quote:Op zondag 13 januari 2013 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber, ik accepteer je als mijn verloren biologische en spirituele zoon.
Van Dijk zeker? We kregen altijd instructie om het aantal boeken te tellen, even snel heen en weer bladeren om te checken of het niet 100% total loss was en klaar is AlDie.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zit al 3 jaar op deze school, als je je boeken inlevert kijken ze er niet eens in
Wut bij ons kreeg je al bijna een boete omdat de boeken nat waren door het fietsenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zit al 3 jaar op deze school, als je je boeken inlevert kijken ze er niet eens in
Weet niet, er zit wel een barcode op je boek dus een ander boek inleveren werkt nietquote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Van Dijk zeker? We kregen altijd instructie om het aantal boeken te tellen, even snel heen en weer bladeren om te checken of het niet 100% total loss was en klaar is AlDie.
Dus tsja, je kon zelfs de verkeerde boeken inleveren als je iets mistte.
Ah, niet Van Dijk dus of op een andere manierquote:Op zondag 13 januari 2013 19:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Weet niet, er zit wel een barcode op je boek dus een ander boek inleveren werkt niet
Ja, is de vrouw van die gast die jurylid bij de Voice USA is.quote:
Ja leuk spel idd. Vechten is erg goed uitgewerkt. Alleen die auto's.quote:
Ja zat ik ook mee te kloten. Sturen wel heel direct en het is echt wennen dat je wielen gewoon in hun positie blijven staan, dus ff achteruit en dan wegrijden kan weleens fout gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ja leuk spel idd. Vechten is erg goed uitgewerkt. Alleen die auto's.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bijna net zo goed als CK2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:29 schreef TJV het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trapte er bijna in
Oh youquote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Ach mijn school was helemaal laks met boetes. Moest ze verplicht kaften anders kreeg je straf, nooit gedaan, eind van het jaar gingen ze even de ruggen langs, ja alle boeken zijn er, prima. Nooit boetes of straf gehad, geloof dat ze wel doorhadden dat ik ze toch niet ging kaften.
hah kaften xdquote:Op zondag 13 januari 2013 20:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Ach mijn school was helemaal laks met boetes. Moest ze verplicht kaften anders kreeg je straf, nooit gedaan, eind van het jaar gingen ze even de ruggen langs, ja alle boeken zijn er, prima. Nooit boetes of straf gehad, geloof dat ze wel doorhadden dat ik ze toch niet ging kaften.
Wij moesten dat wel. Anders werd je bij ons er wel echt uit gestuurd.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja of niet, verspilling van je geld en tijd, beetje kaftpapier kopen tief op
ik heb hello kitty kaftpapierquote:Op zondag 13 januari 2013 20:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wij moesten dat wel. Anders werd je bij ons er wel echt uit gestuurd.
Spul kost toch niks maar dan moet je ook niet zo'n klote kaftpapier kopen met allemaal hartjes etc erop. Dat lijkt net op cadeaupapier en dat scheur je zo open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |