ja nu heb ik hello kitty kaftquote:
Haar "vriendinnen" mogen haar niet, en ze is al sinds het nieuwe jaar niet meer op school geweest, ziek ofzoquote:
Ah gossie, quinty kuthoer was het toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haar "vriendinnen" mogen haar niet, en ze is al sinds het nieuwe jaar niet meer op school geweest, ziek ofzokoeienziekte wss
zo staat ze ook in mn bobberphonequote:Op zondag 13 januari 2013 21:48 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ah gossie, quinty kuthoer was het toch?
Achmedquote:Op zondag 13 januari 2013 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zo staat ze ook in mn bobberphone
mwah ja zoietsquote:Op zondag 13 januari 2013 21:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Achmed
jan
klaas
Ma
Pa
QUINTY KUTHOER
Zeno
etc?
Maar grootvader!!!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, ik accepteer je als mijn verloren biologische en spirituele zoon.
Nee, ik vrees dat Bobber je vader is.. in meer dan één opzicht, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 13 januari 2013 21:57 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Maar grootvader!!!
Dan is bobber mijn vader, of heb je je leuter in meerdere vochtige holen gestopt?
Onder het motto: de Nelson Mandela van Tjechië wordenquote:Op zondag 13 januari 2013 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vierde geworden bij de Tjechische presidentsverkiezingen:
[ afbeelding ]
Hoop dat bobber een mooie vrouw vind want incest wordt niet geschuwd binnen de familie he opa, elk jaar bij de sint op schoot ja ja. Als ze knap is zal ik er even mee gaan hobby'en.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat Bobber je vader is.. in meer dan één opzicht, als je begrijpt wat ik bedoel
heb je je seintjes nou door?quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Omfg. Heb weer openttd virus te pakken.
veel succes er nog tussen te komen, zo'n beetje overal ligt spoor en sos is de 1 miljard bedrijfwaarde al gepasseerd, ik denk dat er een rset komt en dat we dan wel met een grote(re) groep opnieuw kunnen beginnenquote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef shaderon het volgende:
is er nog plek? dan wil ik ook wel trein spel spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:29 schreef shaderon het volgende:
is er nog plek? dan wil ik ook wel trein spel spelen
dat mogen jullie aangeven, ik laat em rustig draaien..quote:Op maandag 14 januari 2013 00:21 schreef Flodder450 het volgende:
Geef trouwens even een seintje al er een mapreset komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |