SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is hier dus beland in mijn slaap. Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad?
Klacht: ik had wel dood kunnen zijn
[ Bericht 7% gewijzigd door Frank_Drebin op 12-01-2013 23:22:44 ]
[*spoiler] en [*/spoiler] er omheen typen zonder *'s.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:21 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Ja ik wil wel maar hoe doe je dat op je mobiel omg help
zonder *', met squote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[*spoiler] en [*/spoiler] er omheen typen zonder *'s.
Geeft niet meer, staat gespoilerd nu.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:23 schreef BlueNumber het volgende:
Achterlijke idioot, pleur dit in een spoiler
[ spoiler] [ /spoiler]
Maar dan zonder de spatie.
Thanksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geeft niet meer, staat gespoilerd nu.
Ik dacht zoiets inderdaad al te voelen jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
Schijnbaar is het ook een beetje platgedrukt door je hoofd.
En de pics leveren bewijs, dus je gevoel is correct.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef gajonkohalen het volgende:
Ik dacht zoiets inderdaad al te voelen ja
Ja das ook fijn en dan naar adem happen enzo en het vervolg kan je zelf invullenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Weleens kotsend wakker geworden, niet gekotst in m'n slaap.
Mijn hersens werkten nog wel, kussen ondergekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneinde gaan liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Ja das ook fijn en dan naar adem happen enzo en het vervolg kan je zelf invullen
quote:
een soort instinctquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn hersens werkten nog wel, kussen ondergekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneinde gaan liggen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef padlarf het volgende:
Doet me trouwens denken aan Koninginnedag lang geleden toen ik zestien was. Midden op Museumplein. Een maat van me had te veel gedronken en lag languit op zijn rug in het gras, te slapen. Op een gegeven moment kotst hij een straaltje uit, maar op een of andere manier slikte hij het ook gelijk weer in. We hadden daarna ineens een stuk meer ruimte
Daarom durf ik nu dus niet te slapenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Gevaarlijk man, Jimi Hendrix is op die manier overleden
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:32 schreef Rebubbled het volgende:
Weleens met kots in mijn haar in slaap gevallen. Harde korsten de volgende dag in mijn haar en zo'n constante geur om je heen.
Wow ik heb het al een paar keer overleefd, wat een gelukquote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Daarom durf ik nu dus niet te slapen
Ja de volgende dag toen ik merkte dat ik na het kotsen slaap boven douchen had verkozen.quote:
Idd, stukjes blijven snel hangen in een sik, en dat is wel vies.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:16 schreef zyntex het volgende:
kijk uit dat je niet sikt de volgende keer
Dit jaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wow ik heb het al een paar keer overleefd, wat een geluk
ik zou even een niet ''stoere'' post doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Nu komt natuurlijk de ene na de andere stoere (liefst overtreffend) post van iedere fokker
quote:Op zondag 13 januari 2013 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
Als deze ook wordt gesloten gewoon verder in F&F ofzo. Daar zijn geen mods.
Gewoon vermommen als een andere klacht.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wel jammer, ik mis het geile oostblok-zangeresjestopic. Waarom mogen reeksen hier niet?
Wie?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Gevaarlijk man, Jimi Hendrix is op die manier overleden
zit jij aan de brintaquote:
Verstandigquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zou even een niet ''stoere'' post doen.
Niet herkenbaar, ik drink nooit alcohol.
Mijn wasbak zat ook verstopt, geeft mn moeder me een baal kots met een doorsnee van een voetbal in een dun velletje keukenrol 'of ik het even weg wilde gooien'quote:Op zondag 13 januari 2013 03:03 schreef coen89 het volgende:
Ik heb het helaas 2x al meegemaakt m'n kussen onderkotsen. En toen m'n bed afgehaalt en de kost in de wasbak eraf gehaalt waardaar die verstopt raakte. Word ik nog wel eens aan herrinerd door mn ouders :-(
elke dag mattie wel mengen met bambix baby 9 maanden voor de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alleen maar moet kotsen van alcoholquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |