Idd, stukjes blijven snel hangen in een sik, en dat is wel vies.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:16 schreef zyntex het volgende:
kijk uit dat je niet sikt de volgende keer
Dit jaquote:Op zondag 13 januari 2013 00:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Wow ik heb het al een paar keer overleefd, wat een geluk
ik zou even een niet ''stoere'' post doen.quote:Op zondag 13 januari 2013 02:46 schreef ikjijallebei het volgende:
Nu komt natuurlijk de ene na de andere stoere (liefst overtreffend) post van iedere fokker
quote:Op zondag 13 januari 2013 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
Als deze ook wordt gesloten gewoon verder in F&F ofzo. Daar zijn geen mods.
Gewoon vermommen als een andere klacht.quote:Op zondag 13 januari 2013 03:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wel jammer, ik mis het geile oostblok-zangeresjestopic. Waarom mogen reeksen hier niet?
Wie?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Gevaarlijk man, Jimi Hendrix is op die manier overleden
zit jij aan de brintaquote:
Verstandigquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zou even een niet ''stoere'' post doen.
Niet herkenbaar, ik drink nooit alcohol.
Mijn wasbak zat ook verstopt, geeft mn moeder me een baal kots met een doorsnee van een voetbal in een dun velletje keukenrol 'of ik het even weg wilde gooien'quote:Op zondag 13 januari 2013 03:03 schreef coen89 het volgende:
Ik heb het helaas 2x al meegemaakt m'n kussen onderkotsen. En toen m'n bed afgehaalt en de kost in de wasbak eraf gehaalt waardaar die verstopt raakte. Word ik nog wel eens aan herrinerd door mn ouders :-(
elke dag mattie wel mengen met bambix baby 9 maanden voor de smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alleen maar moet kotsen van alcoholquote:Op zondag 13 januari 2013 02:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |