Ja, ben ik al mee bezig. Waar kan ik me registernummer vinden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Digitale brievenbus, kun je voor aanmelden via je bank.
Salarisstrook, boven je naam en adres.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:30 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, ben ik al mee bezig. Waar kan ik me registernummer vinden?
Hier nog niet (ING) zal morgen dan wel komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:18 schreef Thomas-sama het volgende:
Salarisstrook is binnen op Finbox.
Je moet de loonstrook van december daarvoor gebruiken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan mijn jaaroverzicht?
gefeliciteerd Selesthaquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Selestha het volgende:
Vanaf morgen officieel mijn laatste maand hier. Ik heb net opgezegd omdat ik een betere baan heb aangeboden gekregen per 11 Februari. Ik kan dan beginnen bij de groenvoorziening, waar ik kan doorgroeien tot een normaal minimumloon en zelfs een diploma op kosten van het bedrijf!
Ik zal mijn fijne collega's zeker missen, maar kijk uit naar de nieuwe baan!
Misschien iemand die de post op de vestiging heeft opgehaald ipv het depot? Ik ben ooit eens om 8 uur 's ochtends begonnen met lopen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg vanmorgen de post al om kwart over elf ('piek' dag!). Dat is erg vreemd want normaal loop ik die wijk altijd zaterdags en wordt de post altijd pas rond 11:00 uur aangeleverd..., en ik woon in de laatste straat.Omgekeerd bezorgen is geen doen, dus wellicht een dealtje gemaakt met de TC over vroege aanlevering?
Onderhoudt van gemeentelijk groen, dus oa bladblazen, harken, vegen, onkruid wieden, grasvelden maaien en struiken bijknippen. Het is een volwaardige functie waar je een interne opleiding voor krijgt; van maandag tot donderdag gewoon 8 uur per dag. Het lijkt me echt helemaal bij me passen, ik heb conditie door de post en ben een buitenmens, dus ik kijk er echt naar uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
gefeliciteerd Selestha
leuk,wat moet je daar doen?
denk dat het daar ook wat gemoedelijker gaat, t.o.v. de post.
hier was het mega,weinig grof en heel veel post,sommige huizen wel 15-20 stuksquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Herfstblad het volgende:
Gefeliciteerd Selestha
Ik hoop het dit jaar ook eens te kunnen zeggen, maar ik vrees ervoor met deze economie.
Hier was er ook erg weinig. Of nou ja: Minder dan normaal. 4 zakken vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Onderhoudt van gemeentelijk groen, dus oa bladblazen, harken, vegen, onkruid wieden, grasvelden maaien en struiken bijknippen. Het is een volwaardige functie waar je een interne opleiding voor krijgt; van maandag tot donderdag gewoon 8 uur per dag. Het lijkt me echt helemaal bij me passen, ik heb conditie door de post en ben een buitenmens, dus ik kijk er echt naar uit
Ik had juist best veel grove post.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier was het mega,weinig grof en heel veel post,sommige huizen wel 15-20 stuks
ook bij me thuis 9 stuks
quote:[quote]Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Herfstblad het volgende:
Gefeliciteerd Selestha!
Ik hoop het dit jaar ook eens te kunnen zeggen, maar ik vrees ervoor met deze economie.
Hier was er ook erg weinig. Of nou ja: Minder dan normaal. 4 zakken vandaag.
Bedanktquote:
ja lekker veilig gebied,net als Forta daar kun je niet echt rondhuppelen meerquote:
Valt op zich wel mee hoor gezien de miljoenen toeristen die daar komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja lekker veilig gebied,net als Forta daar kun je niet echt rondhuppelen meer
Krijg jij als TC nu ook zo een VW Up?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef dud0r het volgende:
Gefeliciteerd Selestha, hoop dat je het leuk gaat hebben bij je nieuwe baan.
Doorgroeien tot een normaal minimumloon?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Selestha het volgende:
Vanaf morgen officieel mijn laatste maand hier. Ik heb net opgezegd omdat ik een betere baan heb aangeboden gekregen per 11 Februari. Ik kan dan beginnen bij de groenvoorziening, waar ik kan doorgroeien tot een normaal minimumloon en zelfs een diploma op kosten van het bedrijf!
ja ik vond het wel een avontuurlijk land,de mensen zelf vond ik niks,colombianen daarentegen zijn leuker (eigen beleving)quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor gezien de miljoenen toeristen die daar komen.
Toen het PCC zich in 2008 roerde, schietpartijen, politieagenten werden doodgeschoten op straat, bureaus aangevallen met geweren en granaten..
PCC (Primeiro Comando do Capital criminelen dus) dwong winkels te sluiten, en mensen binnen te blijven ivm mogelijke aanvallen op hen.
Onze school, een privé school waar ik Engelse les gaf bleef gewoon open.
Wel spannend, mijn vrouw stond doodsangsten uit toen ik met de auto in de donkere avond naar werk ging. Niemand op de weg, de straten, overal verduistering, was best bizar, maar wel weer spannend
Ik vond en vind de Brazilianen nog steeds erg leuke mensen, en erg spontaan. Ik werd daar ook geen "gringo" meer genoemd omdat ik daar getrouwd was met een Braziliaanse en de taal vloeiend sprak en nog steeds spreek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja ik vond het wel een avontuurlijk land,de mensen zelf vond ik niks,colombianen daarentegen zijn leuker (eigen beleving)
waarom ben je weggegaan?
engels is toch iets voor de rijkere laag van de bevolking.
nice zeg. Dat scheelt behoorlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn autobestelling is btw aangepast sinds afgelopen maandag![]()
Waar ik eerst 80% uit moest stappen hebben ze nu de routes omgekeerd, wat betekend dat ik op nog maar 15% uit hoef te stappen, alles kan zo vanuit het raampje de brievenbus ingemieterd worden
Héérlijk, niet steeds weer uitstappen en om de auto heenlopen en post in de bus doen.
Iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nice zeg. Dat scheelt behoorlijk
Deze jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:26 schreef ophaling10 het volgende:
weer vermakelijke reactie's bij dit stuk:
http://www.nujij.nl/algem(...)st-nl.21056491.lynkx
quote:Nog geen slechte ervaringen gehad met bezorging. Wel vind ik het een nadeel dat je het pakket niet af kunt halen op een servicepunt. maar dat je buren worden lastig gevallen.
Afhalen op een servicepunt is een dienst die DHL wel in het pakket heeft. Wat ook aanzienlijk scheelt op de verzendkosten. (post nl 6,75, DHL 4,- euro) Ik gebruik dus enkel nog DHL.
Er zit een straat bij waar ik moet lopen, 20 huizen ongeveer, zit midden in mijn autobestelling, stukje het dorp inquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
mja, nadeel van het niet uitstappen is wel dat je na zoveel tijd toch wel weer even wilt lopen
Ik zit nu in een uitkering. Eerste 3 maanden is met doorbetaling van uitkering. Daarna volledig minimumloonquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef lololo het volgende:
[..]
Doorgroeien tot een normaal minimumloon?
Nadeel van DHL is dat ze enkel depots hebben om op te halen, ben je dus meer brandstof aan kwijt dan dat je ff op de fiets bij een PostNL afhaalpunt wat ophaalt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:37 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja met die 3 euro zoveel verschil zijn ze wel een klant(en) kwijt
ze proberen toch steeds ergens op te besparen,je werkt al een tijdje voor een habbekrats,tijd om vooruitgang te boeken,en dat ze meer gaan betalen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik zit nu in een uitkering. Eerste 3 maanden is met doorbetaling van uitkering. Daarna volledig minimumloon
Ik ben tc voorbereiding, dus heb er sowieso geen recht op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Krijg jij als TC nu ook zo een VW Up?
ik heb redelijk vaak bedrijfsmatige bestellingen aan huis(van dhl)(en geef altijd aan dat de buren huis hiernaast het mogen aannemen)dit scheelt hun ook werk,en zelf ben ik blij met deze relatie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nadeel van DHL is dat ze enkel depots hebben om op te halen, ben je dus meer brandstof aan kwijt dan dat je ff op de fiets bij een PostNL afhaalpunt wat ophaalt.
Wij gebruiken PostNL voor verzending van onze pakketten en echt, nooit klachten gehad, werd altijd netjes afgeleverd.
is dat een blijvende functie(tc voorbereiding)ook na reorganisatie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben tc voorbereiding, dus heb er sowieso geen recht op.
Ik zal volgende week eens navragen hoe en wat nou de bedoeling is met die auto's. Als ik dan weer beter ben. Heb ik een week vrij genomen word ik ziek :-(
het is oppassen met die dingen, want voor je het weet is het een VW Blupquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Krijg jij als TC nu ook zo een VW Up?
Maar waarom zou ik dat willen? Meer uren zit er niet in hier bij PostNL, en van een diploma is al helemaal geen sprake. Dit biedt veel meer perspectief en het lijkt me nog leuk ook. Dus ik ben hier blij meequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:43 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ze proberen toch steeds ergens op te besparen,je werkt al een tijdje voor een habbekrats,tijd om vooruitgang te boeken,en dat ze meer gaan betalen.
kun je dit niet aankaarten?
Ligt er denk ik aan wat ze allemaal van plan zijn. Volgens de originele reorganisatie plannen is dat een blijvende functie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:47 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
is dat een blijvende functie(tc voorbereiding)ook na reorganisatie?
met de functie's is het elke keer weer iets nieuws,met veel bombarie de pb+(10jaar geleden)quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan wat ze allemaal van plan zijn. Volgens de originele reorganisatie plannen is dat een blijvende functie.
Je krijgt dan een voorbereidingsgedeelte en een bezorggedeelte. Beide krijgen een aparte tc.
Bij ons is die splitsing vorig jaar volgens mij gemaakt. Waarom dat zo is gegaan weet ik niet maar ik moet zeggen dat het wel bevalt.
ik heb even gekeken max 9,17quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:56 schreef V__L_N het volgende:
Gefeliciteerd Selestha.
Weet iemand wat de nieuwe uurlonen voor postbezorgers vanaf 1 januari zijn geworden?
Kan er niks over vinden op de site.
Kan goed kloppen ja, bij ons zijn er ook TC's enkel voor de voorbereiding, maar dat komt omdat al die kleine bestelkantoren gesloten werden, en in Gorinchem ondergebracht werden. TC voorbereiding waar ik mee te maken heb is een hele toffe gastquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt er denk ik aan wat ze allemaal van plan zijn. Volgens de originele reorganisatie plannen is dat een blijvende functie.
Je krijgt dan een voorbereidingsgedeelte en een bezorggedeelte. Beide krijgen een aparte tc.
Bij ons is die splitsing vorig jaar volgens mij gemaakt. Waarom dat zo is gegaan weet ik niet maar ik moet zeggen dat het wel bevalt.
Geld over de balk smijten zijn ze idd goed in, Dhr. Bakker en aanverwanten, Georoute etcquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:06 schreef dud0r het volgende:
Ik heb nog niks gehoord, maar ik ben dan ook al een week niet op werk geweest![]()
Lijkt me sterk trouwens want ze hebben dat pand voor 5 jaar gehuurd. Nou gooien ze zat geld over de balk maar dit zou wel erg ver gaan.
Dat was per 1 juli 2012. Maar op 1januari en op 1 juli worden de minimumlonen landelijk verhoogt. Kan er alleen nu niks over vinden. Vorige keer hadden we er wel prikbord nieuws over.quote:ik heb even gekeken max 9,17
Misschien dat ze bedoelen dat het cvl zoals het opgezet is dicht gaat. Dan zullen ze het pand wel blijven gebruiken als vbc gok ik. Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Dit is dus pure speculatie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geld over de balk smijten zijn ze idd goed in, Dhr. Bakker en aanverwanten, Georoute etc
Wij horen die geruchten echter meer en meer dat CVL Utrecht dicht gaat. Indien dat zo is, blijft Gorinchem open, en laat ik daar net wonen, hoef ik niet privé naar utrecht te rijden
Daarom, eerst maar eens afwachten, maar het zou voor mij wel ideaal zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ze bedoelen dat het cvl zoals het opgezet is dicht gaat. Dan zullen ze het pand wel blijven gebruiken als vbc gok ik. Dat is het enige wat ik me kan bedenken. Dit is dus pure speculatie.
Wij hebben die splitsing normaalgesproken ook (al is dat op het moment niet zo) en volgens mij al best een tijd. Minimaal een jaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
het was 9.11 nu 9.17(na aanpassing inflatie etc)quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:12 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Dat was per 1 juli 2012. Maar op 1januari en op 1 juli worden de minimumlonen landelijk verhoogt. Kan er alleen nu niks over vinden. Vorige keer hadden we er wel prikbord nieuws over.
PostNL is niet de beste werkgever, mee eens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.zoekbijbaan.nl(...)orger_in_vianen.html
Het eerste jaar start je met een marktconform aanvangssalaris van ¤ 8,89 (bruto) per uur (bij 23 jaar en ouder);
Er is niet eens een marktmooi gebracht(hier is de verhoging al te zien)
Bovendien worden meeruren uitbetaald. Kortom, een mooie parttime baan met veel zekerheden
die meeruren moet je maar afwachten
Hier ook inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
PostNL is niet de beste werkgever, mee eens.
Maar het werk is wel leuk, je kent de mensen etc etc.
Omgang met collega's autobedrijf alsook met de anderen op de vestiging is leuk en spontaan
het werk is leuk dat klopt(anders deed ik het ook niet voor het 17e jaar)alleen moet er meer duidelijkheid komen,er blijft boven teveel hangen(geld)quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
PostNL is niet de beste werkgever, mee eens.
Maar het werk is wel leuk, je kent de mensen etc etc.
Omgang met collega's autobedrijf alsook met de anderen op de vestiging is leuk en spontaan
Persoonlijk vind ik die splitsing wel een beetje onzinnig. Eerst waren er gewoon 2 teamcoaches die alles regelden, nu hebben ze voor hetzelfde werk ineens 6 verschillende mensen (tc voorbereiden, tc postbezorgers, planner, tc autobedrijf plus 2 coördinatoren autobedrijf)quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag bv. de Donald Duck erbij, altijd schattig, kommen die jochies naar buiten rennen en vragen of hun Donald Duck ook bij de post zitquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad
De HAH vind ik irritant, verder vind ik het best leuk werk. Vooral als mensen heel enthousiast zijn met hun post enzo
Ook mee eens, en dan eigenlijk met name meer ovder de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het werk is leuk dat klopt(anders deed ik het ook niet voor het 17e jaar)alleen moet er meer duidelijkheid komen,er blijft boven teveel hangen(geld)
als dit meer bekend is,krijg je ook meer motivatie etc..
tussen niet werken(bww) en dit zit nagenoeg geen verschil,en dat moet veranderen
hier zijn ze in ieder geval eerlijker ove rde tijden.. ik las een tijdje geleden dat je bij 'mijn' functie zelf kon indelen wanneer je liep, dat je ook sochtends kon lopen als je smiddags plannen had. yeah rightquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.zoekbijbaan.nl(...)orger_in_vianen.html
Het eerste jaar start je met een marktconform aanvangssalaris van ¤ 8,89 (bruto) per uur (bij 23 jaar en ouder);
Er is niet eens een marktmooi gebracht(hier is de verhoging al te zien)
Bovendien worden meeruren uitbetaald. Kortom, een mooie parttime baan met veel zekerheden
die meeruren moet je maar afwachten
meer nieuws
http://www.flexnieuws.nl/(...)rs-postnl-2012-2013/
Is niet helemaal waar wat je zegt. Voor het autobedrijf had je als tc maar een paar haal/breng ritten en steunpunt ritten, die vaak door je eigen personeel werden gereden. Haal/breng is toen overgeheveld naar collectie en vervolgens naar het autobedrijf. Het autobedrijf heeft per tc meer dan waar je op 1 vestiging mee te maken had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik die splitsing wel een beetje onzinnig. Eerst waren er gewoon 2 teamcoaches die alles regelden, nu hebben ze voor hetzelfde werk ineens 6 verschillende mensen (tc voorbereiden, tc postbezorgers, planner, tc autobedrijf plus 2 coördinatoren autobedrijf)
Die haal- en brengritten werden bij ons gewoon geregeld door de teamcoaches hoor, collectie zat hier ook gewoon en dat werd dus door de teamcoaches geregeld. De autowijken zijn verder ook nog hetzelfde als toen er nog geen autobedrijf was hier, er is niks bijgekomen wat dat betreft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar wat je zegt. Voor het autobedrijf had je als tc maar een paar haal/breng ritten en steunpunt ritten, die vaak door je eigen personeel werden gereden. Haal/breng is toen overgeheveld naar collectie en vervolgens naar het autobedrijf. Het autobedrijf heeft per tc meer dan waar je op 1 vestiging mee te maken had.
Voor de TC's op de vestigingen is het werk iets ingekort als je kijkt naar wat er weggevallen is. Voordeel daarvan is dat je je wel beter en efficiënter kan richten op de werkzaamheden die je hebt.
Dat artikel gaat toch niet over ons. Gaat over post PUNT nl.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:26 schreef ophaling10 het volgende:
weer vermakelijke reactie's bij dit stuk:
http://www.nujij.nl/algem(...)st-nl.21056491.lynkx
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Selestha het volgende:
Ik zit in een traject bij de gemeente omdat ik onder de 27 ben en bijstand ontvang. Dat mag officieel alleen in nood, en dit is een leer-werktraject dat zij me aanbiedenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik zou ook zooooo graag hier weg gaanHoe heb je die baan gevonden dan? Ik heb ook wel eens geprobeerd voor een dergelijke functie maar heb nooit een reactie gekregen.
Ik overweeg nu om een schildersopleiding te gaan doen. 4 dagen werken en 1 dag naar school.
Dan heeft een vervelende situatie (in de bijstand) in ieder geval nog een voordeeltjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:09 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik zit in een traject bij de gemeente omdat ik onder de 27 ben en bijstand ontvang. Dat mag officieel alleen in nood, en dit is een leer-werktraject dat zij me aanbieden
Zoals ik in elkaar zit is buiten lopen ook niet zo gezond. Zeker niet nu het zo koud is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:07 schreef eigendeegcookie het volgende:
schijnt helaas niet zo gezond te zijn, zoveel in de verfdampen werken....
Als je nu bij je ouders woont vanwege je lage inkomen dan kan je toch daar blijven wonen terwijl je een studie gaat doen? Dat je inkomen dan wegvalt kan je misschien voor een gedeelte opvangen met de studiefinanciering die je krijgt en eventueel op zaterdag blijven werken als extra. Of is dat geen optie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:58 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zoals ik in elkaar zit is buiten lopen ook niet zo gezond. Zeker niet nu het zo koud is.
Ik ben nu 23 en woon noodgedwongen bij mijn ouders omdat het inkomen van de post mijn enige is. Een reguliere opleiding (HBO) is geen optie omdat ik dan geen inkomen meer heb. Dus als ik een opleiding kan doen zoals die voor schilders, neem ik de dampen op de koop toe
Niet echt. Ik heb al eerder studiefinanciering gehad die ik nu aan terugbetalen ben. Met alleen zaterdag werken verdien ik echt geen kloot dan. Dat heb ik in het verleden ook gedaan. 5 dagen school en 2 dagen nog werken... Geen succes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je nu bij je ouders woont vanwege je lage inkomen dan kan je toch daar blijven wonen terwijl je een studie gaat doen? Dat je inkomen dan wegvalt kan je misschien voor een gedeelte opvangen met de studiefinanciering die je krijgt en eventueel op zaterdag blijven werken als extra. Of is dat geen optie?
je zou ook iets voor jezelf kunnen beginnen,gewoon iets waar je goed in bent.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Niet echt. Ik heb al eerder studiefinanciering gehad die ik nu aan terugbetalen ben. Met alleen zaterdag werken verdien ik echt geen kloot dan. Dat heb ik in het verleden ook gedaan. 5 dagen school en 2 dagen nog werken... Geen succes.
Het is niet zo dat ik met plezier thuis woonEn sowieso moet ik er echt niet meer aan denken om weer 5 dagen per week naar school te gaan. Daar zou ik echt niet meer aan kunnen wennen.
kan wezen hoor, k heb dat niet onderzocht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:25 schreef KatrienDuck het volgende:
Schadelijke dampen heb je tegenwoordig niet meer in de verf volgens mij, dat was vroeger!
is vrij normaal hier. kwam in het verleden op een ronde vaak meerdere tegenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:07 schreef eigendeegcookie het volgende:
Wat mij deze week opviel:
met dit weer laten veel meer mensen hun sleutels in de deur zitten!
Ja, hier ook. Hele jaar door.. vrij normaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is vrij normaal hier. kwam in het verleden op een ronde vaak meerdere tegen
Gefeliciteerd, heb je mooi voor elkaar!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Selestha het volgende:
Ja het past goed bij me, ik hou van de natuur, ben graag buiten, en heb een goede conditie die ik graag goed wil houden dus ik zie het helemaal zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je mooi voor elkaar!![]()
Klinkt ook wel echt als leuk werk
Geen hooikoorts hoop ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja het past goed bij me, ik hou van de natuur, ben graag buiten, en heb een goede conditie die ik graag goed wil houden dus ik zie het helemaal zittenBen ook geen meisje-meisje dus dat ik weinig met vrouwen zal werken is ook niet zo'n probleem
Ook geprobeerdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
je zou ook iets voor jezelf kunnen beginnen,gewoon iets waar je goed in bent.
en de post tijdelijk als basis houden
vind dat wel een mooi iets dat airbrushen,en natuurlijk vakwerk(je zou eens bij autoherstelbedrijven kunnen proberen)die gespecialiseerd zijn in dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:58 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ook geprobeerdNiks geworden.
Ik ben goed in tekenen en airbrushen maar het is altijd moeilijk om kunst te verkopen.
Ben ook goed in houtbewerking en marquetry (hout inlegwerk) maar dit valt ook onder kunst gebeuren.
Ik heb wel muurschilderingen gedaan bij mensen met de airbrush maar je bent dan toch altijd afhankelijk van de tijden waarop de klanten thuis zijn. Daardoor kan een project soms héél lang duren en levert het uiteindelijk heel weinig op. Veel mensen zijn niet bereid om vele honderden euro's eraan uit te geven dus moet je je prijzen vrij laag houden.
Hmm vandaag was de wind ook al niet zo lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:14 schreef ophaling10 het volgende:
btw morgen wordt een der koudere dagen van de week(veel wind)
heb je nog een kadootje gekregen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hmm vandaag was de wind ook al niet zo lekkerNou ja, de HaH houdt mij wel warm door het extra werk
Cadeautje? Voor wat? Mijn laatste werkdag is waarschijnlijk pas 2 Februariquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb je nog een kadootje gekregen?
Oh nee dat had ik wel even laten wetenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef ophaling10 het volgende:
oh sorry selestha ik dacht dat het vandaag al was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |