken, terwijl ik paypal nooit gebruik
Ik regel het wel effe met iemand dat hij hem koopt voor me en ik hem 20 euro geef.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
5 euro meer?dan heb je hem wel gelijk
Die mag wat mij betreft uit.Scheelt je weer ruimte,.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
welke moet ik resetten, in iedergeval server 3 heb ik begrepen...
1 ook resetten?
elke server kost 11kb, 1 config filequote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die mag wat mij betreft uit.Scheelt je weer ruimte,.
Doe je zelf ook nog mee?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
elke server kost 11kb, 1 config file
oude server staat uit...
ik heb nog even snel een save gemaakt:
https://dl.dropbox.com/u/28061380/Openttd1.sav
ik wilde eigenlijk een filmpje gaan kijkenquote:
Nee hoor, daar ging het niet om.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een filmpje gaan kijken
ik kan wel eens kijken of ik een AI spelertje kan introduceren?
Oh vind het wel leuk. Heb nu net de laatste aflevering van het seizoen gezien. Oke, soms is het wat simpel, maar kijkt wel lekker weg.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
eerste paar aflevering ja, daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |