Bedankt joh, mijn hele fucking databundel er weer doorheen godverdommequote:Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef MineraalWater het volgende:
Hier hogere kwaliteit.
[ afbeelding ]
Waar staat dat dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef shaderon het volgende:
vogelkooi vond het ook grappig. ik verwacht ook een meme voor hem
Als jij een nieuwe map wil maken. Zonder die dutch dingen dan. Met FIRS.1950.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
even inloggen dan kan ik er wel bij ja
ga ik zometeen even doenquote:Op maandag 14 januari 2013 14:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe map wil maken. Zonder die dutch dingen dan. Met FIRS.1950.[ afbeelding ]
Misschien max planes op 10 of 5 zetten. Extra moeilijkheidsgraad.
Wie?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef shaderon het volgende:
vogelkooi vond het ook grappig. ik verwacht ook een meme voor hem
dat ligt aan de moeilijkheidsinstellingen..quote:Op maandag 14 januari 2013 14:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Is openTTD niet veel leuker zonder die dingen? die bedragen die jullie hier opnoemen kreeg je niet zo snel vroegah
Ja maar dan nog, als je dan coal oid van de ene kant naar de andere kant van de map bracht kreeg je mss maar 20-40k per ritquote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt aan de moeilijkheidsinstellingen..
vehicle breakdowns staan uit, idem voor vliegtuig crashes..
dat komt (denk ik) door de trein soorten..quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, als je dan coal oid van de ene kant naar de andere kant van de map bracht kreeg je mss maar 20-40k per rit
inflatie stond toch ook uit?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt (denk ik) door de trein soorten..
ik ken het niet anders als dat men woeker winsten maakt omdat ze een rondje om de map heen gaan..
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt (denk ik) door de trein soorten..
ik ken het niet anders als dat men woeker winsten maakt omdat ze een rondje om de map heen gaan..
haha heb hier nog deel 2 liggen, nooit echt gespeeld.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ieuwww.....
dan liever locomotion, maar daar mis ik een drag&drop systeem voor rails enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |