ow wacht... railroadtycoon is tofquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha heb hier nog deel 2 liggen, nooit echt gespeeld.
wat is er zo slecht aan?
http://wiki.openttd.org/A(...)ce_of_infrastructure ook maar aan?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
Doe maar een tandje moeilijker en een nieuwe map. En minder planes. Max 5 of 10. Had er nu meer dan 60 geloof ik.
welja.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
http://wiki.openttd.org/A(...)ce_of_infrastructure ook maar aan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.have fun![]()
als het geen snelheids issue's meebrengt wil ik voor flodder die andere wel aan laten staanquote:Op maandag 14 januari 2013 15:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Thx. Die andere mag uit wat mij betreft. Hier draait alles wat langer.
jawohlquote:Op maandag 14 januari 2013 16:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja volgensmij snapt shaderon het niet..
oh ok. Volgens mij wilde hij ook een andere. Maar dat mag ie zelf zeggen. Ik log net in op de andere.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als het geen snelheids issue's meebrengt wil ik voor flodder die andere wel aan laten staan(het gaat waarschijnlijk pas mis op het moment ik mijn mediacenter wil gebruiken
Zo dat zou chill zijnquote:Op maandag 14 januari 2013 16:18 schreef bobbernaut het volgende:
Is er geen roller coaster tycoon variant van openttd?
Doe mee dan.quote:
het is in openttd mogelijk om grond op te kopen, gemeenteraden om te kopen, industrieeen te financieren e.d.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zo dat zou chill zijn![]()
En dat je dan grond kan opkopen en iemands park helemaal insluiten
Maar RCT is altijd +1quote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
het is in openttd mogelijk om grond op te kopen, gemeenteraden om te kopen, industrieeen te financieren e.d.
om de moeilijkheid te verhogen heb ik wat van die dingen aan/uit gezet..
automagisch bij verbindenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die extra dingen die jullie hebben om het te kunnen spelen
whehehehehequote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
FUUUUU
heel ding opgezet, bleek dat ie PROductiegoederen maakte ipv CONSTRUCTIEgoederen :'')))
Bouw een deport tegen een station aan en daar kun je m dan in kopenquote:Op maandag 14 januari 2013 17:37 schreef shaderon het volgende:
oke ik kan alles wel een beetje vinden, alleen het treinen koop menu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |