Het werken in de sneeuw is minder leuk dan gangbaar,zoals het er nu bij ligt is het wel te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef lololo het volgende:
[..]
Niks standaard, daar krijg je nou juist al die scheefgroei van, dan lacht iemand met een wijk van 3 grote flats zich krom en degenen die wijken hebben waar relatief veel gefietst moet worden komen tekort.
Gisteren dus een stuk van een wijk gedaan ivm ziekmeldingen (bij de eerste sneeuw zijn dat er altijd wat meer dan anders) en daar zat dus een fiks fietsstuk in, was dus gewoon niet te doen aangezien er een centimeter of 15 lag en het ondertussen nog hard aan het sneeuwen was. Stel dat ze er 20% tijd bij zouden doen (wat voor postbegrippen al extréém royaal zou zijn) dan zou ik er nog een half uur bij in schieten...
Overdag zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:45 schreef ophaling10 het volgende:
Loopt er nog iemand in de buurt van Herwijnen,met nu -16.4gr is het redelijk aan de frisse kant
ja dat was om 10uur vanmorgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Overdag zal het wel meevallen.
Die 16.4 is 's nachts en ik neem aan dat er dan niet gelopen wordt![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Gratis 200 miljoen krijgen en dan ook nog janken
Losse zegel voor binnenland verkopen ze iig niet meer. Voor buitenland zal wel hetzelfde zijn denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Achtentachtig het volgende:
Kun je bij een postagentschap ook één brief voor het buitenland laten frankeren (a 90ct)? Anders moet ik gelijk zo'n vel Europa-zegels aanschaffen (en die gebruik ik amper verder).
Maar... als je een dikke brief verstuurd printen ze altijd zo'n stickerzegel. Kan dat ook voor buitenland?quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Losse zegel voor binnenland verkopen ze iig niet meer. Voor buitenland zal wel hetzelfde zijn denk ik.
De duurdere zegels worden nog wel uitgeprint idd. Maar voor het laagste tarief doen ze dat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:45 schreef Achtentachtig het volgende:
[..]
Maar... als je een dikke brief verstuurd printen ze altijd zo'n stickerzegel. Kan dat ook voor buitenland?
Ja, dat kan gewoon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Achtentachtig het volgende:
Kun je bij een postagentschap ook één brief voor het buitenland laten frankeren (a 90ct)? Anders moet ik gelijk zo'n vel Europa-zegels aanschaffen (en die gebruik ik amper verder).
Mooi! Scheelt weer! Morgen even langs dus...quote:
Als ik de lange termijn verwachting van buienradar mag geloven zijn we er voorlopig ook nog niet vanaf.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef superkimmi het volgende:
jeetje, er komt ook echt geen einde aan de sneeuw hier.. ligt nog bijna net zoveel als toen het dinsdag eindelijk stopte met sneeuwen.
Waar heb je die besteld?quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:10 schreef Rafierafie het volgende:
Het zou tijd worden!!
Er is twee dagen geleden eindelijk een bestelling geplaatst voor wanten, vingerloze handschoenen, sjaal en muts. Dan zal je zien dat ik ze binnen krijg wanneer de boel weer begint op te warmen
verschilt per servicepunt denk ik sommige printen geen losse zegels uit andere wel. Wij printen alles uit ook de lage bedragen of het bijfrankeren van 5 of 10 cent van zegels van voor de invoering van de 1 en 2 postzegels. Als iemand met 20 brieven ofzo aankomt die echter wel even wat velletjes kopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
De duurdere zegels worden nog wel uitgeprint idd. Maar voor het laagste tarief doen ze dat niet.
Voor buitenland weet ik alleen niet zeker, omdat ik zelf nooit naar het buitenland verstuur.
Hehe, ja ik ook. Werkt voldoende.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb maar zelf vingerloze handschoenen gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |