Ik dacht zoiets inderdaad al te voelen jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
Schijnbaar is het ook een beetje platgedrukt door je hoofd.
En de pics leveren bewijs, dus je gevoel is correct.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef gajonkohalen het volgende:
Ik dacht zoiets inderdaad al te voelen ja
Ja das ook fijn en dan naar adem happen enzo en het vervolg kan je zelf invullenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Weleens kotsend wakker geworden, niet gekotst in m'n slaap.
Mijn hersens werkten nog wel, kussen ondergekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneinde gaan liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:31 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Ja das ook fijn en dan naar adem happen enzo en het vervolg kan je zelf invullen
quote:
een soort instinctquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn hersens werkten nog wel, kussen ondergekotst en vervolgens met m'n hoofd bij het voeteneinde gaan liggen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:32 schreef padlarf het volgende:
Doet me trouwens denken aan Koninginnedag lang geleden toen ik zestien was. Midden op Museumplein. Een maat van me had te veel gedronken en lag languit op zijn rug in het gras, te slapen. Op een gegeven moment kotst hij een straaltje uit, maar op een of andere manier slikte hij het ook gelijk weer in. We hadden daarna ineens een stuk meer ruimte
Daarom durf ik nu dus niet te slapenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Gevaarlijk man, Jimi Hendrix is op die manier overleden
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:32 schreef Rebubbled het volgende:
Weleens met kots in mijn haar in slaap gevallen. Harde korsten de volgende dag in mijn haar en zo'n constante geur om je heen.
Wow ik heb het al een paar keer overleefd, wat een gelukquote:Op zondag 13 januari 2013 00:41 schreef gajonkohalen het volgende:
[..]
Daarom durf ik nu dus niet te slapen
Ja de volgende dag toen ik merkte dat ik na het kotsen slaap boven douchen had verkozen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |