abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121633772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef lololo het volgende:

[..]

Niks standaard, daar krijg je nou juist al die scheefgroei van, dan lacht iemand met een wijk van 3 grote flats zich krom en degenen die wijken hebben waar relatief veel gefietst moet worden komen tekort.

Gisteren dus een stuk van een wijk gedaan ivm ziekmeldingen (bij de eerste sneeuw zijn dat er altijd wat meer dan anders :') ) en daar zat dus een fiks fietsstuk in, was dus gewoon niet te doen aangezien er een centimeter of 15 lag en het ondertussen nog hard aan het sneeuwen was. Stel dat ze er 20% tijd bij zouden doen (wat voor postbegrippen al extréém royaal zou zijn) dan zou ik er nog een half uur bij in schieten...
Het werken in de sneeuw is minder leuk dan gangbaar,zoals het er nu bij ligt is het wel te doen.
Zelf al 16 sneeuwseizoenen meegemaakt,en er waren ergere bij,dat je geeneens een fiets kon hanteren,en echt alles alleen lopende (incl de hah) moest doen.
Als de boel zo straks wegdooit wordt het een ander verhaal,dan glibber je overal heen.
Toeslagen etc.. ja,normaal hoort zoiets,maar het bedrijf denkt even aan iets anders(hun eigen) en de
collega's bekijken het maar,rare gang van zaken.
Gratis 200 miljoen krijgen en dan ook nog janken
pi_121634717
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:45 schreef ophaling10 het volgende:
Loopt er nog iemand in de buurt van Herwijnen,met nu -16.4gr is het redelijk aan de frisse kant :)
Overdag zal het wel meevallen.

Die 16.4 is 's nachts en ik neem aan dat er dan niet gelopen wordt :P

[ Bericht 12% gewijzigd door Thomas-sama op 16-01-2013 14:16:00 ]
pi_121635762
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:10 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Overdag zal het wel meevallen.

Die 16.4 is 's nachts en ik neem aan dat er dan niet gelopen wordt :P
ja dat was om 10uur vanmorgen
pi_121643080
Ik vond het vandaag best aardig te doen. Ik heb het geen moment koud gehad, wel snikheet :P
pi_121643545
Ik zie er een beetje tegen op om eerlijk te zijn... :{
pi_121643718
Ach, zo lang het windstil is, is het prima te doen. Vorig jaar moest ik met -20 lopen. Goed aangekleed en geen wind, was heerlijk weer om te lopen.
pi_121645358
Morgen weer aan de bak met 2 wijken, na meer dan een week voornamelijk thuis zitten *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:33:54 #183
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121648415
Morgen aan de bak, net als dinsdag, met een klein wijkje van nog geen 2.00u bestellen.
Helaas wel door het gedeelte van Roosendaal dat het meest rijk aan sneeuw is! :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121648436
Kun je bij een postagentschap ook één brief voor het buitenland laten frankeren (a 90ct)? Anders moet ik gelijk zo'n vel Europa-zegels aanschaffen (en die gebruik ik amper verder).
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:34:45 #185
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121648458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 13:45 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Gratis 200 miljoen krijgen en dan ook nog janken
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121648960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Achtentachtig het volgende:
Kun je bij een postagentschap ook één brief voor het buitenland laten frankeren (a 90ct)? Anders moet ik gelijk zo'n vel Europa-zegels aanschaffen (en die gebruik ik amper verder).
Losse zegel voor binnenland verkopen ze iig niet meer. Voor buitenland zal wel hetzelfde zijn denk ik.
pi_121649041
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:44 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Losse zegel voor binnenland verkopen ze iig niet meer. Voor buitenland zal wel hetzelfde zijn denk ik.
Maar... als je een dikke brief verstuurd printen ze altijd zo'n stickerzegel. Kan dat ook voor buitenland?
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_121649583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:45 schreef Achtentachtig het volgende:

[..]

Maar... als je een dikke brief verstuurd printen ze altijd zo'n stickerzegel. Kan dat ook voor buitenland?
De duurdere zegels worden nog wel uitgeprint idd. Maar voor het laagste tarief doen ze dat niet.

Voor buitenland weet ik alleen niet zeker, omdat ik zelf nooit naar het buitenland verstuur.
pi_121651537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:34 schreef Achtentachtig het volgende:
Ja, dat kan gewoon.
pi_121652304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:24 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Ja, dat kan gewoon.
Mooi! Scheelt weer! Morgen even langs dus... :) Thanks
pi_121668679
jeetje, er komt ook echt geen einde aan de sneeuw hier.. ligt nog bijna net zoveel als toen het dinsdag eindelijk stopte met sneeuwen.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_121669083
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:35 schreef superkimmi het volgende:
jeetje, er komt ook echt geen einde aan de sneeuw hier.. ligt nog bijna net zoveel als toen het dinsdag eindelijk stopte met sneeuwen.
Als ik de lange termijn verwachting van buienradar mag geloven zijn we er voorlopig ook nog niet vanaf.
Volgens de 14-daagse temperatuur verwachting komen we op dinsdag rond de 0 graden uit. Het kan echter ook -5 of +3 graden worden...
Deze week zijn we er in ieder geval nog niet vanaf!
pi_121669210
Het zou tijd worden!!
Er is twee dagen geleden eindelijk een bestelling geplaatst voor wanten, vingerloze handschoenen, sjaal en muts. Dan zal je zien dat ik ze binnen krijg wanneer de boel weer begint op te warmen :P
pi_121670586
ik heb ze laatst binnen gekregen. zijn wel lekker :) Kreeg alleen naderhand nog een pakketje met extra poloshirts.. waarom? geen flauw idee xD

Die vingerloze handshcoenen zijn wel vrij glad, niet erg handig met gladde foldertjes enzo
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_121670768
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:10 schreef Rafierafie het volgende:
Het zou tijd worden!!
Er is twee dagen geleden eindelijk een bestelling geplaatst voor wanten, vingerloze handschoenen, sjaal en muts. Dan zal je zien dat ik ze binnen krijg wanneer de boel weer begint op te warmen :P
Waar heb je die besteld?
pi_121670896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 19:54 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

De duurdere zegels worden nog wel uitgeprint idd. Maar voor het laagste tarief doen ze dat niet.

Voor buitenland weet ik alleen niet zeker, omdat ik zelf nooit naar het buitenland verstuur.
verschilt per servicepunt denk ik sommige printen geen losse zegels uit andere wel. Wij printen alles uit ook de lage bedragen of het bijfrankeren van 5 of 10 cent van zegels van voor de invoering van de 1 en 2 postzegels. Als iemand met 20 brieven ofzo aankomt die echter wel even wat velletjes kopen :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_121670925
Ik heb maar zelf vingerloze handschoenen gemaakt. :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:24:11 #198
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_121671050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:19 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb maar zelf vingerloze handschoenen gemaakt. :)
Hehe, ja ik ook. Werkt voldoende.

Vandaag een wijkje van een kleine 2,5 uur. Heerlijk weer om te werken vind ik dit (mits windstil).
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_121672753
Salarisstrook is binnen op Finbox.
pi_121672961
Ja, wat is dat finbox?
Then lit up a cigarette, decided to call his fat friend Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')